Jump to content
Naimisiin.info

Maailman parhaat polttarit-KERRO TÄÄLLÄ!


Guest Bomburee

Recommended Posts

Eatos (http://www.eatos.fi/). Tunnelmaltaan tosiaan hieman "lounasravintolamainen", modernimpi kuin meksikolaisissa yleensä, eli sombreroja ja värikkäitä seinävaatteita et täältä löydä, mutta pistämätön ruoka, drinkit ja palvelu! Myös ulkona syöminen onnistuu, heillä oli terassi käytössä :) Suosittelen 100%

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eatos (http://www.eatos.fi/). Tunnelmaltaan tosiaan hieman "lounasravintolamainen", modernimpi kuin meksikolaisissa yleensä, eli sombreroja ja värikkäitä seinävaatteita et täältä löydä, mutta pistämätön ruoka, drinkit ja palvelu! Myös ulkona syöminen onnistuu, heillä oli terassi käytössä :) Suosittelen 100%

Me oltiin justiin tuolla kans syömässä, ajattelinkin, että liekö olisi ollut sama paikka! Tykkäsin kyllä, tosiaan aikas komeat tarjoilijat ;) ja ystävällinen palvelu. Aika tulista oli osa ruuasta, mutta hyvää. Tosiaan ei ole mikään sombrerot seinällä paikka, annokset enemmän fine dining tyylisiä ja löytyy esim. erikoisempi drinkkilista. Suosittelen Mango-mojitoa! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Parhaat polttarit lyhyesti: Töistä tulee hakemaan vieras mies kesken päivän ja pomo oli jutussa mukana, koska luulin tapaavani asiakkaan iltapäivän aikana. Miehellä oli moottoripyörä ja jouduin elämän ensimmäiselle moottoripyöräajelulle. Päädyttiin ruokapaikkaan jossa jengi jo odotti ja syötiin. Takaisin moottoripyörän kyytiin ja päädyin flow park:iin ja polttariporukan kanssa kiipeiltiin. Sitten autoilla hienoon ravintolaan ja skumppaa. Mökille saunomaan ja morsiustaikoja tekemään. Illalla vielä yökerhoon ja sainpa yllätykseksi kyydin kotiin nukkumaan :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mun polttarit oli ihan huikeat!

 

Meillä oli sulhasen kanssa polttarit samana päivänä, mutta mehän ei tiedetty kuin toistemme päivät - yllätys oli siis melkoinen, kun ovikello soi aamulla ja oven takana oli sekä sulhasen että morsiamen polttariporukat. Miehen seurue jäi meille aamupalalle, mun käskettiin pakata laukku ja sitten startattiin autot. Mun silmät sidottiin matkan ajaksi, ja avattiin perillä vasta kun mulle oli puettu karting-varusteet päälle :D Kartingia ajeltiin vajaa pari tuntia, ja kun meidän kierros oli ohi niin sulhasen seurue tuli samaan paikkaan aloittamaan oman kierroksensa. Vaihdettiin pikaiset pusut ja matka jatkui, jälleen silmät sidottuna. Menimme siskoni luokse, ja mut istutettiin nojatuoliin ja annettiin skumppalasi käteen (side edelleen silmillä). Siskoni piti pienen puheen, sanoi että kun side otetaan pois niin video lähtee pyörimään. Ja se video oli ihana ja itkettävä! Siskoni oli pyytänyt kahta vanhaa miespuolista koulukaveriani, joihin tutustuin kun asuimme samaan aikaan Ranskassa (toinen irlantilainen, toinen uusi-seelantilainen) tekemään videon, jossa kertovat avioliitto-ohjeita. En ole nähnyt heistä kumpaakaan useaan vuoteen, koska molemmat asuvat Englannissa, joten video sai minut kyllä samantien kyyneliin. Parasta tässä oli se, että myös siskoni ja mieheni ovat tavanneet nämä tyypit ja ystävystyneet heidän kanssaan, joten pojat oli saaneet videosta vielä henkilökohtaisemman :) Noh, pienen vollotuksen jälkeen nautimme runsaan lounaan ja juttelimme niitä näitä viinilasillisten kanssa. Tämän jälkeen vuorossa oli perinteinen morsiussauna, jonka päätteeksi juoksin siskon talon ympäri kolme kierrosta - alasti, pelkät kumpparit jalassa ja keppihevonen mukana :D

 

Saunan jälkeen pukeuduttiin, syötiin ja juotiin ja valmistauduttiin iltaa varten. Kun valmistelut oli melkein ohitse, mun silmille laitettiin jälleen side ja mut istutettiin siihen samaiseen nojatuoliin kuin aikaisemmin. Vieras naisääni alkoi puhumaan, ja antoi mun käteen vuorotellen erilaisia esineitä jotka mun piti tunnistaa (mm. pullasuti, viinipullonavaaja, hakaneula jne). Viimeisenä käteeni annettiin dildo, ja sen arvattuani side poistettiin silmiltä ja huomasin että kyseessä oli seksiväline-esittely. Se oli tosi hauska ohjelma, ja sain lopuksi vielä lahjankin esittelijältä ;)

 

Tämän jälkeen hoidettiin viimeiset kaunistautumiset ja sitten oli vuorossa morsiamen juottaminen, eli multa kysyttiin erilaisia kysymyksiä jotka sulhaselta oltiin aiemmin kysytty ja mun piti arvata, mitä sulhanen oli niihin vastannut, esim. missä tavattiin, parhaat treffit jne. Jos vastasin eri lailla kuin mitä sulhaseni oli vastannut, piti heittää noppaa ja juoda silmäluvun verran huikkia. Hauska visa! Tämän jälkeen lähettiin ravintolaan syömään, ja jäätiin ravintolan yläkerrassa sijaitsevaan yökerhoon jatkamaan rilluttelua. Illan aikana mun piti suorittaa polttaribingo, josta jäi loppujen lopuksi vain neljä tyhjää ruutua :D Tehtävinä oli mm. shotin juominen ilman käsiä, tanssilattian läpi konttaaminen, vieraan miehen kynsien lakkaaminen jne. Viihdyttiin melkein pilkkuun asti, jonka jälkeen menin toisen kaason luokse yöksi - aamulla oli sen verran tukka kipeä, että saatiin kaason pikkuveli nakitettua hakemaan meille ruokaa mäkkäristä :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ihania polttaritarinoita teillä! :) Tuo oli aivan loistava idea, mikä T.I.:n polttreissa oli aluksi, että morsian joutui allekirjoittamaan sopimuksen, ettei peru kenenkään hääkutsuja polttareiden vuoksi :D

Link to comment
Share on other sites

Ihania polttaritarinoita teillä! :) Tuo oli aivan loistava idea, mikä T.I.:n polttreissa oli aluksi, että morsian joutui allekirjoittamaan sopimuksen, ettei peru kenenkään hääkutsuja polttareiden vuoksi :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Huh, huikeita polttarikokemuksia :D Kaikkea ne kaasot ja ystävät keksiikin! Minun kaaso onneksi tietää, etten halua varsinaisesti polttareita, mutta oletan että jotain yllätystä saattaa keksiä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kopsattu feisbuukista, polttarit oli 25.4 :) 

Eilen oli maailman parhaat polttarit! ♡ mut haettiin ihan yllärinä kotoa, kaaso tuli kyykkypyörällä 100km päästä noutamaan mut Lahteen :) siellä ootti kavereita ja äiti, ja mut laitettiin pinup-tytöks!!
Sen jälkeen mut vietiin arnoldsiin syömää välipalaa, ja kiiruhdettiin tankotanssitunnille. Se oli ihan huippua! Nyt on vaan jalat ihan mustelmilla...
seuraavaks sain kysellä kaupungilla avioliittoneuvoja. Lahtelaiset on kauheita negiksiä, yleisin neuvo oli olla menemättä naimisiin... :D
sitten mut vietiin kynsistudiolle ja sain ihanan kestolakkauksen kynsiin! Ku oli kaikki vimpan päälle, mut vietiin satamaan kuvattavaks, rekvisiittana lasinen colapullo ja paperipilli :) tuli hauskoja kuvia! Ei ohjelma loppunu vielä tähänkään, mentiin kaason isän rantasaunalle, jossa ootti mun lempiherkkuja pöytä täynnä!! Syötiin hyvin, ja mentiin saunaan, jossa tietty tehtiin morsiustaikoja :D sain kananmunaa päähän yms...
sitten lilluttiin paljussa ainaki kaks tuntia, muutamat heitti talviturkin! Illan kruunas juomapeli/tietovisa, johon oli kysytty kysymyksiä sulhaselta, ja mun piti tietää mitä se oli vastannu :D oli yllättävän vaikeeta! Ihana päivä kaiken kaikkiaan, ja ihania ihmisiä mulla ympärillä <3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Itse sain nauttia ikimuistoisesta päivästä lauantaina.

Kaasot tupsahtivat oven taakse klo:10 aamulla mukanaan skumppaa. 

Päivän vaikein osuus oli pukeutuminen, sillä käsky kuului "päälle ei saa laittaa mitään mustaa". Vaatekaapista saa hakemalla hakea jotain muuta väriä.  :D Sain onneksi laittautua rauhassa ilman hirveää kiirettä ja nauttia kaasojen seurasta, vaihtaa rauhassa kuulumisia sekä juoda toki skumppaa.

Meiltä lähdimme toiseen kaason autolla läheiseen puistoon, jossa muut polttarivieraat odotteli. Piknikruoka oli tehty nyyttärimeiningillä ja salaatit ja suolaiset piirakat olivat aivan superherkullisia. Puistosta kävelimme burleskitunnille, jossa päästiin kokeilemaan kävelyä, lanteiden keikutusta ja tasseleiden pyöritystä. Ihan huippuhauskaa ja vapauttavaa!  :lol: Burleskitunnilta lähdimme Turun keskustaan hohtominigolffiin. Yleensä menetän hermoni noin kolmannen radan paikkeilla, kun ne oikeat taidot eivät ihan vastaa sitä omaa mielikuvaa omasta tasosta. Tällä kertaa varmaankin juodut skumppalasilliset rauhoittivat hermoja  :P Hohtominigolffista lähdimme syömään Tintåån, jossa perinteiseen tapaan ruoka oli aivan taivaallista. Ruoan jälkeen siirryimme Naantaliin katsastamaan stand upia. Takuuvarma naurattaja ja toimii joka ikinen kerta!

Keikan jälkeen palasimme takaisin Turkuun ja vietimme loppuillan jokilaivoilla.

Päivä oli juuri minunnäköiseni, tekemistä ei ollut liikaa ja kaikki oli mietitty loppuun saakka. Eilinen päivä meni hienoisen darran lisäksi herkistellessä, kuinka hienoja ystäviä olen saanut. Ihmisiä, jotka näkevät käsittämättömän määrän vaivaa tehdäkseen päivästä minulle mieluisan. Kertaakaan ei tarvinnut olla kuivin suin, joku oli koko ajan tarjoamassa (joka on itselleni hieman vierasta, sillä vaikka itse mieluusti tarjoan, niin harvemmin sitä tapahtuu toisinpäin) ja kaikki tuntuivat nauttivan tekemisistä yhtä paljon kuin minäkin. Kaikin puolin täydellinen päivä, jota pieni vesisadekaan ei pystynyt pilaamaan.  :wub:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Tuleva mieheni herätti minut uuden vuoden aamuna klo 7 ja sanoi, että pakkaa tavarat niin lähdemme pienelle reisulle. Unenpöpperössä olin aivan pihalla ja tivasin, että mitä hittoa. Mieheni pakkasi myös omiaan ja meidän koirien tavaroita ja hän aina välillä yllättää, joten en miettinyt asiaa sen enempää vaan tottelin ja pakkasin muutamat vaatteet. Mieheni sanoi, että laita mukavat vaatteet päälle jos autossa pitää vähän aikaa matkustaa. Pakkasin nopeasti ja lähdimme. Mieheni ajoi lentokenän ovien eteen ja sanoi, että minun pysäkkini olisi siinä. Katsoin miestäni ja kysyin "onko nämä minun polttarit?" Hän sanoi että kyllä. Asumme pohjoisessa ja polttarit pidettiin siis Helsingissä. Minulle oltiin ostettu lentolippu valmiiksi ja kaaso oli sopinut mieheni kanssa ettei hiisku mitään ja vie minut lentokentälle. Olin aivan ihmeissäni, koska en osannut odottaa asiaa yhtään. 

Kun lentokone laskeutui ja kävelin laukkuaulasta ulos kuului hirveä huuto ja musiikki. Siellä oli koko polttariporukka vastassa ja punainen matto. Kaikilla oli samanlaiset paidat jossa oli meidän hääpäivä ja minun stara -nimi, minkä he olivat keksineet etunimeni ja sukunimeni yhdistelmästä. Yksi turisti jopa pyysi nimmarini kun luuli oikeasti että olen julkkis! :D Tästä saatiin hyvää kuvamateriaalia.

Sitten lähdimme tilataksilla kohti keskustaa ja tanssikoulu DCA:n tiloja, jossa oli kuohuvaa ja hedelmiä sekä meille pidettiin voguing tanssitunti. Se oli mahtavaa ja olin halunnut sitä kokeilla! Tanssitunnin jälkeen pääsin ihaniin hoitoihin ja meikkaukseen.

Tämän jälkeen menimme hotelli Indigoon mistä koko porukka oli varannut huoneet ja meille oli sviitti kaason kanssa varattuna. Siellä kaikki joimme kuohuvaa, juttelimme ja laittauduimme.

Minulle oli illaksi ihana paljettimekko ja peruukki. Olihan siis uusivuosi:D Laittautumisen jälkeen menimme ihanaan shamppanjabaariin ja siellä joimme hieman lisää kuohuvaa ja kaaso järjesti piirustuskilpailun. Kaikkien piti piirtää kuva aiheena meidän häät. Minä olin tämän hetken baaritiskillä ja baarimikot pitivät minulle shamppanjamaisteluhetken. Piirtämisen jälkeen minun tuli valita 3 parasta ja arvata kuka oli piirtänyt minkäkin. Tämä oli todella hauskaa.

Sitten menimme ihanaan ravintolaan ja söimme 3 ruokalajin illallisen. Illallisella jokainen kertoi ikimuistoisimman tarinan minkä oli minun kanssa kokenut tai mitä minusta muisti ja tässähän saatiin myös itkut aikaiseksi muistellessa kaikkia ihania hetkiä. 

Tämän jälkeen katsoimme ulkona ilotulitukset ja menimme jatkamaan iltaa tanssin merkeissä isoon yökerhoon johon kaaso oli järjestänyt meidät jonon ohi sisään. Jono oli nimittäin melkoinen uutenavuotena!

Olimme hotellissa yötä ja aamulla oli vuorossa aivan ihana aamupala ja vielä päivä kaksin kaason kanssa, kunnes illalla lensin kotiin.

 

Se oli täydellinen kaksi päivää ja tuli todella yllätyksenä. Oli ihana nähdä miten kaikki oltiin yksityiskohtia myöten mietitty<3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei!

Polttareistani on nyt vierähtänyt viikko, edelleen hymyilyttää paljon kun tulee mieleen, oli niin ihanaa! Päivä oltiin onnistuttu pitämään yllätyksenä, ja tykkäsin siitä kovasti. Yllätykset ovat ihania, kun tulee sellainen tärkeä ja välitetty olo, kun joku on nähnyt vaivaa ilahduttaakseen.:give_heart:

Luulin viettäväni tavallista vapaaviikonloppua, mies lähti kertausharjoituksiin aamulla. Puolilta päivin oveen yhtäkkiä jyskytettiin ja alettiin huutaa nimeä. Tunnistin heti yhden kaverin äänen ja tajusin heti, että se on nyt menoa. Olin niin yllättynyt ja ihmeissäni, että avasin oven vaikka olin yöpaidassa ja hiukset harjaamatta! :D Sieltä sitten tuli joukko kavereita sisään, mukana kaaso, joka oli lentänyt Walesista varta vasten! <3 Saivat varmaan upeita kuvia minusta siinä kunnossa ja kaikilla oli hauskaa, kun olivat luulleet, että olisin tiennyt päivän! Minulle annettiin lista tavaroista, mitä piti viidessä minuutissa olla koossa. Osa ihan hassuja, osa järkeviä (tyyliin saunakamppeet ja allergialääkkeet). Alettiin heti juottaakin, ja soitettiin Mission Impossiblea, niin kuin ei olisi syke jo noussut tarpeeksi. Sain kuitenkin sen verran lisäaikaa, että ei tarvinnut ihan yöpaidassa jne. lähteä!

Sitten vaan huntu ja tiara päähän, ja Bride to be -nauha rinnan yli, ja sain ensimmäiseksi tehtäväksi suunnistaa (asumme lähellä Tampereen keskustaa). Kartassa oli nimetty tuttuja paikkoja kiinnostuksen kohteiden mukaan (mm. Westminster Abbey, Buckingham Palace jne.), olin päivän kuningatar kiertämässä valtakuntaani. Eri rasteilta tuli mukaan lisää porukkaa, kunnes polttariväki oli koossa. Harjoiteltiin mm. kimpun heittoa tulevalla hääpaikalla, pääsin palomiesten kyytiin hetkeksi (sattumalta), tehtiin Bollywood -tanssivideo ja sain hyviä avioliittoneuvoja vastaantulijoilta. Sen jälkeen menimme yhden kaverin kotiin, missä sain harjoitella teltan pystyttämistä ilman miestä ja vain sanallisesti ohjeistaen kolmen "kiukuttelevan lapsen" kanssa. Kaikki tietävät, että rakastamme vaeltamista ja siihen aiotaan opettaa lapsetkin sitten, jos perhettä saadaan. :)

Seuraavaksi sidottiin silmät ja laitettiin autoon. Olin niin sekaisin ajosuunnasta, etten tunnistanut yhden kaverin vanhempien taloa, kun sain näköni takaisin. Siellä sitten syötiin ihana lounas kuohuvan kanssa, kaaso varsinkin huolehti, ettei samppanja lopu lasista missään välissä! Siskoni oli tehnyt voileipäkakkua, mikä on ollut suosikkini lapsesta asti, ja muutenkin pöytä notkui herkkuja. Syönnin lomassa harjoiteltiin valojen vannomista hieman ei-niin-julkaisukelpoisilla sanoilla, ja suoriuduin lopuksi kohtuullisen hyvin sulhasta koskevasta tietovisasta. Sulhanen oli käynyt kaverieni luona kuvaamassa vastauksensa kaikkiin kysymyksiin, sitä näytettiin sitä mukaa kun valitisin vastausvaihtoehtoja. Se oli jotenkin sanomattoman söpöä ja romanttista!:wub: Kaverit sanoivatkin, että hän oli puhunut minusta tosi kauniisti sitä tehdessä.

Sitten seurasi morsiussauna! Siskoni oli etsinyt morsiussaunarunoja, ja tietysti ne kaikkein pervoimmat, joita ei oltu huolittu Kalevalaankaan! XD Muut riisuivat minut runonlausunnan yhteydessä, ja sain molempiin kainaloihin ruislimpun, joka ei saanut pudota, ettei kunnia kolhiinnu avioliiton aikana. :D Sauna oli koristeltu aivan ihanaksi, siellä oli valkoinen pitsiliina ja punaisia ruusuja ja terälehtiä. <3 Ja tietysti keskellä se läjä kuusenhavuja, johon minun piti istua! Sain jalkakylvyn, ja tehtiin erilaisia saunataikoja. Noiduttiin exät pois, vihdottiin hyvällä ja pahalla vihdalla, hierottiin jauhoilla ja suolalla, ja lopuksi pestiin hiukset kananmunalla. Heitin vihdan saunan katolle, mutta ensimmäisen lapsen sukupuoli on nyt edelleen salaisuus, kun vihta laskeutui poikittain,:girl_haha:

Saunan jälkeen sain valita mieleiseni väritetyistä muotokuvista, jonka yksi kaverini oli tehnyt minusta ja sulhasesta kuvan perusteella. Hiukset letitettiin "naineen naisen letille", ja laitettiin huntu ja muu rekvisiitta taas päälle. Illallistimme kivassa intialaisessa ravintolassa, rakastan tandooriruokia! Sen jälkeen biletettiin niin kauan kuin jaksettiin, ja muutama tuli vielä meille yöksi. Kaikki olivat kyllä ihan poikkiväsyneitä seuraavana aamuna, itse en edes meinannut saada yöllä unta, kun jäi sellainen hypetys päälle. Aamulla vasta jotenkin selkeni rauhassa mieleen, että mullahan oli polttarit ja tultiin hakemaan aivan yllättäen. Siitä yllätyksestä ei meinannut ihan heti päästä yli!

Kaiken kaikkiaan päivä oli ihana, en olisi voinut toivoa parempaa. Olin kaasolle etukäteen sanonut, että minulle tärkeitä juttuja ovat morsiussauna, hyvä ruoka ja se että kaikilla on kivaa. Ei mitään kallista, jonka vuoksi joku ei pääsisi mukaan (monet opiskelijoita), eikä mitään esim. hemmoteluhoitoja toisten laskuun sillä välin kun odottavat minua jossain. Juuri tällainen yhdessä olo ja tekeminen on minusta parasta. Oli koko päivän niin huikea olo, kun kaikki olivat paikalla, ja olivat nähneet vaivaa järjestääkseen juuri minun näköisiäni juttuja! <3 Oli välillä ihan sellainen olo, että kehtaako tässä ihanuudessa nyt näin paistatellakaan. Hyvää harjoitusta hääpäivää varten, jos kaikki silloin menee puoliksikaan yhtä hyvin, niin olen erittäin tyytyväinen. Melkein itkin välillä, kun selitin sulhaselle mitä kaikkea oli ollut! :gpari:

Muokattu: , käyttäjä: Rilmariel
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Mäkin voisin kertoa, polttarit oli jo heinäkuun alussa, mutta silti, ihan mahtavat polttarit! 

Oltiin sovittu että mennään bestmanini kanssa lounaalle, BM myöhästyi hieman paikalta niin ehdin siinä ottamaan Paavin polku-nimellä tunnetun pienen oluen (olen teologi, oli pakko ihan nimen takia kokeilla). Siinä syötiin lounas ja vaihdettiin kuulumisia. Lounaan jälkeen ilmoitettiin että nyt on polttarit ja mulle kaivettiin pilailukaupasta hankittu papin asu, kaapu ja iso muovinen risti kaulaan. Sitten mentiin huonepakopeliin johon tuli bestmanin lisäksi ala-asteelta asti ollut kaveri ja pari opiskelukaveria. Päästiin ajoissa pihalle, ja jatkettiin matkaa yhteen hyvään olutravintolaan parille, jonne kerääntyi lisää kavereita. Sieltä mentiin sitten sitseille (opiskelijoiden pöytäjuhla jossa juodaan paljon) ja lopulta viettämään iltaa yksityisiin tiloihin. Vihkipappikin tuli loppuillasta mukaan. Mukavaa ja rentoa yhdessäoloa kavereiden kanssa, kotiin tulin aamumetrolla, tuleva rouva vähän kyseli miten mä olen niin humalassa selvinnyt kotiin asti. Kaikilla oli kivaa ja budjetti oli sellainen ettei kenenkään tarvinnut miettiä voiko osallistua. Olen vähän vanhemmalla iällä aloittanut opinnot uudelleen, niin kaveripiirissä on valmistuneita töissäkäyviä ja opiskelijoita, joilla on erilaiset resurssit mitä voi käyttää.

Polttarit olivat luonnollisesti sukupuolineutraalit kun bestmanini oli nainen. Pari kaveriani tapasivat siellä toisensa ensimmäistä kertaa, ja seurustelevat nyt, se on tosi ihanaa. Vieläkin hyvä fiilis siitä kuinka kiva päivä oli. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Olin kaasona parhaan kaverini polttareissa tammikuussa 2017 ja vaikka itse sanonkin, onnistuimme tekemään morsiamelle varsin hyväntuuliset ja onnistuneet polttarit! Vaikka sää ei ollut kovin suosiollinen, niin päivämme kului mukavissa tunnelmissa ja kaikki osallistujat tuntuivat olevan samaa mieltä. Päivä alkoi brunssilla, jonne sankari haettiin aamupäivällä miehensä avustamana

Varsinaista teemaa polttareissamme ei ollut, lähtöajatus oli viettää rento ja hyväntuulinen päivä kivalla porukalla ilman suurempia aikataulupaineita. :):):)

Vaikka osa porukasta ei tuntenut toisiaan, niin tunnelma oli silti lämmin ja morsian oli elementissään huomion keskipisteenä. Polttareidemme ainoa varsinainen ohjelmanumero oli Polttarileffan kuvaaminen Kaivopuistossa. Kaikki sujui kuvauksissa erittäin hienosti ja kuvaustiimi otti ammattitaidolla meidät ohjaukseensa. Kuvausta on naurettu monet kerrat jälkeenkin päin, miten surkea keli meille sattui!

Pääsimme kuvauksen jälkeen lämmittelemään ja juomaan minttukaakaota ja saunomaan kivoihin saunatiloihin Wäinölle. Valmis polttarielokuva toimitettiin meille ja pääsimme näkemään sen takkahuoneeseen meitä varten rakennetussa ”elokuvateatterissa” - ja millainen leffasta tulikaan! Kukaan ei arvannut miten upealta (ja hauskalta!!) lopputulos näytti…video katsottiin vielä moneen kertaan illan aikana.

Polttaripäivän ilta päättyi illalliseen tutun kokin ravintolassa Helsingin keskustassa (Lappiravintola) ja siitä osa ihmisistä suuntasi vielä jatkamaan iltaa yökerhoon…erittäin hyvillä mielin voin olla kuluneesta juhlapäivästä! Tärkeintä onnistuneissa polttareissa on porukka ja yhteishenki, jolloin ei ole väliä sataako vai paistaako.

Tsemppiä kaikille, jotka painivat kaasovastuun kanssa polttari-ideoita iltamyöhään miettien!

 

Suosituksia kanssakaasoille (tiedän, että tässä on vain muutama esimerkki, mutta josko näistä olisi hyötyä ideointiin):

Villin Väinön saunatila Helsingissä

www.polttarileffa.fi  (erittäin hauska ohjelma, koko porukka otettiin ammattitaidolla huomioon!!)

www.lappires.com (tunnelmallinen Lappi-ravintola)

www.helsinkilimousiini.fi (hyvä ja ammattitaitoinen palvelu!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...