SnowWolf

Monelta meikki + kampaus?

137 viestiä aiheessa

Kiitos paljon mielipiteistä! :curtsey:

Otin tuon klo 7.00 ajan. Tavallaanhan meillä on Pampulakorvan kanssa sitten suunnilleen samanlainen aikataulu, kun meillä vihkiminen on puoli tuntia myöhemmin. :)

Kaasot nyt valitettavasti joutuu menemään jollekin toiselle kampaajalle, mutta ehkä mulla on nyt tässä asiassa vara tuijottaa vaan omaan napaani. :girl_haha: Minähän niissä kuvissa pääasiassa olen kuitenkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kiitos paljon mielipiteistä! :curtsey:

Otin tuon klo 7.00 ajan. Tavallaanhan meillä on Pampulakorvan kanssa sitten suunnilleen samanlainen aikataulu, kun meillä vihkiminen on puoli tuntia myöhemmin. :)

Kaasot nyt valitettavasti joutuu menemään jollekin toiselle kampaajalle, mutta ehkä mulla on nyt tässä asiassa vara tuijottaa vaan omaan napaani. :girl_haha: Minähän niissä kuvissa pääasiassa olen kuitenkin.

Meillä myös kaasot menevät omille kampaajilleen, sain vain siskolle samaan paikkaan ajan kampaukselle ja tiukkaa tekee hänen meikkinsä kanssa :girl_sigh: täytyy vaan toivoa varpaat ja sormet ristissä jotta toimivat joutuin, mutta laadukkaasti :girl_haha:

pssst.. rupee muuten hiukka jännittää, 23 yötä hui hui...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun ihana sisko (kaaso) oli kysässy mun puolesta kampaajalta ajoista, päättävät kesän työvuorot kuulemma ensi viikolla. Eli luultavasti onnistuu mun ja kahden kaason kampausten valmistelu samassa paikassa :) toinen kaasoista varmaan ottaa oman kampauksensa mua ennen/mun jälkeen, kun tuskin on kolmea kampauksia tekevää samaan aikaan töissä..

Oli ehdottanu ensin ajaksi kello yhdeksää, mut sisko oli sit maininnu mun olevan hieman aamu-uninen, et puolen päivän aikoihin olis varmaan parempi :girl_haha: ja sehän on mulle just sopiva.. Meikkaan itse ja luultavasti jo ennen kampaajaa, joten vihkimistä ennen (15:30) jää pelkästään sitten pukeminen. Kuulostaa hyvältä :-X kirkolle ajaa meiltä vain n. 15 minuuttia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taidanpa myös vastailla tänne. Meillä on seuraavanlainen aikataulu:

klo 9.00 mun ja toisen kaason kampaukset samaan aikaan samassa kampaamossa

klo 12.00-13.00 mun meikki

klo 13.00-max.14.00 kaason meikki

Täytyy vielä tästä aikataulusta jutella meikkajakaverini kanssa, että kuinka kauan kaason meikissä menee ja pitäisikö sinne mennä kumminkin aiemmin, että päästään samaan aikaan lähtemään... Meillä siis vihkiminen klo 15.30, jonne suuntaamme luultavasti n. 10 min. ajomatkan päästä. Laskuista puuttuu vielä kokonaan toinen kaaso, kun en tiedä haluaako hän käydä myös meikissä kaverillamme. Jos haluaa, luultavasti hänen aikansa on klo 11.00.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla kampaus alkaa kotona vissiin 8.15 ja sit 10.30 on meikki. Meillä vihkiminen 14.00. Käydään meikin jälkeen juhlapaikalla ottamassa kuvia mut jos tuntuu siltä et tulee kiire niin ei käydä :) Juhlapaikalle on matkaa 27km.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaus ja meikki alkaen klo 10.30. Kuulemma klo 13 pitäisi olla valmista. Hääkuvaus on klo 14 ja vihkiminen klo 16.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla kampaus 10.00

tän jälkeen samassa paikassa meikki 12.00

tän jälkeen jotain ruokaa, pukeminen ja valokuvaa

vihkiminen 15.45

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näillä näkymin kampaus+meikki ovat 8-11.00 samassa paikassa. Valkokuvaus meillä on kahdelta ja vihkiminen neljältä, joten tuohon jää mukavasti hieman väliä kampauksen jälkeen -> ehtii syömään lounasta, käymään juhlapaikalla sekä pukeutumaan rauhassa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun ja kaason meikit ja kampaukset klo 9.30, sulhasen meikki 11.30. Kuvaus on klo 14, vihkiminen klo 16.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kampaukseni teko aloitetaan klo 8.00 ja meikki heti perään samassa paikassa. Arviolta klo 11 on valmista. Sitten pukemaan. Valokuvaus on klo 14 jälkeen ja vihkiminen klo 16. Ei pitäis olla liian tiukka aikataulu. Kampaukseen ja meikkiin samaan paikkaan tulevat myös äidit ja sulhasen sisko.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla kampaus 7.30-9.30 ja meikki samassa paikassa 9.30-10.30. Kuvaus sitten melkein vieressä 11.00-12.00. Ja vihkiminen 5min.matkan päässä kello 13.00 :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Missä vaiheessa pukeudut? Onko pukusi nopea pukea päälle? Ajattelin vaan kun minä en uskaltais jättää pukeutumisaikaa alle tuntiin. Mutta mulla onkin nyöritettävä puku, jonka pukeminen ei käy ihan niin nopeasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^Missä vaiheessa pukeudut? Onko pukusi nopea pukea päälle? Ajattelin vaan kun minä en uskaltais jättää pukeutumisaikaa alle tuntiin. Mutta mulla onkin nyöritettävä puku, jonka pukeminen ei käy ihan niin nopeasti.

Kyllä mun mielestä puoli tuntia riittää jos auttava osapuoli yhtään tietää mitä on tekemässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toki se voi hyvinkin riittää. Ehkä vaan oon semmonen stressaaja, etten uskalla kovin tiukille omaa aikatauluani laittaa. Ja kun hääpäivänä kuitenkin haluaa, että puku on kauniisti ja hyvin päällä eikä miten sattuu hutaisten laitettu. Mutta tosiaan riippuu paljon puvusta, kuinka kauan sen pukemiseen menee aikaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla kampaus tehdään varmaan osittain jo edellisenä iltana. tulee kuitenkin molemmille sivuille muutama letti ja niitä ei voi kovassa kiireesä väkertää, ei edes ammattilainen. meikin teen itse ja aikataulua en ole edes ehtinyt miettimään... luultavasti en kuitenkaan nuku muutamaa tuntia enempää edellisenä yönä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Toki se voi hyvinkin riittää. Ehkä vaan oon semmonen stressaaja, etten uskalla kovin tiukille omaa aikatauluani laittaa. Ja kun hääpäivänä kuitenkin haluaa, että puku on kauniisti ja hyvin päällä eikä miten sattuu hutaisten laitettu. Mutta tosiaan riippuu paljon puvusta, kuinka kauan sen pukemiseen menee aikaa.

Juu, ilman muuta mieluummin niin että aikaa on liikaa kuin liian vähän. :) Puoli tuntia on kuitenkin tosi pitkä aika JOS kaikki muu on hoidettu ja alusvaatteet, puku, sukat, kengät ja korut valmiina. Mutta kuten sanoin, tämä tosiaan vaatii sen, että avustava henkilökin tietää mitä on tekemässä jos puku on hankala pukea päälle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on vihkiminen klo 15 ja kampaus/meikki on varattu klo 10. Siinä menee n. 2h- 2.5h. Sen jälkeen vielä aikaa käydä vähän jotaki syömässä ja hengähtää ennenkun pukeutumaan ja kirkolle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vihkiminen klo: 16.00 ja kampausaika on 11.00 sen jälkeen meikki, muutama tunti jää pukeutumiselle ja muulle ennen kirkkoa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä menen meikkiin ja kampaukseen klo 9, samasta paikasta siis molemmat. Vihkiminen on klo 15.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aikaisin ja tiukka aikataulu :P

Kampaukseen klo 6-8

Meikki klo 8-9

Kuvaus klo 9.30.

Tahdoin tietylle valokuvaajalle ja tuo oli ainut vapaa aika hääpäivänämme. Joten muu aikataulu soviteltiin kuvauksen mukaan. Vihkiminen tapahtuu jo etukäteen ja tuolloin on hääjuhlamme, joten hääjuhla alkaa sitten iltapäivällä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Klo 8.30 kampaus + meikki. Kirkkoon klo. 15. Meillä hääkuvaus ennen kirkkoa.

Muokattu: , käyttäjä: rizie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla meni näin:

Kampaus 10.30

Meikki 11.30

Pukeutuminen 12.30

Kuvaukseen 13.30

Vihkiminen 15.00

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kaunistautuminen alkaa klo 12 kotona, eli siis meikkaaja/kampaaja tulee kotiin tekemään :girl_smile:

Vihkiminen klo 16 joten aikaa jää ihan kivasti pienelle jännittämiselle :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla kampaus ja meikki klo 8.30 alkaen samassa paikassa. Vihkiminen on klo 15 ja kuvaus nyt olisi klo 14. Olen miettinyt tuleeko kiire, koska pitäis ehtii pukeutuu ja syöttää pikku neiti. Sanovat, että kampaus ja meikki valmiina viimeistään klo 12.30. En ainakaan varmaan ehdi jännittää turhaan juhlaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vihkiminen klo 15.

Meikki minulla on klo 8 ja kampaus klo 9, valmista pitäisi olla klo 11. Tämän jälkeen on sitten aikaa hakea kukat, pukeutua, syödä yms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään