Jump to content
Naimisiin.info

Morsiustyttöjen mekot


Naina

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meillä päänvaivaa aiheuttaa 12 ja 14-vuotiaiden morsiuslasten vaatteet. Mutta varmaankin ostamme heille vain samanlaiset mutta eri väriset kotelomekot tms. Kyseessä siis omat lapset, joille ei ihan enää mitään prinsessamekkoja saa puettua päälle :lol:. Mutta luotan että H&M:lle, Vilaan tai Vero Modaan jotain tarkoittamiamme mekkoja tulisi keväällä myyntiin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tilasin Ellokselta morsiustytöille mekot, jotka äitini koristelee mun pukuun sopivilla koristeilla (kangaskukka ja hameosaan mun puvun silkkiä). Maksoimme itse, koska hinta ei ollut paha eli 70 euroa yhteensä kahdesta puvusta ja näin tytöt saavat muistoksi ja palkinnoksi mekot itselleen. Tyttöjen äiti eli serkkuni olisi myös suostunut maksamaan mekot mutta taisi olla ihan tyytyväinen kun tarjouduimme.

Linkki Elloksen sivulle: http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=#

Mun päikyssä on kuva sellaisena kuin suunnittelimme sen äidin kanssa.

Link to comment
Share on other sites

Tilasin Ellokselta morsiustytöille mekot, jotka äitini koristelee mun pukuun sopivilla koristeilla (kangaskukka ja hameosaan mun puvun silkkiä). Maksoimme itse, koska hinta ei ollut paha eli 70 euroa yhteensä kahdesta puvusta ja näin tytöt saavat muistoksi ja palkinnoksi mekot itselleen. Tyttöjen äiti eli serkkuni olisi myös suostunut maksamaan mekot mutta taisi olla ihan tyytyväinen kun tarjouduimme.

Linkki Elloksen sivulle: http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=#

Mun päikyssä on kuva sellaisena kuin suunnittelimme sen äidin kanssa.

Tuo pukuhan on nätti ilman mitään lisäkoristeitakin! :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Meidän pienemmälle tulee tämä päälle, tosin vaihdan tuon vyötärönauhan suklaanruskeaan satiininauhaan.

valkmekko_rusettitakana_kristallit2.jpg

Ja isommalle tulee omenanvihreä mekko ja luonnonvalkoinen/Ivory bolero . Ja hänellekin lisään tuon nauhan vyötärölle. Valitettavasti tästä puvusta en saa liitettyä kuvaa tänne..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Lasten Juulia ja Joonatan

Olet kopioinut kuvan luvatta verkkokaupan sivuilta.

Meidän pienemmälle tulee tämä päälle, tosin vaihdan tuon vyötärönauhan suklaanruskeaan satiininauhaan.

valkmekko_rusettitakana_kristallit2.jpg

Ja isommalle tulee omenanvihreä mekko ja luonnonvalkoinen/Ivory bolero . Ja hänellekin lisään tuon nauhan vyötärölle. Valitettavasti tästä puvusta en saa liitettyä kuvaa tänne..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Meille tulee näillä näkymin morsiusneidoksi siskon tytär (8 v.) sekä mieheni siskon poika (8 v.). Mekkona on siskoni tekemä morsiusneidon puku, jonka hän kymmenen vuotta sitte teki isosiskolleni. :) Vähän muokataan sitä nykyaikaisemmaksi ja mekkooni sopivammaksi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...