Jump to content
Naimisiin.info

Näkeekö mies puvun etukäteen?


nelliina

Recommended Posts

  • Replies 742
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kuulemma näkee. Toisaalta musta olis jollain tavalla ihanaa jos mies näkisi mun pukuni (+kampauksen jne) vasta kirkossa, mutta itseni tuntien en malta olla näyttämättä esim. koekampausta etukäteen. Ja onhan meillä kuvauskin ennen kirkkoa.

Itseasiassa käytiinhän me tänään kahdestaan hääpukuliikkeessä sovittelemassa mekkoja. Tai minä sovitin, mies katseli. Eli tuskin pystyn pitämään salaisuutta..

Link to comment
Share on other sites

Jep. Vetäisin puvun päälleni heti samana iltana kotona, kun olin sen morsiuspukuliikkeestä kiikuttanut kotiin :lol: .

Siitä lähtien se on lojunut sohvalla odottamassa soveliasta säilytyspaikkaa, joten nyt sen ovat nähneet kaikki meillä käyneet :unsure: .

Onneksi meillä ei ole ollut mikään valtava kansanvaellus :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Kyllä mies näkee pukuni ihan varmasti HETI kun se vain saapuu kotiin. Tilasin netistä pukuni ja tottakai sitä pitää sovittaa HETI kun se tulee, jotta sen voi viedä sitten korjattavaksi ompelijalle. Kaasoa ei ole, joten mieheni siis joutuu auttamaan niin kokeilu kuin hääpäivänäkin puvun ylleni :lol:

eilen tuli tyllialushameeni ja tempasin senkin välittömästi paketista saatuani ylleni :lol: joten meillä ei todellakaan pysy salaisuutena!

ja onhan meillä kuvauskin ennen kirkkoa ja mieheni hakee kampaajan meille kotiin hääpäivän aamulla, eli nukutaan ihan edellinenkin yö yhdessä :grin:

se niistä vanhoista uskomuksista sitten!

Link to comment
Share on other sites

Mä kiikutin oman pukuni eilen kotiin MG:n alesta ja mies soitti mulle koulusta, että piilota se ostoksesi ennen ku hän tulee kotiin :rolleyes: Meillä siis mies on se, joka ei halua nähdä pukua ennen h-hetkeä. Mulle asialla ei ole väliä ja mielellään olisin pukua hänelle esitellyt, mutta kunnioitan miehen toivetta.

Kerroin kyllä miehelle jonkun verran puvun ulkonäöstä, koska en malttanut pitää suutani kiinni. Tarkoituksena olis viedä puku mun porukoille säilytykseen, koska meillä on niin vähän kaappitilaa kotona ja puku olis paremmassa turvassa mun porukoilla. Ei tulis missään mielenhäiriössä vahingossakaan esiteltyä sitä miehelle, kun puku olis 200 km päässä :lol:

Link to comment
Share on other sites

Viime viikonloppuna mies auttoi mua pukemaan puvun päälle alakautta. Liikkeessä se laitettiin aina yläkautta ja jännitin, miten alakautta pukeminen onnistuu. Samalla sain hyväksynnän mieheltäkin puvusta. ;) Joka tapauksessa mies olisi nähnyt puvun päälläni ennen vihkimistä, enkä ole niin taikauskoinen, että tuo minua mitenkään haittaisi. Eipä tarvitse kummankaan jännittää turhaan ainakaan puvun takia. :)

Link to comment
Share on other sites

Ei näe! Onpahan edes joku yllätys vielä yli kymmenen vuoden yhteiselon jälkeen :D

Meillä kun muuten mennään kaikkien perinteiden vastaisesti, niin tästä mä haluan pitää kiinni. Eikä tuo miekkonen ole pistänyt hanttiin, ei ole mitenkään hinkunut näkemään sitä ja oli onnellinen kun sen ei tarttenut lähteä ostamaan pukua ;)

Link to comment
Share on other sites

Eilen keskusteltiin asiasta ja sulhasta ilmeisesti kiinnostaisi nähdä puku, mutta hän ei ole kuitenkaan ihan varma. Sanoi ettei ole taikauskoinen:D Mulle on ihan sama, näkeekö vai ei. Se selviää vasta siinä vaiheessa, kun puku löytyy ja se tuodaan kotiin. Kuvia olen näyttänyt eri vaihtoehdoista.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Sulhanen on itse asiassa ostanut puvun :girl_impossible:

Olimme lomamatkalla ja löysin eräästä liikkeestä todella ihanan kermanvärisen leningin ja sulhanen lupasi ostaa sen minulle.

Pohdin, että voikohan sitä edes häissä käyttää värinsä takia, mutta enpä aavistanut, että käyttäisin sitä ensimmäisen kerran OMISSA häissäni puolitoista vuotta ostamisen jälkeen :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...