Haahinen

Millainen hääkampaus sinulla tulee olemaan/oli? (kuvia)

169 viestiä aiheessa

Mun kampaus joka kulmasta viikko sitten lauantaina. Olin tyytyväinen, sillä pyysinkin pehmeän näköistä. Sopi niin hyvin mulle. :-X

post-15259-1221377212_thumb.jpg

post-15259-1221377240_thumb.jpg

post-15259-1221377178_thumb.jpg

Jaa viesti

Tästä näkee hieman millainen kampaus minulla oli hääpäivänäni. Minullahan on lyhyet hiukset ja ne oli värjätty kahdella värillä. Hiuksiin ujutettiin myös tiara. Tuo kampaus oli aivan ihana!

04_kirkko.jpg

Jaa viesti

Tässä minun kampaukseni! Yllättävän muhkean sai ohuista puolipitkistä hiuksista...

post-14659-1222606593_thumb.jpg

Jaa viesti

Tässäpä parempi kuva kampauksestani. :) Aiemmassa kuvassa oli sivulta/takaa, nyt edestä.

potretti2_edited.jpg

Jaa viesti

Tässäpä minun niskaan painottuva nuttura. Kampauksessa oli pieniä "timantteja" ja hopeanvärinen kampatiara.

kampaus.jpg

Jaa viesti

Itse teen ja ensimmäisen harjoituskampaukseni tulos on tämä:

IMG_0662.jpg

Tiedän että valkki näkyy tuossa, mutta se kyllä tulee varmasti piiloon juhlapäivänä. ;)

Muokattu: , käyttäjä: Inotti

Jaa viesti

Tässäpäs muutama kuva mun hääkampauksesta. Ei uskoisi kuvista kuinka lyhyet ja ohuet mun hiukset oli tuolloin. :)

post-13938-1230718622_thumb.jpg

Jaa viesti

Mulla oli tällainen huomenlahjakuvauksessa. :)

Hääkampauksesta tulee varmaan samantyyppinen, mutta haluan siihen pitkät "niskakiehkurat" (mahdollisesti pitää laittaa irtohiuksesta), koska puvun selkä on hyvin avonainen. Lisäksi siihen laitetaan pieniä strassipinnejä.

gallery_18834_224_213.jpg

gallery_18834_224_12712.jpg

Jaa viesti

Tässä koekampaukseni ilman hiuskorua joka tositilanteessa tulee nutturan päälle. Simppeli espanjalaistyylinen ratkaisu tuntuu eniten omalta. I like it! :wub:

Vauvahiukseni sojottaa joka suuntaan tässä kuvassa :D mutta älkää antako niiden häiritä.

post-20840-1233423529_thumb.jpg

Jaa viesti

Täällä taas, terve. :D

Koekampaus eli hyvin viimeistelemätön versio. Kiharoiden lomaan tulee strassipinnejä. Suortuvat viimeistellään kunnolla vahalla (ja kiiltosuihketta yms. apuja saa kampaaja käyttää ns. isolla kädellä ;)).

gallery_18834_224_191.jpg

gallery_18834_224_20679.jpg

Jaa viesti

Mun hääkampaus onnistui täydellisesti. :flirt: Halusin nutturan ja yksityiskohdaksi ranskanlettiä jossain muodossa. Letit tulivat puolikkaina pään sivuille ja yhdistyivät kauniin tasaisen nutturan päälle. Edessä oli minulle tuttu ja turvallinen sivujakaus, jonka päälaella rajasi herkkä helmitiara.

Tän ihanan kampauksen osasi tehdä Katja HiusStudio Paasikulmassa Lahdessa. Meikin sain samasta paikasta, eikä maksanu maltaita!

post-15738-1234437307_thumb.jpg

post-15738-1234437325_thumb.jpg

Jaa viesti

gallery_18834_224_7896.jpg

Kiharaa ja 12 strassipinniä. Olin erittäin tyytyväinen kampaukseen :girl_smile:, lämpörullilla ja patukoilla tehdyt kiehkurat kestivät hienosti juhlan viime minuuteille saakka. Varasin mukaan pinnejä, jotta olisin voinut nostaa oienneet kiharat ylös tarvittaessa mutta enpä tarvinnut niitä pinnejä.

Jaa viesti

Tällaisen meinaan laitattaa ensi kesänä. Hinta-arvioksi kampaaja laittoi n. 80 e Keravalla. Olen aina tykännyt laineista. :-X

post-18669-1234807161_thumb.jpg

Jaa viesti

Olen ajatellut jotain tän tyylistä (ei kuitenkaan hapsottavana, vaan jotenkin tyyliteltynä):

post-15129-1235306874_thumb.jpg

Toinen vaihtoehto on laittaa kiharat ja ne löyhästi kiinni.

Jaa viesti

Tälläinen toiveissa, tummanruskeisiin hiuksiin:

kampaus-eliitjuttuun.jpg

Jaa viesti

Tässäpä minun. Olin hurjan tyytyväinen, ja lukuun ottamatta yksinäistä kiharaa ohimolla kampaus pysyi loistavassa kunnossa koko päivän ja illan. Ja se yksinäinen suoristunut kiharakin vaan tökättiin pinnillä jonnekin sekaan.

P1040601.jpg

Jaa viesti

gallery_20422_544_65373.jpg

Pah, ei onnistunut pienennys...Lopullisessa versiossa ei näkyny pinnit :girl_blum:

Muokattu: , käyttäjä: Ms Hipu

Jaa viesti

Niskanuttura ja siihen joku ihana koriste.

Wedding%20Hair3.jpg

Jaa viesti

mulla tulossa joku näistä kuvista, en osa vielä päättää. Koekampaus on 24.7.2209

post-25213-1247501163_thumb.jpg

post-25213-1247501179_thumb.jpg

post-25213-1247501194_thumb.jpg

post-25213-1247501204_thumb.jpg

Jaa viesti

Minulla oli tällainen rennomman tyylinen nuttura ja koristeena oli muutama freesian kukka. Kaikki hiukset kiharrettiin rullilla ja sen jälkeen vedettiin pään yli nutturaksi eli mitään jakauksia ei ollut. Olin tosi tyytyväinen lopputulokseen :girl_smile:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4537130.jpg

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään