Kirveli

Mikä on suosikki vuodenaikanne häille?

551 posts in this topic

Talvi. Toiveissa on lunta ja pakkasta helmikuulle, kaunis aurinkoinen kirpeä pakkasilma. :-X

Pidämme molemmat talvesta.

Kesähäät ehdottomasti! Molemmat pidämme lämmöstä. Talvella aivan liian kylmää makuumme. Nyt vaan toivotaan lämmintä ja aurinkoista päivää, että pääsee heittämään autolenkin katto alhaalla :girl_smile:

Keväthäät :-X

Silloin luonto on juuri herännyt talviunestaa ja kaikkialla kauniisti vihertää. Meillä toukohäät.

Meillä vuodenaika ei vaikuttanut juuri lainkaan hääpäivän valintaan, mutta nyt, kun on päätetty pitää talvihäät, niin ratkaisu tuntuu kaikin puolin parhaalta vaihtoehdolta :)

Ehdottomasti syksy jolloin pääsee koristeluun käyttämään syksyn värejä hyödyksi ja hääkuvasta tulee mitä upein syksyn väriloistossa.

Ehdottomasti syksy jolloin pääsee koristeluun käyttämään syksyn värejä hyödyksi ja hääkuvasta tulee mitä upein syksyn väriloistossa.

Olen aivan samaa mieltä, syksy on kaunista aikaa kaikessa värissään.

Meillä on ehdottomasti ollut ajatuksena että juhlat pidetään syksyllä. Ei vielä kylmää (toivottavasti) eikä liian kuuma (toivottavasti ei sitäkään) lehdet maassa värikkäinä ja ilta pimeä. Kynttilöillä lämpöä,juuri meidän päivä.

Ennen kesää laittaisin listalle vielä talven,mutta kun nykyään talvi on pelkkää huonoa säätä kumisaappaiden kera niin ei se ole enää niin kivaa kuin olisi polviin asti lunta,sopiva pakkanen ja auringon paiste.

Meillä suosikki ajankohtia olis myös syksy ja talvi. Toki ku lapissa asutaan, oishan ne kesäyöt ihanat, kun juhlat jatkuisivat aamuun asti. Mutta pidämme pimeästä ja kynttilöistä, joten taitaa valinta loppujen lopuksi osua syksy-talvi - akselille.

Kesähäät taitaisin pilata hikoilemalla kuin porsas, oisko se sitte kaunis morsian, hääpuku hiestä laikukkaana, tukka märkänä ja meikki levinneenä... :D

Kesähäät. Ihan ehdottomasti. Talvella olisi kyllä kaunista, jos nyt suomessa olisi enää vuodenaikaa, jota kutsua talveksi. Eihän talvi ilman lunta ole talvi!

En ole koskaan ollut talvihäissä, mutta haluan itse ehdottomasti sellaiset. Helmi-maaliskuu on varmaan kauneinta aikaa, tai on ainakin ennen ollut..

Ehottomasti syksy häät. Tosin jos ois erittäin luminen talvi, ni sellasetkin vois olla ihanat. :)

Ehdottomasti talvihäät! Pimeys, pakkanen ja lumi tuo mukavan tunnelman :-X

Kevät on niin ihanaa aikaa :) On valoisaa ja alkaa jo vihertää, eikä ole liian kuuma kuten kesällä! Säät on tosin vähän vaihtelevia, mutta niin ne on toisaalta mihin vuodenaikaan tahansa. Yllättävän moni tällä palstalla tykkää näköjään talvesta! Itse en välitä siitä pimeydestä vaikka lumi ja pakkanen onkin kivaa :)

Myöhäinen kevät tai sitten kunnon luminen pakkaspäivä :-X

Mä olen aina haaveillut kesähäistä ja sellaiset nyt sitten saankin :-X

Minä halusin joka talvi tai syksy häät.. Talvi häät olisi ollut siitä ihanaa että olisi ollut paljon lunta ja mukava kirpeä na pakkanen.. No Suomen säät nyt on mitä on niin päädyttiin syksyn ruskaan.. Itse asiassa syksy on lempivuoden aikani.. Ihana saada häät silloin.. :flirt:

Mä olen aina haaveillu kesähäistä, kaunista ja helppoa. Mutta tietty voi sataakkin..Jotenkin ajattelen että ois kiva liihotella kesäpäivänä prinsessana :)

Syksyinen hämärä ilta, kynttilöitä, oijoi. Tosin meillä ne perinteiset heinäkuun häät ja ihan hyvä niinkin ihmisten lomien ym kannalta kun suku molemmilla pitkin suomen maata (sekä naapuri maassa), niin helpommin kesäaikaan alkavat pitempää matkaa reissaamaan

Ehdottomasti kesällä... Olemme molemmat avioituneet aikaisemmin, minä talvella ja sulkki syksyllä. Kauniit kesähäät siis tiedossa. :girl_haha:

Syksy tai talvi. Kynttilät ja pimeys ovat tunnelmallisia. Näillä näkymin häitä vietetään talvella, mutta yhtään mitään ei olla vielä niiden eteen tehty, joten päivämäärä voi vielä olosuhteiden pakosta muuttua.

Kesä ehdottomasti. Rakastan hellettä ja auringonpaistetta, eikä kesällä haittaa, jos sataakin, koska on kuitenkin suht lämmintä. Me astellaan tuomarin eteen heinäkuussa, toivottavasti on lämmin kesä, eikä supersateinen.

TALVI!! syksyäkin mietittiin. Syksyn värit miellyttävät enemmän, mutta sää on ehkä arvaamattomampi...? Eihän siitä helmikuun säästäkään tietenkään takuuseen voi mennä...

Kesä tai talvi, vastakohdat :)

Talvella olisi helppo luoda romanttista tunnelmaa hääpaikalle kynttilöin ja oikealla tulella. Myös lumihankien ympäröimä valokuvauspaikka olisi houkutteleva ajatus.

Kesä on taas käytännöllinen aika järjestää häät ja silloin vieraiden on helpompi tulla paikalle ympäri Suomen. Olisi kiva oleskella myös ulkona, jos ei sada. Koristeeksi saisi myös omakasvattamia kukkasia, mutta kynttilöillä ei tee oikein mitään :/

Syksy on suosikki vuodenaika täälläkin häille. En ole koskaan suuremmin perustanut kesähäistä kuten ei miehenikään. Meidän häät tulevat olemaan 19.9, toivottavasti oikein kauniin ruskan aikaan :)