SoMa

Gallup: Mikä oli ensimmäinen ostos?

580 posts in this topic

Ensimmäisen ostoksen tein tällä viikolla, nimittäin löysin aivan täydelliset morsiusmekot kahdelle pikkuprinsessalle häitä varten. (tytöt 3 v ja 5 v.)

Sitten tänään tilasin sen Meidän häät -kirjan suunnittelua varten. :)

Jos juhlapaikkaa ja kirkkoa ym. ei lasketa niin mun ensimmäinen hankintani oli Häät ja juhlat -lehti. Seuraava oli hääpuku. :)

Viime keväänä ostin jo häälehtiä, mutta varsinainen eka hankinta häitä varten oli syksyllä ostettu hääpuku.:)

Vihkisormus, koska halusin käytetyn helmiupotuksin, ja kun sellainen käveli halvalla vastaan, oli pakko tarttua tilaisuuteen. Häät ovat vasta toukokuussa 2013.

Kirppikseltä tarttui mukaan valkoinen häälaukku ennen kuin olimme päivääkään päättäneet.

Mää ostin parit häälehdet ja ihanan Kiroileva siili-kantisen pinkin (!) muistikirjan :D Pääsee tekemään suunnitelmia ja kirjailemaan asiat ylös ;)

Kihloja seuraavana päivänä marssin R-kioskille ja ostin viimeisen häälehden koko kaupasta, Martha Stewart Weddings. Seuraava ostos oli Victorias Secretiltä valkoinen unimaski jossa lukee hopealla "bride". ... Mutta varsinaista juhlaa varten en ole ostanut yhtään mitään, suunnittelu vaan käynnissä :) tätä en tajunnut ennen tätä hetkeä, heh!

Ensimmäisenä ostin hääkengät, jotka ostin itseasiassa jo vuosi sitten ennenkuin hääpäivästä oli tietoakaan :D Sopivat popot kun tulivat vastaan.. :girl_wink:

Ensimmäinen konkreettinen "ostos" oli hääjuhlapaikan varausmaksu. Tämän lisäksi olemme ostaneet pari häälehteä, eli varsinaisia hankintoja paikan varaamisen lisäksi emme ole vielä tehneet. Minulla on hyvin varma kuva puvustani, jonka joutunen teettämään. Tämä on siis todennäköisesti seuraava "oikea hankinta". :) Kutsuista on myös melko tarkka kuva, tässä myös toinen lähitulevaisuudessa toteutuva hankinta.

Edit. poistettu

Edited by Daliya

Hääpuku, koska tiesin että se tulee olee suurin stressin aihe, ellei sitä hoida heti pois alta ^_^

Minä ostin toissa viikolla yhdelle avustajalleni muistikirjan, johon hän saa laitella kahden muun avustajan kanssa kaikkea tärkeää muistiin :) Seuraavaksi hankin varmaan valmiiksi tarvittavan määrän niitä ihania hääpostimerkkejä sekä häälehtiä ideoita varten :)

Ensimmäinen ostokseni oli morsiuspuku <3

Sormus.:) tosin senkin vain puoli vuotta ennen häitä, että aika jälkijunassa näissä hankinnoissa.. :) häihin se reilu 3kk ja oikeastaan kaikki hommat viel tekemättä/kesken.

Ensimmäinen ostos oli kengät, noin vuosi ennen hääpäivää ne ostin. Kaupungilla kierrellessä sattu vaan vastaan juuri sellaiset mitä olin ajatellu niin heti piti saada :D Oli muuten viimeinen pari niitä ja juuri oikean kokoinen, ne oli varmaan tarkotettu just mulle ;)

Ensimmäinen ostos, noin 1,5 vuotta ennen häitä ja jopa ennen kihlautumista :D oli kun maksoin 1/10 vihkisormuksestani, joka on nyt siis minulle varattuna. :) Sain Sandbergin sormuksen vanhoilla hinnoilla, siksi piti kiirehtiä.

Ensimmäinen hankinta oli hääpukukangas :)

Ostin sen ennen kuin hääpäivä oli edes tiedossa enkä oikeastaan ollut silloin edes päättänyt että tekisin puvun itse... Mutta kun löytyi niin hyvä väri poisto-hyllystä ja sitä oli vielä tarpeeksi jäljellä niin pakkohan se oli ostaa :girl_in_love:

Häät maaliskuussa 2013 ja päivälleen vuosi etukäteen kengät puoleen hintaan. Oli niin mun näköiset. <3

Ihan ensimmäinen ostokseksi voisin sanoa kengät. Ostin kyseiset kengät aikanaan juhlakengiksi, kun olivat niin upeat ja juuri minun näköiset. Siitä asti ovatkin kengät ikävä kyllä olleet käyttämättöminä kaapissa, mutta nyt ne tulevat käyttöön hääpäivänä. :girl_smile: Tämän lisäsi kotoa löytyy jo useampi häälehti ja kansio, johon voi sitten koota ideoita ja suunnitelmia :girl_smile:

Häälehtiä ja lehtiö mihin kirjaan kaikki mitä pitää muistaa tehdä/hankkia ja kenellä on mikäkin tehtävä

Kyllä siinä kävi niin että hääpuku!

Tilasin sen 1½vko sitten. Eipä ollut tarkoitus sitä ensimmäisenä ostaa mutta näin kävi :)

Edited by elo2013

elo2013, meillä on sama hääpäivä. :) Ei hätää, olen menossa huomenna hakemaan huntua. :P

elo2013, meillä on sama hääpäivä. :) Ei hätää, olen menossa huomenna hakemaan huntua. :P

Olenkin katsellut että tässä on muutamakin jolla sama päivä! ♥

On meillä tässä vielä aikaa odotella, voi mahoton sentään!! :girl_haha: Mieli tekisi hankkiakin jo vaikka ja mitä, miten siellä?