janiina

Millainen hääkimppu?

145 viestiä aiheessa

Mulla oli oransseja ja valkosia gerberoita ja germiinejä mun kimpussa, kaaso teki mun toiveitten mukaan. Etin just sellasen kuvan mis vähän näkyy kimppua, mut en saa sitä kuvaa mitenkään tänne. Oon ihan peelo näitten kans. :girl_to_take_umbrage2: Jos joku viitsii neuvoa niin laitan sen kuvan tänne :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

DSCN0220.jpg

Pahoittelut megakuvasta, tässä kimppu vihkimisen jälkeisenä päivänä. Hortensiaa, herttalyhtyköynnöstä ja ruusua. En itse olisi valinnut pallomaista, kun en niistä tykkää, mutta floristi sai melko vapaat kädet, joten my bad.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

productimage-picture-bridesmaid-bouquet-in-fuchsia-261_jpg_460x460_q85_wm.jpg

Tämä olisi sellainen minkä haluan, nauha tulisi vain musta ja sitä saisi roikkua kimpusta hieman.Ehkä nauhaan, tuohon varteen muutama valkoinen helmi.

Muokattu: , käyttäjä: elo2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla haaveissa on tummista kalloista tehty kimppu. Tässä vähän ajatuskuvia haaveistani:

black-feather-calla.jpg

Tämä on ihanan dramaattinen kallakimppu.

13zvj3r.jpg

Tässä kimpussa on kaikkijuuri kohdillaan. Väri aivan ihana!

264oqrb.jpg

Vaihtoehtona myös tällainen käsivarsikimppu tummilla kalloilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli tällainen hääkimppu :girl_in_love:

Kimpussa valkoisia ruusuja, violettia neilikkaa ja muutama valkoinen lilja.

post-40633-0-80754700-1354974456_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihania kimppuja! Häihin aikaa puoli vuotta, mutta kukat on silti jo ajatuksissa ;) Omaan kimppuun haluan jotain kirkkaan väristä, kenties keltaoransseja ruusuja ja jotain punaista, sekä paljon vihreää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Linkitin kuvat jo tuonne itse askarreltujen hääkimppujen ketjuun, mutta laitetaan vielä tännekin.

 

Kankaasta, kuumaliimasta, nuppineuloista, styroxpallosta, vanerista, harjanvarresta :girl_haha: , tyllistä, helmistä, strasseista ja satiininauhasta syntyi oma kimppuni, jota kannoin suurella ylpeydellä helmihäissämme. :gpari: Oli siinä näpertelyä, mutta sai kyllä kehujakin. Pöytäkukat tein samaa sarjaa. Ei tarvinu kenenkään juosta aamusta kukkia hakemaan eikä pelätä, että pakkanen pilaisi kukat. :) Ja onpahan tuota sitten kiikkustuolissa vanhanakin vielä mukava katsella ja muistella ihanaa hääpäivää. :girl_in_love:

 

post-39512-0-74358100-1360675569.jpg

post-39512-0-90940600-1360675572_thumb.j

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eelizan kimppu on kyllä tosi hieno ja idea mahtava!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun

 

12280275.t.jpg

 

Annoin vapaat kädet ja tuo oli lopputulos. Tykkäsin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun

 

12280275.t.jpg

 

Annoin vapaat kädet ja tuo oli lopputulos. Tykkäsin :)

 

Ihanan herkullisen värinen kimppu! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun hääkimppuni. Kukat ovat tekokukkia, blingblingit ovat pinnejä, sormuksia yms. Lisänän mustia höyheniä :)

Itse tehty ja ebaysta ostettu matskut.

Hääkimppu

Hääkimppu

Muokattu: , käyttäjä: maarikainen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin tehdä itse hääkimpun luonnonkukista. Saa sitten lähempänä nähdä mitä heinäkuun alussa on mökillä kukassa. Sen mukaan mennään. Onneksi olen saanut koulutuksen kimppujen tekemiseen, joten ei tunnu kovinkaan suurelta hommalta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^^^

Herkkä ja kaunis! Oliko kukat aitoja? Jos oli niin kestikö hyvin nuukahtamatta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^^^

Herkkä ja kaunis! Oliko kukat aitoja? Jos oli niin kestikö hyvin nuukahtamatta?

 

Kukat ovat aitoja. Haimme kukat edellisiltana kukkakaupasta, kun kauppias sanoi, että "kyllä orkidea kestää" ja kun he kuulemma joka tapauksessa tekevät vieheet ja tuon kukkarenkaan häitä edeltävänä päivänä. Aamulla orkideat olivat kuitenkin jo aivan nuukahtaneita ja lurpallaan. Kävin morsiuspuku päällä puoli tuntia ennen vihkimistä kukkakaupassa ystäväni kanssa ja kauppias laittoi renkaaseen ja sulhasen vieheeseen uudet orkideat. Ne sitten kestivät iltaan ihan hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun kimppuni, jossa on vaaleanpunaisia neilikoita, shampanjan värisiä ruusuja sekä valkoista eustomaa. Tämmöinen maksoi 95 euroa Tampereella. Voin sanoa, että oli joka sentin arvoinen. :)

 

post-42877-0-50786100-1371484225_thumb.j

 

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^tosi kaunis kimppu ja värit on ihanat!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään