Jump to content
Naimisiin.info

Gallup: Mikä oli ensimmäinen ostos?


SoMa

Recommended Posts

  • Replies 579
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mun ensimmäinen ostos oli puku, täältä naikkareiden kirpparin kautta löytyi ja viime tiistaina sen kävin hakemassa! :D

(Tai no heh tarkalleen ottaen mun ensimmäinen hääostos oli 5-vuotiaana, kun ostin kirpputorilta itselleni hunnun - silloin olin ihan varma, että "sitten kun menen naimisiin niin käytän tätä!" :D on se kyllä vielä tallessa!)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Enchante

Ensimmäinen ostokseni oli koriste hääkakkuun, jonka ostin ennen heti kosinnan jälkeen ennen kihlajaisjuhlia. Halusin tarkoituksella samat kyyhkyset sekä kihla- että hääkakkuun. Saa nähdä, hoksaako kukaan häävieraista nähneensä saman koristeen joskus aikaisemminkin ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ensimmäinen ostos oli hääalbumi lähes heti kosinnan jälkeen... Oltiin lomamatkalla kun mies kosi ja olin juuri pari tuntia aiemmin sanonut kaupassa, että ostaisin tuon, jos oltaisiin menossa naimisiin. Mentiin sitten kosinnan jälkeen sinne takaisin. :)

Kaksi päivää myöhemmin samalla matkalla ostin hääpukuni. Täydellinen kun löytyi, niin minkäs sille voi. Nyt odottelen sitä tulevaksi.

Link to comment
Share on other sites

^ Saa suomalaisiakin häälehtiä. Kevään painokset on kuitenkin jo myyty kaupoista loppuun (voi tilata suoraan kustantajilta nettisivujen kautta), eikä syksyn uudet ole ilmestyneet. Niitä odotellen...

Itse yritin noita kevään lehtiä ehtiä myös, löysin täältä foorumilta ne sitten. Tullepahan halvemmaksi ostaa kertaalleen luettuja! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...