Guest Dharma

Karaoke / SingStar

102 viestiä aiheessa

Kyllä mun mielestä karaoke on tosi kiva homma...kyllä meidän häissä tullaan laulamaan karaokea....sitä varten karaoke on että kaikki pääsee kokeilemaan vaikkei osaisikaan laulaa ollenkaan ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä karaoke toimii sitten pikkutunneilla, mutta on siinä riskinsä! hermot voi mennä kun appiukko muutaman boolilasin nautittuaan laulaa paratiisia kolmatta kertaa peräkkäin!  näin on joskus valitettavasti käynyt :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä ainakin suunnitelmissa karaokea, itse laulan ainakin ;) onneksi meiltä kotoa jo löytyy nuo karaokevehkeet, niin ei niistä tarvitse huolehtia. varmaa ei ole vielä tuleeko bändiä ollenkaan. kaasokin on entinen tenavatähti joten eiköhän siitä hauskaa tule :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

OIH.... minuun ei karaoke kolahda. Kammotus olisi jos olisin vieraana häissä, joissa jokainen laulu menisi nuotin vierestä. Saatika omissa häissä joku sukulainen ulvoisi. No thanks. Suuren riskin veto, sanon minä.  :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häissä karaokea ja se oli tosi suosittua, toiset lauloi ja toiset tanssi samaan aikaan :) Jopa sulho lauloi seremoniamestarin kanssa yhden kipaleen ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on myös suunniteltu karaoke. Emme tahdo löytää oikein mistää kohtuuhintaista ja luotettavan oloista bändiä, niin päädyimme cd-tansseihin ja karaokeen  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olipa hyvä idea.... täytyypi toteuttaa sit tosiaan yön pimeinä tunteina.... :D ja varmasti myös pinentyneellä porukalla!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos suvut on suulaita ja rempseitä, niin mikä ettei  ;D Meidän sukujuhlissa on aina ollut toimiva idea ja meidän häissä kohtaa savolaiset suvut, joten toimii varmasti ;D Voisi laittaa vaikka perinteisen sukujen taiston sijaan sukujen suohonlaulamisen ;D ;D ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä kai harrastetaan karaokea sit kun bändi on lopettanut. sopii meille. eilen polttareissakin jouduin veisaamaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itse en oikein karaokesta välitä, mut tiedän vieraiden joukossa olevan paljon innokkaita karaoken ystäviä... joten meille sit tulee loppuillasta karaokea.. käsitin niin, että saadaan siihen tarvittavat pelit ja vehkeet ilmaiseksi.. Tuttavapiiristä kaksi miestä vastaa äänentoistosta ja musiikista, ja toinen näistä saa hommattua tarvittavat välineet meille..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille varmaan häihin tulee karaokea, sulhanen ja sen kaverit ainakin pitävät ideasta ;)

Tämä toteutuu niin että roudataan meidän tietokone paikalle (millä muutenkin soitetaan illan musiikit), poikien bändikämpältä tuodaan muut pelit ja vehkeet (vahvarit, mikit yms. roina). Tietokoneelta löytyy valmiiksi jo satoja karaookkekappaleita.

Tietokoneen ruudulta saa sitten kuvan näkymään telkkaristakin niin voi muu juhlakansakin hoilottaa mukana ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin tulee karaoke ja ei muuta bändiä .Laulajia kyllä löytyy ja laulut omalta koneelta.

Kaiuttimet ja muut pitää varmaan vuokrata jostain ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee myös karaoke. Levyjä löytyy kotoa mukava pino, joten siitä vaan tietokone kiinni vahvistimeen ja menoksi. Jännittää pitääkö morsiammen (eli minun) olla ensimmäinen laulaja vai löytyykö halukkaita helposti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meille tulee kanssa karaoke.toivomme että siinä vaiheessa iltaa on boolimme tehny tehtävänsä ja vierailla on äänihuulet auki.. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla oli kunnianhimoinen ajatus saada juhliin bändi, dj, JA karaoke. voiko tämä mitenkään toimia?  :-/tutullani on hieno hääbändi, toinen ystävä on tasokas levynpyörittäjä, ja kun sulhanen on japanilainen, pitäisi karaoke ehdottomasti olla.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämä nyt ei varsinaisesti tänne kuulu, koska emme käyttäneet mitään firmaa vaan lainattiin puolitutulta ihan tavalliset kotikaraokevehkeet.

Meillä oli vuokrattuna rantasaunamökki, jonne mentiin sitten juhlimaan vähän vapaammin "virallisen" osuuden jälkeen. Karaokelaitteet olivat siellä vapaassa käytössä ja kyllä olivatkin kovassa käytössä! ;D

Sulhanen hiukan aluksi epäili laulaako kukaan, koska suvussa ei niin hirveän innokkaita laulajia ole... Kyllähän sinne laitteiden ääreen tuli ihan ruuhkaakin välillä, kun ihmiset muutaman boolilasillisen jälkeen innostuivat jammaamaan. Koko ajan joku oli joikaamassa ja tunnelma katossa!

Ei tarvinnut ketään houkutella laulamaan.

Suosittelen lämpimästi! ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaveri kertoi olleensa häissä missä ainoa ohjelmanumero oli ollut karaokea ja kaverini kertoi ettei oikein ollut hyvä idea. Varmaan menee osana ohjelmaa, mutta jos tarkoitus on laulaa karaokea koko ilta eikä muuta ole, niin sitten ei varmaan sovi häihin... Mun mielestä.. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kaveri kertoi olleensa häissä missä ainoa ohjelmanumero oli ollut karaokea ja kaverini kertoi ettei oikein ollut hyvä idea. Varmaan menee osana ohjelmaa, mutta jos tarkoitus on laulaa karaokea koko ilta eikä muuta ole, niin sitten ei varmaan sovi häihin... Mun mielestä.. ;)

näin minäkin ajattelin. joitain se innostaa kovasti, mutta nillle joita ei kiinnosta se on ulkopuolelle sulkeva ohjelmanumero. sitten keskustelu muuttuu helposti kohteliaaksi kuunteluksi. silti haaveilen edelleen siitä että karaoken saisi järjestettyä, vaikka erilliseen tilaan tai jatkoille niinkuin jonkun idea oli.    

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä tulee olemaan myös karaoke-häät! Tuttava piirissä on karaoken vetäjä joka tulee isännöimään koko illan, kenties aamu-yöhön saakka. Suvussamme on melkein kaikki karaoken harrastajia. Takuulla on hauskaa jos vanhat merkit pitävät paikkansa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli ulkona "alkoholipisteessä" karaoke laitteet ja omia levyjä ja sisällä oli bändi. Meidän kaverit ja muut nuoret lauloi karaokea ulkona ja muu väki sit humppasi sisällä. Kun bändi lopetti niin juhlaväki siirtyi ulos lauleskelemaan..  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee karaokea bändin jälkeen ja mahd.taukojen välissä.Sen näkee sitten miten kerkiää.Meiltä löytyy paljon innokkaita karaokelaulajia vieraista.Muuten ei varmaa edes otettais koko karaokea. Musta tuntuu et meillä lauleskellaan häissä karaokea aamuun asti. 8-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan ajateltu kans sillain, että ensin soittaa bändi ja sitten myöhemmin(yöllä) lauletaan karaokea. Meillä on vielä se hyvä puoli että karaoke paikka on erillisessä rakennuksessa kuin itse juhlat, eli karaoke ei häiritse niitä jotka ei siitä tykkää! Ja tykkään itse myös laulaa ja kaveriporukassa on sellaisia, jotka on kans kovia laulamaan. Ne tuleekin kaverilta ne karaoke vehkeet eli ei luultavasti maksa mitään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Karaoke on mun mielestäni aivan loistoidea häihin. Ja hyvällä vetäjällä varustettuna ajaa melkein bändin ja dj:n asiat.

Mieluummin karaokea kuin leikkejä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me on ajateltu karaokea ehdottomasti häihin. Meillä on kotona omat laitteet ja sitä tulee aina muutenkin vedettyä viikonloppuisin kaveriporukalla. Meille ei tule bändiä, eikä mitään valssi humppa tansseja, joten tää karaoke on meidän juttu ja tärkeintä on että häät ovat meidän näköiset.

Uskon että loppu illasta uskaltaa aremmatkin laulaa vaikka duoettona... Vieraat on myös enempi nuorta väkeä ja luulen että tästä tulee hyvä juttu. En ole itse ollu koskaan häissä jossa ois karaokea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kaveri kertoi olleensa häissä missä ainoa ohjelmanumero oli ollut karaokea ja kaverini kertoi ettei oikein ollut hyvä idea. Varmaan menee osana ohjelmaa, mutta jos tarkoitus on laulaa karaokea koko ilta eikä muuta ole, niin sitten ei varmaan sovi häihin... Mun mielestä.. ;)

Ymmärtääkseni useimmat bändit myös säestävät karaoke-esityksiä. Ainakin tällainen http://kotisivu.dnainternet.net/experico/backset/bkaraoketunti.htm ://http://kotisivu.dnainternet.net/exp...raoketunti.htm tuli joskus jossain vastaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään