tammi08

Muun väriset kuin valkoiset kengät?

288 viestiä aiheessa

Mä haluan tod.näk. nudet korkkarit. En ole ikinä tykännyt valkoisista korkkareista ja haluaisin sellaiset korkkarit, jota voi hyvin pitää häidenkin jälkeen. Eli kengät eivät saa olla sellaiset, että heti näkee niiden olevan hääkengät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon vähän kattellut näitä .

Hirmu hienot, mutta pukua ei vielä ole, ja noita ei ihan joka koltun kanssa välttämättä natsata.

Tosin, voisinhan ostaa ne muuten vaan ja päättää myöhemmin? ;)

 

Ihanat kengät, jotain tuon tyylistä haluaisin itsellenikin. Korko tosin pitäisi olla matalampi ja leveämpi, että jaksaisi juhlia koko päivän samoissa kengissä.

Tosi hankalaa löytää sopivia kenkiä, kaupoista ei ole vihreitä kenkiä löytynyt ja netistä tilaaminen arveluttaa, kun istuvuus voi olla mitä vaan. Vanhojen kenkien tuunaus alkaa kuulostaa aina vaan houkuttelevammalta vaihtoehdolta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse etsiskelen hopeisia kenkiä, joita voin käyttää myöhemminkin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun kengät on tämmöset hopeiset. Tilasin JJsHousesta. Nää on tanssikengät, joten tosi hyvät jalassa.

01775412cbc8e4768d122c2f01631597.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee turkoosit korkkarit, sellaiset joita voi pitää myöhemminkin. Oon valmis tilaamaan puvun netistä edullisesti, mutta kenkiin tahdon panostaa ja niille on käyttöä juhlien jälkeenkin. Tulevan Singaporen reissun suurin tavoite shoppailumielessä onkin korkkareiden metsästys.Ei haittaa, vaikka kengät maksais tuplat mekkoon nähden :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli mustat tanssikaupasta ostetut, siis ihan korolliset sandaalimalliset satiiniset tanssikengät. Ai että oli mukavat jalassa! Puvussa myös oli mustat kirjailut niin ne ei mun mielestä mitenkään riidellyt valkoisenkaan puvun kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kans musta vyö ja mustat helmet, joten mustat kengät ei kyllä erotu, jos ne helman alta näkyy edes. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen yrittänyt etsiä violetteja kenkiä, mutta se on tosi haasteellista: näyttää siltä, ettei tähän aikaan vuodesta ole kovin paljon violettia esillä.  :girl_impossible:  En tosin enää ole varma, onko se itse asiassa puvun (valkoinen) kanssa sittenkään paras mahdollinen väri. Onneksi on vielä pari kuukautta aikaa etsiä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Oi, justiinsa ostin Halosen alesta kahdet violetit korkkarit. Kannattaa katsastaa nettikaupat, niistä löytyy paremmin sesongin ulkopuolisia värejä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkistä! Täytynee katsella. On tosin niin pieni jalka, että on aika vaikea löytää sopivankokoisia, mutta eiköhän jostain löydy!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin viime kesänä mustat nahkaiset korkkarit sillä ajatuksella että siinä on sitten juhlakenkää pitkäksi aikaa ja käyvät kaikkiin mahdollisiin kissanristiäisiin. Ajattelin laittaa ne myös häihin, eihän ne kuitenkaan kauheasti puvun alta näy. Ja koska meillä on pitkän tähtäimen remonttiprojekti meneillään niin en mielellään tuhlaa montaa kymppiä tai jopa satasta kenkiin joita käytän vain muutaman tunnin. Olen ajatellut että pukuun voisi tulla joku musta yksityiskohta, jolloin kengät sopisivat kokonaisuuteen paremmin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päädyinkin lopulta kullanvärisiin kenkiin. :) Ei siis tule valkoisia kenkiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli ivoryn väriset kiilakorot, joissa oli pinkki "raita" sillain vinosti varpaiden päältä kulkemassa. Kenkiä ei voi kyllä enää käyttää, koska ne on ihan likaiset ja mustat ja en tie voiko niitä ton raidankana takia ees värjätä ja menisikö se lika jne peittoon ees..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee nahkaiset ruskeat ballerinat lyhyen pitsimekkoni kanssa. En halunnut maksaa kengistä, joille ei käyttöä jatkossa olisi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle tulee fuksian väriset korkkarit (suht uudet juhlakengät, en osta erikseen hääkenkiä).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli häissäni vanhat juhlakengät, jotka ovat väriltään mustat. Uusien kenkien ostamista en harkinnutkaan, koska käyttöä on niin vähän. Minulla oli perinteinen, pitkä hääpuku, joten kenkiä tuskin näkyi, enkä usko asian häirinneen ketään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanaa, että on monia muitakin, joiden mielestä erilliset hääkengät on turhake. Oon saanut kummaksuvia katseita, kun puhun joistain hääjutuista enkä ymmärrä aina, miksi pitäisi ostaa yhtä päivää varten mm. juuri ne "valkoiset satiiniset hääkengät", joille ei käyttöä kerry kuin tosissaan se yksi päivä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Punaiset juhlakengät laitan minäkin. Kivampi hankkia asusteet joilla tekee jotain myöhemminkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kultaiset tai hillityt hopeiset oli mielessä. Mekko tulee olemaan pitkä, mutta ainakin kuvissa voisi pilkistää.

Valkoiset satiinikengät ei käyneet edes mielessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ajattelin koko ajan, että hankin lyhyen puvun, ja superkorkeat siniset korkkarit, mutta nyt ostinkin pitkän puvun, joten suunnitelmat myös kenkien kohdalta menivät uusiksi! Nyt mielessä kultaiset sandaalit, ja ei välttämättä edes niin korkeat, koska hankkimani puvun kanssa ne eivät ole se tärkein yksityiskohta pukeutumisessa. Ehkä joku 5-8 cm korko, niin niitähän voi sitten käyttää myöhemminkin kesämekkojen kanssa kaupungilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ite löysin lähes vahingossa aivan ihanat Tamariksen touch it- pehmopohjalla varustetut hempeän vaaleanpunaiset avokkaat, korkoa jotakuinkin 6-8 cm. Ajattelin toki aluksi että täytyyhän ne valkoiset kengät puvun kanssa hankkia, mutta mieleisiä ei tuntunut löytyvän, ja ne vähemmänkin mieleiset morsiuskengät olivat melkoisen kalliita, ehkäpä vain tuon "morsius"- etuliitteen takia (?). Myöskin vähän vieroksun sellaista ajatusta, että aivan kaiken täytyy olla uutena häihin hankittua, varsinkin kun esimerkiksi valkeille kengille ei varmasti minulla tulisi enää myöhemmin käyttöä. Vaaleanpunaiset kenkulit sen sijaan voi sujauttaa myöhemmin sitten kesämekon kaveriksi tai pitää juhlakenkinä muidenkin mekkojen kanssa! Ja lisäksi nuo vaaleanpunaiset kengät sointuvat hyvin hempeän vaaleanpunaiseen pionikimppuun ;) En itse näe mitään ongelmaa muun värisissä kuin valkeissa kengissä, tosin valkoisetkin kauniita ovat, varmaankin kyse on vain siitä mistä kukin eniten pitää, ja haluaako olla käytännöllinen :)) Tärkeintä minusta on se, että hääpäivänä jalassa on hyvät ja mukavat kengät, joilla jaksaa seistä ja kävellä koko päivän, eiväthän ne kuitenkaan kauhean paljon pitkän puvun alta näy... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli beiget clarksin kengät, ei kyllä näkynyt puvun alta.. Näille löytyy jatkossakin käyttöä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle on tulossa joko glitterhopeiset, siniset isolla timantilla (rainbow club savannah) tai violetit samanlaiset. Neljäs vaihtoehto on ihan mustat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään