Bridezillas-verkkokauppa


suvi09

Recommended Posts

Minulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa bridezillas kaupasta. Itse tilasin hääpuvun pari viikkoa sitten sieltä ja viikko sen jälkeen oli minulla puku kotona. Puku on juuri sellainen kun halusinkin ja aivan mielettömän hieno ja hyvin tehty. Hinta oli noin 300€ ja maksoin sen etukäteen. Vähän kyllä jännitti että saanko ikinä pukua, mutta minun kohdalla tämä toimi hyvin.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 366
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Onpas monenlaista kokemusta ko. verkkokaupasta.

Löysin itse sieltä unelmahääpukuni, ja nyt onkin kova pähkäily,että uskallanko tilata pukua Bridezillasin kautta?! :girl_cray:

Olen toki ollut sähköposti yhteydessä Bridezillasin myyjään, ja palvelu on ollut todella ystävällistä ja sähköposteihin vastataan nopeasti. Mutta jotenkin hämää, ettei heille voi esim. soittaa.

onkohan pipsa82 jo saanut pukunsa? Jos olet,niin vastasiko puku netissä oleviin kuviin ja oliko laatu millainen?

Link to comment
Share on other sites

Nyt voin kertoa, että puku on aivan ihana ja todella laadukkaasti tehty. Morsiussatiinista ja pitsikankaasta. Kirjailut on hyvät ja mallia on noudatuttu täysin. Muutenkin täytyy todella kiittää Bridezillasin väkeä, palvelu on ollut erinomaista, vaikka puvun toimitus viivästyikin muutamalla viikolla luvatusta 8vk:sta. Erittäin ystävällistä palvelua, kunhan muistaa olla itsekin ystävällinen.

Ainoa, mikä nyörillisestä puvustani puuttuu, on korsetti takaa, se osa mikä vetää puvun kireälle päälle, ennen nyöritystä. Mutta taidan käydän puvun kanssa ompelijalla ja katsoa hänen kanssaa, tarvitseeko puku sitä (puvussa on siis leveät yksinkertaiset kuminauhat kyllä).

Ja väritys oli tietysti oma mokani. Ivory on ihan oikean värinen, mutta kuvasta poikkeava. Kuva väärensi väriä erittäin paljon ruskeammaksi ja toivoin pukuni olevan saman värinen. Tulos on kuitenkin selkeästi norsunluun värinen. Mikä ei haittaa, puku on todella kaunis! :girl_sigh:

Kauniimpaa pukua enn olisi voinut toivoa löytäväni. Siinä on tarpeeksi tukevuutta, mutta kuitenkin pitsiä ja haluamaani keveyttä :)

Link to comment
Share on other sites

En siis ole pukua sieltä ostamassa. Olen pukuni jo ostanut muualta, mutta olen Bridezillasista tilannut tuotteita ja tekemässä piakkoin uuden tilauksen. Huomasin vain kun etusivulla oli ilmoitus pukujen myynnin kestävän 15.11 saakka, joten aattelin laittaa tänne jos ei kaikki ole sitä huomanneet, jotka sieltä aikovat puvun ostaa.

Mutta hassua, että he nyt jo lopettaisivat pukujen myynnin kun varmasti ensi vuoden morsiamia kuitenkin on vielä ilman pukua. Ja todella aikaisin olisi 2011 puvut tulossa myyntiin kun kohta vasta on vuosi 2010 alkamassa... Mutta kannattaa ottaa asiasta selvää, jos on sieltä pukua tilaamassa :)

Hyvä kauppa kyllä on ja hieno valikoima kaikessa!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest pampulakorva

Minäpä taasen en ollut tyytyväinen!!!

Tomitus kesti kohtuuttoman kauan 4viikkoa ja tuotteet lähtivät liikkeelle vasta kun kyselin niiden perään sähköpostilla, tämän jälkeen toimitus tuli 2pvän sisällä.

Laatu heikkoa!

Höh en kyllä suosittele :girl_sad:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, en ole näemmä kertonut omaa kokemustani täällä.

Viime keväänä siis tilasin Bridezillasista isoja tuikkuja ja autonkoristelunauhaa. Kaikki meni oikein hienosti. Kirjoitin tilaukseen mukaan, että ilmoittaa mahdollisimman pian, jos jompaakumpaa ei ole varastossa, että tietää hankkia muualta ajoissa. Aikaa ei siis ollut enää liikaa jäljellä. Ilmoitus kuitenkin oli, että molempia löytyy. Ilmoitus tuli sähköpostiin heti ensimmäisenä arkipäivänä tilauksesta. Tuotteet tulivat ajallaan eikä maksun kanssa ollut ongelmia. Ei siis pahaa sanottavaa minullakaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest 3vk häihin

Enpä tiedä miksi joidenkin tilaukset onnistuvat ja joidenkin eivät.

Mä tilasin 29.11.09 Bridezillasista 16 pussia terälehtiä ja maksoin samantien. 15.12. vasta ilmoittivat tilauksen toimitetuksi. Odottelin sitten pyhien yli ja laittelin sähköpostia. Toimitukseni oli kuulemma laitettu mutta laittavat uudelleen sen tulemaan. Tällä viikolla tuli ilmoitus paketista. Paketista paljastui 3 pussia terälehtiä!? :hysteric: Koska en löytänyt muuta kuin sähköposti osoitteen, laitoin vaativan ja pikaista yhteydenottoa vaativan postin menemään. Edelleenkään heistä ei ole kuulunut..

En voi sanoa hyväksi palveluksi..3 pussille on tullut aika paljon hintaa.. :girl_cray:

Link to comment
Share on other sites

Guest 3vk häihin

Asia selvisi vielä tänään. Tyhmä tyttö (siis minä) en tajunnut tarkistaa paljonko lehtiä oli yhdessä pussissa. Pussi kun ei vaikuttanut kauheasti isommalta mitä olin nähnyt kaupossa (200kpl)..Mutta siis yhdessä pussissa oli kuulemma se 500kpl, joten tuossa pitäisi olla kaikki. Olisi tietysti ollut selventävää, jos jossain pussissa olisi ollut kappalemäärä tai joku lappu selventämässä asiaa..

Yhden asia opin. Jos tuote ei ole perillä ilmoitetussa ajassa, otna heti yhteyden kauppaan. Kiltteydestä ja kärsivällisyydestä ei palkita. Ja vaikka sainkin tilaukseni, niin se tuli kuukauden myöhässä. Mutta sekin on minun vika koska en heti viikon jälkeen kysellyt perään enkä siksi saanut edes anteeksipyyntöä, saatikka hyvitystä.

Toivottavasti muiden tilaukset saapuvat sujuvammin ilman epäselvyyksiä.

Link to comment
Share on other sites

Minä ottelen täällä jännityksellä, että milloin tulee ja mitä tulee. 7.1. tilasin morsiusneidolle mekon, saippuakuplia ja kakkukoristeen ja paketti odottaa vielä käsittelyä. Olin kyllä kuullut etukäteen firmasta huonoakin, mutta päätin ottaa riskin.

Minä tilasin koristeita häihini. Ei kuulunut mitään ja neljän viikon kuluttua laitoin sähköpostia. Sieltä vastattiin heti hyvin ystävällisesti että tarkistetaan tilanne ja ilmoitetaan seuraavana päivänä seurantakoodi. No postipoika toi paketin seuraavana päivänä ihan kotiovelle.

Eli periaatteessa ihan hyvää palvelua. Kannattaa vain varautua kyselemään tilauksensa perään =)

Link to comment
Share on other sites

Mä pidin tiiviisti yhteyttä sähköpostilla ja kun hääpuvun tilauksesta oli kulunut se vähin luvattu 4vk, niin aloin pitämään yhteyttä. Tuli hyvin ja aina sain vastauksen postiini ja siten myös pakettini. Totesin vain, että kun sopassa on monta kauhaa, niin täytyy itse pitää yhteyttä siihen yhteen kauhaan.

Link to comment
Share on other sites

Minä tilasin myös Bridezillas- verkkokaupasta tuotteita noin 5 viikkoa sitten. Tuotteet luvattiin toimittaa 2 viikon kuluessa, mutta odotan edelleen toimitusta. Tilaamani tuotteet olivat varastotuotteita, ei siis tilaustavaraa.

Otin eilen kysyiseen verkkokauppaan yhteyttä ja tiedustelin, että missähän toimitus mahtaa olla. Sain nopean vastauksen sähköpostiini, että selvittävät tilanteen ja palaavat asiaan samana päivänä. Vastausta ei vielä ole ainakaan kuulunut.

Onneksi tilaukseni ei sisällä mitään kiireellistä tavaraa, nopeat toimitukset eivät ole tämän verkkokaupan tyyliä. En suosittele verkkokauppaa muille enkä aio itse enää heidän palveluitaan käyttää.

Mielenkiinnolla odottelen mikä on tilaukseni kohtalo... :angry:

Link to comment
Share on other sites

no olenpas ihmetellytkin että missä tilaukseni viipyy, tilasin jo 26.12 että ilmankos ei näy kun näyttää muillakin kestäneen saada pakettinsa. aikoja sitten tuli viesti että tilaus postitetaan viikon 2 perjantaina tai viikon 3 maanantaina, 22.1 tuli viesti että tilaus postitettu. eli pitäisi tänään viimestään tulla...pistin kyllä jo varuiksi valmiiksi sähköpostia liikkeeseen että jos ei ala näkymään...

Link to comment
Share on other sites

eilen otin yhteyttä ja pyysin syytä miksi ei ole nääkynyt vaikka ilmotuksia tullut kaksi. kuulemma joku tuote puuttunut mutta nytten paketti tulossa. lupasi vielä lähettää tilaus seuranta numeron kuhan menee tänään varastolle ja näkee sen. tulihan se tilaus seuranta numero tänään mutta idioottina kai minua piti ja luuli etten tajua lukea seurannasta milloin paketti viety lähetettäväksi. eli eilen illalla. kuhan saan vielä puuttuvan tavaran ensi viikolla,toivon mukaan niin sen jälkeen kyllä saavat ansaitsemansa palautteen

Link to comment
Share on other sites

Minä ottelen täällä jännityksellä, että milloin tulee ja mitä tulee. 7.1. tilasin morsiusneidolle mekon, saippuakuplia ja kakkukoristeen ja paketti odottaa vielä käsittelyä. Olin kyllä kuullut etukäteen firmasta huonoakin, mutta päätin ottaa riskin.

Minä tilasin koristeita häihini. Ei kuulunut mitään ja neljän viikon kuluttua laitoin sähköpostia. Sieltä vastattiin heti hyvin ystävällisesti että tarkistetaan tilanne ja ilmoitetaan seuraavana päivänä seurantakoodi. No postipoika toi paketin seuraavana päivänä ihan kotiovelle.

Eli periaatteessa ihan hyvää palvelua. Kannattaa vain varautua kyselemään tilauksensa perään =)

Ei ole edelleenkään tullut ja kun kyselin oli kakkukoriste loppunut ja tällä viikolla lupasivat toimittaa. Mitään ei ole se jälkeen kuulunut. Odotellaan.

Link to comment
Share on other sites

Minä ottelen täällä jännityksellä, että milloin tulee ja mitä tulee. 7.1. tilasin morsiusneidolle mekon, saippuakuplia ja kakkukoristeen ja paketti odottaa vielä käsittelyä. Olin kyllä kuullut etukäteen firmasta huonoakin, mutta päätin ottaa riskin.

Minä tilasin koristeita häihini. Ei kuulunut mitään ja neljän viikon kuluttua laitoin sähköpostia. Sieltä vastattiin heti hyvin ystävällisesti että tarkistetaan tilanne ja ilmoitetaan seuraavana päivänä seurantakoodi. No postipoika toi paketin seuraavana päivänä ihan kotiovelle.

Eli periaatteessa ihan hyvää palvelua. Kannattaa vain varautua kyselemään tilauksensa perään =)

Ei ole edelleenkään tullut ja kun kyselin oli kakkukoriste loppunut ja tällä viikolla lupasivat toimittaa. Mitään ei ole se jälkeen kuulunut. Odotellaan.

Nytpä olikin tullut viesti, että tilaus jätetty kuljetukseen. Että jospa se ensi viikolla tulisi.

Link to comment
Share on other sites

Minä ottelen täällä jännityksellä, että milloin tulee ja mitä tulee. 7.1. tilasin morsiusneidolle mekon, saippuakuplia ja kakkukoristeen ja paketti odottaa vielä käsittelyä. Olin kyllä kuullut etukäteen firmasta huonoakin, mutta päätin ottaa riskin.

Minä tilasin koristeita häihini. Ei kuulunut mitään ja neljän viikon kuluttua laitoin sähköpostia. Sieltä vastattiin heti hyvin ystävällisesti että tarkistetaan tilanne ja ilmoitetaan seuraavana päivänä seurantakoodi. No postipoika toi paketin seuraavana päivänä ihan kotiovelle.

Eli periaatteessa ihan hyvää palvelua. Kannattaa vain varautua kyselemään tilauksensa perään =)

Ei ole edelleenkään tullut ja kun kyselin oli kakkukoriste loppunut ja tällä viikolla lupasivat toimittaa. Mitään ei ole se jälkeen kuulunut. Odotellaan.

Nytpä olikin tullut viesti, että tilaus jätetty kuljetukseen. Että jospa se ensi viikolla tulisi.

Eipä ole paketti tullut vieläkään.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...