PatHe

Sulhasten suusta

682 viestiä aiheessa

Meillä mies heittäytyi eilen hulvattoman suloiseksi.

Harjoiteltiin häävalssia omassa olohuoneessa ja mies lopulta turhautuneena ehdotti, että

eikös hän voisi tanssia näin - ja rupeaa pomppimaan jumpstyle tyyliin ympäri olohuonetta.

Se voisi tietenkin olla hyvin viihdyttävää. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kysyin tässä joku päivä sulholtani, että onko jotain, mitä hän ehdottomasti hääjuhlassamme tahtoo olevan, ja vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä että jos meille tulee hääauto, sen perässä pitää olla purkkeja. Olin vain että seelvä, sopii minulle, kun kerran saan periaatteessa kaiken muun omaan päätäntävaltaani. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko jakaa tässä tapa, jolla sulhanen kosi 2010. Oltiin siis tätä ennen puhuttu paljon kihloihin menemisestä, et ei tullu ihan täysin yllätyksenä kyllä.

Yks ilta se tuli koulun jälkeen kotiin, sillä oli kestäny tosi kauan siinä matkassa. Toisessa kourassa sillä oli ruusukimppu ja toisessa mäkkärin paperikassi. Se laski sen paperikassin lattialle ja kaivo sormusrasian taskustaan ja polvistu siihen sitten mun eteen ja kysy, että tuunko hänen vaimokseen. Vastasin toki myöntävästi, jonka jälkeen tietty halailtiin siinä hetki ja sen jälkeen siirryttiinkin sohvalle syömään hamppareita :D

Varmaan viikko ennen kosintaa mies oli laittanut tekstiviestin mulle, että "mun kaveri meinaa kosia sen tyttöystävää ja se mietti et onks parempi et on muutama isompi timantti sormuskessa vai paljon pieniä?" ja sit tietysti tiesin et kyse on nyt mun tulevasta kihlasormuksesta, mut jatkoin sit peliä ja sanoin et "en tietty voi tietää mitä sun kaverin tyttöystävä on mieltä, mutta ite ottaisin kyllä mielummin muutaman ison" ja tää oli menny ihan läpi :D Mies luuli, etten tienny et on kyse mun tulevasta sormuksesta... :D

Ja sit tuo hampparijuttu oli vielä sikäli hauska, että se oli käyny ostamassa ne sellasilla alennuskupongeilla, jotka se oli löytäny tuosta meijän taloyhtiön roskisten eestä... :D

Välillä se aina miettii et oisko pitäny tehä jotenkin romanttisemmin koko kosinta, mutta mun mielestä toi oli kyllä niin romanttista ja niin meitä! Reppana sano vielä, ettei muista mitään siitä ku oli lähteny koululta hakemaan sormusta :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Awww :girl_in_love: Kuulostaa tutulta, täällä päässäkään ei olla sitä romanttisinta sorttia :D On ne ihania <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ahahah, nää on ihan parhaita! :lol: ei kyllä tiennyt munkaan mies että mikä on tylli...

Meillä käytiin myös äsken seuraavanlainen keskustelu:

Morsian: "Mitä sä aiot antaa mulle huomenlahjaksi?"

Sulhanen: "Mikä on huomenlahja...?"

Morsian: "Lahja joka annetaan aamulla hääyön jälkeen."

Sulhanen: *miettii hetken* "....Lisää seksiä."

Että semmosta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näitä hassuja sanomisiahan muuten riittää vaikka muille jakaa :girl_haha:

Tämä menee kategoriaan "Sulhanen keittiössä": (ei varsinaisesti hassu sanominen, mutta tekeminen)

Olemme leipomispuuhissa, minä pyörittelen sämpylöitä ja sulhanen touhuaa muuten vaan. Uuni on lämpiämässä ja pyydän sulhasta tarkistamaan, kuinka lämmin uuni jo on. Sulhanen avaa uuninluukun ja leyhyttelee kädellään uunin sisällä: "jaa, no mitenköhän monta astetta tää nyt olis..." Ei ollut kuulemma ikinä kuullut, että voisi myös vääntää astenappulasta taaksepäin ja katsoa minkä lämpötilan kohdalla valo sammuu :lol:

Myös suloisia kielikukkasia riittää, sulhaseni äidinkieli ei ole suomi niin jotain pikkuvirheitä tulee välillä. Muun muassa sanat sulhanen ja sulho menevät välillä sekaisin muotoon "sulhonen"... söpöä! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hahahaa, nämä ovat niin hyviä! Ja -mimi oletko naimassa mieheni veljeä, kun niin saman laiselta kuulostaa. Juuri muutama päivä sitten oma siippa lupasi tehdä ruokaa, kun minä olin niin poikki ettei huvittanut enää mitään tehdä. Ensinnäkin tuo kysyi, että mitä voi tehdä jauhelihasta ja ajattelin päästää hänet helpolla ja sanoin, että tekee vaikka ihan vaan makaroni-jauhelihamössöä. Menee hetki ja ukko kurkkaa keittiöstä ja kysyy hiljaa, että miten niitä makaroneja keitetään... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hihhih, toivottavasti en! Mun sulhasen veli on vasta 13, niin toivottavasti ei olis ihan vielä naimisiin menossa :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oi etta naa on kylla hauskoja :D

Meilla sulhanen vahan aikaa sitten tiedusteli huolestuneena, etta kai mina valitsen haapuvun, joka on tiukka peban kohdalta :rolleyes::lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tä nyt ei ole ihan miehen suusta, mutta aika lähellä..

Eli mies vei työpaikan ilmoitustaululle meidä hääkutsun ja siinä sitten muut miehet tutkivat sitä hetken

"Minkä ihmeen takii sä teet elämäs suurimma virheen ja meet naimisiin?" joku heitti ja pomo vastasi

"Miks ihmees J**** sais olla onnellinen ku me kukaa muukaan ei olla?" :P

Muokattu: , käyttäjä: roma

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tehtiin Spotifyssa soittolistaa ruokailumusiikiksi:

M: Sano nyt joitain biisejä, mistä sä tykkäät. Mä haluan, että nää on sunkin häät.

S: No mut kukaan vieraista ei halua.

Voi toista, on se rankkaa omata vähän raskaampi musamaku. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpäivän aamuna meillä kotona oli aikamoinen häslinki -kuten kuvitella saattaa! Kampaaja/meikkaaja tälläsi minua juhlakuntoon ja kaasoni ja siskoni olivat myös laittautumassa. Mies tuli hyvissä ajoin ennen juhlan alkua pukeutumaan. Oltiin sovittu että mies menee juhlapaikalle ennen minua tarkistamaan, että kaikki siellä on ok, joten juuri ennen lähtöä kysyi hän vielä siskoltani, että 'no, miltä mä nyt näytän'. Siskoni repesi nauramaan niin kovin, että meidän muidenkin oli pakko tulla katsomaan. Sulho oli luullut siskoni hiuskukkakoristetta (sininen, aika iso kangaskukka) vieheeksi ja koreili eteisessä iso tekokukka rinnuksissa. Hyvä että kysyi siskoltani, ei olisi varmaan bestman tajunnut mitään ja minä olisin siten saanut jonkun hysteerisen naurukohtauksen h-hetkellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä nyt ei suoranaisesti liity häiden järjestämiseen, mutta kerron kuitenkin! :D

Äitini, eli mieheni anoppi, oli tuossa jokunen kuukausi sitten käymässä. Istuttiin päiväkahvilla kolmistaan ja keskustelu meni kovinkin syvälliseksi (en nyt muista mistä puhuttiin, mutta joka tapauksessa äitini jakoi "hyviä" elämänviisauksia).

Sulho tokaisi äitini puheiden perään: "J******! SUSTA TULIS TOSI HYVÄ PSYKOPAATTI!"

Tarkoitti siis sanoa, että äidistäni tulisi hyvä psykologi. :girl_haha:

Onneksi äitini ei ole siitä tiukkapipoisimmasta päästä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun tuleva mies koska 2008 etelässä korkealla vuorella. Oltiin sovittu kihloihin menosta etukäteen ni mies kysyi vuorelle päästyäni et "no... laitetaan me nyt nää sormukset sormien?". Johon mä totesin et se vois kyllä tehä vähän jtn romanttisempaa tms. No mies polvistui ja totesi: "no tuutko sä sitten... öö... joskus mun vaimokseni?" Ai että mä rakastan sitä niiiin kovin paljon!! :-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ei olla edetty vielä niin pitkälle hääjärjestelyissä, että olisi tullut kummoisia kömmähdyksiä.

Tämä kuitenkin sattui eilen, kun kyselin mielenkiinnosta millaisella autolla hän haluaisi kulkea kirkosta juhlapaikalle. Häneltä tuli kuin apteekin hyllyltä muutama automerkki, joita käski googlata. Googlasin sitten automerkit, ja nehän oli ihan jotain huippuja urheiluautoja. Kysyin häneltä että mitenköhän hän sellaisen tähän hätään vuokraa? Seuraavaksi hän tuli viereeni ja alkoi googlata urheiluautojen vuokrausta seudultamme. Meni kaikenmoisille autovuokrausfirmojen sivuille, sekä myös autoja myyvien sivuille. Säikähdin jo, että hän on ostamassa sellaista. Eihän niitä tietystikkään löytynyt. Jospa me nyt kuitenkin joku urheiluauto saataisiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä tuo puhuu kaikille "menee tuota rahaa noihin Miian häiden järjestämiseen" :DDD Joo en oo siis väkisin viemässä vihille, mies on vaa tuommone höppänä <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä sulhanen aikoi veljensä kanssa tehdä ruuat sadalle hengelle häitä edeltävänä iltana. Sulho ja veli pilkkoo porkkanat ja sulhon äiti tekee karjalanpaistin. Jep. Siitä sitte lähdettiin, että meidän juhlissa ei kenenkään äiti hyppää keittiössä.

Seuraava väläytys sulhaselta oli meidän hääkuvien ottaminen. Se meinaa ottaa ne itselaukaisijalla itse! Huoh. On se nyt vähän antanut periksi ja pyytää jotain tuttua. Voin vaan kuvitella, että ährättäis niitä valokuvia kolme tuntia ennen vihkimistä ja vieraiden saapuessa olisin jo ihan kypsä koko häätouhuun. :D

Yhtenä iltana se haaveili sijaissulhasesta, joka patsastelis mun vieressä samalla, kun sulhanen itse olisi jossain nurkan takana vetämässä lonkkaa. :D :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko jakaa tässä tapa, jolla sulhanen kosi 2010. Oltiin siis tätä ennen puhuttu paljon kihloihin menemisestä, et ei tullu ihan täysin yllätyksenä kyllä.

Yks ilta se tuli koulun jälkeen kotiin, sillä oli kestäny tosi kauan siinä matkassa. Toisessa kourassa sillä oli ruusukimppu ja toisessa mäkkärin paperikassi. Se laski sen paperikassin lattialle ja kaivo sormusrasian taskustaan ja polvistu siihen sitten mun eteen ja kysy, että tuunko hänen vaimokseen. Vastasin toki myöntävästi, jonka jälkeen tietty halailtiin siinä hetki ja sen jälkeen siirryttiinkin sohvalle syömään hamppareita :D

Varmaan viikko ennen kosintaa mies oli laittanut tekstiviestin mulle, että "mun kaveri meinaa kosia sen tyttöystävää ja se mietti et onks parempi et on muutama isompi timantti sormuskessa vai paljon pieniä?" ja sit tietysti tiesin et kyse on nyt mun tulevasta kihlasormuksesta, mut jatkoin sit peliä ja sanoin et "en tietty voi tietää mitä sun kaverin tyttöystävä on mieltä, mutta ite ottaisin kyllä mielummin muutaman ison" ja tää oli menny ihan läpi :D Mies luuli, etten tienny et on kyse mun tulevasta sormuksesta... :D

Ja sit tuo hampparijuttu oli vielä sikäli hauska, että se oli käyny ostamassa ne sellasilla alennuskupongeilla, jotka se oli löytäny tuosta meijän taloyhtiön roskisten eestä... :D

Välillä se aina miettii et oisko pitäny tehä jotenkin romanttisemmin koko kosinta, mutta mun mielestä toi oli kyllä niin romanttista ja niin meitä! Reppana sano vielä, ettei muista mitään siitä ku oli lähteny koululta hakemaan sormusta :D

Siis ihan mahtava juttu! :D olis ollu myös niin meidänlainen kosintatilanne, mutta eipähän mies tuollaista tajunnut ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei nyt mitään kovin kummoista oo sattunut tässä hääjärjestelyissä :) tosin tuleva sulho kysyi, että teenkö mä koneella muuta kuin oon naikkareitten foorumeilla :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä sulho sentään tietää mikä on viehe (tarkistin juuri) :D mutta sitä hän on kyllä ihmetellyt että miksi pitää stressata ja touhottaa, hän voi kuulemma järjestää kuukaudessa meille häät :D onneksi veljensä, joka on bestman, on vihitty ja kertonut faktoja.. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minunkin piti täällä seikkailtua kysästä sulholta, että mahtaako tietää mikä on viehe. No, tiesihän se, vastaus kuului "se on se kukkahärpäke mikä on miehen takin taskussa." Hyväksyin vastauksen.

Kun me päätettiin meidän hääpäivä, tuleva vihkikirkko ja juhlapaikka, niin sulhoni sanoi minulle, että en saa häähössöttää ennen kuin vasta sitten kun häihin on kuusi kuukautta aikaa. Ok. On vissiin kauhulla katsonut bridezillaa ja vastaavia ohjelmia missä morsiammet sekoaa värien sävyihin jo pari vuotta ennen juhlia. Olen sitten salaa pääni sisällä sekä kaason ja morsiusneidon kanssa hössöttänyt, kunnes aika tulee täyteen ja saa hössöttää sulhollekin..... :girl_smile:

Muokattu: , käyttäjä: Jenny_2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ onneksi on naikkarit, tänne saa hössöttää niin paljon ku haluaa! ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ottaessani esiin, että meidän pitää muuten sitten päättää myös tulevasta sukunimestä yleensä niin huomaavainen kihlattuni totesi että "niin, minkä nimen oot aatellu ottaa?" :girl_sigh: Just.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niinpä sprsilly. Naikkarit on ollut todellinen henkireikä. Täällä ihmiset on samassa veneessä ja pohtivat samoja ongelmia, on tavallaan vertaistukea.... :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ottaessani esiin, että meidän pitää muuten sitten päättää myös tulevasta sukunimestä yleensä niin huomaavainen kihlattuni totesi että "niin, minkä nimen oot aatellu ottaa?" :girl_sigh: Just.

No tuon naapurin nimen ajattelin.... :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään