Marrilyn

Hampaat valkoisiksi, miten?

339 viestiä aiheessa

itse olen kokeillut apteekista ja päivittäis tavarataloista saatavia "valkaisevia" hammastahnoja tuhat ja sata kertaa saamatta tulosta. tässä talven aikaan aloin soitella läpi suuhygienistejä jotka tekeevät hampaiden valkaisua ja hinta vaihtelut oli järkyttävän suuria..pahimmillaan 290€ 155€ 140€ jne. sit eräs hammashoitaja ehdotti että tehdään sulle kevyt valkaisu.. (tätä samaa menetelmää käytetään esim.joidenkin desifoifien suuvesien jäämien poistoon,jotkut voivat tummentaa hampaita). hintaa valkaisulle tuli hammaskorun uudelleen laiton ja hammaskiven poiston kanssa 97€. hampaat ihan oikeasti vaaleni huomattavasti. suosittelen kyllä ehdottomasti kaikkia kyselemään noita mietojakin vaihtoehtoja kun ne kerran selvästi on halvempia ja muistakaa tosiaan myös se tosi asia että ne suuvedet voi tehdä ikäviä värjäymiä hampaisiin..monesti nämä yhdistetään kahvin,teen, tupakan jne aiheuttamiin, mutta tosiasiassa myös se suuvesi edesauttaa näiden kakkojen tarrautumiseen.

Mulla on nyt kuukausi tuosta operaatiosta ja en ikinä ole saanut suustani niin paljon kehuja kuin nyt. ihan jopa tuntemattomat tulevat kertomaan kuinka kaunis hymy on.

eräs mies kommentoi luonnolliseksi. ei ole liian jenkki hymyn näköinen,mutta puhtaan ja raikkaan näköinen.. suosittelen ehdottomasti!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua ahdistaa omat hampaani. Ne ovat luonnostaan hyvin keltaiset ja huonolaatuiset. Olen kadehtien lukenut kaikkien valkaisuista ja seurannut sivusta, kun sisko valkaisi omansa hammaslääkärillä. Pyrin aina hymyilemään niin, ettei hampaani näkyisi esim. valokuvissa. Sekin kyllä sitten näkyy, etten ole yhtään luonnollinen. Sen kerran, kun joku saa napattua kuvan niin, että hampaani näkyvät, on ihmisten reaktio aina: "Voi kamala, miten sun hampaat näyttää noin keltasilta?". No daa, siks että ne on niin keltaset.

Onko kenelläkään tietoa, onko minun hampaille mitään tehtävissä? Heti kärkeen voin kertoa, että toinen etuhampaani on pienenä mennyt poikki ja on siis puoliksi jotain tekohammasta (en yhtään tiedä, mistä se on tehty :girl_sad: ). Sen lisäksi koko suussani on luultavasti enemmän paikka-aineita kuin omaa hammasta.

En juo kahvia, en polta. Harjaan hampaat kahdesti päivässä, käytän hammaslankaa ja fluoritabletteja. Joitain valkaisevia tahnoja olen kokeillut ja sähköhammasharjaa, mutta koska keltaisuus ei johdu tummentumista, ei näistä ole ollut minkäänlaista apua.

Hammaslääkäreiden valkaisuista tai noista paljon puhutuista stripseistä ei taida minun tapauksessani olla mitään apua. Saisin kai vain kauniit keltavalkotäplikkäät hampaat? :girl_mad:

Oliskohan ideaa pistää vaikka paistinpannulla täräyttäen hampaat sisään ja uusia koko kalusto? ;)

Muokattu: , käyttäjä: Dindie

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Minä kävin myös Glossilla (Helsingissä), minulle tehtiin kevytvalkaisu.

Kulmahampaista lähti jopa 5, etuhampaista 2 astetta ja todellakin kaikki kahvi- tms. tahrat lähtivät, hampaat ovat tasaisen valkoiset olematta luonnottomat (tosin oma hammasluunikin on valkoinen). Täysin kivuton, yhden kerran vihlaisi valotuksen jälkeen ja sekin taisi johtua siitä, että yhden hampaan kiille on haljennut narskutuksen yhteydessä vuosia sitten.

Hintakin oli edullinen verrattuna moniin muihin, 85 euroa (plussakortilla) ja kevytvalkaisu voidaan uusia keväällä häitä odotellessa.

Mitä tuohon 85 euron hintaan kuuluu? Tarkistivatko ensin hampaiden/ikenien kunnon ja sen että valkaisu sopii?

Pitikö tuon kevytvalkaisun jälkeen kauan olla juomatta kahvia ja viiniä etc?

Vastailen sulle toisen henkilön puolesta, koska kävin itsekin kyseisessä paikassa kevytvalkaisussa pari viikkoa sitten. Olen edellisen kommentoijan tavoin tosi tyytyväinen lopputulokseen :) 85 euron hintaan kuului hampaiden ja ikenien tarkastus sekä ikenen päällä olevan hammaskiven poisto. Valkaisun sopivuus siis tarkistettiin ennen valkaisun aloittamista. Valkaisun jälkeen täytyy olla kaksi vrk:tta ilman värjääviä aineita, joita on muuten yllättävän paljon... Mut kaks päivää on lyhyt aika! Itse vähän kammosin kahvittomia päiviä, mutta hienosti ne meni. Kyseisessä paikassa on aivan mahtava palvelu! Hygienisti kertoo koko ajan, mitä hän tekee ja näyttää hampaisiin liittyviä asioita kätevän kameran avulla. Olen aina kuvitellut hoitaneeni hampaitani todella hyvin, mutta sain hygienistiltä aivan uusia ohjeita hampaiden hoitoon, joista edes kukaan lääkäri ei ollut minulle koskaan maininnut! Palvelun tasosta kertonee myös se, että kahvia juova asiakas saa maksaessaan kofeiinitabletteja mukaan... :P Suosittelen lämpimästi!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tahtoisin myös valkoisemmat hampaat hääpäiväksi (ja muutenkin), mutta minulla on ongelma etuhampaiden kanssa.

Tavalliset valkaisevat hammastahnat eivät tee huomattavasti mitään, mutta kun kokeilin tuota Pepsodent White now -tahnaa, etuhampaideni fluoripilkut valkaistuivat huomattavasti. Mitään tuota vahvempaa en ole uskaltanut kokeilla.

Olisiko jollakin tietoa, mikä aine olisi sellainen, joka ei valkaisisi noita fluoripilkkuja vaan hampaat? Kellertävät hampaat vitivalkoisilla pilkuilla on huomattavasti kamalammat kuin kauttaaltaan keltaiset hampaat...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuo Dindien kirjoitus voisi olla kuin mun, tosin mulla on kyllä etuhampaat omat. Inhoan kaikkia kuvia missä mulla näkyy hampaat, koska niistä saa aina kuulla. En juo kahvia, teetä, enkä polta tai mitään mikä tummentaisi hampaita, ne vaan on niin älyttömän keltaiset. Onko mulla siis muuta toivoa kuin laitattaa kuoret, jotka sittte maksaa maltaita?

Tämä asia on vaivannut jo vuosia, joten jos joku vaan tietää konstin niin kerro!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuten edellä jo sanoin, Hollywoodin laservalkaisu toimii myös LUONNOSTAAN KELTAISELLE hammasluulle.... Suosittelen... :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin ennen joulua kokeilumielessä Amazonilta tuon Crestin Premium-paketin, eli 14 päivän paketti. En muista tarkalleen mitä maksoi, mutta hinnat selvästi alle tuon IsoSmilen (punnissa maksoin, siis).

Se oikeasti toimii! Hampaani vaalenivat tosi paljon, vaikka minulla oli aika vaaleat hampaat jo luonnostaan. Suosittelen ehdottomasti. Aion hommata sulholle samanlaisen paketin ennen häitä (pyysi itse siis, hänellä kun ei ole Visaa, eli en siis pakota häntä vaalentamaan hampaitaan :girl_haha: ) ja itselleni sen kevyemmän, eli kenties se Classic.

Myös Hollywood Smile kiinnostaisi, mutta tällä hetkellä niin paljon kaikkea muuta rahanmenoa, etten millään raaski.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Vinkiksi tässä teille muillekin; täällä on ollut keskustelua hampaiden valkaisusta koti- ja ammattikeinoin, ja ainakin itselläni on se tilanne, että hammaskiilteeni ei tällaisia käsittelyjä kestä. Jotta hymyyn kuitenkin saisi hieman loistetta, käykääpä hammashygienistillä: kun hammaskivi ja tummumat ovat poissa, hymy (ainakin minulla) kirkastui jo paljon. Lisäksi suu on raikkaampi/puhtaampi tuleville suukoille ja myös helpompi pitää sellaisena häihin saakka. Eikä toimenpiteestä ole vaaraa, päinvastoin! Tosin ihan viimeisiin päiviin sitä ei kannata jättää, vaan tämän voi hyvin tehdä jo parikin kuukautta ennen. Tällaisia halusin jakaa! =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tahtoisin myös valkoisemmat hampaat hääpäiväksi (ja muutenkin), mutta minulla on ongelma etuhampaiden kanssa.

Tavalliset valkaisevat hammastahnat eivät tee huomattavasti mitään, mutta kun kokeilin tuota Pepsodent White now -tahnaa, etuhampaideni fluoripilkut valkaistuivat huomattavasti. Mitään tuota vahvempaa en ole uskaltanut kokeilla.

Olisiko jollakin tietoa, mikä aine olisi sellainen, joka ei valkaisisi noita fluoripilkkuja vaan hampaat? Kellertävät hampaat vitivalkoisilla pilkuilla on huomattavasti kamalammat kuin kauttaaltaan keltaiset hampaat...

Mulla on myös hampaissa tuollaisia liiallisesta fluorin käytöstä tulleita värivirheitä. GLOSSin hammashygienisti sanoi mulle, että hampaiden valkaisulla se väriero pienenee. Ainakin omalla kohdalla. Olettaen, että sun fluoripilkut on samoja kun mun hampaissa...

Jatketaas sitten omalla kokemuksella:

Ketjun innoittamana varasin tosiaan ajan tuonne GLOSSille. Aivan ehdottomasti yksi elämäni parhaista teoista!!! Voin ihan suoraan sanoa, että ne kunnallisen hammashoidon lääkärit ja hygienistit voi painua jonnekin mihin aurinko ei paista... Ovat minua neuvoneet väärin koko pienen ikäni. Sillä seurauksella, että hampaat ja ikenet on pysyvästi vaurioituneet.

Hampaiden valkaisu olisi ollut muuten ihan mahdollinen sen ottamani puhdistuksen jälkeen, MUTTA:

lapsena läpikäymäni hampaiden oikominen on suuuuurena ongelmana tässä välissä. Rautojen kiinnitysmuovi on jätetty (!!!) kiinni kaikkiin hampaisiin. Rautojen poistamisesta on nyt kulunut jo 10 vuotta, eli muovi itse on ollut kiinni hampaissa sen reilut 15v. Eikä sitä nyt ilmeisesti saa enää IKINÄ pois! :skilletgirl::hysteric:

Glossin varusteissa ei ole sellaista laitetta, jossa riittäisi tehot muovin poistamiseen, joten olen tänään koittanut varata aikaa kunnalliseen muovin poistamiseksi. Seuraava vapaa aika olisin HEINÄKUUN lopulla... jep jep. Se siitä hampaiden valkaisemisesta sitten.PRKL.

Mutta muuten voin kyllä hyvin suuresti suositella GLOSSia!

Ja varoituksen sana kaikille, joilla on joskus ollut raudat^.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on Hollywood smile valkaisu takana. Toimenpide tehtiin vain muutamia tunteja sitten ja nyt jo voi sanoa että lopputulos on hyvä!

Tuloksen pitäisi vielä lähipäivinä vaalentua. Otin ennen ja jälkeen kuvat kotona, mutta en osaa laittaa niitä tänne palstalle.

Kuvista on kyllä hyvä verrata, ettei ole pelkkää toiveajattelua :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kävin hollywood smilessa 3 päivää sitten. Keltainen hammasluu kyllä vaaleni, mutta odotin silti enemmän. Hampaat vaaleni 5 astetta, mutta ei niin paljoa, että maksaisin tästä huvista uudelleen 250e.

Itse toimenpide oli minulle aivan tosta-noin-vaan juttu. Olen istunut pitkiä aikoja suu täynnä kaiken maailman vermeitä useasti, koska minulle on tehty hurjat määrät oikomishoitoja, joten olen aika tottunut näihin hommiia. Yhtään ei vihlonut eikä tehnyt kipeää. Myöskään hoidon jälkeen ei kylmät tai kuumat ruuat vihlonut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hammaslääkärini poisti hammaskiven ja samalla teki hohkakivellä valkaisun.Nyt käytän tahnaa,jossa valkaisevaa ainetta.Ennen häitä kannattaa välttää runsasta teen/kahvin juontia...punaviiniä ja tupakkaa:)Ne on pahimmat tummennuksen aiheuttajat

Ja se hinta oli muutaman kympin:)

Muokattu: , käyttäjä: SARVIORVOKKI75

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tahtoisin myös valkoisemmat hampaat hääpäiväksi (ja muutenkin), mutta minulla on ongelma etuhampaiden kanssa.

Tavalliset valkaisevat hammastahnat eivät tee huomattavasti mitään, mutta kun kokeilin tuota Pepsodent White now -tahnaa, etuhampaideni fluoripilkut valkaistuivat huomattavasti. Mitään tuota vahvempaa en ole uskaltanut kokeilla.

Olisiko jollakin tietoa, mikä aine olisi sellainen, joka ei valkaisisi noita fluoripilkkuja vaan hampaat? Kellertävät hampaat vitivalkoisilla pilkuilla on huomattavasti kamalammat kuin kauttaaltaan keltaiset hampaat...

Mulla on myös hampaissa tuollaisia liiallisesta fluorin käytöstä tulleita värivirheitä. GLOSSin hammashygienisti sanoi mulle, että hampaiden valkaisulla se väriero pienenee. Ainakin omalla kohdalla. Olettaen, että sun fluoripilkut on samoja kun mun hampaissa...

Jatketaas sitten omalla kokemuksella:

Ketjun innoittamana varasin tosiaan ajan tuonne GLOSSille. Aivan ehdottomasti yksi elämäni parhaista teoista!!! Voin ihan suoraan sanoa, että ne kunnallisen hammashoidon lääkärit ja hygienistit voi painua jonnekin mihin aurinko ei paista... Ovat minua neuvoneet väärin koko pienen ikäni. Sillä seurauksella, että hampaat ja ikenet on pysyvästi vaurioituneet.

Hampaiden valkaisu olisi ollut muuten ihan mahdollinen sen ottamani puhdistuksen jälkeen, MUTTA:

lapsena läpikäymäni hampaiden oikominen on suuuuurena ongelmana tässä välissä. Rautojen kiinnitysmuovi on jätetty (!!!) kiinni kaikkiin hampaisiin. Rautojen poistamisesta on nyt kulunut jo 10 vuotta, eli muovi itse on ollut kiinni hampaissa sen reilut 15v. Eikä sitä nyt ilmeisesti saa enää IKINÄ pois! :skilletgirl::hysteric:

Glossin varusteissa ei ole sellaista laitetta, jossa riittäisi tehot muovin poistamiseen, joten olen tänään koittanut varata aikaa kunnalliseen muovin poistamiseksi. Seuraava vapaa aika olisin HEINÄKUUN lopulla... jep jep. Se siitä hampaiden valkaisemisesta sitten.PRKL.

Mutta muuten voin kyllä hyvin suuresti suositella GLOSSia!

Ja varoituksen sana kaikille, joilla on joskus ollut raudat^.

Päivitystä edelliseen vuodatukseen :girl_sigh:

Sain kuin sainkin ajan kunnalliselta puolelta, hammashygienistiltä ja samalle viikolle! Kävin sitten siellä, ja vaikka tämä hammashygienisti sanoi ettei hanpaiden pinnalla ole mitään hiottavaa, hioi mun hampaita yli puoli tuntia... Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin; muovipinnoite saatu pois hampaista ja pääsin koittamaan uudestaan valkaisua.

Ja sehän onnistui todella hyvin! Hampaita valkaistiin muutamassa erässä, ensin keltaisimmat kulmahampaat, sitten mukaan vähemmän keltaiset ja viimeiseksi vielä kaikki hampaat. Jokaisen valkaisujakson lopussa vihlaisi pahasti toisesta kulmahampaasta, mutta siinä on narskuttelusta johtuva kiilteen halkeama (vaikkakin todella todella pieni sellainen). Saman päivän aikana vihloi juuri tuosta kulmahampaasta muutamia kertoja, mutta ei enää sen jälkeen. Sain mukaan yöksi hampaiden pinnalle laitettavaa tahnaa, joka auttaa hampaan pintaa "toipumaan" ja vahvistamaan kiillettä.

Ja nyt on kyllä ihana hymyillä näillä valkoisilla hampailla! Vihdoin! Ja ihanalta näyttää hääkuvissakin :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin varasin tämän ketjun innoittamana ajan Glossille kevytvalkaisuun :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin varasin tämän ketjun innoittamana ajan Glossille kevytvalkaisuun :)

Raportoi sit mullekin, ehkäpä mäkin lomallani innostun testaamaan! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin siis tänään tuolla Glossissa ja aikahan oli varattuna siihen kevytvalkaisuun. Suuhygienisti sanoi, että voi puhdistaa hammaskiven kevyesti alueelta johon valkaisu tulee ja tehdä soodapuhdistuksen, mutta rapsuttelun jälkeen ikeneni (jotka olivat kuulemma tulehtuneet) vuosivat verta niin runsaasti ettei valkaisua voinut tehdä. Hän antoi peilin minulle käteen ja totesin ettei valkaisua ehkä muutenkaan olisi enää tarvinnut tehdä, sillä tuo soodapuhdistus oli poistanut kaikki pinttymät ja hammasluuni loisti luonnollisen valkoisena. Sovimme, että teemmekin minulle hampaiden tehopuhdistuksen (90€). Tämän jälkeen hän teki soodapuhdistuksen kaikkiin hampaisiin ja poisti myös koko purukalustosta hammaskivet käyttäen apunaan ultraäänilaitetta. Lopuksi vielä fluoripurskuttelu. Pelkällä tehopuhdistuksella sain siis vaaleat hampaat :) Suuhygienisti sanoi vielä, että jos en ole omaan hammasluun väriini tyytyväinen kannattaa minun tulla vielä vaalennukseen. Taidankin ennen häitä tehdä sen tehopuhdistuksen kertaalleen + kevytvaalennuksen. Sain muuten niin hyviä hamapaidenhoito-ohjeita, että! Suosittelen lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Crestin white stripes 3 D ei ainakaan toiminu täällä.... <_<

Liputan siis edelleenkin kunnon valkaisun puolesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin siis tänään tuolla Glossissa ja aikahan oli varattuna siihen kevytvalkaisuun. Suuhygienisti sanoi, että voi puhdistaa hammaskiven kevyesti alueelta johon valkaisu tulee ja tehdä soodapuhdistuksen, mutta rapsuttelun jälkeen ikeneni (jotka olivat kuulemma tulehtuneet) vuosivat verta niin runsaasti ettei valkaisua voinut tehdä. Hän antoi peilin minulle käteen ja totesin ettei valkaisua ehkä muutenkaan olisi enää tarvinnut tehdä, sillä tuo soodapuhdistus oli poistanut kaikki pinttymät ja hammasluuni loisti luonnollisen valkoisena. Sovimme, että teemmekin minulle hampaiden tehopuhdistuksen (90€). Tämän jälkeen hän teki soodapuhdistuksen kaikkiin hampaisiin ja poisti myös koko purukalustosta hammaskivet käyttäen apunaan ultraäänilaitetta. Lopuksi vielä fluoripurskuttelu. Pelkällä tehopuhdistuksella sain siis vaaleat hampaat :) Suuhygienisti sanoi vielä, että jos en ole omaan hammasluun väriini tyytyväinen kannattaa minun tulla vielä vaalennukseen. Taidankin ennen häitä tehdä sen tehopuhdistuksen kertaalleen + kevytvaalennuksen. Sain muuten niin hyviä hamapaidenhoito-ohjeita, että! Suosittelen lämpimästi!

Aika paljon on tuon tehopuhdistuksen hinta noussut. Tällä hetkellä hinta on plussakortilla 105 euroa.

Ajattelin itse kokeilla tuota sooda puhdistusta. Se varmaan olisi myös ihan hyvä vaalennuksen keino?

Tuo Soodapuhdistus on Hammaslääkäriasema Hammaspeikossa tarjouksessa 55 euroa. Menen ehkä sinne.

Muokattu: , käyttäjä: Maddie-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin siis tänään tuolla Glossissa ja aikahan oli varattuna siihen kevytvalkaisuun. Suuhygienisti sanoi, että voi puhdistaa hammaskiven kevyesti alueelta johon valkaisu tulee ja tehdä soodapuhdistuksen, mutta rapsuttelun jälkeen ikeneni (jotka olivat kuulemma tulehtuneet) vuosivat verta niin runsaasti ettei valkaisua voinut tehdä. Hän antoi peilin minulle käteen ja totesin ettei valkaisua ehkä muutenkaan olisi enää tarvinnut tehdä, sillä tuo soodapuhdistus oli poistanut kaikki pinttymät ja hammasluuni loisti luonnollisen valkoisena. Sovimme, että teemmekin minulle hampaiden tehopuhdistuksen (90€). Tämän jälkeen hän teki soodapuhdistuksen kaikkiin hampaisiin ja poisti myös koko purukalustosta hammaskivet käyttäen apunaan ultraäänilaitetta. Lopuksi vielä fluoripurskuttelu. Pelkällä tehopuhdistuksella sain siis vaaleat hampaat :) Suuhygienisti sanoi vielä, että jos en ole omaan hammasluun väriini tyytyväinen kannattaa minun tulla vielä vaalennukseen. Taidankin ennen häitä tehdä sen tehopuhdistuksen kertaalleen + kevytvaalennuksen. Sain muuten niin hyviä hamapaidenhoito-ohjeita, että! Suosittelen lämpimästi!

Aika paljon on tuon tehopuhdistuksen hinta noussut. Tällä hetkellä hinta on plussakortilla 105 euroa.

Ajattelin itse kokeilla tuota sooda puhdistusta. Se varmaan olisi myös ihan hyvä vaalennuksen keino?

Tuo Soodapuhdistus on Hammaslääkäriasema Hammaspeikossa tarjouksessa 55 euroa. Menen ehkä sinne.

Kuulemma heillä aineiden sisäänostohinta nousi ja pakkohan se on sitten näkyä hinnoissa :(

Kannattaa käydä todella siinä soodapuhdistuksessa jos on omaan hammasluunväriin tyytyväinen, mutta haluaa kaikki tummentavat pinttymät pois :) Itsellä oli todella tuon jälkeen vaaleammat hampaat paitsi ehkä nuo kulmahampaat ovat edelleen hiukan tummemmat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin voin lämpimästi suositella GLOSSin tehovalkaisua, eli ihan sitä pidempää laservalkaisua. Minulla oli oma hampaiden väri tosi keltainen, mutta ei niinkään värjäymiä tms., joten se teho(sooda)puhdistus ei juuri väriin vaikuttanut. Laservalkaisun jälkeen hampaista tuli ihanan vitivalkoiset (luonnolliset toki silti).

Kyllä nyt hääkuvia katselee mielellään, ja valkoisella hymyllä on myös ollut yllättävän iso vaikutus itsetuntoon - nyt uskaltaa hymyillä ja nauraa vapautuneesti, eikä hymykuvia tarvitse katsella enää häpeillen. Maksoin 90e (puhdistus) + 250e (laser) heinäkuussa 2010 (morsiuspari-tarjous) ja kyllä oli joka euron arvoinen juttu! :D

Muokattu: , käyttäjä: M&N

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä ilmoittautuu myös yksi hammasvikainen... tarkoituksena olisi keväällä valkaista hampaat häitä varten, onko kellään kokemuksia "Zoom ultraviolettivalkaisusta"?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maksoin 90e (puhdistus) + 250e (laser) heinäkuussa 2010 (morsiuspari-tarjous) ja kyllä oli joka euron arvoinen juttu! :D

Eli oliko tuo morsiuspari-tarjous 500€ molemmilta + puhdistushinnat?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valkaisukynä taitaa olla helpoin ja vaivattomin. Itse ostin ideapuodista, taisi maksaa alle 20 kymppiä.

Toimi hyvin ja oli huomattavasti mukavampi astua alttarille kun ei hampaat olleet eriväriset kuin puku :girl_haha:

www.ideapuoti.fi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänään ostin tuon Yotuelin valkaisupuikon, Sokoksella hinta 17.90. Lähtötummuus/keltaisuus oli siinä puolen välin luokkaa. Viikon käytön jälkeen ohjeistetaan tarkistamaan uudelleen. Puikon käyttö ainakin helppoa ja koostumus + maku miellyttävä. Katsotaan josko toimisi edes vähän :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulemma heillä aineiden sisäänostohinta nousi ja pakkohan se on sitten näkyä hinnoissa :(

Kannattaa käydä todella siinä soodapuhdistuksessa jos on omaan hammasluunväriin tyytyväinen, mutta haluaa kaikki tummentavat pinttymät pois :) Itsellä oli todella tuon jälkeen vaaleammat hampaat paitsi ehkä nuo kulmahampaat ovat edelleen hiukan tummemmat.

Tosi hyvä vinkki tämä soodapuhdistus! Minullekin tuli fluoripilkkuja siitä purskutteluaineesta, jota viisaudenhampaan poiston jälkeen määräsivät käyttämään. Hampaat on sillai vänkyrät, että se jäi se fluori lillimään muutamiin suojaisiin rakosiin ja värjäsi sitten joitain hammasvälejä ruskeiksi, + joitain pilkkuja.

Nopealla googletuksella Jyväskylässä tekee ainakin Cocodens ja hintakin oli vain 50 euroa :girl_smile:http://cocodens.fi/hoitopalvelut/

Mitenhän paljon ennen häitä pitäisi mennä puhdistukseen, ovatko teille tulleet ne värjäymät nopeasti takaisin?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään