sarakka

Kuvia omista kihla- ja vihkisormus yhdistelmista

544 posts in this topic

Mulle tulee tällainen yhdistelmä. Pitäisi viedä kohta vähän pienennettäväksi kumpainenkin sormus.

post-19538-1248112273_thumb.jpg

3 yötä enää niin saan yhdistelmän käteeni :-X

gallery_16960_217_23684.jpg

Edited by laura!

Tällanen tulee mulle....Pelkistetty, mun makuun oleva :-X :-X :-X

Aikasin jo hankittu, mutta kun tuli sopiva eteen :girl_haha:post-25231-1248452296_thumb.jpg

Heippa!

Olipa kiva nähdä muidenkin sormusyhdistelmiä ja lukea niihin liittyviä juttuja. Aika pitkälti jokaisella oli omanlaisensa "parivaljakko", niin kuin pitääkin olla. Ja kauniita olivatkin :) Itselläni kihla on perusmallia, sileä puolipyöreä keltakultainen ilman kiviä tms. Vihkisormus käytiin valitsemassa tänään ja se on tällainen (Jukka Ailion mallistoa):

post-21091-1248559572_thumb.jpg

Googletuksella huomasin, että joku oli kirjoittanut samasta sormuksesta jonnekin tänne foorumiin, mutta Googlen osuma ei mennyt itse viestiin enkä löytänyt sitä täältä muutenkaan. Kyseinen henkilö oli ainakin kirjoittanut, ettei saanut liitettyä kuvaa sormuksesta viestiinsä. Olisi kiva tietää, päädyitkö sormukseen ja mitä olet tykännyt siitä :)

-Tiina-

4574008.t.jpg

Mun rakkaat, jotka pääsevät syyskuussa virallisesti sormeen. :wub:

Tässä minun kaunis yhdessä rakkaan kihlan kanssa. Älkää välittäkö huonoista kynsistä, nakeista tai surkeasta kuvanlaadusta! :girl_haha: Ihan perusrinkulathan nuo ovat, mutta niin paljon tykkään, ettei mitään rajaa! :-X

post-25209-1249239406_thumb.jpg

Tassa minun unelma sormukseni kaytossa - sain mita halusin :-X Eli paasin 5th Avenuen Tiffanylle valkkaamaan!!

post-19114-1249391892_thumb.jpg

Poistin nuo kuvat tuolta edellisestä viestistä ja laitan tähän uudet, vähemmän tilaa vievät, mutta parempilaatuiset kuvat.

post-24497-1250337369_thumb.jpg

post-24497-1250337387_thumb.jpg

Tämmöset mulla, ihan erilaiset kuin olin aatellu, mutta tuntuu omalta. Kihlan halusin kultasena perinteen mukaan, mutta käytän enimmäkseen hopea koruja joten passeli kaikkeen, muutama tuttu harmitellu kun ei ole tullut tehneeksi samoin. Sandbergin kihla (kuvassa päällimmäisenä) ja Tillanderin vihkisormus. Tälleen päin näyttää parhaalta, normaalisti se ei valu noin:) Miehellä millin leveämpi kihla, kuin omani.

-Kuvassa lisäksi prinssini jota pussasin; elämä on karua.

post-20180-1250779702_thumb.jpg

Edited by tähtis

Mun lopullinen yhdistelmä:

Tuli vähän pieni kuva, mutta kuvassa siis 3mm leveä keltakultainen kihla, jossa neliönmallisessa istutuksessa timsku, vihki 4mm leveä keltakultainen rivari, jossa 11 pientä kiveä, sekä valkokultainen reuna, välissä menee "urat"

CopyofIMGP8239-4.jpg

Edited by meimei

Vihdoin sain aikaiseksi ottaa sormuksista kunnollisia kuvia. Tällaiset siis minulla:

SS102643.jpg

Tässä oma yhdistelmäni. Todella tyytyväinen olen. :girl_smile:

4830897.t.jpg

4830650.t.jpg

Tässä nämä, kapeammasta sormuksesta teetetään valkokultainen versio vihkiksi (nyt hopeinen pikkuisella timantilla)

34t33mc.jpg

Meidän sormukset näyttää tälläisille :-X

post-24761-1255768835_thumb.jpg

Molemmat on ruostumatonta terästä ja kummallekaan tuskin tulee vihkisormuksia ollenkaan.. Nuo riittää meille (jos vaan sulho saa pidettyä omansa tallessa) :girl_wink:

Tässä mun yhdistelmä. Kihla on sormessa ollut jo yli 5 vuotta, mutta vielä joudun odottelemaan, että saan seuraksi ihanan vihkini... :-X

post-25404-1255898802_thumb.jpg post-25404-1255898812_thumb.jpg

Minulla valkokultaiset, kihlassa 3 pientä timanttia ja tulevassa vihkissä 4 timanttia ja safiiri :girl_smile:

sormukset-1.jpg

ostin tänään vihkisormuksen ja sormukseni näyttävät tältä. kolmitimanttinen on siis vihki ja yksitimanttinen kihla (likainen ja naarmuuntunut)

IMG_4009.jpg

IMG_4012.jpg

Tässä mun yhdistelmä, valkokultaa. :-X Kihlassa timantti 0,15 princess ja vihkissä 1x0,42 ct ja 16x0,02 ct. Teetettiin Tampereella Andreasenilla ja olimme todella tyytyväisiä lopputulokseen. Mahtava palvelu, kun asioi Jussi Andreasenin kanssa!

post-24077-1261327329_thumb.jpg

Tänään hankittu vihkisormus...musta timantti...toisessa kihlan kanssa :-X

post-27069-1262037771_thumb.jpg

post-27069-1262037858_thumb.jpg

Edited by Tuksutar