Jump to content
Naimisiin.info

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?


Guest Alla kanelipuun

Recommended Posts

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tietää kyllä, enkä ole yrittänyt sitä salata häneltä. Olen uusi täällä ja heti jäin koukkuun. Saatan viettää nykyään paljonkin aikaa koneen ääressä näitä sivuja selaillen ja olen saanut kuulla vihjailuja nettiriippuvuudestani. Ennen kävin netissä ehkä kolme kertaa kuussa lähinnä laskut maksamassa. En aio kuitenkaan lopettaa näiden sivujen hyödyntämistä, loistavia vinkkejä häitä varten!

Link to comment
Share on other sites

Guest äityli81

Kyllä kultsi tietää, ollan yhdessäkin täällä oltu pari kertaa.. (hih, kyllä kesti et sain sen raahattua tänne mun viereen kattoo kaikenlaista, sit hän nauroi kun mulla kauhee hössötys päällä) ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest kiralove
Tietää kyllä, enkä ole yrittänyt sitä salata häneltä. Olen uusi täällä ja heti jäin koukkuun. Saatan viettää nykyään paljonkin aikaa koneen ääressä näitä sivuja selaillen ja olen saanut kuulla vihjailuja nettiriippuvuudestani. Ennen kävin netissä ehkä kolme kertaa kuussa lähinnä laskut maksamassa. En aio kuitenkaan lopettaa näiden sivujen hyödyntämistä, loistavia vinkkejä häitä varten!

Suunnilleen näin meilläkin... ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest helmimorsian 09

kyllä tietää ku yhdessä katsottiin aluks näitä sivuja.  :-* se on kivaa ku nää häät on meidän pikku salaisuus.. kerrotaan vanhemmille vasta sitten ku ollaan ite suuniteltu tarpeeksi, koska molempien äidit ovat "hössöjä" ja halutaan tutkia kaikkia mahdollisia tapoja toteuttaa meidän unelma.

Link to comment
Share on other sites

Eipä taida vielä tietää rekisteröitymisestä, mutta ollaan kyllä lueskeltu näitä juttuja sekä yhdessä että erikseen. Täällä on kuitenkin keskusteltu varsin kattavasti melkeinpä asiasta kuin asiasta, joten lukeminen ja myös keskustelu vähentää varmasti omaa pohdiskelutaakkaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tietää,mutta häntä itseään ei niin hirveesti nää jutut kiinnosta.Ja mun mielestä vaan hyvä niin.Haluan pitää tän ihan omana "harrastuksena".Ei sen takia,että mitään kauheen salaista täällä puuhaisin,mutta muuten ollaan lähes kaikki aika yhdessä ja tehdään kaikki yhdessä,niin tässä saa samalla uppoutua omiinkin ajatuksiinsa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...