Meba Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Sulhasen isoäidin vanhan helmikaulanauhan. Aivan upea! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwyneth Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 Mä sain Naisen ääni -korun ruskealla nauhalla. Olin todella otettu, olin toivonut salaa saavani sen joskus esim. synttärilahjaksi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuore rouva Posted November 14, 2006 Report Share Posted November 14, 2006 Sain huomenlahjaksi lahjakortin tatuointiliikkeeseen. Olin havitellut jo pitkään uutta tatuointia. Miehelle ostin kellon ja yhteiseksi lahjaksi nimikyltin oveen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmeli Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Minä sain mieheltäni aivan ihanan huomenlahjan! Meillä molemmilla alkaa nyt naimisiinmenon jälkeen etu-ja sukunimi M-kirjaimella, ja häissämme oli "logona" kruunu. Joten mieheni oli mennyt painattamaan meille samanlaiset paidat, joissa on MM sillai hienosti laitettu ja kruunun kuvat.. Lähdimme lämpimään heti häiden jälkeen ja siellä sitten saimme näitä tiimipaitojamme pitää! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-k Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Kauniin kultaisen "kierre"-ketjun jossa sydän riipus. Miehelle annoin ovikyltin meidän yhteisellä nimellä ja kuvan itsestäni.. "häähepenet" päällä. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessi Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 Oltiin sovittu, ettei mitään hankittaisi, mutta mies yllätti valkokultaisella sydänriipuksella Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kielo_83 Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Näin sulhasen laukussa (oikeasti ihan sattumalta) muutama päivä ennen häitä sukkaan piilotetun pienen rasian ja arvasinkin mitä sieltä sitten tulee löytymän, koska viimeiset puoli vuotta olin ihaillut Kalevala Korun Kielo -käätyä http://www.kelloseppavaarala.fi/catalog/im...web_2367770.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiPö Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Ihanan rannekorun jota olin joskus ihastellut kaupassa. Se on Nominationin Extension sarjaa jossa on valkeita opaaleja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PMLats Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 En saanut mitään, ja rehellisesti sanottuna olin aika pettynyt. Menin hääviikolla lipsauttamaan miehelle, että minua jännitti, mitä hän mahtaisi ajatella lahjasta, jonka olin hänelle hankkinut. Mies siihen, että voi ei mulla ei oo sulle mitään. Häitä edellisenä päivänä mies sitten sanoi menevänsä hankkimaan minulle huomenlahjan, kun kävin hakemassa viime tingan juttuja kauppakeskuksesta. Mutta hetken päästä mies tuli takaisin ja sanoi, ettei ollut ostanutkaan "sitä" kun se oli niin kallis. Itse panostin ajatustyötä ja rahaakin miehen lahjaan, ja asiasta oli puhuttu etukäteen, mutta sitten ei voi vaivautua... Ihan hävettää ajatella näin ja tuntuu itsekkäältä ja tyhmältä, mutta minkäs niille mietteille mahtaa. Ja miehen lahja on vieläpä koru, jota hän nyt pitää, ja joka kerta kun näen sen, niin muistan sen pettymyksen, kun mieheni ei halunnut ilahduttaa minua huomenlahjalla. No ehkä se siittä Muuten oikein oivallisen miehen sain. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sysof Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Sain Kalevalakorun Lähde -sarjan kaulakorun. Olen saanut siihen aiemmin korvikset. Oltiin mielestäni sovittu, että ei ostella mitään, koska lähdetään myöhemmin kalliille häämatkalle... Olin kyllä tosi otettu saadessani tuon korun! (Hieman hävettää, että minä en hankkinut mitään, vaikka monta juttua olikin mielessä.) Ihana mies! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sts Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 Ihanat korvakorut ja usimman Viivi & Wagner -albumin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanski77 Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Mää sain huomenlahjaksi Kalevala korun Kuutar riipuksen, mulla oli jo aikaisemmin saman sarjan korvakorut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reetta Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Aivan ihanan timanteilla koristellun kellon ja valkokultaiset timanttikorvakorut, miehelle annoin kellon ja yhteisellä sukunimellä varustetun ovikyltin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansku84 Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Mäpäs sainkin kauan kinuamani koiranpennun! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintoretto Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Mulla on sellainen ilmeisesti vanhanaikainen käsitys, että mies antaa vaimolle huomenlahjan, mutta miehelle ei niitä lahjoja anneta. Mies oli samoilla linjoilla... paitsi, että hän ei vaikuttanut kovin innokkaalta koko huomenlahja-ajatuksesta. Sain kuitenkin täydellisen juhlahetken seuraavan päivän iltana häämatkallamme. Joonian meri kuohui rantakallioihin ja tyylikkään musiikkibaarin terassilla, valaistun veden päällä, tuore aviomieheni tilasi pullon parasta shampanjaa ja ilmoitti vielä henkilökunnallekin, että tämä on hänen vastavihitylle vaimolleen. Se hetki, tunnelma, äänet ja maut eivät unohdu koskaan, vaikka konkreettista esinettä en saanutkaan. Tämä oli juuri sellaista, josta minä pidän. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocita Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 (edited) .. Edited July 29, 2019 by NannaJuuli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokkitukka Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Aivan ihanan Kalevala Korun Helinä-kaulakorun ja olin mykistynyt. Sulho sai paidan, missä luki rinnassa GAME OVER... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Onneli Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Me sovimme, ettei huomenlahjoja hankita, mutta ihana mies oli silti hankkinut mulle valkokultaiset korvikset joissa on pienenpieniä timantteja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maija.m Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 Efta Attling:n desing kaulakorun mihin oli kaiverrettu häiden jälkeinen päivämäärä! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvrzm Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 lahjakortin tatuointiliikkeeseen. (toisesta tatuoinnista olen haaveillut jo pitkään.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarj Posted November 14, 2007 Report Share Posted November 14, 2007 Voisin kopsata tähän suoraan mvrzm:n vastauksen ;D Eli mäkin sain lahjakortin tatuointiliikkeeseen, olen myöskin haaveillut toisesta tatuoinnista jo pitkään. Lisäksi mies oli teetättänyt mulle valkokultasen timanttiriipuksen ketjun kera. Riipus on samanhenkinen mun vihkisormuksen kanssa, joka siis myös teetetty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prinsessa82 Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Kalevala Korun ketjun, johon saan sitten myöhemmin kuulemma lapsi-korut tulevista lapsistamme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
susie83 Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Hopeisen kaulakorun, jossa oli helmiä. Ihana. Miehelleni ostin Kalevalan hopeisen Väinö-rannekorun, koska sitä tiesin hänen toivoneen jo pidempään. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyydia_ Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 mä sain raymond weilin rannekellon ja miehelle annoin studio onnissa otetut huomenlahjakuvat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts