Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 posts in this topic

Tietää minunkin sulhanen :-X

Ja sen kyllä erottaa jos hengaan täällä, enkä muualla netissä--> Kommunikaatio katkeaa ja tuijotan lasittunein katsein ruutua tuntikaupalla. Ainoat lauseet kuuluu tyyliin "hei tollasen mäkin haluan!" tai "ihana!" :girl_impossible:

kyllä tietää, ja aluks nauroikin mulle :D mut ei enää, ku kaikki asiat on hoitunu niin helposti täältä saatujen vinkkien takia ;)

Tietää, ja jopa rekisteröityi tänne eilen! Yritän saada sulhonkin innostumaan. Minun hössötyksenikin kun on kuulemma tarttuvaa, niin mites sitten koko naikkari-yhteisön! :girl_wink:

Kumppani tietää, että kirjoittelen täällä.. :) Nimimerkkiäni ei tiedä, mutta varmaan selville saisi jos haluaisi :) En usko hänen kuitenkaan tonkivan mitään.. pukuakaan ei halua nähdä.. olen nimittäin välillä yrittänyt kysyä mielipiteitä puvuista... niitä ei heru :D Oltava kuulemma salaisuus alttarille asti..

Tietää että käyn lukemassa täällä, muttei tiedä olen rekirsteröityny tänne.

Joo tietää ja välillä on olan takana kurkkimassa :girl_haha: Tänää kerroin nimimerkinkii ku huomas et oon alkanu tänne kirjottelemaan ja sitä nauraen kysy. Todennäkösesti jossain vaiheessa käy itekii täällä kurkkimassa, mut enpä oo tänne mitään sellasta kirjottelemassa mitä en haluu et sulho näkee ennen häitä. Mut täytyy kyl sanoo et on IHAN HUIPPUSIVUT!! Paljon vinkkejä ollaan saatu ja paljon tullaan saamaan ku vasta oon tänne rekisteröityny.

Tietää ja joo todellakin nauraa :girl_wink:

sama täällä :blush:

Tietää, tietää.. :girl_haha:

Täälläkin naureskelee, kummastelee ja puistelee päätään..

Ihmettelee et miten keksin joka päivä jotain "uutta" kirjotettavaa.

Kyllä siippa tietää että täällä surffailen. Alkaa pikkuhiljaa käsittää miksi niitä häitä suunnitellaan vuotta aikaisemmin. Täältä on hyvä niitä perusteluja näyttää :girl_haha:

Kyllähän tuo tuolla selän takana aina välillä käy kattoos kirjoittelua :)

Tietää... mut ei kyl itse kirjoittele... tai ei ainakaan ole tunnustanut. :girl_blum:

Tietää, mutta ei taida tietää nickiä. Kertoisin, jos kysyisi, mutta eipä ole tullut puheeksi. Joskus selaillaan yhdessäkin, lähinnä jotain kuvaketjuja, jos niissä olisi jotain ideoita. Useimmiten kyllä minä ensin etsin ja selailen, ja sitten pyydän häntä katsomaan oleellisimmat tai kerron, mitä täältä löysin. Meilläkin vähän kyllä hörähdellään tälle "harrastukselle", mutta kyllä mä sen kestän.

Totta kai tietää, että kirjoittelen ja saisi kyllä minun kommenttini lukea halutessaan. Kuitenkin meidän yhteiseen juttuun liittyvä foorumihan tämä on. Ei ole juuri kiinnostunut tosin..

Ei tiedä... vaikka eihän se silti mikään salaisuus ole :girl_smile:

Tietää että paljon täällä notkun ja luen, mutta en tiiä onko tietoinen että mös kirjoitan tänne...

Paljon oon sille täältä juttuja ja ideoita näyttänyt.

No en mä sitä sille mitenkään mainostanut ole, mutta kai tuo tietää. Jotain juttuja sille täältä näyttänytkin.

Tietää toki. Nyt kun hankittiin uusi tietokone, niin mies oli laittanut netin aloitussivuksi naikkarit.. :D Mies on välillä itsekin lukenut joitain ketjuja täällä, mutta ei ainakaan vielä ole kirjoitellut itse mitään (tai niin mä luulen..).

Kohta tietää, kun kerta juuri äsken tänne löysin!

Tottakai tietää. Yhdessä ollaan täältä etsitty vastauksia kysymyksiin. (Oikeasti minä etsin ja kun löydän mies tulee katsomaan olan yli :D )

Edited by Blackie