Jump to content
Naimisiin.info

Kaikenlaista keskustelua kakunkoristeista


Guest anu_2003

Recommended Posts

Mistä olette löytäneet kakunkoristeita Helsingistä? Vai löytyykö niitä ollenkaan? Tarkoitan valmiita (muovisia tms.) kakunkoristeita, en teettämistä tms. Ei tarvitse olla mikään erikoinen kakunkoriste, mutta niistäkin voi antaa vihjeitä.

Vinkkejä?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Osaisiko joku myös neuvoa mistä Turun Stockalta löytyy hääkakunkoristeet

Itse ainakin löysin kakunkoristeet Herkusta (siis sieltä alakerran ruokapuolelta) leivostiskiltä. Leivos/kakkutiski sijaitsee siis siinä leipätiskin vieressä. Kovin niukasti siellä mitään oli, ei muistaakseni mitään erikoisia juttuja. Ainoastaan niitä perinteisiä.

Muoks.

Tänään (22.4.) tein tilannekatsauksen Turun Stockmannilla. Kakunkoristeista löytyy perinteistä morsianta ja sulhasta sekä lisäksi Mikki ja Minni. Mitään mielestäni kovin ihmeellistä tai poikkeavaa ei ollut. Tosin jos tykkää muovata marsipaanihahmoista itse koristeensa, niin ainakin nyt Stockalla oli aika kivoja marsipaanisammakoita. Taisi olla jotain muitakin marsipaanihahmoja, ei tosin kovin montaa erilaista.

Link to comment
Share on other sites

Ei niitä tunnu kovin monesta paikasta Helsingistä löytyvän. Itse tilasimme lopulta omamme netistä Juhlan Taiasta. Tässä kuitenkin muutamia vinkkejä jotka kannattaa käydä katsastamassa:

Stockmanilla myytiin hääopastuspisteessä (missä tehdään esim. lahjatoivelista) tällaisia:

koriste.jpg

Kaunis Morsian-liikkeessä (Kalevankatu 11) oli myynnissä joitakin aivan perinteisiä pareja (sellaisia joita oli jo vanhempiemme ja heidän vanhempiensa kakuissa)

Vantaalla Myyrmannin City-Marketissa on myytävänä muutamia erillaisia malleja.

Niin joo ja Kahvila Stellassa on kuulemma joitain myynnissä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tietääkö kukaan saako tätä enää mistään:

koriste.jpg

Stockalta ei enää löydy....  :-/ Tai muistaako kukaan tän nimeä, jotta vois jostain netistä metsästää?

Muoks. olinpa taas hätäinen enkä lukenut ketjua loppuun... Taidan mennä uudestaan Stockalle ja kiertää kaikki muutkin kivat kaupat missä näitä voisi olla... Mutta tän tahdon. Kuvastaa meitä täydellisesti!!

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee kullanvärinen morsiuskruunu. Ei haluttu mitään ukkoa ja akkaa, kun musta ne halvemmat ei oo kovin sieviä ja kallista mä en halua ku käytän senkin rahan mielummin johonki muuhun. Kävipä sit vielä niin hyvä juttu, et pitopalvelusta lupasivat samaan hintaan sen koristeen.  :-X

Link to comment
Share on other sites

Meidän kermaunelman päällä oli tämmöinen koristus.

Näin tämän häämessuilla Jyväskylässä ja tiesin heti, että tämä se on!

Jalustaan on vielä kaiverrettu meidän nimet ja päivämäärä.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...