Jump to content
Naimisiin.info

Minkälaisia tekstejä hääauton lasiin?


Recommended Posts

Ajattelin että jos laitettais vaan

ME TAHDOMME!

vai

ME TAHDOIMME!

Mieluummin ME TAHDOMME!, koska kyllähän te tahdotte edelleen!?  ;)

Meille tulee varmaan "Vastanaineet" , kirjoitetaanko tuo muuten yhteen vai erikseen??? Mä luulen että yhteen..siihen pitänee sitten pistää tavuviiva jos haluaa osan toiselle riville. Tai sitten kirjoitetaan sydämeen meidän nimet.

Link to comment
Share on other sites

Meille tulee varmaan "Vastanaineet" , kirjoitetaanko tuo muuten yhteen vai erikseen??? Mä luulen että yhteen..siihen pitänee sitten pistää tavuviiva jos haluaa osan toiselle riville.

Yhteen- ja erikseenkirjoitus taitaa riippua siitä mitä haluat sanoa: yhteen, eli "vastanaineet" = "äskettäin vihityt" kun taas erikseen "vasta naineet" = "vasta olleet naimapuuhissa". ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest Rosa78

Ystäväpari teki tällaisen ratkaisun: Kirkosta lähdettäessä iso kyltti takalasilla julisti VASTA VIHITYT. Sitten hääpaikalta lähdettäessä yöllä kyltti oli tarkoitus kääntää toisin päin, ja toisella puolella luki VASTA VIHITYT - KAUAN NAINEET. Hääpari viihtyi kuitenkin hääpaikalla niin myöhään että lähtivät ihan viimeisten joukossa, ei kylttiä sitten ollut enää tarvis kääntää. Kääntöpuolen teksti kuitenkin näkyi kun autoon katsoi sivulasista sisään, ja hääpaikalla eräät iäkkäämmät sukulaiset olivatkin sitä käyneet ihmettelemässä. Ei kukaan kuitenkaan ääneen paheksunut tms., nauroivat vaan.

Link to comment
Share on other sites

"Justiinsa naitu"-teksti oli joskus kaverin autossa. Lainataan tuota tai sitten ollaan ilman tekstiä, mitä todennäköisemmin ilman tekstiä. Muutoinkaan autoon ei panosteta, vaan kurvataan bestmanin V70:lla kirkosta juhlapaikalle ja omalla autolla lähdetään sieltä hääyönviettopaikkaan ja aamulla lentokentälle ja honeymoonin viettoon Australiaan...jihuuu...

Link to comment
Share on other sites

Guest anu_2003

meillä teemana love is- sarjikset, joten auton takalasiin tulee myös sellanen kuva + meidän nimikirjaimet + pvm. samalla tyylillä tulee myös tienviitat ja hääkarkit ainakin.. ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest Sasse

Meillä taisi olla tekstinä "Happy Couple", sellaisessa isossa pahvisoikiossa ja sitten auton hattuhyllyllä oli vielä just married-ilmapallot

Link to comment
Share on other sites

Guest TuuliTytto

Tämä on jo jossain tainut ollakin, mutta kertauksen vuoksi vielä:

RENKAAT JUST VAIHDETTU

tai

RENKAAT VAIHDETTU

Mun mielestä ainakin aika hauska.  ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mä tein morsiammen ja sulhasen hääauton lasiin kyyhkyset jotka pussasi ja kyyhkysiin kirjoitin morsiammen ja sulhasen nimet ja sydämmeen päivämäärän... Koristetta on aika hankala kuvata pohja oli tumman sininen ja päälle tuli vaaleansinisesta sydämmen reunat ja sisällä oli kyyhkyset ja toinen sydän...Pakko itse myöntää että se oli tosi tyylikäs eikä ollut mitään turhia tekstejä...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Täältähän sai hyviä ideoita ja ainakin suupielet  hymyyn  ;)mukavasti kun lueskelin näitä ehdotuksia hääauton takaikkunaan. Erityisen hyvä mielestäni oli tuo TuuliTytön ehdottama: RENKAAT JUST VAIHDETTU!

Meille tulee tekstiksi  :-X VASTANAINEET  :-X

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...