Doutzen

Hääpukujen ja asusteiden tilaaminen ulkomailta netin kautta

1093 viestiä aiheessa

Ilmeisesti DinoDirectilta on vaan hyviä kokemuksia? Oon tainnut löytää sieltä unelmieni hääpuvun ja laitettaisiin se tilaukseen jossain vaiheessa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Linkitin tuossa pari sivua sitten blogitekstini, josta loytyy myos vahan huonompia kokemuksia kuvineen dinosta, hyvien lisaksi :) Mutta kasittaakseni Dino on kylla aina toimittanut tilaukset!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin myös tuolla Etsy Kiss Bridal:n sivuilla, sielläkin oli kuvat tehdyistä puvuista (?), mutta olipas hankala silmäillä, kun esikatselussa näkyi vain puolet puvusta. Olisi mukavaa nähdä kuva puvustasi satuile! :)

Sinne se näkyi siirtyneen esiteltyjen pukujen joukkoon ja myydään nyt 20 e halvemmalla. Samat kuvat kuin minä sain. Ryppyinen on kuvassa, mutta toivon saavani sen pitokuntoon. Mun puku on turkoosi-valkoinen. Ei ainakaan mallinuken päällä näytä niin suurelta teltalta kuin pelkäsin... Tulis jo, että pääsis levittelemään helmoja ja tarkastelemaan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Satuile, taisin bongata pukusi, hyvältä näyttää! :) Ja aloin selailla tietenkin muitakin pukuja ja huokailla niiden perään! Ei pitäisi enää moista harrastaa, kun itsellä mekko on jo hyppysissä..:) En tosin ole vielä pakettia avannut..ajattelin avata vasta perjantaina, kun sovitan sitä päälleni kaasojeni kanssa! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On sinulla Tarja84 luonteen lujuutta, jos oikeasti odotat perjantaihin. Minä olisin jo avannu laatikon, eteisessä, silmääkään räpäyttämättä....

Ja kiitos! Olen tyytyväinen pukuuni, mutta en yhtä malttavainen tämän odottelun kanssa. Pahimmillaan menee viikonlopun yli...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luonteenlujuus johtuu tasan siitä, että kuskaan pukuni toiselle paikkakunnalle ja on helpompi kuljettaa, kun on vielä tiiviissä paketissa! :) Ja ei tullut muuten laatikossa, vaan ikäänkuin muovipussissa! :) Mulla kesti tasan viikon, että puku tuli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi veljet! Tänään se kissbridalin puku jo tupsahti ovelleni klo 10 aikaan! Ja ihan niin kuin moni muu ihmettelin paketin kokoa ensin. Iski ajatus, että siellä on jokin ohut vuorisilkkimekko, koska kuvissa olin nähnyt pukuni ryppyisenä. Puku oli kuitenkin huikaisevan mieluinen! Paljon parempi kuin kuvien perusteella uskalsin odottaa. Kangas oli tanakkaa himmeästi hohtavaa eikä mitään kiiltävää, jota kaihdan. Ompeleet kaikin puolin moitteettomat. Brodeeraukset kauniita. Oli pakko pikakurssittaa sulhanen nyörien kiskontaan, että sain suuntimaa miltä puku näyttää. Uskomattominta oli se, että korsetin etsintä loppui nyt. Ei tarvitse. Puku istuu kuin hanska. Rintavarustus istuu puvun sisälle juuri oikein eikä mikään pursu mistään. Puvun luut tukee tarpeeksi ettei maha rellota. Laitan yhden kuvan, joka on siis ilman kenkiä ja vannehametta. Kyllä minä menen tuolla vihille, koska mahtui noin hyvin päälle.

Hpuku24820120092.jpgHpuku2482012013Kopio.jpg

Muokattu: , käyttäjä: satuile

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Satuile: Pukusi on kyllä juuri kuin tehty sinulle! Istuu todella hyvin! Olen iloinen puolestasi. :)

Sen verran pitkän laahuksen pukuunsa valinneilta kysyisin, että oletteko ajatelleet, onko laahus hankala? Itse olen kuulut, että pitkä laahus olisi melko hankala ja raskas, mutta en kyllä raski lyhentää ihanaa laahustani. Tanssin ajaksi se toki nostetaan ylös. Mietin vaan, että mitenhän se sulho ja muut vieraat malttavat olla polkematta sen päälle... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oletteko millä ajatuksella tilanneet näitä pukuja? Siis niin että jos natsaa, niin sitten mennään siinä vihille? Mutta entäs jos se ei miellytä, niin myyntiinkö? :)

Toisaalta jokin minussa on tällaisia pukuja vastaan, mutta en voi kieltää ettenkö voisi "sortua" näihin jo hintansakin takia :D

Kuitenkin mm. Satuilen pukukin on varsin hieno ilmestys, eikä yhtään kalpene (ainakaa kuvan välityksellä) "merkkipuvulle". Tai siis mikäli oikein käsitin, niin tämäkin firma on ns. kopiofirma.

Oli muuten Etsyn kissbridalin mekkojen etusivulla tuo Satuilen puku. Sieltä pääsin kurkkaamaan mitkä oli nuo siniset pätkät tuolla lattian tasolla :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Satuile: Pukusi on kyllä juuri kuin tehty sinulle! Istuu todella hyvin! Olen iloinen puolestasi. :)

Sen verran pitkän laahuksen pukuunsa valinneilta kysyisin, että oletteko ajatelleet, onko laahus hankala? Itse olen kuulut, että pitkä laahus olisi melko hankala ja raskas, mutta en kyllä raski lyhentää ihanaa laahustani. Tanssin ajaksi se toki nostetaan ylös. Mietin vaan, että mitenhän se sulho ja muut vieraat malttavat olla polkematta sen päälle... :)

Mulla oli puvussa melkoinen laahus, ja ostin vielä sellaisen laahuksellisen alushameenkin, mikä tarkoitti sitä että laahusta ei voinut nostaa ylös edes tanssin ajaksi. Otin häävalssin ajaksi helman sivusta kiinni ja sen avulla sain huolehdittua helmoistani edes vähän :) Häävalssin lopussa ote helmasta irtosi ja tanssin helmat vapaina. Onneksi mies on hyvä tanssija ja osasi pyörittää sen verran reippaasti että helma ei jäänyt jalkoihin. Loppuillasta otin alushameen pois ja kannattelin helmaa käsivarrella. Ihan hyvin pärjäsin :)

Helman päälle astui ainoastaan yksi ihminen ja hänkin vain vähän, eikä helmalle käynyt kuinkaan. Kaikki näkivät helman pituuden ja osasivat väistellä. Toki myös itse vähän katsoin missä kuljin ja väistelin

muita aika ahkerasti. Ja meillä oli paljon vieraita!

Muokattu: , käyttäjä: verushka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Satuile: Pukusi on kyllä juuri kuin tehty sinulle! Istuu todella hyvin! Olen iloinen puolestasi. :)

Sen verran pitkän laahuksen pukuunsa valinneilta kysyisin, että oletteko ajatelleet, onko laahus hankala? Itse olen kuulut, että pitkä laahus olisi melko hankala ja raskas, mutta en kyllä raski lyhentää ihanaa laahustani. Tanssin ajaksi se toki nostetaan ylös. Mietin vaan, että mitenhän se sulho ja muut vieraat malttavat olla polkematta sen päälle... :)

Mulla oli puvussa melkoinen laahus, ja ostin vielä sellaisen laahuksellisen alushameenkin, mikä tarkoitti sitä että laahusta ei voinut nostaa ylös edes tanssin ajaksi. Otin häävalssin ajaksi helman sivusta kiinni ja sen avulla sain huolehdittua helmoistani edes vähän :) Häävalssin lopussa ote helmasta irtosi ja tanssin helmat vapaina. Onneksi mies on hyvä tanssija ja osasi pyörittää sen verran reippaasti että helma ei jäänyt jalkoihin. Loppuillasta otin alushameen pois ja kannattelin helmaa käsivarrella. Ihan hyvin pärjäsin :)

Helman päälle astui ainoastaan yksi ihminen ja hänkin vain vähän, eikä helmalle käynyt kuinkaan. Kaikki näkivät helman pituuden ja osasivat väistellä. Toki myös itse vähän katsoin missä kuljin ja väistelin

muita aika ahkerasti. Ja meillä oli paljon vieraita!

Kiitos Verushka, enköhän minäkin sitten pärjää! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Satuile: Pukusi on kyllä juuri kuin tehty sinulle! Istuu todella hyvin! Olen iloinen puolestasi. :)

Sen verran pitkän laahuksen pukuunsa valinneilta kysyisin, että oletteko ajatelleet, onko laahus hankala? Itse olen kuulut, että pitkä laahus olisi melko hankala ja raskas, mutta en kyllä raski lyhentää ihanaa laahustani. Tanssin ajaksi se toki nostetaan ylös. Mietin vaan, että mitenhän se sulho ja muut vieraat malttavat olla polkematta sen päälle... :)

Mulla oli puvussa melkoinen laahus, ja ostin vielä sellaisen laahuksellisen alushameenkin, mikä tarkoitti sitä että laahusta ei voinut nostaa ylös edes tanssin ajaksi. Otin häävalssin ajaksi helman sivusta kiinni ja sen avulla sain huolehdittua helmoistani edes vähän :) Häävalssin lopussa ote helmasta irtosi ja tanssin helmat vapaina. Onneksi mies on hyvä tanssija ja osasi pyörittää sen verran reippaasti että helma ei jäänyt jalkoihin. Loppuillasta otin alushameen pois ja kannattelin helmaa käsivarrella. Ihan hyvin pärjäsin :)

Helman päälle astui ainoastaan yksi ihminen ja hänkin vain vähän, eikä helmalle käynyt kuinkaan. Kaikki näkivät helman pituuden ja osasivat väistellä. Toki myös itse vähän katsoin missä kuljin ja väistelin

muita aika ahkerasti. Ja meillä oli paljon vieraita!

Kiitos Verushka, enköhän minäkin sitten pärjää! :)

Kyllä varmasti, tsemppiä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin on pukua nyt sovitettu kertaalleen! Muuten oli hyvä, mutta helmaa joutunee ehkä sentin tai kaksi lyhentämään. Mutta ensin täytyy hankkia viralliset hääkengät, sovittaa uudelleen ja katsastaa tilanne sen jälkeen.... :) Ja Satuile, hyvältä näyttää myös sun pukusi!! Ihanaa, että olet itsekin tyytyväinen. Kyllä kelpaa tuossa luomuksessa astella vihille :curtsey:

Muokattu: , käyttäjä: Tarja84

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Dinodirectiltä tilasin hunnun ja boleron 2 viikkoa sitten. Ensin tuli postia että tilaus shipping vaiheessa, ja nyt sitte että sori, tuotetta ei ole, yritetään saada toiselta toimittajalta. Nyt sit odotellaan. Ja nyt sieltä sivuilta oli poistunut kaikki hääpuvut ja hunnut yms hääkamat :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oho, onpas kummallista. Minäkin meinasin tilata puvun sieltä. Onneksi on vielä vuosi aikaa miettiä vaihtoehtoja. Toivottavasti akk saat tilaamasi tuotteet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin voisin jakaa täällä kokemuksiani :) Tilasin puvun netistä hääkuvausta varten. Selailin aika monilla sivustoilla pukuja mutta lopulta päädyin tilaamaan puvun ebaysta, koska puvulla oli kiireinen aikataulu ja ebay oli ainoa paikka, josta puku oli mahdollista saada nopealla aikataululla. Tilasin puvun siis kiinalaiselta myyjältä aimeili-dress2012, puku oli tämä: http://cdn.maggiesottero.com/styles/1450_x_1977_alt1/J/J1417.jpg

Ostopäivä taisi olla 8.8 ja puvun hain postista jo tänään 3.9 :girl_smile: Pyysin puvulle erikseen express-toimitusta, josta maksoin 20 dollaria extraa. Tilasin puvun omilla mitoillani, ja valitsin myyjän lähinnä sen vuoksi, että googletettuani aikani myyjästä tietoja, löysin infoa tehtaasta jossa puvut tehdään ja mm. sen että tehdas on tunnettu hääpukuvalmistaja Kiinassa. Lisäksi myyjä pyysi ottamaan paljon mittoja, mikä tarkoittaa paremmin istuvaa pukua. Olin kieltämättä aivan hermona puvun etenemisestä ja laadusta, ja lähetinkin myyjälle varmaan useita kymmeniä viestejä liittyen puvun yksityiskohtiin. Aina myyjä vastasi muutaman tunnin sisällä viestin lähetyksestä, ja sain myös kaupan päälle pukuun istuvan alushameen, kun kyselin asiaa.

Puvun hain tosiaan tänään ja olin niin jännittynyt kävellessäni postista kotiin paketin kanssa, että luulin oksentavani :girl_haha: Kun vihdoin rohkaistuin avaamaan paketin kotona, totesin puvun olevan aivan ihana! Puku myös istuu kuin hansikas! En olisi koskaan uskonut saavani näin kaunista ja laadukasta pukua ebaysta 120 dollarilla. Puvussa on paksua morsiussatiinia, kaksi kerrosta tylliä, organzaa ja pitsiä. Ivory on sävynä juuri täydellinen, ei ollenkaan liian kellertävä tai tumma. Koristeluina on käytetty satiinista tehtyjä kukkia, hopeisia paljetteja ja lasihelmiä. Yläosassa on paljon luita, topatut kupit, rintatukinauha ja kunnollinen, tukeva vuorikangas. Ja puku on siis juuri sopiva mittasuhteiltaan, vaikka olen pitkä ja todella hoikka. Tänään en ottanut puvusta vielä kuvia, mutta huomenna voin laittaa tännekin pari kuvaa esille :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Löytyiskö sulta linkki johonki tuon myyjän tuotteeseen, että voisin käydä tsekkaamassa sillä myynnissä olevia pukuja? :)

Edit: typo

Muokattu: , käyttäjä: Gredelin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasin puvun omilla mitoillani, ja valitsin myyjän lähinnä sen vuoksi, että googletettuani aikani myyjästä tietoja, löysin infoa tehtaasta jossa puvut tehdään ja mm. sen että tehdas on tunnettu hääpukuvalmistaja Kiinassa. :)

Minuakin kiinnostaa tämä myyjä ja tehdas :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Löytyiskö sulta linkki johonki tuon myyjän tuotteeseen, että voisin käydä tsekkaamassa sillä myynnissä olevia pukuja? :)

Edit: typo

Tässä linkki myyjän ebay-sivuille: http://stores.ebay.com/aimeili-dress2012?_trksid=p4340.l2563

En vieläkään saanut aikaiseksi kuvata pukua, mutta enköhän ehdi niitä kuvia ottaa tässä parin päivän sisällä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Noniin, tässä tulee kunnon kuvapläjäys puvustani (pyydän anteeksi peilikuvausta, ei ollut kuvaajia paikalla :grin: )

puku2.jpg

puku6.jpg

puku3.jpg

puku1.jpg

puku4.jpg

puku7.jpg

edit. tässä vielä vertailun vuoksi kuva aidosta versiosta jonkun toisen päällä:

photo-5.jpg

Eihän tämä oma pukuni täysin samanlainen ole, mutta onneksi osasin varautua pieniin eroavaisuuksiin, ne eivät minua haittaa :)

Muokattu: , käyttäjä: yanette

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Upea puku! Materiaali nayttaa laadukkaalta ja puku hyvin tehdylta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onneksi olkoon. Valinta on onnistunut Sinulle! Pukusi näyttää ihanan herkältä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.