Guest noviisi

Kuka maksaa sormukset?

370 viestiä aiheessa

Meillä mies maksoi molempien kihlasormukset. Eipä itseasiassa käynyt kosinnan jälkeen mielessäkään, että olisi pitänyt jotain maksaa... :) Meillä sormukset olivat siis jo ostettu kosintaa varten. Periaatteessa meillä on kyllä ollut yhteiset rahat jo ennen kihloja, joten eipä tuolla niin väliä ollut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on pelkät vihkisormukset, jotka maksettiin yhteiseltä tililtä, kuten kaikki muutkin kulut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kumpikin maksoi omat sormuksensa, vaikka taisin maksaa kaupassa koko summan omalla luottokortillani, ulkomailla kun oltiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies maksoi molempien kihlasormukset, suorastaan vaati sitä. Voi olla, että maksaa sitten minun vihkisormuksenikin, sitä ei olla vielä tarkkaan päätetty.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies maksoi sormukset, tosin meillä on lähes yhteinen talous jotein molempien pussista rahat lähinnä meni.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muistaakseni meillä meni maksu puoliksi. Nyt kun kysyin sulholta niin hänkään ei ollut varma miten maksu meni :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä mies maksoi molempien kihlat, halus perinteiden mukaan niin. Mun vihkisormuksesta ei olla vielä päätetty.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä taisin maksaa kihlat, jos en väärin muista.. Mies oli sillon intissä, eikä tulot päätä huimanneet ja mulla sattui sillon olemaan "ylimäärästä". Vihkit sitten niin, että minä maksoin miehen sormuksen ja mies mun. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä maksoin, kun minulla sattui olemaan paremmin rahaa kuin miehellä silloin. Meillä on omat tilit, mutta aika pitkälti yhteiset rahat kuitenkin, että yleensä mitä tahansa hankintoja tai kauppareissuja tehdessä se maksaa, jolla on enemmän rahaa. Vihkisormuksenikin maksoin ihan itse, kun silloinkin mulla oli miehen tilannetta parempi rahatilanne.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kumpikin maksaa ihan itse omat osuutensta :) Loogisinta, kun kumminkin kumpikin päättää itse, millaisen sormuksen haluaa. Ja toisaalta, tasa-arvo kunniaan! (ihan itse siis halusin) Muut hääkulut maksetaan tasan puoliksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me saimme kihlasormukset lahjaksi sulhaseni vanhemmilta. sormuksissa on valko ja keltakultaa :)

Vihkisormuksen ostaa sulhanen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhteiset tulot, yhteiset menot.

Muokattu: , käyttäjä: Pellet

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No meillä ei ole sormuksia vielä ostettu (valittu kylläkin :grin: ), mutta minun mielestäni on itsestään selvää, että ostetaan sormukset toinen toisillemme. Minä maksan miehen sormuksen ja mies minun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä meni niin, että mies maksoi minun kihlasormukseni, joka tulee olemaan myös vihkisormukseni. Minä maksan sitten miehen sormuksen, kun se löytää miellyttävän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies ilmoitti maksaneensa meidän molempien kihlasormukset, tulevan vihkisormuksen maksajasta ei olla vielä keskusteltu. Loppupeleissä kuitenkin samassa konkurssissa ollaan, että ei ole mulle niin suurta merkitystä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

maksettiin yhdessä kihlat, tai oikeastaan niin, että maksoin omastani puolet ja mies maksoi omansa ja puolet minun sormuksestani. Vihkin maksan varmaankin itse :) Mutta tosiaan kuten ylempänä mainittiin, samassa konkurssissahan tässä ollaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä maksettiin toistemme kihlat ja mies maksoi mun vihkin. Näin siis ihan sen vuoksi, että tuntui romanttiselta ja kivalta, tosiasiassa sillä ei ole väliä, koska rahat ovat kuitenkin yhteiset häiden jälkeen :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mies maksoi mun kihlan ja tulee maksamaan myös vihkin. Mä maksoin puolet miehen kihlasta, joka tulee olemaan myös vihkisormus, lisätään vaan toinen pvm.

Eipä tolla "kuka maksaa" niin kauheasti väliä ole. Miehen rahat on yhteisiä ja mun rahat on mun rahat. (vitsi!) :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli perintösormukset, oikein kivat kultaset. Piti vaan vaihtaa nimet kun ihmellisesti päivämääräkin oli sama :girl_smile:

Pitää vaan laitta mun sormuksen vähän pienempää kun on vähän liian suuri

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään