Nasu

Minkälaisia tekstejä hääauton lasiin?

499 viestiä aiheessa

^tuo "onnelliset" on aika söpö :)

meille tulee "leppäset"

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Keksiskö joku jotain kaverini häihin (jossa olen kaasona ja siis autonkoristeluvastuussa) jotain hauskaa takalasitekstiä. Ois kiva ku se liittyis niitten ammatteihin, he ovat tällainen perinteinen sairaanhoitaja ja insinööri -pariskunta...;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

olihan siellä hyviä ehdotuksia esim ammateista voisi keksiä jotakin hupaisaa mutta itse en oikeen tahdo keksiä mitään portsarista ja kaupan neidistä, olisiko jollakin jotain ehdotuksia??

No on aika vaikeat ammatit yhteen lauseeseen sovitettavaksi! Meille tulee seuraavanlaisesti (toivottavasti näkyy oikein);

Marsuliini Mies

1 - 0

Tämä siksi että olemme molemmat jalkapallon pelaajia ja periaatteessa nämä häät on meikäläisen väsytysvoitto :) Mummot, jotka ei tajuu sitä vitsiä saavat luulla että se johtuu siitä kun mies ottaa mun sukunimen.

Suosittelen laittamaan perään jonkun teidän yhteisen lentävän lauseen tai muuta. Jos häät on jo teidän näköiset niin olishan se tylsää että siellä lukis Jokiset, tai jotain ikuisesti yhdessä (mikä on mun mielestä muutenkin blääh lause kun se on kuitenkin se IDEA koko häissä)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hihii... Loistavia tekstejä olette tänne laittaneet! Me olemme olleet jo 8 vuotta yhdessä ja 6 vuotta kihloissa ja kaksi lastakin jo pyöräytetty, niin jotain vihdoinkin toisensa saaneet -osastoa tullee teksti olemaan (kunhan saan sulholtanikin asiasta kysyttyä). Olisiko jollakulla hyvää ideaa sellaisesta Tampereen murteella?

Piti kysyä myös materiaaleista, et miten olette autokyltit tehneet ja miten ne ovat oikeasti näkyneet? Jotkut olivatkin siitä jo kertoneet, mutta lisää kokemuksia olisi kiva kuulla.

Muokattu: , käyttäjä: Suvi P.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on ollut muutamiakin vaihtoehtoja mielessä, kaikki sellaisia, kuin täällä on jo esitetty. Suosikkeja on olleet

"Avioliiton alkumetrit"

"Kauan naineet, vastavihityt"

ja

"Vastanaineet ja naivat vastakin".

Nytpä kuitenkin kekkasin ihan meidän oman. Liittyy kyllä "vain" miehen harrastukseen, mutta osuu ja uppoo mullekin. :girl_blum: Elikkäs, mies tykkää pelata erinäisiä veikkauspelejä, ja aihe on kaveripiirissään loputtoman vitsailun kohde. Mietiskelin siis sellaisia vaihtoehtoja, kuin "Lottovoitto", yms. Mutta voiton vei: "Vedot kusee, tämä ei". Haa! :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille kenties: Häjylääset (siis pohjalaasella murteella). Mies on pohjanmaalta ja minäkin puoliksi. Täytyy vielä saada miehen hyväksyntä tälle. Veljen autossa luki: Just naineet. Ei kovin härski, vaan Just married ja vastanaineet -yhdistelmä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä on häät 27.6.

ja meidän hääauton takalasilla lukee

Toisensa Tahtoneet

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko ideoita mitä voisi laittaa auton takalasiin kun autoa käytetään vain morsiammen kuljettamiseen juhlapaikalle (vihkiminen siellä) ? Rakkaus on tällä hetkellä ainut idea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko ideoita mitä voisi laittaa auton takalasiin kun autoa käytetään vain morsiammen kuljettamiseen juhlapaikalle (vihkiminen siellä) ? Rakkaus on tällä hetkellä ainut idea.

Mitä jos sinne laittais vaikka vaan että "onnea luvassa"? Olis mun mielestä tosi söötti teksti. Tai humoristisemmalle "tahdontaa tiedossa" tai vaikkapa "mennään eikä meinata"

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sulho on puualan ammattilainen ja meille tulee opastekylteiksi puun rungosta sahattuja kiekkoja. Mutta nyt en keksi mitä laittaa auton takalasiin... Löytyiskö ideoita, johon vois liittää tuon puuaiheen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko ideoita mitä voisi laittaa auton takalasiin kun autoa käytetään vain morsiammen kuljettamiseen juhlapaikalle (vihkiminen siellä) ? Rakkaus on tällä hetkellä ainut idea.

Mitä jos sinne laittais vaikka vaan että "onnea luvassa"? Olis mun mielestä tosi söötti teksti. Tai humoristisemmalle "tahdontaa tiedossa" tai vaikkapa "mennään eikä meinata"

Tosi kivoja, kiitos! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meille taitaa tulla vain kaks kultaista sormusta siniselle sydämelle ku tämä on teema muutenkin. Mikäli tekstiä tulee niin ainoastaan " ONNELLISET". Idean taisin bongata täältä jostain ketjusta.  :) Yksinkertaisuus on valttia  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jepjep, uusi juttu mulle tämä foorumista "lainaaminen", niin meni viesti kahteen osaan..

Lueskelin eilen noita ketjun viestejä ja jotenkin tuo Runotytön ONNELLISET jäi mieleen tosi kauniina. Muitakin tosi hyviä oli ja onneksi tässä nyt on vielä aikaa miettiä moista tekstiä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hoitoalan ihmisinä mietimme auton takaikkunaan tekstiä : avohoito päättyy. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Autoharrastus lähellä isännän sydäntä, joten meidän takalasissa lukee

" Ahdin määrää tahdin, vaimo suunnan" :girl_wink:

Haha, tää on loistava! Meillä mies on autonkorjaaja, joten erittäin potentiaalinen vaihtoehto meidän hääautoon!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me laitetaan ELINKAUTISVANKIKULJETUS! :girl_haha:

Taisin tämän bongata jostain täältä foorumilta..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meille tulee nimet ja alle 'Happy Together'

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän takalasissa oli punainen sydän, johon oli piirretty toisiaan kädestä pitävät piparkakku-ukko ja -akka ja ukon rinnassa luki mies ja akan vaimo.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tuli miehen juuria kunnioittaen hänen äidinkielellään (akan) "Aware Mfiase" eli vapaasti käännettynä "avioliiton alku".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä luki Ikuisesti Sinun (sama teksti sormuksissa). Ja mies oli tämän omin päin ideoinut, eli oli minulle siis yllätys kirkosta poistuttaessa. Ah - niin romanttista :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä oli "tänä yönä ei tuu pakkeja...", tykkäsin siitä sikana!

Ihan tosi hyvä! Tuo Pelimies soi jokapaikassa ja koko ajan, silloin kun me ruvettiin olemaan yhdessä.

"Kauan naineet, vasta vihityt" kuinka kauan "pitää" olla yhdessä, jotta tuon voi laittaa? Riittääkö 4 vuotta? Jos nyt tuota laitetaan ollenkaan....

Muokattu: , käyttäjä: heinämorsian 2010

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin olen tuota miettinyt ja sivuja selaillut...

Sulhoni on sähköasentaja ja olenkin miettinyt jotain siihen liittyvää...onko kellään hyviä ideoita? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

post-23810-1257348634_thumb.jpg

Meillä piti olla tämä auton takalasissa, mutta loppujen lopuksi emme tarvinneet koko hääautoa :), joten tää päätyi sitten juhlapaikan seinälle. Teksti on siis Lauri Tähkän biisistä ja öljyvärein se on maalattu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään