mutter

Mitä saitte huomenlahjaksi?

346 posts in this topic

Sulhasen isoäidin vanhan helmikaulanauhan. Aivan upea!  

Mä sain Naisen ääni -korun ruskealla nauhalla. Olin todella otettu, olin toivonut salaa saavani sen joskus esim. synttärilahjaksi.

Sain huomenlahjaksi lahjakortin tatuointiliikkeeseen. Olin havitellut jo pitkään uutta tatuointia. Miehelle ostin kellon ja yhteiseksi lahjaksi nimikyltin oveen.

Minä sain mieheltäni aivan ihanan huomenlahjan! Meillä molemmilla alkaa nyt naimisiinmenon jälkeen etu-ja sukunimi M-kirjaimella, ja häissämme oli "logona" kruunu. Joten mieheni oli mennyt painattamaan meille samanlaiset paidat, joissa on MM sillai hienosti laitettu ja kruunun kuvat.. Lähdimme lämpimään heti häiden jälkeen ja siellä sitten saimme näitä tiimipaitojamme pitää!  

Kauniin kultaisen "kierre"-ketjun jossa sydän riipus. Miehelle annoin ovikyltin meidän yhteisellä nimellä ja kuvan itsestäni.. "häähepenet" päällä.

Oltiin sovittu, ettei mitään hankittaisi, mutta mies yllätti valkokultaisella sydänriipuksella

Ihanan rannekorun jota olin joskus ihastellut kaupassa. Se on Nominationin Extension sarjaa jossa on valkeita opaaleja.

En saanut mitään, ja rehellisesti sanottuna olin aika pettynyt. Menin hääviikolla lipsauttamaan miehelle, että minua jännitti, mitä hän mahtaisi ajatella lahjasta, jonka olin hänelle hankkinut. Mies siihen, että voi ei mulla ei oo sulle mitään. Häitä edellisenä päivänä mies sitten sanoi menevänsä hankkimaan minulle huomenlahjan, kun kävin hakemassa viime tingan juttuja kauppakeskuksesta. Mutta hetken päästä mies tuli takaisin ja sanoi, ettei ollut ostanutkaan "sitä" kun se oli niin kallis.

Itse panostin ajatustyötä ja rahaakin miehen lahjaan, ja asiasta oli puhuttu etukäteen, mutta sitten ei voi vaivautua... Ihan hävettää ajatella näin ja tuntuu itsekkäältä ja tyhmältä, mutta minkäs niille mietteille mahtaa. Ja miehen lahja on vieläpä koru, jota hän nyt pitää, ja joka kerta kun näen sen, niin muistan sen pettymyksen, kun mieheni ei halunnut ilahduttaa minua huomenlahjalla. No ehkä se siittä Muuten oikein oivallisen miehen sain.

Sain Kalevalakorun Lähde -sarjan kaulakorun. Olen saanut siihen aiemmin korvikset. Oltiin mielestäni sovittu, että ei ostella mitään, koska lähdetään myöhemmin kalliille häämatkalle... Olin kyllä tosi otettu saadessani tuon korun!  

(Hieman hävettää, että minä en hankkinut mitään, vaikka monta juttua olikin mielessä.)

Ihana mies!  

Ihanat korvakorut

V-186-KKbig.jpg

ja usimman Viivi & Wagner -albumin

9789525602593_1.jpg

Mää sain huomenlahjaksi Kalevala korun Kuutar riipuksen, mulla oli jo aikaisemmin saman sarjan korvakorut.  

Aivan ihanan timanteilla koristellun kellon ja valkokultaiset timanttikorvakorut, miehelle annoin kellon ja yhteisellä sukunimellä varustetun ovikyltin

Mulla on sellainen ilmeisesti vanhanaikainen käsitys, että mies antaa vaimolle huomenlahjan, mutta miehelle ei niitä lahjoja anneta. Mies oli samoilla linjoilla... paitsi, että hän ei vaikuttanut kovin innokkaalta koko huomenlahja-ajatuksesta.

Sain kuitenkin täydellisen juhlahetken seuraavan päivän iltana häämatkallamme. Joonian meri kuohui rantakallioihin ja tyylikkään musiikkibaarin terassilla, valaistun veden päällä, tuore aviomieheni tilasi pullon parasta shampanjaa ja ilmoitti vielä henkilökunnallekin, että tämä on hänen vastavihitylle vaimolleen. Se hetki, tunnelma, äänet ja maut eivät unohdu koskaan, vaikka konkreettista esinettä en saanutkaan. Tämä oli juuri sellaista, josta minä pidän.

Aivan ihanan Kalevala Korun Helinä-kaulakorun ja olin mykistynyt. Sulho sai paidan, missä luki rinnassa GAME OVER...

Me sovimme, ettei huomenlahjoja hankita, mutta ihana mies oli silti hankkinut mulle valkokultaiset korvikset joissa on pienenpieniä timantteja.  

Efta Attling:n desing kaulakorun mihin oli kaiverrettu häiden jälkeinen päivämäärä!

lahjakortin tatuointiliikkeeseen. (toisesta tatuoinnista olen haaveillut jo pitkään.)

Voisin kopsata tähän suoraan mvrzm:n vastauksen  ;D Eli mäkin sain lahjakortin tatuointiliikkeeseen, olen myöskin haaveillut toisesta tatuoinnista jo pitkään. Lisäksi mies oli teetättänyt mulle valkokultasen timanttiriipuksen ketjun kera. Riipus on samanhenkinen mun vihkisormuksen kanssa, joka siis myös teetetty.

Kalevala Korun ketjun, johon saan sitten myöhemmin kuulemma lapsi-korut tulevista lapsistamme  

Hopeisen kaulakorun, jossa oli helmiä. Ihana. Miehelleni ostin Kalevalan hopeisen Väinö-rannekorun, koska sitä tiesin hänen toivoneen jo pidempään.  

mä sain raymond weilin rannekellon ja miehelle annoin studio onnissa otetut huomenlahjakuvat!