Marrilyn

Hampaat valkoisiksi, miten?

339 viestiä aiheessa

itsellä noita stripsejä kaapissa edelleen. kolmen päivän jälkeen kyllästyin kun en nähnyt tuloksia! Ei vaan hermot kestä viikkokausia käyttää niitä vaikka miten saisi hyvän tuloksen :) Tästä syystä meinasin varata ajan hammaslääkärille johonkin kunnon valkaisuun. Maksakoon 300€ mut hermot tässä menee :)

Siihen siis säästän ja ensi viikolla onkin aika suuhygienistille joka putsaa hammaskivestä ja katsoo ettei ole reikiä.. Heti kun kiloissa menee alle 75 niin palkitsen itseni valkaisulla! 4 kiloa vielä siihen! Sit kun pääsen alle 70 eli siihen tavoitteeseeni niin saan uusia vaatevarastoani :) Rahaahan tähän tarvitaan mutta siitä syystä nyt säästetään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Cassandra en tarkoittanutkaan että hygienisti valkaisisi hampaita ollenkaan vaan pelkästään kunnollinen puhdistus voi saada aikaan valkoisemman vaikutelman hampaista. Myöskin hammaskiven poisto saa hampaiden pinnan kiiltävämmäksi sillä hammaskivi on himmeämpää ulkonäöltään.

Eli tarkoitin että voi olla että joillakin pelkkä kunnollinen ammattilaisen suorittama puhdistus voi riittää valkoisemman hymyn saamiseksi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ ok, tosta vaan saa kuvan että kun luettelit 1, 2 ja 3, ja 4. oli että "yhtä hyvän tuloksen..."

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kokeilin valkoisethampaat.com valkaisupakettia ja tosi nopeasti sain valkoiset hampaat. Makso vaan 39!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ylen Projektina Keho -sarjassa oli noista stripseistä. Kysyttiin, miksi niitä ei myydä Suomessa. Vastaus oli, että niissä ei kerrota peroksidipitoisuuden määrää, eli ei yhtään tiedä miten väkeviä ne on. Meillä on lainsäädäntö jonka mukaan pitoisuus pitää ilmoittaa ja varmaan joku laki siinäkin, että mikä on maksimimäärä.

Jakso on vielä nähtävissä Ylen Areenalla, jos kiinnostaa.

Muokattu: , käyttäjä: Cassandra

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hammaslääkärit tekevät pastapuhdistuksia, jotka poistavat hammaskiilteen päällä olevat värjäymät. Ne eivät valkaise hammasluuta, mutta palauttavat hampaan oman luonnollisen värin. Ja ovat edullisia!

Muokattu: , käyttäjä: Brunetti

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta mun kaveri toi mulle Kaliforniasta noita stripsejä ja hyvin toimi, tosin niistä tuli hetkellisesti hampaat kipeeks :girl_haha:

Mutta valkaistu sekä mun että sulhasen purukalusto, makso jotain 40€/paketti :)

Muokattu: , käyttäjä: Roxy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä istun parhaillani täällä noi Crestin stripsit suussa. Tää alahampaille tarkoitettu liuska on kyllä aika pieni, varsinkin kun mulla on tosta alhaalta hampaat vähän vinossa. Onko muut huomanneet samaa, jotka Crestejä on käyttäneet? :huh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin tilasin noita stripsejä, mutta käyttöohjeet oli vähän puutteelliset. Minusta strippi oli taas aika leveä eli pitääkö se laittaa ikenien päälle vai kenties leikata kapeammaksi? Ei minun hampaat ainakaan noin isot ole. Nyt nämä ei meinaa pysyä paikallaan, kun sylkeä erittyy hirveästi ja itse strippi on liian iso. :unsure: Vinkkejä??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ja siskolla stripsit olleet käytössä reilun viikon. Makaan aina sängyssä selälläni ja luen kirjaa sen puoli tuntia aamulla ja illalla, koska niin saan pidettyä kuolaamisen aisoissa. :girl_haha: Alaliuska ei tahdo puhuessa pysyä paikallaan, joten ihan tuppisuuna oon pyrkinyt olemaan. Hampaat on selvästi valkaistuneet meillä molemmilla, ja sovittiin että säästetään toiset 7 päivän liuskat sitten kesäksi ennen häitä. ^_^

Mulla ainakin ne liuskat on menneet aika paljon ikenienkin puolelle(kun ne on aika leveät), eikä mitään haittaa oo ollut. Oon vaan taittanut sitten toisen puolen hampaiden taakse.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan kokeillut sitä uutta, sinisessä tuubissa olevaa Pepsodenttiä? Sitä jossa on jotain sinistä ainetta, joka saisi hampaat näyttämään valkoisimmilta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Joo ihan turha juttu. Ei huomaa mitään eroa, ihan tavallinen hammastahna. Anoppi osti meille ku oli vissiin sitä mieltä että tarvitaan??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla se toimi pahiten tummentuneiden hampaiden, jotka mulla oli kulmahampaat, osalta. Niistä tuli huomattavasti valkosemmat. Käytin sitä vasta häiden jälkeen ja nyt harmittaa yks kuva, jossa näkyy kulmahampaiden järkyttävä keltasuus ... :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos iines ja omerra kommenteista. Vaikka tässä on 50/50 mahdollisuus, ettei tehoa, niin taidan silti ostaa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemusta Zoom - tai Hollywood Smile - valkaisuista? En nyt kaipaa mainoksia vaan oikeita kokemuksia noista :)

Minulla kun on antibioottien kellastamat hampaat ja noilla kotivalkaisuilla ei ole niihin tehoa. Eikä tehoa hammashygienistin tekemän puhdistuskaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toverin hampaat valkaistiin Zoomilla, mutta tulos ei ollut sokeuttavan valkoinen, ei jos sitä haluaa, ei Zoomia. Valitettavasti normaalielämä myös kellastuttaa hampaat uudelleen hyvin nopeasti, vaikkei pannutolkulla kahvia/teetä/punkkua/jne kiskoisikaan. Tämä ystäväni kokemuksena.

Itse olen käyttänyt hammaslääkärillä teetettyjä muotteja ja niihin valkaisugeelejä. Ärsyttävää puuhaahan se on, muottien puhdustus ei ole mukavaa touhua ja hampaita vihloo joskus "syvemmältä". Muotit teetin muutama vuosi sitten 100 eurolla, geelit maksavat n. 20 euroa/paketti (jossa kolme annosruiskua, riittää pitkälle).

Edit: hammaslääkärin 100 euroa sis. teetetyt (pehmyt)muovimuotit omien hampaiden mukaan ja "kaikki kanavat puhtaiksi, vaikka henki lähtisi" -puhdistus. Se hampaanvälien rassaus teki omenaa <.<

Muokattu: , käyttäjä: Jenny-Maria

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minullakin on hamppilääkärin tekemät muotit ja olen ollut tyytyväinen. Kotona tehdyllä valkaisulla pystyy helposti määrittelemään valkaisuasteen luonnolliseksi. Taitaa se vihlonta johtua siitä merkistä että millaista ainetta muoteissa käyttää. Mulla on ollut muotit n. viisi vuotta ja aineet ovat vaihdelleet.

Jos valkaisisin hampaat vain kerran esim. häitä varten niin sitten luultavasti teettäisin zoom-valkaisun tms. mutta jos valkaisusta tulee tapa (joka on hyvinkin mahdollista kun on kerran ollut upeammat valkoisemmat hampaat) niin teettäisin muotit. Silloin kun teetin muotit ne taisivat aineineen olla lähemmäs 300euroa (en tiedä mitä maksaisivat Pulssissa nykyisin) mutta kun valkaisen 2-3 kertaa vuodessa jolloin yksi valkaisu riittää, niin tulevat muotit halvemmaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on tehty zoom parisen vuotta sitten, oma väri oli tosin A1 ja A2 välissä eli aika valkoinen luonnostaan. Zoomia annetaan 20 min x 3 kertaa, minulle riitti 20 x 2 kertaa. en halunnut sokaisevaa hollywood-smileä ja olen tyytyväinen lopputulokseen. viime keväänä tein ylläpitovalkaisun yhdellä ruiskulla (jonka sain mukaan silloin zoomissa), just eilen olin suuhygienistillä puhdistuksessa ja hampaat ei oo kuulema tummuneet yhtään :)

(omaan silmään tuntuu että olis mutta ei sit vissiin.) aion kyllä tänäkin vuonna tehä ylläpitovalkasun, ostin jo eilen yhden ruiskun valkasuainetta ylläpitovalkasua varten.

olen siis ollut todella tyytyväinen, juon paljon kahvia, teetä ja poltan tupakkaa joten odotin että nää tummenis takasin tyyliin vuodessa mutta ei :)

edit: zoomin hintaan sisältyy teetettävät muotit tuota mahdollista ylläpitovalkasua varten.

Muokattu: , käyttäjä: Cassandra

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Crestin stripsit hankittu ja maksoi vain 25 e ja tänään oli pakko kokeilla, vaikka meinasin valkaista lähempänä häitä.

Alahampaita nyt vähän vihloo. Aion toiset kokeilla vielä tänään ja katsoa lisääntyykö vihlonta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen tehnyt nyt hammaslääkäriltä saadulla Opalescence-15 % aineella ylläpitovalkasuu ja ei kyllä oo vihlonut yhtään! mitä ihmettä noissa stripseissä on? :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Valkoisethampaat.com

Onko kukaan kokeillut nuita? (Pahoittelen, jos tästä on jo keskusteltu) Kovasti ainakin kehuuvat itseään :)

Kyllä on kokeiltu. Hommaan varmaan ensi vuonna uuden paketin häitä varten.

Taitaa olla halvin todella tehokas aine. Samaa mainostaa Dentway, mutta Dentwayn tuote on kalliimpi. Käyttö on aika helppoa, mutta kannattaa tosissaan lukea ohjeet huolella. Aine on sen verran tehokasta, että sillä valkaisee helposti ikenetkin....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuinka te pystytte olemaan valkaisun jälkeen sen n. 48h ilman kahvia tms?

Minua neuvottiin välttämään vuorokauden ajan värjääviä aineita (kävin jossain "kevytvalkaisussa" viime keväänä, tulos oli yllättävän kiva) ja sitten kun join ekan kerran kahvia, niin tuntui, että valkeus himmeni heti (otin valokuvia valkaisun jälkeen ja kahvin jälkeen, joten ero oli kyllä ihan havaittavissa). :(

Ehkä kauneuden takia pitää sitten vain kärsiä.

Tekisi mieli mennä uudelleen valkaisuun, mutta kaikkien paheitteni kanssa se tuntuu turhauttavalta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Zoom! on erittäin hyvä. Hampaista tuli huomattavan paljon vaaleammat ja hyvin on valkaisu pysynyt. Ei ole kellastunut yhtään, vaikka litkin kahvia päivät pitkät. Zoomissakin piti välttää värjääviä aineita olikos se sen 48h ja sen ajan vedin kofeiiniriippuvuuteeni kofeiinitabletteja ja join kuumaa maitoa. Hihi.

Sitten vähitellen uskalsin jo juoda maitokahvia. Puolet kahvia, puolet maitoa. Ja nyt taas joka päivä kunnollista. Ei mitään värjäytymiä ainakaan vielä ja kivempi sitten häissäkin kun vaaleaa pukua vasten ei irvistä keltaiset hampulit. :) Vaikka lomakossa kirpasi, niin tulos on sen väärti.

Huonona puolena voin sanoa vaan sen, että pari päivää valkauksen jälkeen hampaita vihloi aivan julmetusti. Siis todella pahasti. Buranaa vedin niin paljon kuin vaan pystyi ottamaan. Yölläkin heräilin järkyttäviin kipuihin ja silmissä vaan välähteli verisuonten kuviot. Iih. Mutta tulos siis hyvä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään