Guest Nanam Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 (edited) Tässäpä se lupaamani sormuskuva, kun ovat sormessa. Edited April 4, 2009 by Nanam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natasha Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 (edited) Tässä minun jo jonkin aikaa sormessa olleena. Vaikeaa saada kunnon kuvaa. Edited April 5, 2009 by Natasha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuitu Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 (edited) Tässä mun tuleva yhdistelmäAlempi miehen itsekseen ostama kihla, ei siis itse valitsema mutta sitäkin rakkaampi.. Edited April 6, 2009 by Tuitu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnu76 Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 Allekirjoittaneen sormukset. Alempi sormuksista on vihki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jellis 080809 Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 (edited) Tässäpä olisi minun yhdistelmä, vihki kotiutui eilen kultasepältä. Pitihän sitä heti vähän testailla Koittakaa olla välittämättä heijastuvasta kamerasta ja kolhuisesta kihlasta Edited April 8, 2009 by Jellis 080809 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dana84 Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Tällainen yhdistelmä löytyy omasta räpylästä ensi vuoden helmikuussa: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sipe70 Posted April 17, 2009 Report Share Posted April 17, 2009 Tässä minun ihanuus vihdoin kotona Kihla on pari numeroa liian iso, joten nuo eivät vielä oikein istu hyvin yhdessä...täytyy käydä pienennyttämässä ennen vihkimistä. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S&J Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Minulle tulee tällainen sormus:Se on Tillanderin malli 553 (Timanttijoki). Tätä mallia saa useammassa eri timantti koossa, mutta luulen, että minulle tulee juuri tämä kuvassa oleva malli (5x0,05 timantit) Haluan tämän sormuksen siksi, että minun kihlani on juuri samanlainen kuin tämä, mutta ilman timantteja. Tosin meillä lopullisen sormuksen ulkonäön tulee päättämään sulhanen, joka hankkiin sormuksen perinteisesti ihan omilla rahoillaan (ei mene siis hääbudjetista). Katsotaan miten käy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oanna Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Tässä mun murulaiseni . Hiukan nyt harmittaa että pyysin pienentämään noita sivukiviä mutta varmaan ne saa vielä vaihdettua isompiin kun joskus taas rikastutaan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söpötikru Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Minun ja miehekkeeni kihlat alla. Vihkisormukseksi minulle tulee kolmirivinen pavésormus ja miehelle valkokultainen flakka, jossa reunaistutettuna kuusi timanttia. Kuvan yhdistelmistä pääsemme postaamaan toivottavasti kesä- / heinäkuussa, kun sormukset toimitetaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiga Posted April 30, 2009 Report Share Posted April 30, 2009 Tässäpä mun... Vihkiä pitää malttaa säilyttää rasiassaan vielä vajaat viisi kuukautta. Kihla on siis tuo alin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinzezza Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 Kuva minulle tulevasta yhdistelmästä: Alempi kihla Kultajousen Prinsess mallistoa ja Vihki Laatukorulta. Vihkin saan elokuussa sormeeni Pahoittelut huonosta kuvan laadusta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bamsu Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 (edited) Minulla on tuo Sandbergin yksikivinen kihla, ja seuraksi olen kaavaillut sellaista missä olisi useampi kivi... Eli suurinpiiretein tämän tyylinen yhdistelmä: Edited May 4, 2009 by Bamsu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti Etsivä Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Tässä minun yhdistelmäni On melko tavallinen, mutta ihastuin sormukseen heti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Tässä mun sormukset: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stikku Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 (edited) tässä minun sormukseni , vihki on teetetty, kihla Silvánin mallistosta. Vähän kesti ennen kuin sain kuvan tänne asti, joten ei noi rinkulat kiillä enää niin kuin uutena Edited May 22, 2009 by stikku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mey Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Huonoja kuvia omasta juuri kotiutuneesta yhdistelmästä:Kihla valkokultaa, perusmalli.Vihkisormus valko- ja keltakultaa, kolme timanttia (0.07 ct, VS Wess., briljanttihionta)Tässä vielä sekä minun että sulhon vihkit rasiassa: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandyk Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 (edited) Tässä sormukseni, joka on valmistunut tänään. Sormuksen on suunnitellut minä ja sulhaseni ja valmistanut Mika Tarkkanen. Hienoa työtä!I it!!!muoks. kihlana siis sileä 4mm flakka valkokultasormus. Kuvaan ne myöhemmin yhdessä Edited June 3, 2009 by Sandyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Tässäpä oma tuleva yhdistelmä. Tuleva vihki on tuo kivellinen, lähempänä kämmentä. Näyttää nätimmältä noin päin, vaikka alun perin ajattelinkin, että olisivat toisinpäin. Enää kuukausi aikaa kun saan pitää tuota koko ajan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 vihdoinkin! kalleudet saatiin tänään kotiin ja meinas taju lähtee kun ne on niin ihanat! tässä mun toinen......tässä toinen......tässä ne molemmat sormessa......ja tässä vielä puolisoni oma... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toadstool Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 (edited) tässä minun setti. kihlaa ei tosin ole vielä kiillotettu.. Edited June 18, 2009 by toadstool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neitikesaheina Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Montaa viestiä en ookaan vielä postannut, mutta oon niin onnessani omasta kihla-vihkisormus kombinaatiosta, että haluan jakaa sen koko maailman kanssa:)Kihla on Kalevala ja vihki Sandbergin mallistoa. Reilu viikko niin saan pitää sitä ihan pysyvästi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 (edited) Mun :-X Edited August 9, 2009 by suvi09 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helene Posted July 7, 2009 Report Share Posted July 7, 2009 Titaanisormukset, vihkissä 14x0,025 princess :-X Yksinkertaista ja kaunista, ja juuri tarpeeksi kimallusta mun makuun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincentcat Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 (edited) Tässä minun nakkisormen sormukset ... Tykkään! Edited July 11, 2009 by Vincentcat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts