Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 posts in this topic

Moi!

Kyllähän se tietää. Sehän sanoikin, että no oletko jo rekisteröitynyt sille foorumille, kun luki häiden järjestämisen muistilistasta sellasen kohdan :)

Ei taida tuo tietää, ihmettelee vain miksi aina unohdun jollekkin sivulle niin pitkäksi aikaa...  ;) Miekkonen ei muutenkaan ole niin kova häätouhottaja, että tarvitsen vertaistukea täältä selvitäkseni jotenkin omista täpinöistäni (ja uskokaa, minä täpisen täällä vielä kaaaauan).

Tietää kyllä...Ei taida pitää siitä kun tulen töistä niin saman tien rynnistän koneelle ja olen siellä nukkumaanmenoon asti...No ei vaiteskaan...Mutta kyllä tulee oltua liian paljon täällä... :-[

Tietää tietää ja vakoilee aktiivisesti kaikki mun kirjoittamat jutut...  ;D Että ihan kaikkea ei täälläkään voi paljastaa! Terkkuja vaan.. kärmekselleni!  ;D Ja  :-*  :-X

Miekkonen välillä hyväntahtoisesti naljailee mulle, että mitäs Naikkareissa tällä kertaa. On se itsekin täällä todistettavasti surffannut, kerran se meinas pyörtyä nähdessään täydellisesti violetilla teemavärillä toteutetun kattauksen (tarviiko tähdentää, ettei meille tule teemaväriä...) mutta toisaalta, hän löysi ilokseen (ja toki minäkin olin hyvin tyytyväinen!) käyttökelpoisen juhlaohjesäännön, jonka laittoi heti talteen.

Tottahan toki tietää, täällä kuitenni päivittäin tulee käytyä ja katsottua....  :D

Ei tiedä eikä ikinä saakaan tietää! Meillä häät vasta 10 vuoden kuluttua jos mies ehtii siihen mennessä tottua ajatukseen, mutta tuokin ajankohta varmaan siirtyisi parilla vuodella jos hän tietäisi kirjoittelustani. Tuolloin mieheni säikähtäisi henkisesti tätä painostusta, ja saisin odotella vieläkin kauemmin  ;D

Tietää. Ja on aika huvittunut.  ;D Mutta varmaankin vaan siitä kuinka innoissani mä jo järjestelen häitä. Taitaa itekin niitä odottaa, vaikkei myönnäkää.   ;)

Juu tietää :) Lähinnä on huvittuneen ihastunut kun jaksan nyt jo pähkäillä kaikkia asioita niin paljon.

Ei todellakaan. Sulhasella on todellinen pakokauhu kaikkeen häihin liittyvään, joten joudun hoitamaan tämän häihin liittyvän jännityksen  ja ilon näin netissä.

Tietää että lueskelen juttuja täältä ja joskus jotain saatan kirjoitellakin. Ensin ei tykännyt, mutta totesi sitten että hyvä jos saan jonnekin purettua häähulluuttani :rolleyes:

Juu tietäähän se :) Hieman ehkä huvittunut siitä, miten paljon täällä pyörin...kun kerrottiin hänen vanhemmilleen, että mennään naimisiin kertoi heillekin, että "paljon se lukee sellaista keskustelupalstaa naimisiin jotain, jossa tarpeeksi kirjoiteltuaan voi ylentyä jne..." Ja tähän appi, että ei kai siellä omalla nimellä vaan olla?!? :P Mutta kyllä sulho ihan mielellään sitten kuuntelee, kun joka ikinen päivä kerron, että "arvaa mitä, luin tänään naikkareista siitä ja siitä..." :lol:

Kyllä meilläkin tietää... Naureskelee mulle välillä hyväntahtoisesti ja välillä taas sanoo, että riittäiskö se jo tälle päivälle ;) , vaikken mä nyt täällä niin koko aikaa ees pyöri :D Mut ei se varmaan mun nimimerkkiä tiedä? Eikä mun tietääkseni täällä kauheesti muutenkaan oleskele... Välillä kyllä kurkkii mun olkani yli toisinaan :rolleyes:

Tietää. Jos olen vastannut johonkin sulhoa koskeviin aiheisiin, olen kysynyt häneltä ensin luvan.

Ja on varmaan salaa tyytyväinen, että vietän aikaa välillä eri nettifoorumilla kuin sillä, millä yleensä. Siltä toiselta foorumilta saan kuulemma vääriä vaikutteita parisuhdeasioissa. Hääfoorumilta sellaisia ei varmaankaan saa.

Itse ei tätä lue kun ei suomeakaan osaa.

tietää ja se on ihan okei miehelle että tänne kirjoittelen

Tietäähän tuo...naureskelee vaan ;)

Tietää! Ja koittaa välillä häätää mua koneelta että pääsis itte surffaamaan - tosin ei näille sivuille :rolleyes:

Mä olen vähän sellanen, että kun jostain asiasta iskee into päälle niin se vie yöunet mennessään. Isäntä epäilee, että vähän vähemmän häähulinaa niin tulis morsiamelle taas paremmin uni silmään öisin.

Tietää. On tiennyt alusta asti ja tietää myös sen että olen täällä edelleen :rolleyes:

Sen verran olen täällä pyörinyt että tietää, joskus sulho lukee jopa jutun tai kaks mun kanssa mut sit se ei enää jaksa ja mä jatkan yksin. Aika paljon tää koko homma taitaa olla mun harteilla muutenkin, mutta eipä haittaa kun on niin hauskaa :)

Kyllä tietää, naureskelee vaan kun huomaa mitä lueskelen ;)

Kyllähän tuo tietää ja muistuttelee että oon addiktoitunu :). Kylläpä tuo kaikki mun hääpäikystäkin lukee tietyin väliajoin :)

Tietää se. Kysyin luvan, että saanko rekisteröityä tänne :D Ennen oon vaan käynyt lueskelemassa näitä juttuja kaikessa hiljaisuudessa. Nyt oon jo ihan addiktoitunut ja miehelle höpötän näitä juttuja. On pitäny vähän rajottaa, ku sitä ressukkaa alkaa ahdistaa mun höpsötykset. Sen mielestä häihin on vielä niin paljon aikaa, että kyllä kaiken ehtii tehdä myöhemminkin. Hmmm... 1,5 vuotta aikaa. Tuntuu, että monet aloittaa suunnittelut jo paljon aikaisemmin.

Toki. Esittelin aamulla parhaita verbaalisia aikaansaannoksiani.

Ei tiedä :rolleyes: Ainoa joka tietää on sapaka, jonka syy on että olen tänne eksynyt :grin: