Sulhasten suusta


PatHe

Recommended Posts

Askartelin eilen muutaman erilaisen kortin että tuo sulho osaa sitten päättää mitä haluaa. Hän kun ei voi näkemättä hahmottaa millainen siitä tulee :flirt:

Esittelin sitten innoissani kortteja että tällälailla kun laitetaan niin eikö ookin hieno. Sulhon kommentti tähän oli: "Mutta mihis ne karkit tossa saadaan?" :girl_impossible:

Puhui siis hääkarkeista :girl_haha: Olisihan se tietysti kivompi jos hääkarkit lähetettäisiin jo kutsujen mukana kotiin niin ei tartteis sitten julhapaikalta niitä mukaan ottaa :)

Link to comment
Share on other sites

Näytin eilen miehelle täältä kopioimaani "to do listaa", että eikö ole paljon tehtävää, mieskin silmäili listaa läpi ja esteiden tutkiminen kohdalla kommentoi: siis esteiden tutkiminen??? huomasin, ettei hän ole ihan kartalla ja selvensin, että siis avioliiton esteiden tutkinta on pakollinen suorittaa, ettei siis olla sukulaisia, jo naimisissa tms, mitäs luulit sen tarkoittavan? Mies: No siis.. että tarkistetaan ettei oo mitään tuoleja tiellä tai muuta sellaista, että on siis kulkuväylät kirkossa ja juhlapaikalla vapaana... :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Askartelin eilen muutaman erilaisen kortin että tuo sulho osaa sitten päättää mitä haluaa. Hän kun ei voi näkemättä hahmottaa millainen siitä tulee :flirt:

Esittelin sitten innoissani kortteja että tällälailla kun laitetaan niin eikö ookin hieno. Sulhon kommentti tähän oli: "Mutta mihis ne karkit tossa saadaan?" :girl_impossible:

Puhui siis hääkarkeista :girl_haha: Olisihan se tietysti kivompi jos hääkarkit lähetettäisiin jo kutsujen mukana kotiin niin ei tartteis sitten julhapaikalta niitä mukaan ottaa :)

Voi että, ihana! :D

Link to comment
Share on other sites

Musta aina välillä tuntuu,että tuo mies ei oikeesti koskaan kuuntele vaikka esittää kuuntelevansa..(Noh tämä nyt tuskin hirveen yllättävää on..) Me ei olla koskaan tanssittu mitään valsseja ym "virallisia tanssilajeja" yhdessä ja olen jo miehelle sanonut moneen otteesen,että me ei tanssita valssia,että tanssitaan häissä sitten 'huojuen' meitin yhteinen biisi.

Tässä sitten yks päivä luin yhtä joululahjaksi saamaa hääkirjaa ja sanoin ääneen,että onkohan meidän pakko tanssia myös toistemme vanhempien kanssa valssia ym,kun ei meillekään tule valssia.

Mies;Ai ei tule valssia? Miksei?

Minä;Oletko valmis lähtemään tanssikursseille harjoittelemaan?

Mies;En.

Minä;Nonniin sitten on parempi,että 'tanssitaan' vaan sen meitin oman kappaleen tahtiin miten tykätään

Mies;No kai se on ihan sama,kuhan mun ei tartte olla mitenkään esillä.

:girl_haha: Yep yep..En tiedä miten tuo kuvittelee selviänsä hääpäivästä ollenkaan,kun ei tahdo olla esillä ollenkaan..

Voi jestas, nää on kyllä hyviä! Voi toista.. :P

Link to comment
Share on other sites

Täytyypä minunkin pistää lusikkani soppaan... Meillä sulho tuossa pari päivää sitten ihan yhtäkkiä alkoi kyselemään, että koskas ne perunat kuoritaan (meillä ei siis pitopalvelua)? Kertoi, ettei ollut saanut yksi ilta nukutuksi, kun oli pohtinut asiaa niin kiivaasti, eikä ollut löytänyt ratkaisua asiaan.

Noh, tiedänpä nyt, etten ole ollut ainoa, joka on unettomia öitä viettänyt häiden takia ;)

Mä saisin heittää hyvästit häille, jos oma armaani joutuis perunoita kuorimaan :D

Link to comment
Share on other sites

Täällä on kyllä aika hassuja juttuja ollut :girl_haha: Päätin oman juttunikin tänne laittaa, vaikka tää lausahdus oli lähinnä omasta mielestäni todella suloinen. Eilen kulta oli yövuoroon lähdössä ja minä täällä juttuja lueskelin ja kiinnitin huomiota siihen, että aika moni morsian on aikeissa laulaa häissään sulhaselleen. Siihen kullalleni naureskelin, että hänen ei ainakaan tarvitse sitä pelätä, johon rakas vastasi jotenkin niin suloisesti, että: tai siis toivoa, mie tykkään paljon siun laulusta. se oli jotenkin niin herttasesti sanottu, minä kun en ole mikään satakieli, mutten ole sen koskaan antanut estää laulamista :girl_haha:

Ja laitetaanhan vielä lisäksi, että kuten täällä ei jonkun muunkaan mies ihan tajunnut mistä puhutaan, niin myöskään oma kultani ei tiennyt, mitä tarkoitetaan esteitten tutkinnalla ja kysyi, onkohan se nyt ihan pakollista, mitä ihmettä sekin tarkoittaa, kun puhuin, että kohtahan me päästään sekin jo hoitamaan :girl_haha:

Meillä tosin taitaa mennä niin päin, että se olen minä, joka aina päästelen tyhmiä juttuja suustani ajattelematta ollenkaan ensin :blush:

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli tuossa äsken hääkukkakeskustelu. minä kun haluan orkideaa kimppuuni ja kysyin sitten kullaltani mielipidettä asiasta, valintaani perustelin sillä, että tykkään kovasti orkideoista ja ne ovat kauniita. Siihen kulta vastasi että: "Luonnossakin on paljon kauniita, ilmaisia kukkia. Leskenlehdetkin on kauniita ja mie tykkään niistä paljon.." :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Tää ei oo ehkä niin hauska sammakko sulhasen suusta, kuin aiemmat, mutta kerronpa silti. Aloin viime lauantai-iltana puhua sulhaselle, että voisi lähteä käymään Helsingissä häämessuilla huomenna (asumme siis Treellä) siis jos hänkin haluaa. Sulhanen totesi, että eipä se ole haluamisesta kiinni, kun pakotetaan..

Minä: Ai pakotetaan? Kuka kosi ? Ja kuka halusi ehdottomasti kunnon isot häät? (itse olisin voinut mennä naimisiin, vaikka kahden todistajan läsnäollessa)

Sulho: Ai niin, hyvä pointti.

Oli vissiin hyvät tekosyyt vähissä, kun ei jaksanu lähteä ajamaan. :girl_mad:

Link to comment
Share on other sites

Tämä ei ole varsinaisesti "sulhasen suusta" -juttu mutta sulhasen hauska tekonen kuitenkin.

Sain isosiskoltani lainaksi hunnun häitämme varten ja se on jonkun aikaa nököttänyt vaatekaapin päällä muovipussissa häitä odottamassa.

Tässä yhtenä iltana kun tulin suihkusta makuuhuoneeseen niin mies siellä makaa sängyllä kalsareissaan ja pelaa play stationin kämmenpelikonsolia HUNTU PÄÄSSÄÄN!

Repesin aivan täysillä!

Voitte kuvitella miltä näytää aikuinen mies kalsareissaan ja huntu päässään ihan pokalla pelailemassa jotain pleikkapeliä!

Kiitos tästä päivän piristyksestä. Kyllä taas tuli ikävuosia lisää, kun nauratti niin kovasti. :girl_blum: Voisin kuvitella oman sulhoni tekevän saman tempun.

Link to comment
Share on other sites

Minun mies haluaisi että hääkakun tilalta olisi kerrospizza ja pääruokana naudan sisäfileepihvejä. En vastusta mutta kyllä mä kakkuakin haluan!

Vihkisormuksessa kuulemma tulee olemaan kaksi rfid-nappia joilla voi hakea kadonneet avaimeni ja lompakon äänimerkin avulla. On muuten hiton hyvä idea! :D

Voi kuin saiskin tuollaisen napin. Sulho sattu lukemaan tämän kohdan ja ilmoitti heti, et jos sellaisia löytyy minä tulen kans saamaan samanlaisen. Mistähän moinen...?? :girl_impossible:

Link to comment
Share on other sites

Olin laitellut koko aamupäivän itseäni nätiksi ja huolitelluksi sukulaisen syntymäpäiviä ajatellen, ja pyörähdin lopulta näyttämään ehostettua ja kauniisti puettua olemustani olohuoneeseen, jossa mies pelaili pelikonsoliaan ajatuksissaan.

"Saa sanoa jotain kaunista", sanoin ja oikein toivoin sitä sokerihuuruissa kieritettyä kohteliaisuutta. Mitä mies hölmistyneenä ja ilmeisen hädissään sitten toteaa?

"Kukka kuutamolla."

Kaunis varmaan sekin, mutta itseäni nyt kyllä ajattelin. :D

Link to comment
Share on other sites

Hyvät naurut tässä on saanut. :lol:

Itse olin mietiskellyt hiljaa mielessäni kaikkea häihin liittyvää ja pohdiskelin polttareita. Äijäni on keikkatöissä, joten on paljon poissa kotoa, mutta myös vastaavasti pitkiä aikoja lomilla. Mietin käytännön polttari järjestelyitä, että minun täytyy varmaankin vihjata bestmanille koska äijä olisi saatavilla polttareita varten.

Aikani pähkäiltyäni kysyin äijältä suoraan polttareista ja kysyin millaiset polttarit hän haluaisi. Ajattelin siis sitä kuinka monta päivää täytyisi varata juhlintaan. No, mieheni katsoi minua ihmeissään ja sanoi "Mä olen ennen sun tapaamista viettänyt monta vuotta yhtä polttaria, joten ei mua kiinnostaisi ollenkaan"

Oli suorastaan aika suloista.

Häämusiikkia valittessamme tuli myös hyviä kommentteja. "Aivan liian tivolia" "Mitä? Onko tämä musiikkia?" "Aavistuksen liian kukkaketomaista"...

Ja osaan minäkin. Tuossa kun musiikkia mietimme kirkkoon, rupesimme pohtimaan carmina buranaa vakavasti otettavana vaihtoehtona. Oli hetken hiljaista, kumpikin mietti asioita tahollaan, kunnes äijä sitten kysäisee "No? Mites se burana?" mä olin hetken hämilläni ja kysyin "Voi kulta, särkeekö sun päätäs?" :P

Muokattu: , käyttäjä: Mary
Link to comment
Share on other sites

Sulhanen ei ole erityisen loistavia juttuja möläytellyt, mutta käytiin pikkuveljen kanssa hyvä keskustelu. Esittelin sille tyttöpuolisten kavereitten puutteessa netistä kuvista, millainen puku minulle teetetään. Selitin varmaan jotain kampauksesta myös. Se sitten kysyi, että ajattelinko, että mies tekee koko päivänä muuta kuin tuijottaa minua sydämen kuvat silmissä :girl_haha: Aaww, niin söpöä. Ja ei, en itse asiassa ajatellut...

Link to comment
Share on other sites

Kyllä sitä nyt taas naureskellaan meille miehille...onneksi suurin osa on onneksi hyvämielistä virnuilua. Enpä minäkään tiennyt vielä vähän aikaa sitten mikä on viehe. Luulin sen viittaavan sukkanauhaan tai alushousuihin :unsure:

Naiset ovat pikkutytöstä asti suunnitelleet häitään, joten antakaa anteeksi jos me miehet tulemme vähän jäljessä.

No ei kyllä ole. Minä tulin 14-vuotiaana ekan kerran ajatelleeksi itseäni hääpuvussa ja se jäi aika kertaluontoiseksi mietteeksi (muistan, koska ylläyin itsekin ja kirjoitin päiväkirjaani siitä). Muiden häissä käydessä on kieltämättä tullut välillä ajatelleeksi, millaisia juttuja tahdon sitten joskus omiini. Nyt kihlausaikana vasta olen alkanut suunnitella yhtään mitään. Ja kun kihlausaika on yhteensä yhdeksän kuukautta, niin en ole yhtään liian ajoissa liikkeellä...

Link to comment
Share on other sites

Luin sitten jonkin lehtijutun siitä, miten moni kuvittelee avioliiton korjaavan kaikki avoliiton ongelmat ja tekevän elämästä yhtä päivänpaistetta. Halusin sitten varmistaa ettei avolla ole mitään tällaisia harhaluuloja:

Via: Kulta, kai sä ymmärrät että naimisiinmeno ei tee tästä meidän arjesta yhtään sen parempaa?

Sulho: (miettii hetken) No, ei se tee huonompaakaan.

:girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Justaan tässä yks päivä luin osiota "Miksi juuri minä" ja siitä innostuneen huikkasin tuolle mörököllille;

Minä;Miksi juuri minä?

Mies;????

Minä;Niin,että miksi haluat juuri minun kanssa naimisiin?

Mies;Pitäiskö tässä nyt sit ruveta vaimoehdokasta vaihtaa?

Ah kiitos näistä vuolaista ja kauniista sanoista...Yep,yep. :girl_haha: En siis ole edelleenkään saanut muuta vastausta.Mutta jos rivienvälistä lukee niin varmaan tarkotti,että ei se vaihtamalla parane ym. :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

on tässä sulhasen kanssa hihitelty näille jutuille, minä parhaita ääneen lukien ja sulkki tuosta vierestä kommentoiden.. pölyökylin tapaan olen ajatellut itselleni orkideaa hääkimppuuni, ja naureskelin tuolle leskenlehti-kommentille. minun sulkki sitten siihen alkoi vitsinä luettelemaan päivänkakkaraa, voikukkaa jne. totesin, että kas kun ei horsman kukka, josta tuo innostui: "mieti, mulle semmonen puol metrinen horsma siihen rintataskuun pystyyn!!" :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_Tinttarella_*

Minä tuossa muutama ilta sitten etsin itselleni morsiuskampausta ja pyysin sulhon mielipidettä. Sieltä tuli sellaisia kommentteja kuin "kauheita lonkeroita" ja "näyttää kuin tuon nutturan sisälle olisi piilotettu paise". Että näin meillä :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...