Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 posts in this topic

Tietää, ja välillä hiukan pyörittelee silmiään tälle touhulle :girl_haha:

Tietää, mutta luulee, että edelleen kaason ominaisuudessa pyörin täällä, vaikka meidän häitä suunnittelen tässä sivussa. *shh*

Hääpäivä on jo yhteisesti sovittu tulevalle vuodelle, joten se ei sentään tule yllätyksenä. :D

Tietäähän tuo, välillä tämänkin ukko raahataan koneen ääreen katselemaan valokuvia yms! :girl_haha:

Tietää juu ja hymyilee aina herttaisesti <3 Ukkokulta on myös itse käynyt täällä lueskelemassa :)

Edited by morsmaikku_2010

Kyllä tietää minunkin ukkokultani, että tänne liityin ja aloittelen ajatusten/ kokemusten jakoa täällä teidän muiden tulevien morsianten kanssa :)

Väkisinkin on huomanut kun kaikki illat koneella istun, ja kaikki täältä löytämäni hyvät vinkit aina sille samantien ilmotan.. :girl_smile:

Tietää että luen ja kirjoitan, mutta päikystä se ei tiiä ;)

Tietää ja käy itsekin välillä täällä kurkkimassa, tosin ilmeisesti vain valokuvaus-osastoa ja rekisteröitymättömänä. :)

Tietää että lueskelen täällä muttei sitä että kirjottelen myös...

kyllä tuo sulho asiasta tietää, hän itse ei kuitenkaan kirjoittele, ei ole "hänen juttu" :D

ei ole sanonut asiasta mitään negatiivista, päinvastoin "hyvä kun hössötät siellä niin voidaan tämän vuoden aikana puhua välillä jostain muustakin kun häistä" :girl_haha:

^Kuulostaa NIIN tutulta! :D Eli tietää siis mies meilläkin. Alkuun vitsaili jo pistävänsä mut jäähylle näistä hommista, kun joka lause kuulemma alkoi "foorumilla joku sanoi..." :girl_haha: Mutta on sittemmin ymmärtänyt ja sanonutkin, että onpa hyvä että on tollanen paikka mistä saa tietoa ja vertaistukea, ja että mistä totakaan juttua ois muuten tienny jne. Niinpä! :)

Tietää että selailen foorumia paljon ja höpisen hänelle näistä jutuista, mutta ei tiedä että itse osallistun keskusteluun. Ei varmaan ymmärtäisi miksi pitää tuntemattomille höpistä henk. kohtasuuksia... Parempi näin :girl_wink: Sulhasella on oma fooruminsa mistä ei sitten myöskään mulle ihan kauheasti paljasta enkä ole myöskään kysellyt.

Sulho ei tiedä mitään tästä foorumista, muuten se villiintyisi aivan täysin ja rupeaisi hoputtamaan häiden järjestelyjen kanssa kun itse tahdon edetä hiljakseen :)

Sun pitää Foxy_Cassie ohjata sun sulhanen tänne suunnitteleen meijän kanssa jos se villiintyy liikaa ni sit saatkin valmiiks suunnitellut häät eikä tarvi itte ressata :D

Mun mies ei ite mun tietääkseni oo täällä lueskellut, mutta aina kyl jutustan sille näistä keskusteluista ja näitten jutusteluitten pohjalta on hyvä sit kaksin pohtia omaa tilannetta. Tuos joku päivä ku suunniteltiin askarteluita niin se sanoi, että ainakaan et pääse sinne naikkareihin sanomaan, että hän ei osallistu suunnitteluun :girl_haha:

Tietää mutta ei nikkiä, ainakaan vielä ;) jos nyt muutan sen niinkun oon ehkä aatellu ni sit tietää varmasti..

Tietää, ja taitaa vähän naureskella. :)

Tietää ja pientä huvittuneisuutta on ilmassa :girl_haha:

Sama! Mies vaan hymähtelee kun suu vaahdossa selitän mitä kaikkea on taas naikkareiden sivuilta löytynyt, hihhih :tender:

Tietää. Tietää myös, että pidän hääpäiväkirjaa ja yleistä päikkyä. Hän jopa itse käy lukemassa silloin tällöin juttuja täältä, sekä päikkyäni hän lueskelee useamminkin

Kyllä se tietää-- Ja pyörittelee silmiään mun häähumulle :D (Ei ole vielä edes kerinnyt kosia)

Tietää kai tuo, taisin mainita kun rekisteröidyin..

Tietää ja selailee foorumeita itsekin. Ei tosin tietääkseni ole itse rekisteröitynyt ainakaan vielä.

Kyllä tietää ja varmaan salaa mulle naureskeleekin, kun näin aikaisessa vaiheessa jo hermoilen häistä :blush:

Jep, tuossa se äskenkin tuli hempeilemään tähän mun taakse ja lukemaan mitä lueskelen.

Kyllä tietää, että olen rekisteröitynyt tänne. Kyllähän tuo jotain virnuili,

taisi sanoa, että olen ihan höppänä. :P