summerbride

Paljonko maksat kampauksesta ja meikistä?

348 viestiä aiheessa

Mitä siis maksat kampauksesta ja meikistä? Laitathan mukaan myös paikkakunnan ja yrityksen. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rovaniemellä Kauneusateljeessa kampaus 74 rahaa ja meikki itelle ja sulholle 35 rahaa. Kumpaakaan ei kokeiltu aikaisemmin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Salon seudulla hääkampaus  57 euroa ja meikki 37 euroa - molemmat sisältävät koeversiot.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Stadissa, tulee hääpäivän aamuna kotiin tekemään, niin yhteishinta 3 meikille, 1 kampaukselle ja koekampaukselle 220e. Omasta mielestä ok hinta, eikä tarvitse lähteä aamulla säntäilemään minnekään. Meikkaa siis myös tätini ja äitini. Koemeikn jos vielä otan, niin se maksaisin sitten erikseen jonkun verran. Harmi ettei ole tuttuja tai sukulaisia alalla. Silloin säästäisi pitkän pennin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla maksaa meikki 25 euroa (koemeikki sama hinta) ja kampaus tunti velotuksen mukaan 19 euroa puolituntia +lisäkkeen vuokraus 23 euroa (koekampaus sama hinta)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki 30 euroa ja kampaus 42 euroa puolipitkät hiukset, ilman koeversioita, Seinäjoella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tampereella Napsissa kampaus 40e ja meikki 40e, ja koeversiot 30e/kpl, eli yhteensä siis 140e, Kaason kampaus 40e.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitkiin hiuksiin hääkampaus mallista riippuen 50-90 €, hintaan sisältyy koekampaus. Meikki 20 €. Molemmat saa samasta paikasta. :) Olin ensin suunnitellut tekeväni itse meikin, mutta hinnan kuultuani päätin ottaa myös sen. Nämä hinnat siis Ruoveden seudulla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun hääkampaus+meikki 180e, sisältää leikkauksen ja värin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla maksaa Hääkampaus + meikki yht. n.80 ekee sis. koemeikki ja kampaus ;D ;D

Käyn kyllä sitten vielä erikseen ottamassa monisävyraidat ja leikkuuttaan hiukset niin siihen menee varmaan joku 70 ekee. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla tulee meikki maksamaan koemeikkeineen 50€ ja kampaus koekampauksineen 45€ eli yhteensä 95€ Lohjalla, Kampaus tehdään PK Laitilassa ja meikki kauneushoitola satumaassa.. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaus maksaa n. 20€ kun tukka on aika lyhyt ja meikki koemeikkeineen 60€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaus ja meikki koejutskineen 130€ Turun D.E.M.O:ssa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koemeikkeineen ja -kampauksineen maksan koko lystistä 120 euroa. Kaasolle meikki ja kampaus ilman koejuttuja 50 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meikki ja kampaus kokeiluineen Tampereen keskustassa 120 €.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla maksaa kampaus ja meikki ~110 euroa ja sisältää sekä koekampauksen että -meikin. Paikka on Tampereen kupeessa Ylöjärven puolella  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä menen espoon Jetset kampaamoon ja siellä kampaus 85 ja meikki muistaakseni 35, sisältää koemeikin ja kampauksen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häämeikki ja kampaus yht. 150e sisältää koemeikin täydellisenä ja koekampaus viimeistelyä vaille. Lohjan Hiusboomi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häämeikki ja -kampaus maksaa yhteensä 180 euroa koeversioiden kanssa. Liike on Vantaan Eve.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koemeikki, koekaumpaus, oikea meikki ja kampaus, sulhasen parturi ja hääpäivänä ehostus. Yhteensä 120€, eli ei paha hinta. Tekijä kyllä ihan ammattilainen, mutta paikkakunta pieni, joten siksi noin halpaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koekampaus, hiusten värjäys ja kampaus hääpäivänä maksavat yhteensä 150€. Meikki maksaa 79€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tampereella kampaus ja meikki koeversioineen yht 140 euroa, lisäksi tulee vielä kaason meikki+ föönikampaus, morsiustyttöjen hiukset ja sulhasen puuterointi eli koko potin arvioivat kampaamosta n. 300 euroa. Juu....Elämä on ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaus maksoi 30 €, vaikka oli todella upea kampaus ja kampaaja teki sitä lähes kaksi tuntia. Eikä ollut edes tuttu kampaaja. Meikki maksoi 37 €, sisältäen koemeikin ja kulmien siistimisen ja värin. Itä-suomessa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä todellakin taisin valita sen kalleimman vaihtoehdon tästä kaupungista eli Oulusta. :o Näyttää olevan melkoinen hintahaarukka näissä hommissa. En tiedä vielä tarkkaan mitä tulee maksamaan, mutta hinnasto on tämä: kampaus n. 70-130€, koekampaus n. 30-50€/t, suunnittelu (sekin vielä erikseen ::)) 9,50€, meikkaus 53€ ja siihen vielä suunnittelu n. 10-20€. En etes uskalla laskea näitä yhteen, kovat on hinnat! Toivottavasti on hintansa väärti. Niin, ja kaasollehan mm. kampaus on jo puolet halvempi, että kyllä meitä morsiammia kynitään! :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Savonlinnassa maksoi heinäkuussa laitakaupungilla meikki (koemeikkeineen) 40 euroa ja kampaus (koekampauksineen) 45 euroa. Koeversiot oli yhtä hyvät kuin hääpäivänä oikeat. Pidin kyllä meikkiä kalliina, mutta kampaus oli mielestäni kohtuuhintainen (en osaa itse yhtään laittaa hiuksia, mutta vähän meikata, ehkä siksi).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään