Jump to content
Naimisiin.info

Sulhasten suusta


PatHe

Recommended Posts

Musta oli aika hauska kun sulhanen kysyi, että miksi ihmeessä häälehdessä on alusvaatteiden kuvia, kun vilautin lehteä hänelle. Sanoin sitten että no yleensä hääpuvun alle hankitaan uudet alusvaatteet, joilla sulhasta voi sitten hääyönä kiusoitella. Sulhanen vastasi, että "ei hääyönä enää kiusoitella!" :girl_haha: Hän ei varmaan ollut tullut ajatelleeksi että alusvaatteetkin usein valitaan harkiten hääpäivää/yötä varten. :)

Muokattu: , käyttäjä: KeijuSaaPrinssin
Link to comment
Share on other sites

Meillä näitä lipsuja on nyt alkanut tulemaan enemmänkin. Tämä seuraava oli kyllä ihan pelkkää näsäviisastelua, mutta nauroimpa itse ihan kippurassa.

Lenore: Mä tässä mietin, et jos ei heitettäis riisiä, kun ei se pimeellä kuitenkaan näkyis. Et jos otettaiskin riisin tilalle kynttilälyhtyjä.

Raga: Sellanen saattais kyllä sattua, jos päähän osuu.

Että ehe ehe vaan. :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Kysyin sulhaselta et tietääkö se mikä viehe on häihin liittyen ja se vastas että "Mulla tulee mieleen, että se on sellanen jolla voi kelata sulhasen takas jos se karkaa"... ei hitto mä repesin xDD

Yhtenä kertana selasin potentiaalisia hääkampauksia netistä ja Mr.N kurkkas mun olan yli ja kommentoi

"En mä halua sun päähän tollasia sekasotkuja."

Sulho näki myös hääunen josta kertoi mulle "Häät tais loppuu siihen kun näin sitte sut jossain vaiheessa."

Tää ei liity häihin mutta sulhanen katso mua pitkään ja totes sitten "Oliksä kauniimpi sillon kun me tavattiin?".... joo kiitti okei oon kesän aikana lihonnu joku 3kg :rolleyes:

Mut on se kyl ihana, ostelee mulle häälehtiä ja juoksee mukana messuilla <3

:girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: Kitty*
Link to comment
Share on other sites

En nyt tiedä onks tää hauska, mut kertoo kyl aika paljon ainakin mun tulevan mieheni rahantajusta :girl_haha:

Laskeskelin joskus aikanaan budjettia häihimme aika tarkasti ja siinä oli sitten mun alusvaatteet ja ääneen sitten mietin että paljonkohan pitäis varata niihinki rahaa. Mies oli ensin että "ai pitääkö sun sellasiakin ostaa. Mikset laita jotakin vanhoja?" Selitin sitte että eihän se käy, haluan että silloin on hienot ja paremmat liivit ym. Mies sitte tyyty siihen, mutta järkytty totaalisesti kun laitoin 100e budjettiin siihen kohtaan (mikä ei oo ees mikään kovin suuri summa!), hän kun luuli että rintsikat saa jollakin 10 eurolla :D ...Joo ei ihan :D

Link to comment
Share on other sites

En nyt tiedä onks tää hauska, mut kertoo kyl aika paljon ainakin mun tulevan mieheni rahantajusta :girl_haha:

Laskeskelin joskus aikanaan budjettia häihimme aika tarkasti ja siinä oli sitten mun alusvaatteet ja ääneen sitten mietin että paljonkohan pitäis varata niihinki rahaa. Mies oli ensin että "ai pitääkö sun sellasiakin ostaa. Mikset laita jotakin vanhoja?" Selitin sitte että eihän se käy, haluan että silloin on hienot ja paremmat liivit ym. Mies sitte tyyty siihen, mutta järkytty totaalisesti kun laitoin 100e budjettiin siihen kohtaan (mikä ei oo ees mikään kovin suuri summa!), hän kun luuli että rintsikat saa jollakin 10 eurolla :D ...Joo ei ihan :D

Pakko kommentoida sen verran, että kyllä tuo 100 euroa alusvaatteisiin on munkin mielestä iso raha, joten ymmärrän kyllä sulhastasi! Omat liivini maksavat juurikin kympin luokkaa.

Link to comment
Share on other sites

Minä suunnittelin innoissani, että häitä varten laitatan tekokynnet. Mies ähkäisi harmistuneena: "Ei mitään tekokynsiä tai pakkeleita muutenkaan. Ihan muovista ja luonnotonta. Vähän voi ehkä käydä hoidattamassa kynsinauhoja, niin sitten on hyvä."

Mitäköhän kosmetologi sanoisi, jos soittaisin ja varaisin ajan kynsinauhojen hoitoon :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

"Kauhea vaiva ruveta väsäämään jotain pöytäkarttaa ja istumajärjestystä!"

- No mites ihmiset sitten tietää, mihin pöytään mennä istumaan?

"Laittaa tekstarilla!"

...Vieraita kutsuttu 170, siinäpä sitten naputtelee tekstareita edellisenä iltana ja soittelee numeropalvelusta ihmisten numeroita, PAAALJON helpompaa ;)

Link to comment
Share on other sites

^ Voi ei! :grin: Tekstarillahan se onkin toooosi paljon helpompi ja nopeampi hoitaa! :girl_haha: :girl_haha:

Pistän tännekin, vaikka jo omassa päikyssä kerroin saman:

Oltiin L:n kanssa aamulla tenniksessä ja sinne polkiessa tuli puhetta sukunimestä. L sanoi, että eikö mua harmita menettää sukunimeni, joka tekee mun nimestä jykevän ja arvokkaan oloisen. Se vertasi mun nimeä niin, että tyttönimellä olen kuin tammiparkettia, mutta sitten uudella nimellä "kakkosnelosta" (peruslauta, jota käytetään raksoilla). :girl_haha: Sweet!

Täytyy sanoa, että mieluummin olen kakkosnelonen kuin tammiparketti, jos se liittää mut osaksi L:n sukua. :-X

Pariskunta A ja L Kakkosnelonen. :grin:

Link to comment
Share on other sites

^ Voi ei! :grin: Tekstarillahan se onkin toooosi paljon helpompi ja nopeampi hoitaa! :girl_haha: :girl_haha:

Pistän tännekin, vaikka jo omassa päikyssä kerroin saman:

Oltiin L:n kanssa aamulla tenniksessä ja sinne polkiessa tuli puhetta sukunimestä. L sanoi, että eikö mua harmita menettää sukunimeni, joka tekee mun nimestä jykevän ja arvokkaan oloisen. Se vertasi mun nimeä niin, että tyttönimellä olen kuin tammiparkettia, mutta sitten uudella nimellä "kakkosnelosta" (peruslauta, jota käytetään raksoilla). :girl_haha: Sweet!

Täytyy sanoa, että mieluummin olen kakkosnelonen kuin tammiparketti, jos se liittää mut osaksi L:n sukua. :-X

Pariskunta A ja L Kakkosnelonen. :grin:

Hahaha ihana tuo lautavertaus, niin miehisen romanttista :girl_haha:

Muokattu: , käyttäjä: Kitty*
Link to comment
Share on other sites

Toissapäivänä pohdiskelin ääneen erilaisia hääjuttuja joihin sulhanen vastaili harvakseltaan. Kysyin sitten vielä varmuuden vuoksi, onko jotain sellaista, mitä hän ehdottomasti häiltä haluaa (ajattelin itse tietysti lähinnä järjestelyjä, ohjelmaa ym). Sulhasen astaus oli jälleen kerran lyhyt ja ytimekäs:

"Vaimon"

:-X :-X :-X

Tuli hyvä mieli.

Link to comment
Share on other sites

Meillä sulho on sanonut (niin kuin varmasti monilla muillakin) että hän muuttaa muualle kaksi kuuakutta ennen häitä ja palaa sitten suoraan alttarille. Hän ei kuulemma kestä sitä höösäystä jonka minä, siskoni, äitini, anoppini ja kälyni saadaan aikaiseksi. Sulho totesi myös, että saan päätää kaasoni(siskoni)kanssa kaiken muun paitsi hääauton, siihen me emme saa puuttua... :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Oi voi... Meidän hääsivuille tulee etusivulle yksi runo, missä lukee näin: "Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat"

Ihmettelin että mitä se sulhanen siellä räkättää, kun minä meinasin itkeä kun luin sitä runoa. Hän sanoi että luki lauseen ensin näin:

"Mitä siitä, jos ryyppyjä poskiin saat" :D

On mies jo muutamaan kertaan katsonut kanssani Bridezillaa, ja sanonut että onneksi en ole tuollainen hullu :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

haha, täällä on ihan mielettömiä sutkautuksia!

Oma tyyppini ei ole niinkään möläytellyt sen suuremmin, mutta älyttömiä ideoita riittää sitäkin enemmän. Tässä esimerkkejä:

Suurten sukujen ja pienen budjetin takia joudutaan rajaamaan aika paljon kavereita pois kutsulistalta. Sulhoni sitten päätyi ehdottamaan, että mitä jos kutsutaankin paljon kavereita, mutta käsketään niitä käymään syömässä siinä välissä jossain, ettei meidän tarvitse maksaa ruokia....selitykseksi tokaisi että kun hänkään ei oikein noista juhlaruuista perusta, ja ainakin itse noudattaisi pyyntöä ilomielin ja marssisi mäkkäriin..... :D

Toinen uskomaton idea on hääauton vaihtaminen hääprätkään, jolla sitten huristeltais kirkon pihalta juhlapaikalle, minä tietenkin isoine helmoineni takana keikkumassa.

Myös ohjelmaan löytyi ideoita: taistelulajeja harrastaneena hän ehdotti, että morsiamenryöstössä pitäisi ryöstäjiä vastaan tapella...muuten ihan kiva, mutta arvelen että aika heikko osallistujamäärä olis sitten noiden ryöstäjien puolelta :D

Osaa se olla kyllä suloinenkin, kun on nähnyt mut lukemassa hääjuttuja netistä ja lehdistä, niin sai päähänsä alkaa itse soittelemaan kaikkia naimisiinmenneitä kavereita läpi, jos heiltä vaikka löytyisi vanhoja häälehtiä morsmaikulle luettavaksi <3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä oon hokenu isännälle, kohta kaks kuukautta että sovittas pukuaa, että mahtuuko päälle. tänää huomautin taas asiasta, johon se totes, et kokeilee huomenna. luultavasti käy niin että lähtee sitte hääpäivänä vielä ostoksille, kun puku ei yllättäen sitte varmaan sovikkaan. Samalla kysäisin, että mihinkäs aikaan se meidän vihkiminen olikaan? arvelin ettei varmasti muista. vastasi vaan, että tuleehan se sieltä sitte ajallaan... no mä kun en meinaa olla kotosalla sillon hääaamuna, ni saapi nähdä että onko ajoissa paikalla, kun ei meinaan kysyny multa edes sitä aikaa... :D

Muokattu: , käyttäjä: Tuulikukka
Link to comment
Share on other sites

haha, täällä on ihan mielettömiä sutkautuksia!

Oma tyyppini ei ole niinkään möläytellyt sen suuremmin, mutta älyttömiä ideoita riittää sitäkin enemmän. Tässä esimerkkejä:

Suurten sukujen ja pienen budjetin takia joudutaan rajaamaan aika paljon kavereita pois kutsulistalta. Sulhoni sitten päätyi ehdottamaan, että mitä jos kutsutaankin paljon kavereita, mutta käsketään niitä käymään syömässä siinä välissä jossain, ettei meidän tarvitse maksaa ruokia....selitykseksi tokaisi että kun hänkään ei oikein noista juhlaruuista perusta, ja ainakin itse noudattaisi pyyntöä ilomielin ja marssisi mäkkäriin..... :D

Toinen uskomaton idea on hääauton vaihtaminen hääprätkään, jolla sitten huristeltais kirkon pihalta juhlapaikalle, minä tietenkin isoine helmoineni takana keikkumassa.

Myös ohjelmaan löytyi ideoita: taistelulajeja harrastaneena hän ehdotti, että morsiamenryöstössä pitäisi ryöstäjiä vastaan tapella...muuten ihan kiva, mutta arvelen että aika heikko osallistujamäärä olis sitten noiden ryöstäjien puolelta :D

Osaa se olla kyllä suloinenkin, kun on nähnyt mut lukemassa hääjuttuja netistä ja lehdistä, niin sai päähänsä alkaa itse soittelemaan kaikkia naimisiinmenneitä kavereita läpi, jos heiltä vaikka löytyisi vanhoja häälehtiä morsmaikulle luettavaksi <3

hahhah! Ihan hyvinhän vieraat vois välillä käydä syömäs josain muualla, tai ottaa vaikka eväät mukaan :D Meillä ei mies oo vielä paljo mitään möläytelly, ainoastaan kauhisteli ku aloin kertoon, että mitä mikäkin maksaa (enkä uskaltanu vielä edes kertoo kaikkee :D)

Link to comment
Share on other sites

Oi voi... Meidän hääsivuille tulee etusivulle yksi runo, missä lukee näin: "Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat"

Ihmettelin että mitä se sulhanen siellä räkättää, kun minä meinasin itkeä kun luin sitä runoa. Hän sanoi että luki lauseen ensin näin:

"Mitä siitä, jos ryyppyjä poskiin saat" :D

On mies jo muutamaan kertaan katsonut kanssani Bridezillaa, ja sanonut että onneksi en ole tuollainen hullu :-X

Mun mies taas on ihan vakuuttunut että minusta vielä tulee kunnon bridezilla :grin: Oon kuitenki (omasta mielestäni) ihan järkevä "jalat maassa"-tyyppi enkä ikinä huutaisi ja raivoaisi kenellekään läheisille silleen, että en tiiä mistä se on semmoisen ajatuksen saanut päähänsä. Ehkä sillä on joku itsesuojelutekniikka, että se varautuu pahimpaan niin ei tuu sitten järkytyksenä?

Link to comment
Share on other sites

Hihi, naureskelen töissä näille jutuille niin, että alkaa melkein hävettää... :girl_haha:

Minun sulhoni on nyt (3kk häihin) niiiin aktiivinen, ja oli jopa käynyt ostamassa hääkehdenkin, jota sitten yhdessä selaitiin.

Ja hän on ottanut ihan hirveästi lisävuoroja töissä, jotta saisimme mahdollisimman paljn rahaa häämatkalle, jos ei vaikka saataisikaan rahaa lahjaksi. Ihana... :wub:

Ja muutamaan kertaan jo sulho on sanonut aivan yllättäen, että "kelaa, enään muutama kuukaus ja me ollaan NAIMISISSA, sä oot ROUVA XXXXX"´.

Kai se alkaa pikku hiljaa tajuta, että mikä se idea tässä koko jutussa on... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tuli puhetta kuulutuksista. Mun miehen ilme oli :blink: ja pienen hiljaisuuden jälkeen se kysyi, että vieläks sellasia vai on? Jostain syystä sillä oli sellainen mielikuva, että joskus keskiajalla on kirkonmäellä huudeltu vihittäviä, kastettavia ja kuolleita :grin: Välillä mietin, että missä tynnyrissä se on oikein kasvanut.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hervottomia juttuja täällä :girl_haha:

Tämä sutkautus ei liity häihin vaan minun koiraharrastukseen. Eilen haettiin kaverilta verta lainaan, koska omat oli loppu pakastimesta ja oltiin lähdössä mökille ja siellä aattelin tehdä koiralle harjoitus verijäljen. (Jäljestys käytännön tilanteessa voisi tarkoittaa esimerkiksi liikenteessä tai metsästyksessä loukkaantuneen hirvieläimen jäljitystä.)

Sulkki siinä katseli veren pullotusta hiljaa ja kun lähdettiin kotiin kysäisi ikäänkuin ohimennen:

"Eiks tätä jäljestystä pitäisi oikeasti harjoitella ihmisen verellä?"

Katsoin häntä haavi auki, jonka sulkkikin huomasi ja alkoi perustella väitettään vankka tietämys äänessään:

"Koska koko jäljestyshomman tarkoitushan on se, että jos tulee liikenneonnettomuus ja ihmisiä loukkaantuu, niin sit ne lähtee juoksemaan karkuun ja ne voidaan jäljittää."

OK :girl_pinkglassesf:

Kysyin murultani vielä, että mistäs sitä ihmisten verta tähän tarkoitukseen saatais ja kuka sitä luovuttais, jolloin hän tuhahti tähän, että "No ei sitten". Eli tyyliin jos neuvot ei kelpaa niin treenatkaa sit väärin. Kyllä mulla on hassu mies :girl_haha:

Täytyy ottaa se mukaan vetämään jälkeä, niin saan ehkä kuulla lisää teorioita siitä miten ne ihmiset pinkoo metsässä täyttä laukkaa karkuun loukkaannuttuaan liikenneonnettomuudessa. Tai sitten hänelle valkenee asian todellinen tarkoitus :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

Ihania sulhoja :)

Minä taannoin soittelin youtubesta sulholle mahdollisia häävalssiehdotuksia. Ihmettelin, kun jokainen valssi oli kuulemma ihan ookoo. Esitin kysymyksen uudelleen, että mikä mahdollisesti olisi sopivin meidän valssiksemme, jolloin sulhanen havahtui: "Anteeksi, en kuunnellut ihan sillä korvalla, kun en tiennyt että minunkin pitää tanssia..." Totesin vaan, että voin toki tanssia häävalssimme yksinkin...

Olisin eilen halunnut katsoa tallenteista yhden Satuhäät-jakson, jota en ollut vielä nähnyt. Mies ei antanut katsoa. Hän perusteli asian niin, että "Mitä niitä muiden häitä katsomaan, samalla kaavalla ne menee, ensin sanotaan Tahdon, sitten syödään ja juodaan ja loppuillasta vieraat tappelevat keskenään". Sanoin, että ajattelin vähän katsoa sillä silmällä, josko sais jotain ideoita kirkkoon tai juhlapaikasta tai ohjelmanumeroista, jolloin hän totesi: "Meillähän on jo kirkko ja juhlapaikka, ei kai niitä nyt ruveta vaihtamaan...."

Juu ei ruveta. Olishan se toki mukavaa mennä vaikkapa Turun tuomiokirkossa naimisiin, jollei matka olisi niin tolkuttoman pitkä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Me suunniteltiin hääkutsujen tilaamista yhdessä. Sulho sai idean, että "eikös me voida samalla tilata ne kiitoskortitkin, niin on nekin sitten hoidettu" :) Juu, mutta olisihan se ne hääkuvat kiva saada ensin kortteihin sitten häiden jälkeen..Onhan se toisaalta hyvä, että haluaa tehokkaasti hoitaa asiat..hassu muru :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

^Käytännöllistä, unskun mies! :grin:

Me ei edes vielä tosissamme suunnitella häitä, mutta kysyessäni mitä huomenlahja tarkoittaa, tuli vastaukseksi: "eiks se oo se joka sulhasen pitää antaa morsiamen perheelle?" Termit hallussa, vähän vain sekaisin! :P

Link to comment
Share on other sites

Loistavia juttuja tullu tänne :girl_haha: Me vasta ekoja kertoja puhuttiin koko naimisiinmenosta ihan tosissaan yksi päivä.. Oltiin sitten illalla menossa nukkumaan ja mies oli jo valmiiksi sängyssä kovin mietteliään näköinen.. Kysyi sitten että:

S: Kulta, paljon se kirkko maksaa?

M: Ilmainen

S: Ai? No entä sit se pappi?

M: Kyllä sekin on ilmainen

S: Öö.. No kanttori?

M: ....ilmainen..

S: NO MUT MIHIN NIISSÄ HÄISSÄ SIT MENEE NELKYTTONNIA??!

:girl_impossible: Olin ihan et täääh.. kun ei olla puhuttu budjetista halaistua sanaa, vuosien saatossa ollaan viidet häät yhdessä käyty ja niidenkin "hinnat" on ollu kaikkea n.7-15 tonnin väliltä, niin ihmettelin että mistä se tuon summan on saanut parsittua kasaan..? Nooh, ehkä yllättyy positiivisesti kun kerron et saadaan unelmahäät puoleen hintaan, vaan 20tonnia.. haha :girl_hide:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Loistavia juttuja tullu tänne :girl_haha: Me vasta ekoja kertoja puhuttiin koko naimisiinmenosta ihan tosissaan yksi päivä.. Oltiin sitten illalla menossa nukkumaan ja mies oli jo valmiiksi sängyssä kovin mietteliään näköinen.. Kysyi sitten että:

S: Kulta, paljon se kirkko maksaa?

M: Ilmainen

S: Ai? No entä sit se pappi?

M: Kyllä sekin on ilmainen

S: Öö.. No kanttori?

M: ....ilmainen..

S: NO MUT MIHIN NIISSÄ HÄISSÄ SIT MENEE NELKYTTONNIA??!

:girl_impossible: Olin ihan et täääh.. kun ei olla puhuttu budjetista halaistua sanaa, vuosien saatossa ollaan viidet häät yhdessä käyty ja niidenkin "hinnat" on ollu kaikkea n.7-15 tonnin väliltä, niin ihmettelin että mistä se tuon summan on saanut parsittua kasaan..? Nooh, ehkä yllättyy positiivisesti kun kerron et saadaan unelmahäät puoleen hintaan, vaan 20tonnia.. haha :girl_hide:

Haha, apua tämä oli ihan loistava :D

Muokattu: , käyttäjä: Kitty*
Link to comment
Share on other sites

Meillä mies ei ollut koskaan kuullutkaan mistään esteettömyys todistuksesta :girl_sigh:

"Mitä ihmettä, ihan naurettavaa, kyllähän me tiedetään ettei olla sukua tai jo naimisissa"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...