suvi09

Bridezillas-verkkokauppa

367 viestiä aiheessa

Tilasin Bridezillasta korsetin. Se ei ollu oikean kokoinen ja tulin muutenkin katumapäälle koska ei ollut ihan sellainen kuin kuvasta näytti.

Palautin korsetin samassa paketissa kun tulikin parin päivän sisään ja ilmoitin asiasta heille.

Tuli takakisin sähköposti että maksavat palautuksen 30 päivän sisään. Nyt tästä 2 kuukautta kohta aikaa, palautusta ei ole tullut, eivät vastaa meileihin ja kännykkä on koko ajan pois päältä.

Heidän sivuilla olevalla kesksutelupalstalla on vihaisia morsioita jotka ovat tilanneet tavaraa eivätkä maksamisesta huolimatta tavaroitaan saaneet. Muillekaan ei vastata sähköposteihin ja hekin kertovat kännykän olevan kiinni.

Sivuille on tullut päivitys että tänään alkavat käsitellä tilauksia uuden sähköpostin kautta, kuitenkaan sivuilla ei kerrota tätä kyseistä osoitetta eikä oteta kantaan vanhoihin tilauksiin.

Joku on saanut tilauksensa ajallaan joten siitä ei ole kyse että nettikaupan pitäjälle olisi jotain sattunut.

Huomenna otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja teen valituksen kyseisestä puljusta. Ja en kuulemma ole ainoa.

http://www.bridezillas.fi/keskustelu.html/19?p=&c=

Muokattu: , käyttäjä: suvi09

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pistämpä minäkin lusikkani (tähänkin) soppaan ja kerron myös tarinani, jonka lopusta ei kyllä vielä tietoa ole...

8.12. (siis yli kuukausi sitten) tein tilauksen kyseisestä nettikaupasta, arvoltaan n. 100e. Askartelutarvikkeita yms. Sivuilla olevassa tilausinfossa kerrottiin, että varastossa olevat tuotteet saadaan postiin 1-3 päivän kuluessa maksusuorityksen näkymisestä. Heillä siis käytössä ennakkomaksu. Tilaukseni maksoin seuraavana päivänä 9.12. Samassa sähköpostissa firman tilinumeron kanssa, luki että kaikkia tilaamiani tuotteita löysyy varastosta ja että ne saadaan nopeasti postiin.

18.12. tuli viesti, että tilaukseni on toimitettu.

Vieläkään en ola tilaustani perille saakka saanut.... :girl_cray:

Yritin myös laitta s-postia yrittäjälle, mutta ne eivät siis ilmeisesti menneet perille. Tosiaan sivuilla oli tieto että sähköpostiosoite muuttunut, mutta uutta ei lukenut missään. Löysin sitten sivuilta palstan josta edellinenkin kirjoittaja mainitsi, ja huomasin että empä todellakaan ole ainoa kuka ei ole tilaustaan saanut. Eräälläkin (nyt jo rouvalla) oli polttarit jo menneet ja niihin oli tavaroita firmasta tilannut. Hän huolehti ehtiikö saada loppuja tavaroitaan edes häihin, ja ilmeisesti koskaan ei siis saanut..

Itse olisin pari viikkoa sitten tarvinnut jo osan tavaroista kun vietimme "askarteluiltaa" ystäväni kanssa, joka tuli varta vasten toiselta paikkakunnalta...onneksi häihin on vielä kuukausi aikaa!!!

Viime viikolla olin yhteydessä kuluttajaneuvojaan kun alkoi tilanne todella ottaa päähän ja hermot olla varsin kireällä. :hysteric: Hän otti firman tiedot ylös ja lupasi alkaa selvittämään asiaa. Käsi myös täyttää heidän sivuillaan ns. valituskaavakkeen ja lähettää sen firman postiosoitteeseen. Sen jälkeen yrityksellä olisi 2 viikkoa aikaa ottaa yhteyttä minuun.

No, huomenna (13.1.) oli tarkoitus viedä kyseinen kirje postiin (tänään sen unohdin pöydälle), mutta kippas kappas. Bridezillasilta olikin tullut sähköpostia!!!?? :girl_mad: Kyselivät siinä, olenko saanut tilaukseni vai en. Heidän tiedoissaan kuulemma lukee että tilausta ei ole postitettu, mutta sitä ei myöskään heiltä löydy. Kysyivät tilinumeroa, jonne palauttaa maksamani rahat. Tai vastaavasti tiedustelivat haluanko että tilaus joka tapauksessa postitetaan. Kyselin, mikä on korvaus viivästyksestä, jos sieltä tilauksen edelleen olen ottamassa...

Tässä siis odottelen, mihin asia vielä kulkeutuu...Yrityksen sivuilta oli myös poistettu meidän kiukkuisten morsianten keskustelu, joten sitä ei nyt enää sinne sitten lukemaan pääse...Mistäköhän syystä?? :girl_wink: Tai sitten en puusilmänä vaan sitä löytänyt enää etusivun valikosta. Edellisenkirjoittajan linkki näkyi toimivan kuitenkin. On tainnut morsiamista todellakin tulla itse Bridezilloja....

Muokattu: , käyttäjä: maltsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä löysin kyseiselle firmalle uuden sähköpostiosoitteen muiden kirjoittajien postauksista. Laitoin siihen kyselyä että meinaavatko maksa minulle vai pitääkö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Mitään vastausta ei ole tullut eikä viesti ole tullut bumerangina takaisinkaan eli sähköpostiosoite toimii.

Huomenna otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään laitoin uuteen meiliin viestin että jos ei rahoja tule, menen tekemään rikosilmoituksen, ja kas kummaa, rahat ilmestyivät tilille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tästä keskustelusta ja yrityksen ongelmista tietämättömänä menin tilaamaan kakunkoristeen. Onneksi tajusin vielä käydä tarkistamassa e-bayn tarjonnan. Ilmoitin Bridezillaan tulleeni toisiin ajatuksiin (en siis ole vielä maksanut tilausta) ja tilasin saman koristeen Briteistä. Sen lisäksi että säästin 20 €, taisin myös säästää pitkän pätkän hermoja. :)

Toivottavasti kaikki saavat tilaamansa tuotteet/rahansa takaisin/asiallisen hyvityksen, sillä johtuipa "informaatiokatkos" mistä syystä hyvänsä, tuo ei ole hyväksyttävä tapa hoitaa liiketoimintaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään löysin salapoliisina meiliosoitteen joka heillä on nyt käytössä. Sitä suinkaan ei ilmoitettu missään heidän sivuillaan

Laitoin sinne meiliä että rahat on tultava tämän päivän aikana tilille tai huomenna aamulla teen rikosilmoituksen. Alkuillasta sitten oli ilmestynyt rahat tilille.

Eli minun puolestani asia on loppuunkäsitelty, mutta missään nimessä en suosittele kenellekään kyseistä puljua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin itse kyseisestä paikasta, marraskuussa paketin alusasun ja viehetelineen? ja tavarat viivästyivät silloin kyllä 1,5 viikkoa toimitusajasta, mutta heillä oli silloin netti sivuilla ilmoitus että tavarat myöhästyvät viikon verran.

Tänään olen tilannut myöskin korsetin heiltä, joka on luvattu toimittaa kahdessa viikossa.

(huomasin tämän keskustelun vasta kun olin tehnyt viimeisen tilauksen.)

Toiveikkaana jään odottelemaan tilaustani.

Hetki sitten sain sähköpostiini viestin, jossa kiitetiin tilauksestani ja kerrottiin sen olevan laitettu tilaukseen.

-Minusta ihailtavan nopeaa toimintaa.

Muokattu: , käyttäjä: Gabrielle

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noniin, nyt on alkanut tapahtua.

Yrityksen pitäjä siis eilen laittoi minulle s-postia ja kyseli onko toimitus tullut perille...Nyt on sitten tässä puolin ja toisin posteja lähetelty ja tänään on ilmoittanut maksaneensa tililleni maksamani rahat. (Eri pankki, joten ei ainakaan vielä näy). Olemme myös keskustelleet, että miten myyjä hyvittäisi tästä sopasta aiheutunutta vahinkoa...on vaikuttanut olevan pahoillaan tapahtuneesta, ja väittää ettei tiedä mihin posti on paketin kadottanut. En kyllä jaksa uskoa, että pakettia on edes postitettu, koska moni muukin oli ilman pakettiaan jäänyt. Tuskin se posti niitä nyt niin paljon hukkaa...

Luulen, että annan asian olla, kunhan rahat näkyvät tililläni. Ikinä en kyllä enää mitään kyseisestä kaupasta tilaa...Oli sen verran epämääräistä tuo toiminta...ja hermoja raastavaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja krumeluuri.fi:llä on tälläinen ilmoitus sivuillaan:

Kauppa on suljettu toistaiseksi

Etusivullamme joulukuun alusta asti olleesta toimituskatkosilmoituksesta huolimatta olemme saaneet muutamia tilauksia kaupan sulkemisen jälkeen. Ilmoituksessa totesimme, että toimituskatkoksen pituus ei ole tiedossa. Jos siis tuskastut odottamaan tilaamaasi tuotetta, lähetäthän tilinumerosi [email protected], niin palautamme maksamasi rahan tilillesi. Toimituskatkon päättymisajankohta ei edelleenkään tiedossa, pahoittelumme.

Mitäköhän on tapahtunut????

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No huh huh! Hyvä tietää etukäteen, että ko. verkkokaupan kanssa on ilmenny ongelmia, ajattelin nimittäin tilata sieltä askartelutarvikkeita, mutta taidampa jättää sittenkin väliin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ja krumeluuri.fi:llä on tälläinen ilmoitus sivuillaan:

Kauppa on suljettu toistaiseksi

Etusivullamme joulukuun alusta asti olleesta toimituskatkosilmoituksesta huolimatta olemme saaneet muutamia tilauksia kaupan sulkemisen jälkeen. Ilmoituksessa totesimme, että toimituskatkoksen pituus ei ole tiedossa. Jos siis tuskastut odottamaan tilaamaasi tuotetta, lähetäthän tilinumerosi [email protected], niin palautamme maksamasi rahan tilillesi. Toimituskatkon päättymisajankohta ei edelleenkään tiedossa, pahoittelumme.

Mitäköhän on tapahtunut????

Mä ostin häämessuilta 10.1.2009 Krumeluurin pisteestä askartelutarvikkeita ym. sälää, ja he mainitsivat kysyttäessä, että kyseessä on tuon liikkeen loppuunmyynti eikä tuotteita voi enää tilata, höh..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uskaltaako bridezillasilta enään tilata? Kellään hyviä kokemuksia tämän vuoden puolelta?

Siellä olisi ainoa nätti kultainen tiara jonka löydän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ainiin, viime viikon torstaina sain pakettini jo, ja olen tuotteeseen tyytyväinen :) Ja toimituskin oli alle sen luvatut kaksi viikkoa, että voin suositella kyseistä putiikkia, toistamiseen hyvää ja nopeaa palvelua :)

Muokattu: , käyttäjä: Gabrielle

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Minä sain lopulta rahani takaisin (en siis tilaamiani tavaroita) ja hyvityksenä rutisin vielä 2 pakettia tilaamiani suklaasydämiä...myyjä toimitti suklaasydämet mukisematta. Tässä ainoa positiivinen asia, joka minulla on sanottavana tästä kaupasta. Vaikkakaan ne eivät korvaa sitä stressin määrää, joka tästä koko sopasta aiheutui, niin sain kuitenkin jotakin hyvitystä, kun itse tajusin pyytää.

Osaltani jätän asian tähän, ei ole liikaa energiaa jotta alkaisin enää mitään rikosilmoituksia ja valituksia tehdä. Onhan kuluttaja-asiamiehellä kuitenkin jo yrityksen tiedot ym...

Mutta en voi suositella...ainakaan jos on tiukka aikataulu!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen kyseisestä liikeestä tilannut kahteen otteeseen, molemmilla kerroilla tavarat on tullut perille. :) Ensimmäisen tilauksen toimitus kylläkin venähti kolmeen viikkoon, vaikka oli luvattu lähettää viikon kuluttua maksusta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

HuiJUi,,,,,,,,!!

.Itse tilasin kyseisestä paikasta tavaraa n. 40 eur edestä. Laskun maksoin 4.2. eli 13 päivää sitten. Kävinpä nyt hädissäni laittamassa s-postia sinne, että olen lukenut keskustelupalstoilta huonoja juttuja :hysteric: ja toivon että nyt ei ole kyse mistään sellaisesta vaan että tavarat tulee perille.... noi että. Toivottavasti tulee. Onneksi tilasin pienellä summalla ja onneksi ei ollut mitään "must"-kamaa.

Well... pitääpä kertoilla tilanteen kehittymisestä, sekö hyvästä että huonosta =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

HuHUUU!!

Laitoin eilen s-postia ja tänään oli tullut vastaus:

-Heillä oli joulukuussa jumiutunut s-postiosoite. Sitä mukaa oli myös kadonnut taivaan tuuliin osa tilauksista. Ilman tilaajien osoitteita eivät ole myöskään voineet laittaa uutta kyselyä tilauksista jne..

Eli vika ei ollut heidän, vaan tekniikan.

Oma tilaukseni oli käsittelyssä aikataulun mukaisesti. Viestissä mainittiin kohteliaasti, että toki saan heti rahat takaisin, mikäli en pysty odottamaan pakettiani.

Viestissä oli myös pahoittelut siitä, kuinka ihmiset eivät muista enää sitä eteenpäin kertoa, kun asiat on hoidettu kuntoon. Pahoillaan olivat siitä kuinka heistä johtumattomista syistä heidän vuoden työnsä on valunut hukkaan.

Että näin! MINÄ USKON ETTÄ TÄMÄ FIRMA ON OK! =) Paketti tulee varmasti. Eli sieltä vaan tilaamaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin tuolta tammikuussa tavaraa, ja paketti tuli viikon sisällä. Se jopa toimitettiin kotiovelle asti, vaikka kuvittelin, että olisi pitänyt hakea postista. Postimies yritti ensin tunkea sitä luukusta ja soitti sitten ovikelloa, kun paketti ei mahtunutkaan siitä :) Eli ei pahaa sanottavaa kyseisestä firmasta ainakaan täälläpäin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tilasin tuolta tammikuussa tavaraa, ja paketti tuli viikon sisällä. Se jopa toimitettiin kotiovelle asti, vaikka kuvittelin, että olisi pitänyt hakea postista. Postimies yritti ensin tunkea sitä luukusta ja soitti sitten ovikelloa, kun paketti ei mahtunutkaan siitä :) Eli ei pahaa sanottavaa kyseisestä firmasta ainakaan täälläpäin.

Ainakin täällä meilläpäin tuo on ihan standarditoimenpide postinjakajalta. Eli jos kirje (tilauksesi oli siis lähetetty kirjeenä) ei mahdu luukusta sisälle, kilauttaa postimies kelloa. (Meillä on niin onneton postiluukku, että hyvä kun paksuimmat postimyyntiluettelot edes mahtuvat, joten tämä on tuttua :D)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ei tietenkään tuo kotiinkuljetus ollut mitenkään tuon firman ansiota. Ilmaisin asian ehkä vähän sekavasti... Pointti oli siis se, että ainakin minulle tilaukseni toimitettiin ihan asiallisesti ja ajallaan. Plussaa nyt sattui olemaan se, ettei sitä tarvinnut hakea postista, vaikka noin paksut kuoret yleensä jäävät automaattisesti sinne.

Muokattu: , käyttäjä: Silvara

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse tilasin tavaraa helmikuun alussa ja ehdin jo panikoida, kun luin ketjun :P No, eilen tuli sähköpostiin ilmoitus, että matkalla ovat. Mukana oli myös seurantakoodi. Syksyllä tilasin myös ja perille tulivat parissa viikossa, joten täällä ei ole ainakaan mitään valittamista :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös tilasin itselleni tuolta saippuakuplia, hääkarkkirasioita ja puvun, joka ei ollut sopiva ja sen nyt palautin ja tilasin mittatilauspuvun samalla kertaa.

Tuotteet saapuivat tosi nopeasti ja mailit kulki sujuvasti ja kulkee nyt tuon mittatilauspuvun takia edelleenkin ja mun täytyy kyllä sanoa, että palvelu on omalla kohdallani ollut todella ystävällistä ja sujuvaa tähän asti ja uskon/toivon, että se on sitä loppuun asti :girl_smile: !

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin bridezillas verkkokaupasta saippuakuplat ja karkkirasiat jotka tulivat ajallaan. sen sijaan tilasin sieltä hääpuvun jonka piti tulla VIIMEISTÄÄN kuuden viikon kuluessa. Nyt kun pukua ei ole näkynyt laitoin sinne sähköpostia että missä puku viipyy?Vastasivat että Aasiassa on lomat joten puvun valmistus viipyy siksi!!!! Kiva, en edes tiennyt että puvut tehdään Aasiassa, joten saapas nähdä saanko koskaan pukuani ja miltä se sitten näyttää!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tilasin bridezillas verkkokaupasta saippuakuplat ja karkkirasiat jotka tulivat ajallaan. sen sijaan tilasin sieltä hääpuvun jonka piti tulla VIIMEISTÄÄN kuuden viikon kuluessa. Nyt kun pukua ei ole näkynyt laitoin sinne sähköpostia että missä puku viipyy?Vastasivat että Aasiassa on lomat joten puvun valmistus viipyy siksi!!!! Kiva, en edes tiennyt että puvut tehdään Aasiassa, joten saapas nähdä saanko koskaan pukuani ja miltä se sitten näyttää!!

Ihan on pakko kommentoida. Et kai sinä pipsa oikeasti luullut, että saat niillä hinnoilla jonkun huippu suunnittelijan valmistaman hääpuvun? :girl_impossible: Yleensä kaikki netistä tilattavat puvut valmistetaan, jossain halpistuotanto maassa (Kiina, Thaimaa jne.) ja siksi hinta on aivan eri kuin esim. hääpukuliikkeissä. Se miltä puku tulee valmiina näyttämään on asia erikseen ja neuvoisinkin sinua lukemaan hääpukeutumis osastolta keskustelua, jossa käsitellään netistä tilattavia pukuja. Saat vähän muiden netistä hääpuvun itselleen tilanneiden morsianten kokemuksia puvuistaa. Toivottavasti saat pukusi pian ja että se on onnistunut :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin lokakuun eka viikolla lähes 200 eurolla tavaraa bridezillasista. toimitusajaksi sanottiin 2 viikkoa. Kolmen viikon päästäkään ei ollut kuulunut niin laitoin sähköpostia perään. Seuraavana päivänä tuli viesti että paketti on lähetetty ja on noudettavissa postista seuraavana päivänä. Ei kuitenkaan kuulunut sitä noutolappua muutamaan päivään postilaatikkoon, niin menin postiin kyselemään. Siellä selvisi, että lähetysnumerolla, minkä ne mulle bridezillasista ilmotti, niin ei oo lähetetty yhtään mitään. Kyllä ottaa päähän!!! Huomenna pitää sit jatkaa asian selvittelyä. Toivottavasti saan tuotteet pian koska tartten ne nopeasti, mutta mikäli ne on muka lähetetty mutta posti muka hävittäny, niin toivon että saan rahat takaisin ilman suurempaa taistelua.. saas nähä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään