Jump to content
Naimisiin.info

Mitkä on ihan täysin MUST-pakko saada- teidän häissä?


Chanteuse

Recommended Posts

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ui perkele!

Anteeksi ruma sana, mutta kylläpä on komea paikka!

Täysin samaa mieltä. Ihana!

Kiitos :) Näyttää kalliilta mutta ei kuitenkaan ole. Tuo kartano on kaupungin omistuksessa joten hinnat on kohtuulliset: 650£ vihkipaikka (http://members.fortunecity.com/tredegarhouse/images/weddings/Hallwedd.jpg) ja juhlasali joka on vanhassa panimorakennuksessa kartanon mailla ja saadaa juhlia vaikka aamu kymmenestä keskiyöhön jos halutaan. Niin ja mukaan kuuluu myös hääkordinaattori joka katsoo, että kaikki hoituu sujuvasti :)

Link to comment
Share on other sites

Oletan, että kaikille täällä se [puoliso] on pääasia. Mutta kevyt jutustelu oheishömpästä on kivaa ajanvietettä, mm. miettiä niitä must ja no no -juttuja :D

(Sulkeisiin lisäys by Malssi)

Danten tavoin oletan ihan samaa ja nimenomaan oheishömppää. ;) Ketjun otsikkokin on, että mikä on täysin must teidän häissä eikä että "sun häissä", eli mä vastasin sen perusteella, mitä ollaan miehen kanssa puhuttu. Ehkä meille häissä puoliso on sitten itsestäänselvyys?

E: Typoja...

Muokattu: , käyttäjä: Malssi09
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

- kirkkovihkiminen

- paikalle tärkeitä ja läheisiä ihmisiä

- minulle mieleinen sormus

- valkoinen puku

- huntu

- hyvä ruoka

- tanssia

- kynttilöitä

- hääkimpussani pelkkiä ruusuja

Ilman oheisjuttujakin pärjäisi, mutta minusta on mukavaa, että toiveeni näyttävät myös toteutuvan.

Vielä kun olisi lunta! :-X (Ei ne häät silti pilalle mene, vaikkei olisikaan.)

Link to comment
Share on other sites

Mielestäni Häissämme Tulee Olla:

1. Hyvä tila/lattia tanssille

2. Erinomaista elävää musiikkia

3. Morsiamen asu on valkoinen 50-luku tyylinen (pohkeiden puoleenväliin ylettyvä)

4. Riittävän iso juhlatila, en pidä ahtaudesta

5. Talvitunnelma (kynttilät, hämärä, jätkänkynttilät ulkona, pakkanen)

6. Iloisia/tunnelmaa nostavia leikkejä

7. Ruoka/juoma hyvää ja sitä on riittävästi

8. Häävalssi "Elämän aalloilla"

9. Kirkkovihkiminen

10. Lettitiara (tai muu palmikkokampaus)

En tiedä ovatko nämä nyt missään tärkeysjärjestyksessä. Uskoisin, että sulhasella on myös omia MUST juttuja, vaikka osa näistä on aivan varmasti samoja.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest pampulakorva

MUST meillä MUST :-X:-X

¤ molemmat läsnä alttarilla, sulho ja maikku :girl_blum:

¤ valkoinen hääpuku...

¤ TALVIHÄÄT!!!

¤ MEIDÄN valitsemamme vieraat! Ja LETKEÄ tunnelma :girl_haha:

¤ hyvä ruoka ja juoma, joita on riittävästi :grin:

¤ Häävälssi (Tapio Rautavaaran)!!!

¤ Hääyön vietto :kiss3:

JA kyllä niitä on vielä paljon paljon paljon muitakin meille tärkeitä pieniä asioita :-X:-X

Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_Mai_*

Kun naimisiin menosta sovittiin pari viikkoa sitten, sulhanen antoi ehdoksi, että mahdollinen minimi toteutus. Tulin tulokseen, että on ne munkin häät. Oon nyt pari vuotta tehny "surutyötä" älyttömistä prinsessahäistä luopumisessa :girl_pinkglassesf: eli toden teolla oon vääntänyt itselleni selväksi, että tärkeintä on saada oma rakas puolisoksi ja yhteinen tulevaisuus avioparina. Nyt hääjärjestelyt on neuvoteltu molempia tyydyttävään mahdolliseen minimiin ja siihen kuuluu:

* vihkiminen todistajien läsnäollessa

* ruokailu minun vanhempien ja sisarusten kanssa (myös sulhasen äiti osallistuu, sulhasella ei ole sisaruksia)

* hääyö hotellissa

* häämatka heti seuraavasta päivästä eteenpäin

Ihanaa tulee varmasti, ja vaikka häihin on aikaa vain vähän alle kolme kuukautta, en jaksaisi millään odottaa :wub:

Link to comment
Share on other sites

SisterRay - onnittelut upeasta haapaikasta, ma olen kaynyt tuolla Tredegar Housessa joskus ja se oli ihana!

Meidan mustit:

1. juhlat saavat jatkua niin pitkaan kunnes viimeinenkin vieras vasahtaa (kestivat about aamukuuteen)

2. hyvaa ruokaa poytiin tarjoiltuna

3. pyoreat poydat

4. sampanjaa ja canapeita seremonian jalkeen ennen ruokailua

5. hyvaa musiikkia (tanssilattia oli koko illan taynna)

6. tilaa yllatyksille (ei liian tiukkaa aikataulua)

7. morsiamella rento aamu yhdessa kaason ja lahiystavien kanssa valmistautuessa

8. huntu

9. sulhasen puhe

10. ei vihkimista kirkossa (mies oli tasta ehdoton joten meilla oli siviilivihkiminen maistraatissa ja avioliiton siunaus juhlapaikan puutarhassa)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä tällaisia MUST-juttuja:

-ivoryn värinen morsiamen puku

-ei kermakakkupukua, vaan slimmi merenneitomalli, jossa siro kroppani pääsee oikeuksiinsa

-sulhaselle mattanahkaiset kengät

-ei huntua

-erinomaista, tasokasta ruokaa pöytiin tarjoiltuna, jälkiruoan lisäksi kakku. Tämä ehkä kaikista tärkein. Meille olisi aikamoinen kynnys tarjota häissämme lihakeittoa, etenkin, kun kaikki vieraat tietävät tarkan kulinaristisen makumme.

-ei hääleikkejä, vain puheita ja musiikkia

-valokuvaus. Tämä ehkä toiseksi tärkein panostus, tosin miljöökuvausta emme koe omaksemme eli onko studiokuvat nyt sitten panostamista, tiedä häntä.

-hääyö hotellissa

Ollaanko tosikkoja? Ollaan me vähän, joo. :girl_sigh::girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Ei tuo kuulosta Auringonkukka musta yhtään tosikkomaiselta. Meillä must on myös hyvä ruoka pöytiin tarjoiltuna, eikä mitään pelleilyjä (=leikkejä) :ph34r:

Mutta mepä mennäänkin pienesti naimisiin ja häät sisältää vieraiden näkökulmasta vain ruokailun. Mun ja sulhasen näkökulmasta häät koostuu vihkimisestä, ruokailusta ja hotelliyöstä :)

Link to comment
Share on other sites

Mai2010,

eipä meilläkään isot kekkerit ole tuossa (23-30 vierasta tod.näk, vieraslista ei ole vielä ihan varma), eli lähipiirin kesken mekin menemme naimisiin. Muistelen, että kirjoittelit myös johonkin pienet häät -ketjuun...? (minä myös)

Ja mun mielestä oli aika hyvin, kun joku kirjoitti jossain ei hääleikkejä -ketjussa, että sulhanen on ujo ja morsian huumorintajuton. Allekirjoitan! :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

tietenkin tärkeimpänä meidän häissä on se että molempien perheet on kokonaisuudessaan paikalla! sen jälkeen sitten muita tärkeitä on hyvä ruoka, musiikki ja rakkaat ystävät.

jos sitten mennään pienempiin yksityiskohtiin niin nämä pitäis olla:

- tuttu vihkijä

- pianisti ruokailun aikana

- persoonallinen kakku

- yhtenäinen koristelu ja hääseurueen vaatteet

- paljon ohjelmaa, meidännäköistä, ei välttämättä perinteistä

- baari auki myöhään yöhön

- tuttu valokuvaaja, joka ei pelkää rikkoa rajoja

- kaikille sopivat tarjoilut: myös hyvät alkoholittomat juomat, kasvisruuat yms

siinäpä ne tais olla...tietenkin morsiamen puku on myös tärkee ja sulhasenkin...

Link to comment
Share on other sites

Top3:

-- vihkiminen kirkossa

-- yksinkertainen seremonia, paikalla vain oma perhe ja todistajat

-- ei mitään ylimääräistä häsyä ja hälinää, ei etukäteen eikä jälkikäteen

Bonuksena sormukseni, joka teetetään minulle toiveitteni mukaan :girl_sigh: . Kun sitä meinaan katsoa seuraavat muutaman kymmenen vuotta, niin sen kohdalla ei kompromisseja tehdä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...