Pearlfish

Minkä nimisiä teistä tulee?

439 viestiä aiheessa

Vastataan sitten ihan rehellisesti, että meistä tulee pariskunta herra ja rouva Ollila. Äiti ei tykännyt yhtään, kun eilen kuuli mun vaihtavan sukunimeni nyt uuteen. Mutta mie haluan :) eikä mua ole mies puhunut ympäri tässä asiassa. Se vain tuntuu oikeelta. Varsinkin, jos lapsukaisia saadaan, on kiva, että kaikki on saman nimen alla. (Ja mies ei halunnut vaihtaa omaa nimeään, joten kun itse halusin, ei siitäkään tinkaa syntynyt..) ;)

Ja hei, kertokaas te muutkin, minkä nimisiä teistä tulee, ihan niinkuin topic otsakkeessaan kysyy!! :)

Muokattu: , käyttäjä: _petomaani_

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jaa-a, tuo on mietinnän alla.

Erottuani otin käyttöön itselleni ja muksuilleni äitini suvun nimen joka on kaunis ja minulle kovin rakas..

Nyt kun menen naimisiin avokkini kanssa, pitäisi miettiä luovunko nimestäni kokonaan vai otanko yhdistelmän (vaihtoehtona ei ole etten vaihda nimeä lainkaan..)

Lapset sanoivat etten saa kokonaan luopua sukunimestä, joka heilläkin on..

Minusta siis vissiin tulee Törnblom-Huikari <_<

Hmmh..olen aina aatellut että nimi on yhdistelmänä aivan kamala mutta nyt kun kirjoitin sen niin ehkei toi niin kauhealta näytä :mellow:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta tulee Romppainen.. :) miehen sukunimi on paljon harvinaisempi kuin minun (romppaisia on vajaa 900, toivasia likemmäs 5500..) on vaan piirun verran vaikeempi kirjottaa tuo uus sukunimi... :blink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta tulee kesäkuussa Väisänen. En erityisesti pidä nimestä, mutta vaihdan silti. Ja kaiken lisäksi minun ja anopin etunimen erottaa yksi t-kirjain! Ärsyttävää..

Määrällisesti nykyistä nimeäni on 1988 ja tulevaa 10558..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neiti Heino vaihtuu karkauspäivänä reilun 2 viikon päästä Rouva Rantaseksi.

Ja ilomielin!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nykyistä sukunimeäni on koko maa pullollaan mutta tulevaa sukunimeäni kantaa alta sata. Kun sitten etunimeni on ainoa laatuaan niin minusta tuleekin aika harvinainen tapaus. B) Haluamme ehdottomasti saman sukunimen ja kun miehen nimi miellyttää enempi kumpaakin niin ei mitään vaikeuksia päättää.

Eli neiti Hytösestä tulee rouva Aliranta, ihan kohta!

Muokattu: , käyttäjä: JuuLia84

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Karhusesta tulee Burtsov :-X Jossain vaiheessa mietin yhdysnimeäkin, mutta siitä tulis liian pitkä, ei jaksa kirjottaa :grin: Karhusia löytyy 2479, Burtsoveja 79, joten harvinaisemmaks muututaan... Karhunen-Burtsov yhdistelmällä ei löydy yhtään :)

Muokattu: , käyttäjä: riepukka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mattila tulee, oma sukunimi yhtä yleinen joten sama se otanko miehen nimen :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tulevaa nimeäni

Jääskeläinen

kantaa 6212 henkilöä, nykyistä nimeäni vain 86...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta tulee rva Kyttänen. Kyttäsiä on vain 70 koko maassa.. Ihan kuin poliisin vaimo.. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä Itä-Suomessa on paljon Pehkosia, ja sellainen minustakin tulee. Ihan kiva, kun saa sen nen-päätteen, kun on ennen ollut kalan niminen :D Harmitti ensin, kun kihlattu sanoi että hänen serkkunsa ja tämän mies ovat samannimisiä kuin me (siis etunimiltä), mutta onneksi sain kuulla että he ovat sitten kuitenkin ottaneet miehen sukunimen, ja ovat Pöllösiä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No paljastetaan nyt täällä että minusta tuli rouva Valve, aakkosissa tipuin roimasti häntäpäähän. Sukunimen harvinaisuuskin ei ole enää niin harvinainen kun tyttönimeni on...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

no Liukka oon nyt ja parin kuukauden päästä niinkin harvinainen kuin Hämäläinen :D

Lisään vielä..Katoin äsken ett mun nimisiä on 358 ja Hämäläisiä 38251 :rolleyes: Ett pieni ero :grin:

Muokattu: , käyttäjä: sevmek

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään