Muratti

Tampereen kukkakaupat

155 viestiä aiheessa

Onko kenelläkään kokemusta Flower Room nimisestä kukkakaupasta? Minkälaisia kimppuja mahtavat tehdä ja onko kuinka kallis paikka?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkos kellään kokemuksia Vehmaisten kukasta??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei varsinaisesti Tampereelta, mutta.. Anne Kukkapuoti Nokialla (pirkkalaistori) teki meidän juhannushäihin v.2007 kukat ja täytyy sanoa että olin todellakin tyytyväinen. Palvelu ja hinta-laatu suhde on mainiota. Moni paikka ei edes suostunut ajattelemaankaan palvelua kyseisenä ajankohtana, mutta Anne tuli henkilökohtaisesti avaamaan liikkeen kimpun luovutustakin varten juhannusaattona (häät juhannuspäivänä). Kimppu vieheen ja heittokimpun kanssa maksoi 85e ja kukkien laatu oli todella hyvä ja kestivät piiiiiitkään.

Mallikansiossakin oli lisäksi monia eri malleja ja paketteja, yksinkertaisista todella runsaisiin vaihtoehtoihin. Suosittelen ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ei varsinaisesti Tampereelta, mutta.. Anne Kukkapuoti Nokialla (pirkkalaistori) teki meidän juhannushäihin v.2007 kukat ja täytyy sanoa että olin todellakin tyytyväinen. Palvelu ja hinta-laatu suhde on mainiota. Moni paikka ei edes suostunut ajattelemaankaan palvelua kyseisenä ajankohtana, mutta Anne tuli henkilökohtaisesti avaamaan liikkeen kimpun luovutustakin varten juhannusaattona (häät juhannuspäivänä). Kimppu vieheen ja heittokimpun kanssa maksoi 85e ja kukkien laatu oli todella hyvä ja kestivät piiiiiitkään.

Mallikansiossakin oli lisäksi monia eri malleja ja paketteja, yksinkertaisista todella runsaisiin vaihtoehtoihin. Suosittelen ;)

Kiitos Rocho!

Olen itsekin Nokialta ja menossa tässä talvella naimisiin ja olen miettinyt, mistä kukat. Taidanpa käydä tuola Kukkapuodissa pienellä visiitillä... :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka,

onko kenelläkään kokemusta mistä saisi hyvän morsiuskimpun Nokialta? :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukkamestarit Kangasalla on huhujen mukaan saanut paljon kiitosta, yrityksen omistaa nuori mies, joka on niittänyt paljon myös mainetta alansa kisoissa kukka-asetelmillaan... Itse ajattelin myös kysyä tarjousta ja ideoita ensi kesän häihimme!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kangasalan Kukkamestareilta haen aina kaikki kukat, mm. pojan nimiäisiin tekivät aivan ihanat asetelmat. Hääkukka-asioissa käännyn myös heidän puoleen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kangasalan Kukkamestareilta haen aina kaikki kukat, mm. pojan nimiäisiin tekivät aivan ihanat asetelmat. Hääkukka-asioissa käännyn myös heidän puoleen..

Kiva kuulla positiivista Kukkamestareista.. Tällä hetkellä itselläkin ajatuksena pyytää sieltä tarjousta hääkukille (vaikkei kokemusta olekaan ko. firmasta) ja toivoa ettei ole kauhean tyyris, vaikkakin paremmasta oon valmis maksamaan vähän enempi.. :)

Muokattu: , käyttäjä: Sera86

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun ihanan hääkimppuni teki vakifloristini Linda, joka aiemmin oli töissä Blommarissa, mutta nyt on avannut oman liikkeen nimeltä Hohto, Satamakatu 24. Keskustelimme toiveista etukäteen ja Linda teki unelmieni kimpun, vaikka toiveeni olivatkin melko yleisluontoisia - ammattilainen vaan osaa poimia ne oikeat asiat asiakkaan puheesta.

Käsittääkseni Hohtoon tulevat kukat suoraan Hollannista - muutenkin liike on laadukas ja tyylikäs. Lämpimästi voin suositella kaikille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin tänään kimpun Blummerista ja oli ainakin hyvä palvelu. Myyjä tuntui heti ymmärtävän mitä haen (oli kyllä kuva mukana) ja odotan kyllä oikein onnistunutta kimppua.

Mikään halpa paikka ei kyllä taida olla, minulle tulee selkeä valuva kimppu, noin viidellä ruusulla ja muutamalla freesialla, muratilla ja jollain heinillä, ja sen hinnaksi sovittiin 100e. Miehen ruusuviehe maksaa 10e.

Muokattu: , käyttäjä: Oanna

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en tilannut kimppua vaan kukat, mutta suosittelu on silti paikallaan. Eli siskoni teki kimpun minulle, joten sidonta ei maksanut mitään.

Kuitenkin erinomaista palvelua saimme Ainalinnan kukasta. Tilasimme kukat heidän kauttaan vaivattomasti. Lisäksi siskoni sai opastusta vieheiden teossa, jopa pari pohjaa tuli ilmaiseksi. Lisäksi kommentti "jos vielä jotain tänään tarvitset, poikkea, pistetään samaan hintaan kaikki". Lämmin kiitos siis Ainalinnan kukalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me tilasimme kukat Anteron Kukasta, ja palvelu oli aivan loistavaa. Kukat olivat mulle melkoisen tärkeä juttu häissämme, tärkeämpi kuin vaikka kampaus tai meikki, joten etukäteen vähän jännitti. Tiesin suunnilleen mitä halusin, mutta floristilta tuli vielä roppakaupalla loistoideoita. Aina kun kuulostin epäröivältä, hän ehdotti jotakin muuta, kunnes homma oli just eikä melkein. Tilasipa hän vielä kimppuni liljaa etukäteen, että sain varmistua sen sävystä ja kokeilla asetelmia. Ja itse kimppu oli aivan upea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omalta kohdaltani olen hyvin pettynyt Tampereen Sokokselta saamaani palveluun. Tilasin kukat häihini sieltä (oman kimpun sekä kaasojen, sulhasen ja bestmanin vieheet sekä heittokimpun) ja maksoin niistä noin 200 euroa mutta laatu oli todella huono. Kaasojen rannevieheet hajosivat toisella jo ennen kirkkoa ja toiselle juhlapaikalle mennessä (kukka irtosi nauhasta) eli niillä ei tehnyt mitään.

Lisäksi omasta kimpustani irtoili varmaan 10 kukkaa jo ensimmäisten tuntien aikana, ensimmäinen jo kotona ennen lähtöa ja pari kirkkoon jne. Lisäksi kimpusta irtoili muutakin materiaalia: helmiä, oksia ym. ja niitä sai sitten itse laitella takaisin kuvausta varten.

Myös palautetta antaessani kohtelu on ollut mielestäni tökeröä, minkäänlaista pahoittelua en ole saanut vaan lähinnä kommenttina että olen varmasti itse kohdellut kukkia jotenkin väärin jne. Ja minkäänlaista korvausta eivät ole halukkaita edes harkitsemaan kun heidän mukaansa olisi pitänyt heti tulla näyttämään virheellisiä tuotteita heille jos korvausta haluaa.. (ilmeisesti siis kesken oman hääpäivän vieton)

Eli enpä voi suositella kellekkään oman kokemukseni perusteella!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukkani olivat Kangasalan Kukkasitomosta, kuten myös "avustajien" kukat, sekä 20 irtoruusua pöytäkoristeisiin. Pöytäkoristeisiin ja asetelmiin hyviä ruusuja saa tosin myös esim. perustason Prismojen kukkapuolelta, sieltä ostimme 30 vaaleaa ruusua asetelmiin.

Kukkasitomo oli ennen Ellintien Alkon luona, nyttemmin muutti keskustaan Kelan taloon. Siellä ymmärrettiin heti haluamani kimpun yksityiskohdat ja palvelu oli hyvää. Kimppuni taisi olla jonkinlainen perushääkimppu, mutta itse olin tyytyväinen. Ainoa miinus oli kaason rannekukka, siitä ei ole tähän hätään kuvaa, mutta lopputulos oli hieman omituinen.

Itse "vakiositoja" ei ollut paikalla tekemässä tilaustamme, häntä tuurasi viikon toinen henkilö, joten paikan normaalitasosta en osaa sanoa, ts. olisiko esim. rannekukka maagisempi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kukkamestarit on paras paikka! Otimme sieltä yo-juhliini pari kukkakimppua tarjoilupöytien koristeeksi. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainanlinnan kukka Näsilinnankadulla on ainakin aiempien kokemusten perusteella todella laadukas paikka. Hääkimppu ei vielä ole ajankohtainen, mutta kyseinen kauppa on aina aiemmin ideoinut ja toteuttanut mahtavia kimppuja ja muitakin kukka-asetelmia (sekä perhetilaisuuksiin että isoihin työhön liittyviin tapahtumiin) todella luovasti, silti mielestäni kohtuuhintaan. Kyseinen kauppa taitaa nykyisin toimia yhteistyössä hautauspalvelun kanssa, mutta toivottavasti se ei pelästytä tulevia morsiamia... :) Jos hääni olisivat Tampereella, käyttäisin ehdottomasti Ainanlinnan kukkaa, nyt täytyy etsiä luotettava kukkakauppa Helsingistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainanlinnan kukkaa ei voi muuta kuin suositella. Pirkko tuntuu lukevan ajatuksia. :) Siellä osataan ideoiden pohjalta tehdä hyviä ratkaisuja ja en ole koskaan pettynyt.

Hautauspalvelut ovat ihan piilossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille hääkukat tilattiin Lamminpään puutarhasta. Hinta oli mielestäni kohtuullinen ja tykkäsin lopputuloksesta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kimppu sekä vieheet ja rannekukat tulivat kukkaikkunasta. Kauniita olivat ja hinta keskitasoa. Palvelu oli kuitenkin pöyristyttävää! Suunnittelupalaverissa floristi yritti tyrkyttää ihan muita kukkia kuin mitä itse toivoin. Kun pidin pääni ja ilmoitin ehdottomasti haluavani ruusuista ja pioneista tiukan kimpun, niin floristi töksäytti että ai, sä haluat sellasen amerikkalaisen kermakakun. Kun yritin kertoa minka kokoinen kimppu olisi (toivoin pientä), niin floristi vastasi että kyllä MÄ tiedän minkä kokonen kimppu sulle sopii. Floristi ei myöskään meinannut suostua tehdä rannekukkia ruususta. Ja tässä ei ollut suinkaan kaikki törkeydet joita tunnin aikana kuulin.

En ollut niitä herkkiä tai stressaavia morsiammia, mutta kukkakaupasta lähdettyä meinasi itku tulla. Kaasoni sanoikin että miksi otin kukat sieltä, mutta olin niin hämmentynyt koko tilanteesta etten siinä hetkessä ymmärtänyt lähteä vaan maksoin varausmaksun. Kaasoni sitten haki kukat hääpäivänä jottei minun tarvinnut mennä mieltä pahoittamaan. Onneksi kukat oli kauniit ja kestävät ja rannekukatkin onnistui ihan hyvin ruususta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääkimppuni tehtiin Tampereen Vintage Gardenissa. Piti tehdä kuvan ja suunnitelmien mukainen kimppu.

Kimppu oli aivan eri näköinen kuin kuvassa ja 3 kertaa pienempi kuin olisi pitänyt olla. Oikeita kukkia sentäs oli, mutta paleltuivat samantien, vaikka sanoivat että ne kestävät kovaa pakkasta!! :girl_mad:

Kimppu oli aivan järkyttävä ja se piti heittää kirkon jälkeen roskikseen joten hääkuvassa kimppua ei ollukaan.

Vinkkinä vain muille ketkä meinaavat hommata sieltä hääkimppunsa!!!!

NM.onneksi ei pilannut päivää!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä sain taas Vintage Gardenista aivan ihanan kimpun! Hinta oli samaa tasoa kuin muissakin paikoissa, mistä kyselin. Tykkäsin kovasti. Vieheet ja muut koristukset olivat kanssa tosi onnistuneita. Joten mä taas suosittelen lämpimästi! :girl_smile:

Muutenkin pelkkä kauppakin on niin ihana elämys, että sinne kannattaa mennä ihan vaan tunnelman takia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan asioinut Koillis-Kukassa Linnainmaan Citymarketin kupeessa? On aika uusi liike, mutta ilmeisesti omistaja on kuitenkin ollut jossain toisaalla aikaisemmin hommissa. Internet-sivut ovat aika vaisut toistaiseksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kukkani olivat Kangasalan Kukkasitomosta, kuten myös "avustajien" kukat, sekä 20 irtoruusua pöytäkoristeisiin. Pöytäkoristeisiin ja asetelmiin hyviä ruusuja saa tosin myös esim. perustason Prismojen kukkapuolelta, sieltä ostimme 30 vaaleaa ruusua asetelmiin.

Kukkasitomo oli ennen Ellintien Alkon luona, nyttemmin muutti keskustaan Kelan taloon. Siellä ymmärrettiin heti haluamani kimpun yksityiskohdat ja palvelu oli hyvää. Kimppuni taisi olla jonkinlainen perushääkimppu, mutta itse olin tyytyväinen. Ainoa miinus oli kaason rannekukka, siitä ei ole tähän hätään kuvaa, mutta lopputulos oli hieman omituinen.

Itse "vakiositoja" ei ollut paikalla tekemässä tilaustamme, häntä tuurasi viikon toinen henkilö, joten paikan normaalitasosta en osaa sanoa, ts. olisiko esim. rannekukka maagisempi.

Meillä myös kukat tuolta Kangasalan Kukkasitomosta, morsiuskimppu, morsiammelle hiuksiin kukkakoriste, vieheet sulhaselle, bestmanille, seremoniamestarille ja isille, rannekukat kahdelle kaasolle, pikkukimput äideille sekä 40 ruusua pöytiin (leikattiin ihan lyhyiksi kellumaan lasimajoihin, mutta vartta olisi kyllä ollut ihan maljakkoonkin) sekä 7 ruusua kakunkoristeeksi. Palvelu oli tosiaan hyvää ja kimppua jaksettiin suunnitella useampaan kertaan morsiammen muutettua välillä mieltään :). Kimpusta - pienehkö hieman valtikkatyylinen kimppu punaisista ruusuista, peikonpähkinän oksilla ja varteen kiedotuilla helmillä - ja hiuskukasta - samanlainen punainen ruusu, peikonpähkinän oksia ja helmiä - tuli juuri näköiseni ja muutenkin olin oikein tyytyväinen kukkasiin. Eikä hintakaan ollut mielestäni paha, kaikkinensa kukkasemme maksoivat 230 e.

Liike on muuten kuulemma jossain vaiheessa muuttamassa takaisin Ellintielle Alkon vanhoihin tiloihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta Pirkon Kukasta? Olisi kätevästi Tuomiokirkon vieressä. Olen ostanut sieltä muita kukkia ja silloin palvelu on ollut hyvää. Toinen vaihtoehto on Nina Flora, tekee hienoja kimppuja. Onko kukaan ostanut hääkimppua sieltä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään