Jump to content
Naimisiin.info

Millainen hääkampaus sinulla tulee olemaan/oli? (kuvia)


Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

DSCF0048.jpg

Muoks. vaihdoin kuvan, sillä toinen ei ole enää verkossa.

Muokattu: , käyttäjä: wensu
Link to comment
Share on other sites

Tämän kuvan kampausta hieman muokkaamalla saan varmaankin mieleiseni tyylin. Haluan lisäksi kukkia hiuksiini ja ehkä pienet letit sivuille. Hiukseni ovat lanteille asti, joten ne eivät lopu kesken. Tuossa kampauksessa minua miellyttää sen ilmavuus ja se, että siinä saa näkymään hiusten pituuden.

post-17996-1213774735_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Minulla oli alunperin ideakuvana tämä kuva:

post-15168-1213864649_thumb.jpg

Lopullinen kampaus oli hyvin paljon tämän (ja Jenny-Marian kuvan) näköinen, joskin ilman nutturassa näkyviä pikkulettejä, ja hiukset hieman siistimmästi ja tiiviimmästi kiinni. Toiselle puolelle kasvoja jätettiin jonkin verran hiuksia vapaaksi kehystämään katsetta. Lisäksi minulla oli huntu.

Kampauksesta tuli kaunis ja runsas, vaikka hiukseni eivät olleet todellisuudessa kovin pitkät. Taitava kampaaja tekee ihmeitä!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä haluan itselleni tällaisen:

audreyhepburn_narrowweb__300x39901.jpg

title20new20Blake20Edwards20Breakfa.jpg

Mutta Audrey-otsiksen taidan jättää väliin. Voi olla vähän epäkäytännöllinen sitten häiden jälkeen. :D

Link to comment
Share on other sites

Mulle tulee tällanen... Tämä koeversio tehtiin 5 minuutissa ja hiukset ei meinannu pysyä kasassa ollenkaan, siksi noita haituvia roikkuu siellä täällä. Hääpäivänä noita kieputuksia on hiuksissa enemmän ja sivuun tulee valkoinen orkidea.

kampaus1-1.jpg

kampaus2-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oma kampaukseni tulee näyttämään tältä. Kuva on koekampauksesta ja nopeasti ja mallaillen tehty, mutta antaa käsityksen lopputuloksesta! Tykkään!

post-15299-1215786534_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tästä näkee hieman millainen kampaus minulla oli hääpäivänäni. Minullahan on lyhyet hiukset ja ne oli värjätty kahdella värillä. Hiuksiin ujutettiin myös tiara. Tuo kampaus oli aivan ihana!

04_kirkko.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...