maddy

Minkälainen elämäntilanne häitä suunnitellessa

915 viestiä aiheessa

En vissiin ole tänne vielä vastaillut...

Meillä häät 10/2011 jolloin mies 30v, itse 28v, esikoinen silloin 3v. Oma asunto ja yhteinen laina on! Töissä oltu ja mies on, itse vielä kotona, en tiedä mitä sitten häiden aikaan kun on uusi paikkakunta... Ja yhdessä oltu häidenaattona 10 vuotta, joista siis (virallisesti) asuttu yhdessä 9 vuotta! lipsrsealed.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä näin...

Seurustelu alkoi 11/1997

Avoliitto 08/2003

Kihloihin 12/2005

Naimisiin kesällä 2011

Eli seurustelua takana miltei 14 vuotta, kun sanomme toisillemme TAHDON. Morsian tuolloin 27 ja sulhanen 29.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän tilanne se, että lapsia on meillä kaksi, 5-vuotias poika ja kohta 4v. täyttävä poika. Minä 25v., opiskelen ja mies 31v käy töissä. Yhdessä ollaan oltu tänä keväänä 7 vuotta, joista kihloissa 6 vuotta. Nyt tuli vaan sellainen olo kummallekin, että naimisiinkin voisi jo mennä :grin: Hääpäivä tulee olemaan 11.11.11 :-X

Muokattu: , käyttäjä: Maria85

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä näin:

Seurustelu alkanut: 3/2003 (ikää miehellä tuolloin 22 ja minulla kuukautta vailla)

Avoliitto 6/2004

Kihlat vaihdettu: 9/2005

Naimisiin: 6/2011

7 vuotta yhteenmuutosta, yli 8 vuotta seurustelun alusta ja melkein 6 vuotta kihlautumisesta kun alttarille astellaan, molemmilla tuolloin ikää 30 vuotta. Lapsia meillä ei ole, mutta vauvakuumetta on ilmassa. Tää vaan tuntuu siltä oikealta tilanteelta ja vuodet on näyttänyt sen että toisen kanssa vain tahtoo olla niin paljon eikä mikään ole tullut väliin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä tällaista:

Seurustelu alkanut 12/2005

Kihlat 04/2009

Häät: 10/2011

Eli kun meidän häitä danssataan yhteistä eloa on takana melkein 6 vuotta. Hetki tuntuu niin oikealta kun voi vain tuntua. Nyt on hyvä hetki naimisiin mennä kun lapsia ei vielä ole, mutta toivottavasti tulossa pian häiden jälkeen. Talon rakentaminen haaveissa. Meillä siis pieni perhe, jonka kruunaa pieni koiravauva.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä takana tänä vuonna 9 vuotta.

Seurustelu aloitettu siis 8/2002.

Kihloissa 10/2004.

Naimisiin 8/2012.

Häiden aikaan siis tullut pari päivän sisään täyteen 10 vuotta.

Oma talonpätkä ja asuntolaina löytyy!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aloimme seurustelemaan mieheni kanssa heinäkuussa 2007 ja muutimme yhteen tammikuussa 2008. Kihloissa olemme olleet 22.2.2008 alkaen. Naimisiin on tarkoitus mennä 4.8.2012 (+- pari viikkoa riippuen ihan hääjuhlapaikkatilanteesta).

Minä olen tuolloin 23- ja mieheni 24-vuotias. Me opiskelemme kummatkin vielä tuona päivämääränä. Lapsia ei ole ainakaan todennäköisesti ennen naimisiinmenoa, sillä haluan ensin mennä naimisiin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan oltu yhdessä kohta 13 vuotta, kihloissa saman verran, asuttu yhdessä ikuisuus ja saatu kaksi ihanaa lasta. Työssä ollaan, minä tosin nyt hoitovapaalla.

Talolainaa maksellaan rivarissa ja omakotitalosta haaveillaan, ehkäpä sitten häiden jälkeen :girl_sigh:

Tänä vuonna tulee molemmille mittariin 30vuotta. Onpas aika rientänyt :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä näin:

seukkailu alkoi 2006

saman katon alle tammi 2010

kihlat heinä 2010

häät 2012

oltiin 17v molemmat kun alettiin seurustella, häiden aikaan ollaan 23...:) opiskelijoita ollaan molemmat, ja meidän perheeseen kuulutaan vaan me kaksi :) hauvat ja vauvat sitten joskus hamassa tulevaisuudessa papin aamenen jälkeen ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

  Delete

Muokattu: , käyttäjä: pinjar
Vanhan tekstin poisto

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä;

Seurustelu 01/2006

Saman katon alle 04/2007

Kihlat 01/2011

Häät 08/2012

Meilläki pikkunen perhe mihin kuuluu pieni koiruus. Ollaan sovittu että lapsia hankitaan vasta häiden jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä yhteistä taivalta häiden aikaan on reilu viisi ja puoli vuotta. Yhdessä asuttu elokuusta -08..

Kosinta 30.12.2010 ja häät 3.9.2011

Vielä ei ole onnistunut lasten suhteen, mutta kaksi ihanaa koiraa meillä ajaa asiaa siihen asti :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä olemme seurustelleet viisi vuotta eli häiden aikaan kesällä on seurustelua takana reilut 5 ja puoli vuotta. :) Kumpikin täytetään tämän vuoden aikana 22 vuotta ja opiskelemme molemmat. Minä olen yliopistossa ja mies ammattikorkeassa. Minä käyn lisäksi töissä, joten ollaan saatu rahaa säästettyä aika hyvin. Lapsia haluamme hankkia vasta, kun ollaan naimisissa, joten varmaan vuosi menee ennekuin lasten hankinta edes on ajankohtaista (vaikka tuskin siihen nyt kuolisi vaikka vahinko tapahtuisi :)).

Muoks. Niin ja yhdessä ollaan tosiaan asuttu 2 ja puoli vuotta.

Muokattu: , käyttäjä: Napsija

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä näin:

Seurustelu 7/2005 (itse silloin 24v. ja mies täytti 26.v)

Saman katon alle 2/2006

Kihloihin 9/2009

Naimisiin 27.08.2011

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Seurustelu 10/2004

Yhteenmuutto 07/2008

Kihloihin 07/10

Rakkauspakkaus syntyi 10/10

ja naimisiin 06/12

Itse opiskelen ja mies töissä. Toivottavasti häiden aikaan lähellä valmistumista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miehen kanssa yhteiseloa takana about 6,5 vuotta, joista 5,5v oltu kihloissa. Oon hoitovapaalla ja miehellä vakkarityö. Tyttö vähän reilun vuoden. Asuntoa maksellaan pankille.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän tilanteemme:

Alettiin seurustella: 1/10

Kihlat: 5/10

Avoliitto: 10/10

Naimisiin: 8/12

Tällä hetkellä minä olen työttömänä, kulutan päiväni aikuiskoulutuskurssilla. Sulhoni myöskin työtön, lähtee jatkamaan armeijan käyntiään toukokuussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me opiskellaan molemmat. Minun koulu loppuu toukokuussa ja miehen joulukuussa. Ikää on 19 ja 23. Ollaan oltu yhdessä sitten kun häitä vietetään niin päälle 2 vuotta ja kihloissa vähän päälle vuosi :) Lapsista ei olla puhuttu... Kumpikin varmoja siitä että haluaa viettää loppu elämän yhdessä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Elämäntilanne on juuri nyt aika jännittävä! Valmistuin juuri, aloitin uudessa työssä, avomies viimeistelee opintojaan. Eli jonkinmoisessa taitekohdassa mennään...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Höh, vastailin tähän, mutta eipä sitä näy eli laitetaanpa uudestaan. Meillä häiden aikaan: yhdessäoloa noin 2,5 vuotta, saman katon alla noin 2 vuotta ja kihloissa reilu vuosi. Ikää on siihen mennessä kertynyt minulle 26 vuotta ja sulholle 28. Tällä hetkellä olen työttömänä ja mies töissä, mutta häihin on vielä sen verran aikaa, että tilanne voi muuttua. Pappa betalar -meiningillä kuitenkin mennään ^^

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

seurustelu alkoi 8/2004

muutin miehen luokse 10/2004

tytär syntyi 7/2005

poika syntyi 4/2007

kihlauduttiin 10/09

naimisiin 8/2011

ikää minulla tällä hetkellä 26v ja miehellä 32..

miehellä vakituinen työpaikka, minä opiskelen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alettiin seurustella 2007 ja yhteenmuutto tapahtui keväällä 2008. Meille syntyi ihana tytär 2009 ja kihloihin mentiin syksyllä 2010. Häät ovat elokuussa 2010! <3

Mie opiskelen vielä, mutta tarkoitus valmistua tässä kevään aikana ja mies töissä. Mie olen 24 ja mies 27 :)

Muokattu: , käyttäjä: hhannahh

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Seurustelun aloitus vajaa 20 vuotta sitten (kuudennella luokalla :girl_haha: ), kihloihin 1999. Kaksi lasta, omakotitalo, molemmat töissä. Molemmat ollaan 32 vuotiaita. Eiköhän tässä ole jo aika mennä naimisiin :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Seurustelu aloitettiin 8.7.2007

Yhteen muutettiin 7.1.2008

Kihloihin mentiin 1.8.2008

Oma asunto ostettiin 1.3.2009

Esikoispoikamme syntyi 21.4.2010

Häät 6.8.2011

Minä olen 22-vuotias ja mies 25-vuotias.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan tunnettu toisemme varmaan 15 vuotta, mutta suhteen historia...

seurustelu alkoi kesällä 2007

mies muutti mun yksiöön loppuvuodesta 2007

yhdessä muutettiin yhteen 2008 alussa

2009 vuosi asuttiin erillään työn takia, välimatka 330 km

tyttäremme syntyi joulukuussa 2009, kuukausi ennen tätä muutimme taas yhteen

kihlauduimme 26.12.2010

ja naimisiin menemme 19.11.2011

Yhteistä taivalta tuolloin takana 4,5 vuotta, kihloissa vajaa vuosi, minä 29 v. ja mies 26 v., tytär pikkusta vajaa 2 v.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään