Stripparit polttareissa


Guest marryme05

Recommended Posts

Kylläpä tuli paha olo tätä ketjua lukiessa. Sulhoni "joutui" polttareiden jatkoilla strippibaariin ja pojat usuttivat sen privaattiin. Nämä poikamiehet eivät sinne itse olisi edes uskaltaneet mennä, joten kaverille se oli tosi jäynä.

Minulle tieto selvisi seuraavana aamuna. Sulho sanoi ensin, että oli siellä privaatissa ja nainen vain tanssi hänelle 10 minuuttia. Sitten hän kertoi sen ottaneen hänen käden ja antoi kokeilla jalkaansa. Tähän päättyi minun tarinani.

Muille kuulin hänen kertovan myöhemmin, että tyttö otti lisäksi käden ja vei rinnoilleen!  >:( Siinä vaiheessa loppui minun pinna. Sulho kyllä vannoi, ettei muuta tapahtunut (eikä siinä ajassa kai voikaan). Silti olen mustasukkainen ja vihainen. Kaikkeen ei voi varautua etukäteen.

Yritän luottaa sulhooni, mutta tuo "unohdus" tarinassa sai minut kovin epäluuloiseksi. Toisaalta en haluaisi olla mustasukkainen, mutta... Suosittelen siis, että pitäkään sulhot pois strippibaareista niin säilyy rauha suhteessanne. Itse olen nähnyt Hunksit monesti, mutta nämä naisstirpparit taitaa olla eri sarjaa...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 370
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Olen itse joskus aikoinaan kiikuttanut mieheni seksibaariin, ja voisin sanoa etta kokemus oli enemmänkin huvittava minun kannaltani... joskin olin melko tyytyväinen myös =)

Tyttö tansittuaan kun lähti kiertämään yleisön joukkoon tippiä kerjäämään istahti mieheni syliin... tyttö oli siis jotain n 40 kiloa painava melkeinpä luuranko. Mieheni sitten alkoi tuskastuneena kiskoa minua hihasta että ei sulla ois pienempää kun satasta (markkaa) että hän  vois antaa tytölle niin sais sen pois ;D reidet kuulemma "hiukan" sattuivat kun tuo luuranko siina ketkutteli hänen sylissään.

Eipä ole tarvinnut pelätä miehen menevän strippiluoliin sen jälkeen... eikä hän kyllä muutenkaan ole sellaista tyyppiä joka edes kännissä katselisi toisten tyttöjen perään  :-X

Mutta itse kysymykseen, meille ei kummallekkaan tullut strippareita...kumpikaan ei moisesta olisi välittänyt ja tätä myös BM ja kaasot kunnioittivat

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

>:( Kyllä muakin ärsyttäis jos häiden aattona täytyisi mennä katsomaan toisten naisten tissejä ja persauksia ja se olisi sitten tosi cool ja hauskaa, eikö niitä luulis nähneen jo tarpeeksi jos avioon luulee olevansa valmis?

Mun mielestä aika mautonta ja menee alle hyvän maun rajan, mutta mikäs siinä toisaalta jos kumppania ei haittaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Olen samaa mieltä kuin muutamat muutkin tässä ketjussa. Miksi ihmeessä strippareita pitäisi tunkea niihin polttareihin?

Suoraan sanoen en itse haluaisi omiin polttareihini stripparia ja todella loukkaantuisin, jos mieheni vietäisiin johonkin strippiluolaan. Polttareissa voi tehdä niin paljon kaikkea muutakin, että stripparin tilaaminen on mielestäni todella mielikuvituksetonta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jaa'a, tuskinpa tulee strippareita (kun ei välttämättä tule polttareitakaan, mies ei ole koko perinteestä erityisen innostunut, ja itse olen jo yhdet sellaiset kokenut enkä mitenkään erityisesti toisia hinkua, joskaan en nyt varsin kieltämäänkään aio ketään ryhtyä). Mutta enpä loukkaantuisi vaikka tulisikin, eiköhän tuo mies ole tissejä ja pyllyjä nähnyt aikaisemminkin, joten tuskinpa niissä nyt mitään niin ihmeellistä, uutta ja villinnyttävää aikuiselle miehelle olisi ;) (ja sama pätee tietenkin myös minuun ja miesten ruumiinosiin ;D).

Link to comment
Share on other sites

menkööt mun puolesta strippibaariin, jos huvittaa.. tosin mun kullan polttareissa iltaohjelma on mökillä, keskellä ei mitään. mut sinne jos ne jonkun horatsun hommaa ni mä raahaan sen ihan henkkoht pillistä pihalle! mut en kyl usko et on.

ite en halua mitään stripparia omiin polttareihini. jos hunksit tulee ihan omana ittenään, ei siis strippaamaan, ni teretulemast vaa.........

Link to comment
Share on other sites

Strippari oli mun polttareissa ja fuksi oli thaihieronnassa. Tosin fuksi oli sitä mieltä, että thaihieronta oli tyly kokemus ainakin seksimessuilla, kun jatkuvasti tarjottiin "kivakivalisää" viidellä kympillä. Ei kuulema napannut. Musta taas oli hauskaa, että mun polttareissa oli reissu strippibaariin.

Toki tämä on ihan parikohtaista yms., mutta ei se strippareiden osallistuminen bileisiin mitään maailman kamalinta ole. Tyttö tanssii ja poistuu paikalta. Edes tuo thaihieronta ei saa mua kauhistumaan, koska alin taksahan todellakin on hierontaa. ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Noi stripparit ja strippibaarit on kylla niin aikaansaelaneita juttuja mutta jos sulhaseni sinne eksyy omissa polttareissa ei siita minulle tule paha mieli enka kiemurtele mustasukkaisena kotona. Naurattaisi vaan kun eivat keksi mitaa originaalimpaa.  Ja vaikka strippari tarjoaisikin extraa niin luotan mieheeni ihan taysin etta houkutus ei kay ylivoimaiseksi vaikka olisi kuinka kannissa.

Sitapaitsi minulla ei tulisi mieleenkaan maarata etta "et sitten saa tehda sita tai tata".  Joku sanoikin etta mies on jo nahnyt niita pyllyja ja tisseja ihan tarpeeksi ja niin kai on minunkin mieheni ettei yksi strippari sen paata saa helpolla pyoralle!  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Annamaria_85
Minä omin paljain käsini kuristan niin sulhoni kuin kaikki hänen kaverinsa jos polttareissa on strippari. Tämän tietävät myös sulhon kaverit. Päättävät siis itse haluavatko elää häihin asti.

Kiitos samoin.

Onneksi tuollaisesta ei kuitenkaan ole pelkoa.

Olen sitä mieltä, että minun tissini ja perseeni saavat riittää sulhaselleni eikä tarvitse alkaa strippareita hipelöidä.

Link to comment
Share on other sites

Luojan kiitos minun sulhaselleni ei tule minkään sortin polttareita, ettei tarvitse tällaista edes miettiä  :o

Tosin tiedän kyllä, ettei mieheni todellakaan edes lähtisi tällaiseen mukaan ;)

Mutta olen samoilla linjoilla Tipi-linnun ja Annamaria_85:n kanssa.

Ot: kauheeta, miten kummassa mä tänne edes eksyin itseäni pelottelemaan ::)

Link to comment
Share on other sites

Olen sitä mieltä, että minun tissini ja perseeni saavat riittää sulhaselleni eikä tarvitse alkaa strippareita hipelöidä.

Katsoa saa mutta koskea ei, ainakin meillä luotto pelaa sen verran, että ne sormet pidetään ihan siellä omalla puolella, polttareissakin.

Nimim. tiirailee mielellään esim. pikajuoksijoiden pyllyjä TV:stä ;)

Link to comment
Share on other sites

Juu, joo, en pistä pahaksi vaikka mieheni polttareissa olisikin strippari, itse asiassa vannotin hänen BM:sä viemään sulhoni strippibaariin. Hän ei ole ikinä sellaisessa käynyt ja jo yli 3-kymppinen, joten olisi jo aikakin.

Luotto pelaa, ei toista voi kokonaan kahlia. Jos antaa hieman vapautta saa yleensä kovasti takaisin.

Mäkin haluaisin strippipaikkaan polttareillani, en taida kylläkään päästä, mutta olisi mielenkiintoista  :D

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä yksinkertaisesti TOSI kulunut juttu. :P En itse missään nimessä halua polttareissani mihinkään strippibaariin eikä sulhasenikaan. Kyllä sitä on niin paljon asioita, jotka on tuhat kertaa mielenkiintoisempia, mitä polttareissaan voi tehdä. Minun mielipiteeni... ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...