Ragazza

Kaason/bestmanin lahjat?

683 viestiä aiheessa

Tämä juttu oli minulle ihan uus. En ole ikinä kuullut, että kaasoille ja bestmannille ostetaan lahjat.. Mutta kun nyt miettii niin onhan se järkevää.. Hyvä kun tuli tässä vaiheessa tietoon niin ehtii miettiä kaikikke kolmelle hyvät lahjat.. Itselläni on kaksi kaasoa joista toinen on isosiskoni ja toinen kaverini.. Pitää miettiä mitä sitten ostaa.. Mietin kanssa että olisi ihana ostaa vanhemmille lahjat koska he auttavat niin paljon häiden kanssa.. Mitä mieltä olette siitä??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

me ostetaan varmaan kaasoille jotkut korut jossa on kaiverrettu meidän päivämäärä. nyt ennen häitä annan pienen "selviytymispakkuksen" poistamaan stressiä, pistin kivaan paperikassiin nameja, siideriä, kynttilän yms. bestmänille ehkä jotain snapsilasin tyylistä kiitokseksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viedään kaikki avustajat (kaaso, neljä bestmania ja luultavasti osa sisaruksista) syömään häitten jälkeen jonnekin. Tuntuu kivalta muistamiselta ja mukava ajatus nähdä ihmisiä seuraavana päivänä häitten jälkeen tai kahden päivän päästä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ostin kaasolleni (=siskoni) paidan.. Kun näin sen, niin heti ajattelin, että tosta hän tykkäisi.. Joten jotain oikeasti käytettävää annan enkä yhtään mieti, etteikö sellaista voisi antaa. Tunnen siskoni..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin kaasolleni tällaisen:

26023p.jpg

Tekstinä: "Sisters by Heart. Celebrating a treasured friendship of sharing and understanding."

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Shacklebolt: Ihanan lahjan olet ostanut! Onko tuo teksti sulla jossain kortissa vai tuossa esineessä jossain (pohjassa?) Saako vielä udella, että mistä olet tuon ostanut ?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin juuri kaasona, ja sain lahjaksi kampauksen häihin, sekä Snö of Swedenin korusetin: kaulakorun, rannekorun ja korvakorut.

Tykkäsin ihan hirveästi noista Snön koruista, enkä odottanut mitään, joten oli aivan huippuyllätys!!! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kaasoni saivat häämatkalta tuliaisiksi pienet käsilaukut ja jouluna kalevalakorun riipukset. Tykkäsivät käsittääkseni molemmista. Lahjat tulivat vähän jälkijunassa, mutta kaasoni ymmärsivät tämän hyvin. Taisin heille mainitakin asiasta, että muistan heitä myöhemmin. Häät olivat elokuussa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kaasoni sai vaaleanpunaisen taskumatin ja "käyntikorttikotelon" kaiverruksilla sekä aikuiset ystäväni-kirjan. Lisäksi maksoin kampaajan ja meikin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille ei tule kaasoa eikä bestmania vaan seremoniamestarit: siskoni ja miehen kaveri. Tälläisen annan siskolleni kiitokseksi:

3509587.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos kaasoni suostuu kaasokseni (en ole vielä kysynyt), niin hankin hänelle varmaankin Nomination rannekoruun jonkun symbolin. Sille on taatusti käyttöä ja helppo valita jokin henkilökohtainen koru :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meille ei tule kaasoa eikä bestmania vaan seremoniamestarit: siskoni ja miehen kaveri. Tälläisen annan siskolleni kiitokseksi:

3509587.jpg

Niinkuin taisin jo päikyssäsikin sanoa.. TOSI ihana koru! :-X

Mie oon miettiny pääni puhki mitä kaasolleni antaisin.. Muutama idea on, mutta en taida tässä paljastaa, kun kaaso sattuu olemaan samalla palstalla jäsenenä. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kaaso tulee saamaan korun, jonka tiedän olevan mieleinen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli kaksi kaasoa. Molemmille laitoin lahjaksi pienet kassit, jotka sisälsi kuoharipullon, karkkeja (polttareitten ja häitten teemaväreissä) sekä lahjakortit. toiselle hemmotteluun, toiselle vaateputiikkiin. Tykkäsivät ilmeisesti :)

Muokattu: , käyttäjä: Neitikevät

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä hankin jo etukäteen naisseremoniamestarille rannekorun ja kaulakorun (sydämet roikkuu) ja samantyyliset sydänkorvakorut ja miesseremoniamestarilla todennäköisesti taskumatti.

Muokattu: , käyttäjä: martsu79

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilataan tuolta Now and foreverilta bestmaneille sellaset tuopit ja kaasolle korurasia samaisesta paikasta. Jokaiseen tulee tietysti myös kaiverrus.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaksi kaasoa. Sulho ja minä suunnittelemme pitkälti itse häämme ja meidän budjetti on myös rajallinen. Siksi emme kustanna kampaajaa, meikkiä tai vaatteita. Saavat tulla vapaavalintaisessa asussa, eiköhän aikuiset osaa omat vaatteensa valita ja värilläkän ei mulle niin väliä. Mutta hääpäivän panoksestaan haluamme muistaa. Joku teatterilahjakortti voisi olla hyvä toiselle ja toiselle mietin kylpyläretkeä ja sitten tyttöjen herkkuiltaa päälle :) Pikkuveli saa tyytyä varmaankin nestemäiseen palkkaan ja halaukseen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä on kaksi kaasoa. toinen saa toivomansa porakoneen, toiselle en ole vielä keksinyt mutta jotain hassua sen olla pitää..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en ainakaan haluaisi pitää toisen hääpäiväkaiverruksella varustettuja koruja tai mitään muutakaan, minusta se on mautonta. Se päivähän on tärkeä ja ainutlaatuinen hääparille, mutta ei niinkään kaasolle. Oma kaasoni on vieläpä toiminut monissa häissä kaasona, joten mahtaa hänellä olla jo korurasia pullollaan eri päivämäärillä varustettuja koruja. Koru sinänsä on kiva lahja kiitokseksi, mutta jotenkin en ehkä osaisi valita omalle kaasolleni sopivaa ja mieleistä korua, vaikka hän hyvä ystäväni onkin. Meilläkin yritetään mennä aika pienellä budjetilla ja olen jo luvannut kustantaa kaason kampauksen. Ehkä illanvietto voisi olla meidänkin tapauksessamme toimiva vaihtoehto, voisimme jälkikäteen muistella yhdessä häitä ja juoda kuoharia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä kaaso tulee saamaan korun, jonka tiedän olevan mieleinen :)

Sama juttu täällä, tiedän että ystäväni lahjoistaan pitävät :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me hommattiin bestmaneille pikkuiset MagLite-taskulamput (oltais kaiverrettu, mutta niihin ei pystynyt) ja kaasolle Willow Treen puinen patsas. Lisäksi sitten häiden jälkeen annoimme heille kehyksissä yhteiskuvan, jossa olivat morsiuspari ja avustajat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Shacklebolt: Ihanan lahjan olet ostanut! Onko tuo teksti sulla jossain kortissa vai tuossa esineessä jossain (pohjassa?) Saako vielä udella, että mistä olet tuon ostanut ?

Anteeksi kun huomasin vasta nyt! Eli tuo teksti on sekä paketissa, jossa tuon patsaan annoin, että pienessä kortissa, joka tulee mukana. Tilasin sen täältä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
meillä on kaksi kaasoa. toinen saa toivomansa porakoneen, toiselle en ole vielä keksinyt mutta jotain hassua sen olla pitää..

Omg! Porakone... Mutta jos se on jotain mitä kaaso oikeasti haluaa, niin ihan mahtavaa! :girl_haha: Nostan hattua, koska suurimmalla osalla naikkareista tuskin olisi pokkaa ostaa ko. kapistusta kaasolahjaksi!

Ainakin itse kuvittelen että häiden jälkeen pidetään ns. "jälkipolttarit" kavereiden kesken, jossa pääpaino olisi kaasojen ja bestmanien kiittäminen. Voi olla että ne jääkin ainoiksi polttareiksi. Tosin kaasot tuntien se voi jäädä vain toiveeksi... :girl_drink1:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä annoin kaasolle tuon aiemmin mainitsemani t-paidan sekä lisäksi kasvohoitoon lahjakortin. Piti kovasti molemmista lahjoista!

Muokattu: , käyttäjä: a_paradise_79

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kaasot saivat kaiken pienen kivan lisäksi nomination-rannekorut, johon valitsin itse sen ensimmäisen palan. Saman ostin 12-vuotiaalle morsiustytölle. :-X

Mieluista tuntuivat olevan, ja niihin on mukava kerätä muistoja erilaisten palojen muodossa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään