Guest camotar

Kuinka paljon muutat itseäsi häitä varten?

177 viestiä aiheessa

rakennekynnet mulla on ja tulee olemaan häissäkin.

Ripsien pidennystä olen harkinnut, sillä en haluais itkeä ripsareita pois, vaikka luotankin aikapaljon ammattilaisen meikkeihin ja vedenpitävään ripsariin.

Myös clip on -pidennykset tulee tukkaan. Haluaisin kyllä ihan muutenkin pidemmän tukan kun tämän oman hiirenhäntäni, mutta toistaiseksi en ajatellut sijoittaa kestävämpiin pidennyksiin.

Yritän nyt jaksaa pantata noita irtopidennyksiä laatikossa häihin asti, ja sen jälkeen varmaan tulee pidettyä jos esim ulos lähdetään. Testaa samalla haluaako oikeasti pitkät hiukset.

Mutta muuta ei ole tulossa.Tatuointi on ja pysyy näkyvissä - ehkä hieman koristellen?

Piilarit olisin ottanut jos tarttisin lasejä päivisin, mutta väriä en muuttaisi :)

Tottakai sitä haluaa olla nättinä hääpäivänään ja jos pienet asiat tuo lisää itsevarmuutta, niin ei se paha mielestäni ole.

edit.

ostin myös valkaisevampaa hammastahnaa, lupaa parin asteen vaalennuksen kolmessa viikossa, mutta ans nähdä kuinka käy :)

Muokattu: , käyttäjä: tropic

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee (toivottavasti) ammattilaisten tekemä kampaus ja meikki. Myös kulmakarvat haluan muotoiltavan ja värjättävän. Pelkästään tuo meikki tekee varmasti mulle aika paljon, sillä normaalisti en meikkaa _ollenkaan_. Mies ei ole nähnyt minua koskaan meikattuna, sillä minut on meikattu viimeksi varmaan n.8vuotta sitten ja silloinkin vain siksi, että haluttiin katsoa miltä näyttäisi meikattuna. :) Ainut meikki mitä normaalisti käytän, on peitepuikko, ja sekin sellanen clearasilin versio. :P Ihan jännää tulla kyllä meikatuksi. Mahdollisimman luonnollisen näköinen haluaisin kuitenkin olla. :)

Muokattu: , käyttäjä: yael

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla myös silmälasien tilalle tulee piilarit, ihan oman väriset. Oon tosin muutenkin hirmu laiska käyttämään minkään sortin prillejä (paitsi autoillessa ja telkkaria katsoessa noin yleensä), mutta omissa häissä varmaan on ihan asiallista olla ihan näkökykyinen :)

Ripsienpidennyksetkin mulle luultavasti tulee - ne mulla on ollut muutenkin, ja helpottavat suuresti meikin korjailua, jos ja kun jossain vaiheessa kyynel tulee silmään. Rakennekynnetkin luulen laittavani, vaikkei se ihan "mua" olekaan, ja hiuslisäkettä tulee, jos kampaus sitä vaatii - on itsellä jo suht pitkä ja paksu tukka, joten ei välttämättä tarpeen. (Teko)rusketusta vierastan viimeiseen saakka, ei oo kaunista mun silmiin.

Suurin asia, mitä aion kuitenkin muuttaa, on mun hampaat. Ne eivät tälläkään hetkellä ole ehkä maailman hirvittävimmät, mutta häirinneet mua jo vuosien ajan.. Laminaatteja luulisin niihin tulevan, ja mitä muutakin nyt hammaslääkäritäti tai -setä haluaa ehdottaa. Prosessi tulee kestämään varmaan melkein vuoden, mutta toivon mukaan tulee olemaan ajan ja vaivan arvoista :) Tosin tämä muutos jää näkyväksi vielä häidenkin jälkeen (jollei joku iske multa hampaita sisään häiden tuoksinnassa, heh)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä mennään kanssa pienillä jutuilla. Silmälasit vaihtuu piilareihin, kampaukseen olen harkinnut pidennystä/volyymia clip on-pidennyksillä ja aion myös kokeilla rakennekynsiä jotta kädet näyttäisi hyvältä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luultavasti aika pientä korjailua on tiedossa ^_^

Ripsiin olen kaavaillut jotain irtoripsitupsuja tai ripsienpidennystä, sillä haen hiukan pin up -henkistä (?) tyyliä. Lisäksi voisin kuvitella hankkivani jonkunlaiset geelaukset tms. kynsiin, että saan kauniin ranskalaisen manikyyrin. Muuten tuskin on tulossa mitään extraa, ellei nyt kampaajan mielestä tarvitse kaunista kampausta varten laittaa jotain irtotupsuja hiuksiinkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli nää perus manikyyrit ja hiustenvärjäämiset. Ainoa erikoisempi asia taisi olla ripsienpidennykset. Niitä moni vieras ihasteli :girl_wink: Itselläni on kotona clip-on pidennykset hiuksiin, mutta en häissä halunnut käyttää niitä. Kyllä mun hiuksiin sai ilman niitäkin tosi ihanan kampauksen! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika naturaalina mennään, kampaaja vähän laittaa raitoja tukkaan ja meikkaaja lisäripsitupsuja silmiin, kynnet on (toivottavasti ehjät ja) nätit luonnostaankin, laitan niihin vähän tarroja ja väritöntä lakkaa.

Isoin ongelma on lapaluiden väliin jäävä alue, jossa oli koko kesä-heinäkuun erikokoisia laastareita ja sen myötä varsin erikoinen rusketusrajojen kokoelma.. :girl_mad: sekä parisenttinen arpi. Olisi pitänyt pyytää alusta alkaen sydämenmallista laastaria :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valkaisin hampaat, otin rakennekynnet ja ripsissä oli vähän ylimääräisiä tupsuja. Meikki ja kampaus tietty ammattilaisten tekemiä. Hiukset mulla olikin jo värjätyt, joten tyvi vaan värjättiin siihen sopivaksi ja muuten laitettiin kiiltohoito, ja hiuksia on siunaantunut melko paksusti joten lisäkkeitäkään ei tarvinnut. Yritin vähän laihduttaa, mutta eipä niitä kiloja lähtenyt kuin vain pari. Eli melko naturellina mentiin loppujen lopuksi. Hampuleitakin valkaisen aina kerran vuodessa, joten niissäkään ei mitään kovin isoa muutosta tullut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiukset: Väri ja laatu omat, kampaus vain laitetaan.

Naama: Korvikset korviin, niinku on aina muutenki. Meikkiä, mut ei hirveesti. That's it.

Muuten: Ehkä kaulakoru, ehkä rannekoru. Sormukset tietty. Kynsiin ehkä lakkaa ja jotain kuviota, mut ei rakennekynsiä eikä varmaan mitään muutakaan muutosta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitatan peräti ripsienpidennykset. Kaaso tekee nekin. Ja mekon. Jonka taas teen itse. Siinäpä se. Hiukset on aina värjättyinä, niihin ei siis muutosta juurikaan, hieman ehkä kirkkaampi punaisuus.

Kyllä se sulhanen mut siellä vihkimisessä tunnistaa. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä suunnitelmat on toistaiseksi vain suunnitelmia eikä mitään kovin kiveen hakattua, mutta sunnilleen ehkä tällaista muokkausta luvassa:

Hiukset

- Kasvatan pidemmiksi, mutta ei sinänsä mitään uutta kun välillä on ollut lyhempi välillä taas pidempi hiusmalli

- Vaalennetaan entisestään, mies tykkää tosi vaaleasta ja omastakin mielestä se sopii parhaiten omaan morsiuslookiin

- Lisähiuksia ei päähän laiteta, mutta lisävolyymia kampaukseen kuitenkin

Kasvot

- Häiden inspiroimana aloitettu kasvojen ihon täsmähoitokuuri, kun finnit ongelmana vielä näin yli kolmikymppisenäkin

- Kulmat ja ripset muotoillaan & värjätään normaalin tavan mukaan

- Kasvohoidot ajoitetaan häiden mukaan, mutta muutenkin tulee käytyä kerran-kaksi vuodessa

- Joka iltaisen kasvojumpan olen aloittanut uudestaan, vuosia sitten siis tämä oli jokailtainen rituaali joka sittemmin unohtunut

- Hampaiden hillitty vaalennus (on luonnostaan aika keltaiset hampaat enkä oikein tykkää itse)

- Silmäleikkauksesta haaveileen taas kovasti, kun olisi hirveä hinku saada lasit pois sekä hääkuvista että ennen kaikkea arkielämästä ylipäätäänkin (piilolaseja en siis käytä ja silmälasit on vaan alkanut kyllästyttää totaalisesti viimeisen vuoden aikana)

Vartalo

- Laihdutus meneillään, mutta häät toimivat vain extramotivaationa kun halu olisi tehdä kunnon elämäntaparemonttia ihan muutenkin

- Dekolteen ja yläselän ihoa olen ryhtynyt hoitamaan häät mielessä (olkaimeton, avokaulainen morsiuspuku kun on)

- Pari kertaa solariumissa ja/tai kevyesti itseruskettavaa laitetaan ennen hääpäivää, koska ihoni on muuten talvi-iltana kalmankelpeän harmaankalpea (ilman tätä näytän kuvissa usein hieman sairaalta :girl_impossible: , joten käytössä ihan muidenkin satsaa hieman ulkonäköösi-tilaisuuksien kohdalla...)

- Vartalon karvoitus normaaliin tapaan kontrollissa :girl_wink:

Kädet/jalat

- Rakennekynnet laitetaan 4 kk ennen häitä, jotta niihin ehtii taas tottua kunnolla (oli siis ennen ja olen kaivannut jo pidempään niitä takaisin :girl_sigh: )

- Kynsien huolto ja käsien hoito ennen kaikkea sormuskuvia varten

- Jalkahoito, koska on kivaa olla kokonaan huollettu ja koska hääpäivänä jalat joutuu koetukselle

En koe näidenkään kaikkien juttujen jälkeen olevani mitään muuta kuin minä itse. Jos kokisin oloni näiden jälkeen jotenkin vieraaksi, niin en varmaan edes ryhtyisi näihin. Mies arvostaa kun oma ulkonäkö on kaikin puolin huoliteltu ja tyylikäs, etenkin kun en aina jaksa arjessa niin hirmusti satsata :flirt: Ja miehen osalta piti vielä mainita, että hänelle on listattu kasvohoidot, hampaiden vaalennus, manikyyrit, jalkahoito, hiusten parturointi, parran ajo ja kevyt meikki :girl_smile: Että näillä mennään, me kai tykätään olla puunattavina :gpari:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mä oon valmiiks jo oksettavuuteen asti feikki. Hiustenpidennysten, rakennekynsien, solkkurusketuksen, silikonirintojen lisäks aattelin ruuttasta huuliini vielä hiukka lisäainetta. Niin ja hampaat olis kiva sada valkosemmaks, vaikkakin laminaatit niissä jo valmiiks on.

Dolly Partonin sanoin; ette uskokaan kuinka kalliista on saada itsensä näyttämään näin halvalta :)

Kontrastia tosin tohon pumpattava-barbara lookkiini tuo se, että olen sielultani luonnonlapsi. Joten luonne alkaa oleen ainoo mikä musson aitoo...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä muokkaan itseäni vaan sen, mitä tässä muokkaannun luonnostaan kahden vuoden aikana :D En jaksa ressata minkään laihduttamisen tai muun kanssa, haluan näyttää itseltäni. Minusta on jännää, kuinka jotkut ihmiset laittavat järjettömät hiustenpidennykset, laihduttavat itsensä ihan luurangoksi ja muutenkin muokkaavat itseään hirveästi häitään varten. Miksei haluta näyttää ihan vain itseltään? Sitten monesti kilot tulee takaisin korkojen kera, ja vuosi häiden jälkeen on kuin eri ihminen taas. Toki jotkut hiustenpidennyksetkin ymmärrän, jos vaikka juuri puuttuu pikkuisen pituutta hiuksista kampaukseen tai halutaan tuuheutta tms. Ja toki jokainen tekee kuten tahtoo, minusta vaan tuntuu tältä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mielenkiintoinen keskustelu. Jos rahaa olisi niin en tiedä mikä olisi rajana. Mutta nyt ennen häitä värjään hiukseni (samalla värillä kuin viimeksikin (tukkaa olen värjännyt jo kymmenen vuotta..)), otan tekokynnet, ripsien pidennykset, brassin ja säärten sokeroinnin. Näistä neljä viimeistä on uusia, joista kahten ensimmäiseen miehen mielipide oli että ei sen kummenpaa kun tukan värjääminen, kolmannesta on aivan innoissaan ja viimeistä ei varmaan edes huomaa. Värillisiä piilareita en ottaisi hääpäivääni ellen käyttäisi niitä vakituisesti muutenkin.

Jos budjetti ei olisi rajana ottaisin varmaan tuuhennukset hiuksiin... Mutta kaikki nämä jutut ovat sellaisia mistä olen haaveillut muutenkin jo kauan, mutta en ole raaskinut panostaa, nyt toivottavasti raaskin jatkaa niiden kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiustenpidennys, ripsipidennys ja rakennekynnet tulee varmastikin olemaan. Noi on tosin kaikki sellasia mitä ihan arkenakin laitan silloin tällöin turhamaisuuksissani, ja otan sitten pois kun huvittaa olla käytännöllisempi eikä jaksa panostaa :D Varsinkin kun oon laittanut kaikki itse, niin saa kyllä tosi paljon vaivaa nähdä jos yhtä aikaa noita kaikkiakin pitää. Ei varmaan pahemmin muita muokkauksia tule. Korkeintaan suihkurusketus, sekin voi olla liikaa talvihäihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpäivää varten haluaisin valkaista hampaita (mutta voi olla, että jää tekemättä), sekä mulle tulee hääpäiväksi hiuslisäke (omat hiukset on niin ohkaiset ettei niistä oikein hienoa kampausta saa mitenkään). Ei siis kuitenkaan pidempiaikaisia pidennyksiä. Muuten en oikeastaan tee mitään sen kummempaa.. no, kuntosalilla olen käynyt vähän kiinteytymässä (en kuitenkaan ihan vain häitä varten!) ja yritän tänä kesänä vältellä tavallista enemmän rusketusraitoja, joten käytössä on enemmän olkaimettomia toppeja. :)

Muokattu: , käyttäjä: mari010

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mielenkiintoinen ketju, enpä ollut tällaista aiemmin pohtinutkaan.. Aika samanlaisella setillä mennään kuin tavallisestikin: meikit ja hiukset käyn laittamassa ammattilaisella, mutta mitään lisäkkeitä tai muita irto-osia ei laiteta. Kynnet ajattelin hoitaa itse kotona ja mitään erityisiä kauneus- tai ulkonäkörutiineja en aio aloittaa. Hampaita en valkaise, en sitä koe tarpeelliseksi.

Painoa pudottelin tuossa talvella muutaman kilon, ennen kuin lähdin pukua sovittamaan. Sen enempää en ajatellut tehdä ^_^ Mies tykkää eniten, kun olen suht luonnollisesti laittautunut - ei tarvitse siis itseni eikä hänen takiaan tehdä sen erityisempää. Nätiltä ajattelin silti näyttää ;) Toivottavasti se onnistuu myös ilman erityisiä toimenpiteitä. Taidan olla vähän laiska :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä en muokkaa itseäni mitenkään. Mitään tekokynsiä, -hiuksia tai -ripsiä en tarvitse, eikä ole tarvetta peittää tatuointejakaan. Ihan omana itsenäni menen naimisiin, sillä juuri sellaisena mieheni minua rakastaa :) Onhan minulla sentään tavallista hienompi puku ja kampaus sinä päivänä. Haluan kuitenkin näyttää itseltäni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hiustenpidennyksen varmaankin otan, mieli tehnyt jo nyt laittaa mutta maltan mieleni vielä sinne ensi kesään..On ollut 2krt ennenkin eli sinällään ei mikään uusi juttu!

Tai sitten ostan clipsit, omaa tukkaa ei tarpeeksi näyttävään kampaukseen vaikka pitkähkö onkin.

En sen kummemmin ala muuttelemaan, silmälasit vaihdan piilareihin ja ripsiä PALJON :D

Tuo uusi tatuointi minullakin mielessä.. Olisi lavassa vanha kuva mikä pitäis peittää uudella ja mietinkin että jos häiden alla sen teettäisin.. Kaikki näkisivät vasta häissä sitten :)

Muokattu: , käyttäjä: elo2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva keskustelu.

Mulla on sellainen näkökanta laittautumiseen, että koska en tee sitä koskaan noin muutenkaan, niin en tee nytkään kummoisia muutoksia, vaikka jotain pientä kuitenkin. Korkeintaan ripsiväriä sipaisen kun ulos lähden, ja siitäkin ihmiset tykkäävät huomautella, että kun olen niin laitetun näköinen :)

Minut hieman yllätti se, että mieheni ainoa toivomus oli nähdä minut alttarilla vaaleatukkaisena. Se on siis minun aito hiusten väri, eikä mies ole nähnyt mua ikinä moisella kuontalolla, paitsi lapsuuskuvista. Olen reilut 15 vuotta värjännyt hiuksiani aina punaisesta pikimustaan, joten tää oli aika omituinen veto, mutta mitäpä en rakkaani vuoksi tekisi - vaalennusprosessi alkoi joulun alla, kerran jo sain kokonaan vaaleaksi ja sit meni hermot - punaista kehiin, tosin vaan alle. Mä en tykkää vaaleasta tukasta sellaisenaan, vaan aina pitää olla jotain sävyä, raitaa tai jotain. Nyt alempi väri on jo niin kulahtanut, että parin viikon päästä kampaaja suorittaa lopullisen värjäyksen - eli siis kokonaan vaaleaksi, kielsi jo pari kuukautta sitten enää värjäämästä :) Ihmettelen, miten päänahkani kestää moisen, kun olen niin yliherkkä kaikelle tuollaiselle noin muuten.

Vaalennus taas aiheuttaa sen, että viimeksi vuosi sitten leikatut hiukseni alkavat olla latvoista jo niin karseat, että värjäyksen jälkeen näytetään saksia, joka johtaa taas siihen, että kampauksessa tullaan käyttämään pidennyksiä jonkun verran, että saadaan muhkeampi kokonaisuus. On mulla jo puolipitkät hiukset, eli ei tarvita paljoa muutosta. Kampaus on ollut ainoa asia, johon olen oikeasti käyttänyt aikaa miettiäkseni minkälainen se olisi, että poikkeaisi mun arkilookista siis :) (siihen ei paljon vaadita). Muutenkin hiukset on ollut ne mun juttu, naamasta en niin välitä.

No joo, ripsienpidennykset tulee. Niin ei tarvitse ripsarin kanssa sotkea, kun en voi sietää vedenkestäviä ripsareita, ja muut on varmaankin alttarilla pitkin poskia :) Ei oo koskaan aikaisemmin ollut, että tää on aika mielenkiintoinen projekti.

Meikin teen itse - eli pohjustuksen siis. En viitsis siitä kellekään maksaa erikseen. Sitä paitsi kun omistan sen verran herkän hipiän, että mulla on ihan omat allergiatuotteet moiseen. Kulmat värjään ja muotoilen itse, ihan niin kuin tavallisestikin.

Kynsiin tulee joku neutraali lakka (eli tod. näk. väritön), kaverini haluaa välttämättä laittaa samalla kun tekee ripsetkin. Omaan kynteen, en osaa pitkien kanssa toimia.

Rusketuksesta ei tietoakaan, solarium ei sovi, enkä voi aurinkoakaan ottaa ihottuman takia, joten olen ollut koko kesän käytännössä katsoen sisällä tai avaruuspuku päällä ulkoilemassa :) Eli zombiena mennään alttarilla, no, eipähän ole ainakaan punaisia täpliä. Itseruskettavat ovat karmeita (eivätkä sovi iholleni), suihkurusketuksesta puhumattakaan, en ole ikinä nähnyt onnistuneita versioita moisista.

Laihduttamassa meillä on vain tuo rakas tuleva aviomieheni. Mulla on sen sijaan lihotuskuuri tiedossa, jos meinaan välttyä vilautuksilta - kolme viikkoa aikaa pysyä samoissa mitoissa. Puku ei sovituksessa enää istunutkaan päälleni, vaan oli siinä ja siinä pitääkö kaventaa. Ei siis mitenkään tarkoituksellista laihtumista, kun ei oikein koskaan ole ollut mitään mistä enää pudottais painoa.

Mies sen sijaan valkaisee muottien avulla hampaitaan vielä pari viikkoa - tuloksia odotellessa. Ja käskin ukon kasvatella partaa, niin saa ajettua siististi, tykkään ukon parrasta ihan älyttömästi mutta kun ei töidensä vuoksi oikein saa pitää, eikä näin kesäisin halua rusketusrajojakaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mie oon suunnitellu et tulis kerrankin jotkut tekokynnet laitettua. Toinen kaasoistani laittaa ne varmaankin. Hän tekee myös kampaukseni, jonka haluan olevan aika "rento". Pidennykset ehkä tulee, jos en saa tarpeeksi pitkäksi omia hiuksiani tämän vuoden aikana kasvatettua. :girl_haha: Hiukset tulee nyt yläselkään lapaluun päälle, mut haluan kasvattaa niistä vielä pidemmät häihin. Osa hiuksista jää auki ja osa jotenkin kevyesti kiinni. :spruce_up:

Rusketuksen kanssa saa olla varovainen kyl, ettei tuu rajoja minnekään. Varmaan pieni päivetys kesän aikana tulee, kun rusketun aika herkästi. Nuorisollakin on nyt kuulemma muodissa enemmänkin valkoisuus kuin rusketus (puhuivat siskoni lapset (13-18v)). :D

Tekoripset haluaisin. Täytyy varmaan ottaa talven aikana kerran ainakin ne testiin ennakkoon. :girl_smile:

Painoa haluan pudottaa jonkun verran, kun vielä on raskauksista painoa jäljellä liikaa.. Onneksi rakas mieheni on luvannut auttaa ja toimiikin melkeinpä "personal trainerina" nyt! :girl_dance:

Meikin kanssa en vielä tiedä mitä teen. Meikkaan itse yleensä toooosi vähän. Toisaalta ois kiva, kun joku tekis kunnon meikin ja hienon, mutta toisaalta haluan näyttää itseltäni häissä.. :o hmm..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Painoa aion pudottaa, mut tekisin sen ilman häitäkin. Hiukset värjätään, kynnet laitan ite kondikseen. sokeroinnissa tekis mieli käydä. Meikin ja kampauksen tekee ammattilainen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitan hiuspidennykset, jotta kampaukseni saisi volyymia. Sen lisäksi käyn manikyyrissä ja laitatan kynsiin varmaan simppelin lakan ja hieman koristetimantteja, tms. Nämä kaksi ovat juttuja, joita en ole aiemmin mihinkään tilaisuuteen jaksanut tehdä, mutta jos nyt näihin omiin häihin :grin:

Toivon mukaan toukokuussa on ollut edes pari aurinkoista päivää, että olen saanut pienen hivenen rusketusta.

Elimiinan vastauksesta tuli mieleen, että minullakin paino on tippunut ja tippuu vielä edelleen ennen häitä, mutta se on toukokuussa aloittamani elämäntapa muutoksen aiheuttamaa hidasta pudotusta, eikä sellaista hääpäivä silmät kiiluen laihdutusta. Eli en laske sitä itsensä muuttamiseksi häitä varten.

Muokattu: , käyttäjä: kevät_2013_morsian

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tahdon olla ehostetun näköinen, mutten kuitenkaan täysin vieraan näköinen häissämme.

Mieheni on sitä mieltä, ettei haluaisi minulle tekokynsiä (vaikka itse vihaan näitä lyhyitä ja halkeilevia kynsiä).

Mieheni haluasi minun olevan mahdollisimman luonnollisen näköinen ja olen itsekin samaa mieltä asiasta.

Mies ei myöskään tahtoisi minulle hiustenpidennyksiä, jotka kuitenkin luultavasti otan, koska hiukseni eivät kasva edes niin pitkiksi, että niistä saisi jonkin nätin nutturakampauksen :girl_mad:. Toisaalta mieheni tykkäsi kovasti kun hiukseni värjättiin punaisiksi (näytin kuulemma Pikku Myyltä :girl_haha:). Luultavasti hiusten väri muuttuu punaisempaan suuntaan häitä varten ja luultavasti jo reilusti ennen häitä.

Tekokynnetkin ajattelin ottaa. Aika lyhyet tosin..enkä jaksa ruveta näpertämään kynsilakkojen sun muiden kanssa. Aika neutraaleiksi ajattelin kynnet jättää.

Olen aloittanut laihdutus...tai oikeastaan lihasmassan keräämisprojektin, joka ei tosin ole häitä varten, mutta vaikuttaa hääpäivänä ulkonäkööni.

Koska minä olen luvannut olla häissäni mahdollisimman luonnollisen näköinen, on mieheni lupautunut taas ehostamaan itseään. Tai oikeastaan tulemaan samalle kampaajalle ja meikkaajalle kanssani. Kirkkaanpunaista huulipunaa ja mustaa luomiväriä olin miehelleni ajatellut :girl_haha:

No ei vaisinkaan. Ihan vain ehostetaan ja parannellaan mieheni hieman punakkaa ihoa, ei mitään sen kummallisempaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rakennekynnet mulla on ollut jo viimeiset viisi vuotta, eli kynnet minulla on tietenkin hääpäivänäkin.

Hiustenpidennyksiä en tarvitse, koska omistan luonnostaan paksut ja pitkät luonnontaipuisat hiukset.. Värjäys riittää :girl_smile:

Hampaidenvalkaisusta haaveilen ja myös kemiallisesta kasvojenkuorinnasta..

Kasvohoitoja tulee nyt otettua tiuhempaan tahtiin häiden takia..

Olen aloittanut "morsiusdieetin" jos saisi tiputettua 5 kg häihin mennessä, erityisesti kiinteytymistä tulisi tapahtua :girl_sigh:

Rusketusta joko etelän reissulla ennen häitä (jos saa mahdutettua aikatauluihin yms.) tai sitten täytyy turvautua solkkuun.

Meikki ja kampaus tulee tietenkin ammattilaisten osaavista käsistä.

Onhan siinä jo hommaa :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään