suvi09 Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 (edited) Tilasin Bridezillasta korsetin. Se ei ollu oikean kokoinen ja tulin muutenkin katumapäälle koska ei ollut ihan sellainen kuin kuvasta näytti.Palautin korsetin samassa paketissa kun tulikin parin päivän sisään ja ilmoitin asiasta heille.Tuli takakisin sähköposti että maksavat palautuksen 30 päivän sisään. Nyt tästä 2 kuukautta kohta aikaa, palautusta ei ole tullut, eivät vastaa meileihin ja kännykkä on koko ajan pois päältä.Heidän sivuilla olevalla kesksutelupalstalla on vihaisia morsioita jotka ovat tilanneet tavaraa eivätkä maksamisesta huolimatta tavaroitaan saaneet. Muillekaan ei vastata sähköposteihin ja hekin kertovat kännykän olevan kiinni.Sivuille on tullut päivitys että tänään alkavat käsitellä tilauksia uuden sähköpostin kautta, kuitenkaan sivuilla ei kerrota tätä kyseistä osoitetta eikä oteta kantaan vanhoihin tilauksiin.Joku on saanut tilauksensa ajallaan joten siitä ei ole kyse että nettikaupan pitäjälle olisi jotain sattunut.Huomenna otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja teen valituksen kyseisestä puljusta. Ja en kuulemma ole ainoa.http://www.bridezillas.fi/keskustelu.html/19?p=&c= Edited January 12, 2009 by suvi09 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maltsu Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 (edited) Pistämpä minäkin lusikkani (tähänkin) soppaan ja kerron myös tarinani, jonka lopusta ei kyllä vielä tietoa ole...8.12. (siis yli kuukausi sitten) tein tilauksen kyseisestä nettikaupasta, arvoltaan n. 100e. Askartelutarvikkeita yms. Sivuilla olevassa tilausinfossa kerrottiin, että varastossa olevat tuotteet saadaan postiin 1-3 päivän kuluessa maksusuorityksen näkymisestä. Heillä siis käytössä ennakkomaksu. Tilaukseni maksoin seuraavana päivänä 9.12. Samassa sähköpostissa firman tilinumeron kanssa, luki että kaikkia tilaamiani tuotteita löysyy varastosta ja että ne saadaan nopeasti postiin.18.12. tuli viesti, että tilaukseni on toimitettu.Vieläkään en ola tilaustani perille saakka saanut.... Yritin myös laitta s-postia yrittäjälle, mutta ne eivät siis ilmeisesti menneet perille. Tosiaan sivuilla oli tieto että sähköpostiosoite muuttunut, mutta uutta ei lukenut missään. Löysin sitten sivuilta palstan josta edellinenkin kirjoittaja mainitsi, ja huomasin että empä todellakaan ole ainoa kuka ei ole tilaustaan saanut. Eräälläkin (nyt jo rouvalla) oli polttarit jo menneet ja niihin oli tavaroita firmasta tilannut. Hän huolehti ehtiikö saada loppuja tavaroitaan edes häihin, ja ilmeisesti koskaan ei siis saanut..Itse olisin pari viikkoa sitten tarvinnut jo osan tavaroista kun vietimme "askarteluiltaa" ystäväni kanssa, joka tuli varta vasten toiselta paikkakunnalta...onneksi häihin on vielä kuukausi aikaa!!!Viime viikolla olin yhteydessä kuluttajaneuvojaan kun alkoi tilanne todella ottaa päähän ja hermot olla varsin kireällä. Hän otti firman tiedot ylös ja lupasi alkaa selvittämään asiaa. Käsi myös täyttää heidän sivuillaan ns. valituskaavakkeen ja lähettää sen firman postiosoitteeseen. Sen jälkeen yrityksellä olisi 2 viikkoa aikaa ottaa yhteyttä minuun.No, huomenna (13.1.) oli tarkoitus viedä kyseinen kirje postiin (tänään sen unohdin pöydälle), mutta kippas kappas. Bridezillasilta olikin tullut sähköpostia!!!?? Kyselivät siinä, olenko saanut tilaukseni vai en. Heidän tiedoissaan kuulemma lukee että tilausta ei ole postitettu, mutta sitä ei myöskään heiltä löydy. Kysyivät tilinumeroa, jonne palauttaa maksamani rahat. Tai vastaavasti tiedustelivat haluanko että tilaus joka tapauksessa postitetaan. Kyselin, mikä on korvaus viivästyksestä, jos sieltä tilauksen edelleen olen ottamassa...Tässä siis odottelen, mihin asia vielä kulkeutuu...Yrityksen sivuilta oli myös poistettu meidän kiukkuisten morsianten keskustelu, joten sitä ei nyt enää sinne sitten lukemaan pääse...Mistäköhän syystä?? Tai sitten en puusilmänä vaan sitä löytänyt enää etusivun valikosta. Edellisenkirjoittajan linkki näkyi toimivan kuitenkin. On tainnut morsiamista todellakin tulla itse Bridezilloja.... Edited January 12, 2009 by maltsu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Posted January 12, 2009 Author Report Share Posted January 12, 2009 Minä löysin kyseiselle firmalle uuden sähköpostiosoitteen muiden kirjoittajien postauksista. Laitoin siihen kyselyä että meinaavatko maksa minulle vai pitääkö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Mitään vastausta ei ole tullut eikä viesti ole tullut bumerangina takaisinkaan eli sähköpostiosoite toimii.Huomenna otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Posted January 12, 2009 Author Report Share Posted January 12, 2009 Tänään laitoin uuteen meiliin viestin että jos ei rahoja tule, menen tekemään rikosilmoituksen, ja kas kummaa, rahat ilmestyivät tilille. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna. Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Tästä keskustelusta ja yrityksen ongelmista tietämättömänä menin tilaamaan kakunkoristeen. Onneksi tajusin vielä käydä tarkistamassa e-bayn tarjonnan. Ilmoitin Bridezillaan tulleeni toisiin ajatuksiin (en siis ole vielä maksanut tilausta) ja tilasin saman koristeen Briteistä. Sen lisäksi että säästin 20 €, taisin myös säästää pitkän pätkän hermoja. Toivottavasti kaikki saavat tilaamansa tuotteet/rahansa takaisin/asiallisen hyvityksen, sillä johtuipa "informaatiokatkos" mistä syystä hyvänsä, tuo ei ole hyväksyttävä tapa hoitaa liiketoimintaa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Posted January 12, 2009 Author Report Share Posted January 12, 2009 Tänään löysin salapoliisina meiliosoitteen joka heillä on nyt käytössä. Sitä suinkaan ei ilmoitettu missään heidän sivuillaanLaitoin sinne meiliä että rahat on tultava tämän päivän aikana tilille tai huomenna aamulla teen rikosilmoituksen. Alkuillasta sitten oli ilmestynyt rahat tilille.Eli minun puolestani asia on loppuunkäsitelty, mutta missään nimessä en suosittele kenellekään kyseistä puljua. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielle Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 (edited) Tilasin itse kyseisestä paikasta, marraskuussa paketin alusasun ja viehetelineen? ja tavarat viivästyivät silloin kyllä 1,5 viikkoa toimitusajasta, mutta heillä oli silloin netti sivuilla ilmoitus että tavarat myöhästyvät viikon verran.Tänään olen tilannut myöskin korsetin heiltä, joka on luvattu toimittaa kahdessa viikossa.(huomasin tämän keskustelun vasta kun olin tehnyt viimeisen tilauksen.)Toiveikkaana jään odottelemaan tilaustani.Hetki sitten sain sähköpostiini viestin, jossa kiitetiin tilauksestani ja kerrottiin sen olevan laitettu tilaukseen.-Minusta ihailtavan nopeaa toimintaa. Edited January 15, 2009 by Gabrielle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maltsu Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Noniin, nyt on alkanut tapahtua.Yrityksen pitäjä siis eilen laittoi minulle s-postia ja kyseli onko toimitus tullut perille...Nyt on sitten tässä puolin ja toisin posteja lähetelty ja tänään on ilmoittanut maksaneensa tililleni maksamani rahat. (Eri pankki, joten ei ainakaan vielä näy). Olemme myös keskustelleet, että miten myyjä hyvittäisi tästä sopasta aiheutunutta vahinkoa...on vaikuttanut olevan pahoillaan tapahtuneesta, ja väittää ettei tiedä mihin posti on paketin kadottanut. En kyllä jaksa uskoa, että pakettia on edes postitettu, koska moni muukin oli ilman pakettiaan jäänyt. Tuskin se posti niitä nyt niin paljon hukkaa...Luulen, että annan asian olla, kunhan rahat näkyvät tililläni. Ikinä en kyllä enää mitään kyseisestä kaupasta tilaa...Oli sen verran epämääräistä tuo toiminta...ja hermoja raastavaa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Ja krumeluuri.fi:llä on tälläinen ilmoitus sivuillaan:Kauppa on suljettu toistaiseksiEtusivullamme joulukuun alusta asti olleesta toimituskatkosilmoituksesta huolimatta olemme saaneet muutamia tilauksia kaupan sulkemisen jälkeen. Ilmoituksessa totesimme, että toimituskatkoksen pituus ei ole tiedossa. Jos siis tuskastut odottamaan tilaamaasi tuotetta, lähetäthän tilinumerosi [email protected], niin palautamme maksamasi rahan tilillesi. Toimituskatkon päättymisajankohta ei edelleenkään tiedossa, pahoittelumme. Mitäköhän on tapahtunut???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimmu_ Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 No huh huh! Hyvä tietää etukäteen, että ko. verkkokaupan kanssa on ilmenny ongelmia, ajattelin nimittäin tilata sieltä askartelutarvikkeita, mutta taidampa jättää sittenkin väliin.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimmu_ Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Ja krumeluuri.fi:llä on tälläinen ilmoitus sivuillaan:Kauppa on suljettu toistaiseksiEtusivullamme joulukuun alusta asti olleesta toimituskatkosilmoituksesta huolimatta olemme saaneet muutamia tilauksia kaupan sulkemisen jälkeen. Ilmoituksessa totesimme, että toimituskatkoksen pituus ei ole tiedossa. Jos siis tuskastut odottamaan tilaamaasi tuotetta, lähetäthän tilinumerosi [email protected], niin palautamme maksamasi rahan tilillesi. Toimituskatkon päättymisajankohta ei edelleenkään tiedossa, pahoittelumme. Mitäköhän on tapahtunut????Mä ostin häämessuilta 10.1.2009 Krumeluurin pisteestä askartelutarvikkeita ym. sälää, ja he mainitsivat kysyttäessä, että kyseessä on tuon liikkeen loppuunmyynti eikä tuotteita voi enää tilata, höh.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannaannas Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Uskaltaako bridezillasilta enään tilata? Kellään hyviä kokemuksia tämän vuoden puolelta?Siellä olisi ainoa nätti kultainen tiara jonka löydän. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielle Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 (edited) ainiin, viime viikon torstaina sain pakettini jo, ja olen tuotteeseen tyytyväinen Ja toimituskin oli alle sen luvatut kaksi viikkoa, että voin suositella kyseistä putiikkia, toistamiseen hyvää ja nopeaa palvelua Edited January 28, 2009 by Gabrielle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maltsu Posted January 30, 2009 Report Share Posted January 30, 2009 Heippa!Minä sain lopulta rahani takaisin (en siis tilaamiani tavaroita) ja hyvityksenä rutisin vielä 2 pakettia tilaamiani suklaasydämiä...myyjä toimitti suklaasydämet mukisematta. Tässä ainoa positiivinen asia, joka minulla on sanottavana tästä kaupasta. Vaikkakaan ne eivät korvaa sitä stressin määrää, joka tästä koko sopasta aiheutui, niin sain kuitenkin jotakin hyvitystä, kun itse tajusin pyytää.Osaltani jätän asian tähän, ei ole liikaa energiaa jotta alkaisin enää mitään rikosilmoituksia ja valituksia tehdä. Onhan kuluttaja-asiamiehellä kuitenkin jo yrityksen tiedot ym...Mutta en voi suositella...ainakaan jos on tiukka aikataulu!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tallulah Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Itse olen kyseisestä liikeestä tilannut kahteen otteeseen, molemmilla kerroilla tavarat on tullut perille. Ensimmäisen tilauksen toimitus kylläkin venähti kolmeen viikkoon, vaikka oli luvattu lähettää viikon kuluttua maksusta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rainbow72 Posted February 15, 2009 Report Share Posted February 15, 2009 HuiJUi,,,,,,,,!!.Itse tilasin kyseisestä paikasta tavaraa n. 40 eur edestä. Laskun maksoin 4.2. eli 13 päivää sitten. Kävinpä nyt hädissäni laittamassa s-postia sinne, että olen lukenut keskustelupalstoilta huonoja juttuja ja toivon että nyt ei ole kyse mistään sellaisesta vaan että tavarat tulee perille.... noi että. Toivottavasti tulee. Onneksi tilasin pienellä summalla ja onneksi ei ollut mitään "must"-kamaa.Well... pitääpä kertoilla tilanteen kehittymisestä, sekö hyvästä että huonosta =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rainbow72 Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 HuHUUU!!Laitoin eilen s-postia ja tänään oli tullut vastaus:-Heillä oli joulukuussa jumiutunut s-postiosoite. Sitä mukaa oli myös kadonnut taivaan tuuliin osa tilauksista. Ilman tilaajien osoitteita eivät ole myöskään voineet laittaa uutta kyselyä tilauksista jne..Eli vika ei ollut heidän, vaan tekniikan.Oma tilaukseni oli käsittelyssä aikataulun mukaisesti. Viestissä mainittiin kohteliaasti, että toki saan heti rahat takaisin, mikäli en pysty odottamaan pakettiani.Viestissä oli myös pahoittelut siitä, kuinka ihmiset eivät muista enää sitä eteenpäin kertoa, kun asiat on hoidettu kuntoon. Pahoillaan olivat siitä kuinka heistä johtumattomista syistä heidän vuoden työnsä on valunut hukkaan.Että näin! MINÄ USKON ETTÄ TÄMÄ FIRMA ON OK! =) Paketti tulee varmasti. Eli sieltä vaan tilaamaan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvara Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Tilasin tuolta tammikuussa tavaraa, ja paketti tuli viikon sisällä. Se jopa toimitettiin kotiovelle asti, vaikka kuvittelin, että olisi pitänyt hakea postista. Postimies yritti ensin tunkea sitä luukusta ja soitti sitten ovikelloa, kun paketti ei mahtunutkaan siitä Eli ei pahaa sanottavaa kyseisestä firmasta ainakaan täälläpäin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amondae Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Tilasin tuolta tammikuussa tavaraa, ja paketti tuli viikon sisällä. Se jopa toimitettiin kotiovelle asti, vaikka kuvittelin, että olisi pitänyt hakea postista. Postimies yritti ensin tunkea sitä luukusta ja soitti sitten ovikelloa, kun paketti ei mahtunutkaan siitä Eli ei pahaa sanottavaa kyseisestä firmasta ainakaan täälläpäin.Ainakin täällä meilläpäin tuo on ihan standarditoimenpide postinjakajalta. Eli jos kirje (tilauksesi oli siis lähetetty kirjeenä) ei mahdu luukusta sisälle, kilauttaa postimies kelloa. (Meillä on niin onneton postiluukku, että hyvä kun paksuimmat postimyyntiluettelot edes mahtuvat, joten tämä on tuttua ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvara Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 (edited) No ei tietenkään tuo kotiinkuljetus ollut mitenkään tuon firman ansiota. Ilmaisin asian ehkä vähän sekavasti... Pointti oli siis se, että ainakin minulle tilaukseni toimitettiin ihan asiallisesti ja ajallaan. Plussaa nyt sattui olemaan se, ettei sitä tarvinnut hakea postista, vaikka noin paksut kuoret yleensä jäävät automaattisesti sinne. Edited February 16, 2009 by Silvara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karpaloinen Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Itse tilasin tavaraa helmikuun alussa ja ehdin jo panikoida, kun luin ketjun No, eilen tuli sähköpostiin ilmoitus, että matkalla ovat. Mukana oli myös seurantakoodi. Syksyllä tilasin myös ja perille tulivat parissa viikossa, joten täällä ei ole ainakaan mitään valittamista Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neiti-immeinen Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 Minä myös tilasin itselleni tuolta saippuakuplia, hääkarkkirasioita ja puvun, joka ei ollut sopiva ja sen nyt palautin ja tilasin mittatilauspuvun samalla kertaa.Tuotteet saapuivat tosi nopeasti ja mailit kulki sujuvasti ja kulkee nyt tuon mittatilauspuvun takia edelleenkin ja mun täytyy kyllä sanoa, että palvelu on omalla kohdallani ollut todella ystävällistä ja sujuvaa tähän asti ja uskon/toivon, että se on sitä loppuun asti ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipsa82 Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Tilasin bridezillas verkkokaupasta saippuakuplat ja karkkirasiat jotka tulivat ajallaan. sen sijaan tilasin sieltä hääpuvun jonka piti tulla VIIMEISTÄÄN kuuden viikon kuluessa. Nyt kun pukua ei ole näkynyt laitoin sinne sähköpostia että missä puku viipyy?Vastasivat että Aasiassa on lomat joten puvun valmistus viipyy siksi!!!! Kiva, en edes tiennyt että puvut tehdään Aasiassa, joten saapas nähdä saanko koskaan pukuani ja miltä se sitten näyttää!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magie Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Tilasin bridezillas verkkokaupasta saippuakuplat ja karkkirasiat jotka tulivat ajallaan. sen sijaan tilasin sieltä hääpuvun jonka piti tulla VIIMEISTÄÄN kuuden viikon kuluessa. Nyt kun pukua ei ole näkynyt laitoin sinne sähköpostia että missä puku viipyy?Vastasivat että Aasiassa on lomat joten puvun valmistus viipyy siksi!!!! Kiva, en edes tiennyt että puvut tehdään Aasiassa, joten saapas nähdä saanko koskaan pukuani ja miltä se sitten näyttää!!Ihan on pakko kommentoida. Et kai sinä pipsa oikeasti luullut, että saat niillä hinnoilla jonkun huippu suunnittelijan valmistaman hääpuvun? Yleensä kaikki netistä tilattavat puvut valmistetaan, jossain halpistuotanto maassa (Kiina, Thaimaa jne.) ja siksi hinta on aivan eri kuin esim. hääpukuliikkeissä. Se miltä puku tulee valmiina näyttämään on asia erikseen ja neuvoisinkin sinua lukemaan hääpukeutumis osastolta keskustelua, jossa käsitellään netistä tilattavia pukuja. Saat vähän muiden netistä hääpuvun itselleen tilanneiden morsianten kokemuksia puvuistaa. Toivottavasti saat pukusi pian ja että se on onnistunut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toukotar2010 Posted November 1, 2009 Report Share Posted November 1, 2009 Mä tilasin lokakuun eka viikolla lähes 200 eurolla tavaraa bridezillasista. toimitusajaksi sanottiin 2 viikkoa. Kolmen viikon päästäkään ei ollut kuulunut niin laitoin sähköpostia perään. Seuraavana päivänä tuli viesti että paketti on lähetetty ja on noudettavissa postista seuraavana päivänä. Ei kuitenkaan kuulunut sitä noutolappua muutamaan päivään postilaatikkoon, niin menin postiin kyselemään. Siellä selvisi, että lähetysnumerolla, minkä ne mulle bridezillasista ilmotti, niin ei oo lähetetty yhtään mitään. Kyllä ottaa päähän!!! Huomenna pitää sit jatkaa asian selvittelyä. Toivottavasti saan tuotteet pian koska tartten ne nopeasti, mutta mikäli ne on muka lähetetty mutta posti muka hävittäny, niin toivon että saan rahat takaisin ilman suurempaa taistelua.. saas nähä... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.