mutter

Mitä saitte huomenlahjaksi?

346 viestiä aiheessa

Mä sain mieheltä digijärkkärin, ja siihen kaikenmaailman herkkuja päälle, eli erilaisia objektiiveja ja kantolaukun, jne. :)

Muokattu: , käyttäjä: *Pinky*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain Kalevalan Korun Naisen ääni -korun sinisellä kivellä

kanaisen2109LS_190_ka.jpg

Kuva iltalehden sivuilta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Pakko päteä, mutta Kalevalan kauniissa korussa ei ole mikä tahansa "sininen kivi" vaan topaasi :wub: Sarjan toisissa on vihreä kvartsi ja savukvartsi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Itse en tätä tiennyt, siksi kirjoitin ihan vain värin. Nyt tiedän senkin, kiitos! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä sain huomenlahjaksi Kalevalan "Rakkaus" kaulakorun valkoisella kivellä/lasilla. Oijoi, I love it!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lumoava -sarjan korun, nimeä en ole tarkistanut. Vihjasin miehelle, että pidän oikeastaan kaikista sarjan koruista, joten sellaisen sitten osti. En tiedä olisinko itse valinnut juuri sitä korua, mutta se on miehen minulle valitsema, joten siksi merkityksellinen ja taatusti käytän!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kahdet Kalevala korun korvakorut: Iiris liilalla kivellä ja Naisen ääni vihreällä.

Muokattu: , käyttäjä: Maybelle

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Polarin sykemittarin! Erilainen lahja, koruja on ihan riittämiin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies yllätti ihan täysin,arvelin että joku koru tulee kuten yleensä lahjaksi mutta sainkin lahjakortin kuumakivihierontaan <3 Oli tosi ihana lahja kun en ole ikinä missään hieronnassa käynyt tähän kypsään ikään mennessä,näköjään se on ollut kuulolla kun olen joskus asiasta maininnut :) Miehen (ja itseni...) lupasin kustantaa illalliselle ja hotelliin yöksi,tuntui olleen mieleinen lahja kun kahdenkeskinen aika on kortilla töiden ja lasten takia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain lahjakortin suklaahoitoon, joka oli meille kahdelle. Siihen kuului suklaahieronta, kasvohoito, sekin suklainen sekä suklaafondue ja kuohuviiniä. Eli suklaata ihan riittävästi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Taidettiin olla aika tylsiä kun ei annettu minkäänlaisia huomenlahjoja. Asia jäi kaiken muun hässäkän alle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

0,14 karaatin timanttikorvikset, jotka mies oli itse suunnitellut <3 ihan paras lahja, en ole korviksia käyttänyt vuosiin, mutta nyt nämä on koko ajan korvissa :)

 

Edit. Mies heti korjasi, että kuuluu sanoa, että 0,28 karaatin korvikset, siis yksittäinen on 0,14 :)

Muokattu: , käyttäjä: bridezilla2013

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Helmikaulakorun:

Korun mukana tuli miehen kirjoittama kirje, jossa kertoi kuinka oli n 9vuotiaana ollut kyläilemässä jenkeissä siskonsa vaihto-oppilasperheessä ja olivat käyneet merimaailmassa. Mies oli saanut valita simpukan joka oli sille sukellettu. Siellä oli ollut sisällä helmi jonka oli saanut itselleen, kehoituksella tehdä siitä joskus vaimolleen korun.. Vuosia se helmi oli kassakaapin kätköissä, aina välillä oli sitä käynyt katsomassa ja nyt oli se hetki että on oikea ihminen löytynyt saamaan tuon helmen..  Mies oli käynyt kysymässä korusepältä kuinka korun tekeminen onnistuisi ja oli piirtänyt itse kiinnitys"kouran" tuolle helmelle. Eikä ollut antanut kiillottaa/valkaista sitä vaan helmi on just sellainen kuin se on simpukasta esiin tullut. Lisäksi helmen yläpuolella on pieni timantti. Minä olen miehelle se helmi, meidän suhde se koura; haluaa pitää musta kiinni ja turvassa, ja yhdessä ollaan timanttinen pari.  :girl_in_love:  :girl_in_love:  Vähänkö mä vollotin sitä kirjettä lukiessani, en oo ikinä saanut mitään niin ihanaa..

Lisäksi sain korurasian muille koruilleni, niitä on ollut muutamassa pikkurasiassa erikseen lipaston laatikossa ja nyt saan kaikki siististi järjestettyä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kalevalakorun hopeisen Eira-kaulakorun. Kalevalaan hurahtaneelle hyvä valinta ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Upean, 100 vuotta vanhan puisen piianpöydän peileineen kaikkineen :-X Ja se on I-H-A-N-A.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mieheni oli mennyt valmistamaan aamupalaa ja jättänyt minulle vuoteelle kirjeen. Ja siinä kirjeessä oli kaikki. Vieläkin nousee vesi silmiin kun ajattelen sitä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään