Pearlfish

Minkä nimisiä teistä tulee?

461 posts in this topic

Minä haluaisin äidin tyttönimen, joita on vain 21 (tästä syystä en sitä mainitse). Nykyinen on sellainen, josta on kiusattu aina ja pieni katkeruuskin siihen on syntynyt, joten mielellään sen vaihdan (näitäkin kuitenkin vaan 53). Joten (jos ei keksitä uutta kivaa nimeä) minusta tulee Hakkarainen. Ei paha nimi, mutta pienet aggressiot jo syntynyt kun joka päivä lehdessä on joku Hakkarainen ja joka puolella tulee Hakkaraisia vastaan... Näitä siis 5853 kpl.

Minusta tuli elokuussa Saukkonen! :kiss3:

Minusta tulee Rva Kuitunen.

Jos olisi mahdollista minusta voisi tulla yhdysnimenä samanniminen, kuin tulevan mieheni poika. Nykyinen sukunimeni on siis eräs pojan etunimi. En kuitenkaan haluaisi säilyttää edesmenneen mieheni nimeä, en edes osana uutta nimeä, vaikka poikani sitä nimeä edelleen kantaakin.

Meistä tulee *

Edited by elletti

Minusta tulee ensi kesänä ruova Mattila. Luovun omasta harvinaisesta sukunimestä, mutta on se sen arvoista :)

Kai munki täytyy tänne laittaa:)Mulle tulee vähän harvinaisempi nimi,sitä ei ollu montaa ku kävin siellä väestörekisterin sivuuilla.Musta tulee rouva Akseli.

Musta tulee rva Kallio :girl_sigh: :-X

Minusta tulee todennäköisesti myös rouva Kallio. ^_^

Eipä se iso muutos ole, kun nykyinen sukunimi on Rinne.. :girl_haha:

Ajattelin myös yhdistelmää, mutta Rinne-Kallio kuulostaisi melko.. töksähtävältä, ja niiden merkityksetkin liippaa suht läheltä toisiaan..

Minusta tulee Rouva Tikkanen :girl_smile:

Jos päädyn ottamaan sulhon nimen (asiaahan ei siis vielä ole lopullisesti päätetty) niin minusta olisi sitten tulossa rva Pitko :girl_haha:

Tuleva rouva * ilmoittautuu.

Edited by Kartio

En ole vielä lopullisesti päättänyt.. Joko pidän tyttönimeni, jota olen yli 30v kantanut mukanani tai sitten minusta tulee rouva Savolainen.

Lähinnä mietityttää, että opinko enää tämän ikäisenä puhumaan itsestäni toisella sukunimellä.. :girl_haha: Jos vaihdan nimeni, niin myös poikani nimi vaihtuu samaksi, eli kaikilla on sen jälkeen sama sukunimi. Jos en vaihda sukunimeä, saa poikakin pitää nykyisen sukunimensä (joka siis on sama kuin minulla).

Minusta tulee Rouva Jääskeläinen. Jääskeläisiä näyttäisi olevan huomattavasti enemmän kuin Säisä-nimisiä (joka siis on vielä sukunimeni)

Minusta tulee rouva Krohns.

(Vitsailimme, että pitäisi minun vielä ottaa äitini sukunimi Starck ja käyttää sitten yhdysnimeä Starck-Krohns ;) Molempia sukunimiä kun joutuu jo yksinään kirjain kerralla kertomaan esim. virastoissa, niin tuossa 2-osaisessa olisi oma hommansa.)

Enää reilu viisi viikkoa ja muutun rouva Parviaiseksi :)

Oma sukunimeni on tällä hetkellä Jaatinen (2 790 kappaletta), mutta haluan ottaa miehen sukunimen Turunen (13 937 kappaletta). Nimenvaihto ei kyllä kirpaise yhtään.