Guest Alla kanelipuun

Tietääkö kumppanisi sinun kirjoittelustasi täällä?

801 posts in this topic

Tietää kyllä, että jotain hääsivuja lueskelen, mutta ei varmaankaan että osallistun keskusteluun. Mutta ei se kyllä mikään salaisuus ole, ei vain ole tullut puheeksi. Kerron kyllä kaiken madollisen tärkeän infon, jonka olen tätä kautta saanut ja kiittelee kovasti aktiivisuuttani tiedonhankinnassa :girl_smile:

Sulhanen tietää että oon käynyt täällä paljon lukemassa, mutta ei vielä tiedä että menin sitten rekisteröitymään. Sulhanen ei oikein ymmärrä naisten häähössötystä, vaikka on itsekin kyllä jo tykännyt osallistua suunnitteluihin ja ideointiin. Kai sille pitää jossain vaiheessa paljastaa, että on tullut itsekin kirjoiteltua...

tietää ja nyt ku oon parin päivän ajan tätä vasta seurannut (eli kihlojen jälkeen), niin välillä katellu olan yli ja kerran korjannut mitä mun pitää kirjoittaa :D (koitin väittää tuonne suunnittelujuttuun että kihlojen jälkeen alkoi suunnittelu, niin se huomautti meidän jo aiemmin aihepiiristä käydyistä keskusteluista)

Tietää. Ja naureskelee, kun vielä vähän aikaa sitten ihmettelin, kuka jaksaa vouhottaa häistä täällä :girl_haha:

Tietää ja pilkkaa mua :D Ja jos kerron jotain nii vastaus on et "luitko tonkin jostain naikkarista" :D kateellinen se vaan on :girl_haha:

meillä samankaltanen tilanne.Itse täälä lueskelen juttuja ja katselen kaikkia hää touhuja.Häät vasta vuoden päästä..sulhanen aina nauraa ja tulee lukemaan kanssani juttuja kun täälä selailen..:D

Tietää sulhanen ja nauraa mulle! :girl_haha: Mutta ollaan jo nyt saatu hyviä vinkkejä täältä mm. juhlapaikka varattiin naikkareiden suosittelujen perusteella... Asutaan nimittäin paikkakunnalla, mistä kumpikaan ei ole kotoisin eikä sen takia oikein tiedetty täkäläisistä juhlapaikoista!

meillä täysin sama homma! On se kumma kuinka miehet naureskelee tällaiselle foorumille, mutta autofoorumi on täysin eri asia, jota ilman ei pärjää päivääkään (ainakin meillä). Jonoa siis syntyy, kun töiden jälkeen kilpaillaan siitä kumpi ehtii koneelle ensin... :girl_haha:

tietää kyllä ja aina jaksaa ihmetellä miten jaksan hössöttääjonyt :girl_haha: muttatuleepa iteki monesti taakse kommentoimaan jotain juttuja :girl_haha:

Tietää ja on varmaan jo tottunut kuulemaan "löysin naimisiin.infosta (en ole vielä sisäistänyt nimitystä naikkarit) sitä ja tätä ja katsoppas tuota ja etc yms..." Eikä edes naureskele mulle! :girl_wink:

Tietää kirjoittelustani :girl_smile:

Kyllä tietää, ja jotain hauskoja ketjuja lueskellaan yhdessä. Ei se pidä tätä minään hössötyksenä, vaan foorumina siinä missä muutkin. Ja onhan täältä saaduilla neuvoilla päästy niin hyvin suunnittelussa eteenpäin.

Vastakysymys: Mikä se (ja olen yrittänyt keksiä tätä jo yli puoli vuotta) syy olisi, miksi ihmeessä ei tietäisi? o.O

Tiesi jo ennen kuin päätettiin naimisiinmenosta. :grin:

^No ylläripylläri! :lol:

Tietää kyllä ja naureskelee innolleni! Itse ei kirjoittaisi varmasti vaikka maksettaisi... :)

Kyllä tietää. Hän itsekin on jo todennut sivut hyödyllisiksi. Tuskin hän sentään rekisteröitymään alkaisi.

Tietää. Ja kuulee myös tarkat raportit. :D Ja kiusoittelee siitä, että aikaa kuluu liikaa tällä foorumilla...

Tietäähän tuo ja naureskelee :D mutta ei aikonu kieltääkään ;) kihlaa siis vasta odottelen :wub:

Tiesi jo ennen kuin päätettiin naimisiinmenosta. :grin:

Nimenomaan, koko karmean totuuden :girl_haha: Naikkarit on kulkenut keskusteluissa nimikkeella 'my dirty secret' jo kauan ennenkuin meista edes tuli pariskunta taasen.

Minakaan en ymmarra miksi jonkun puoliso ei tietaisi kirjoittelusta taalla, ainakaan jos on rekisteroitynyt just omia haita suunnitellakseen kne - siis taa tyypillinen kuvio.

Mut oma kynnyksensa voi ehka olla kertoa potentiaaliselle puolisoehdokkaalle jonka tapaa etta on juuttunut haafoorumille vuosiksi haiden ja viela eronkin jalkeen :girl_haha: Meilla hieman auttaa etta toinen ei puhu suomea, ei tarvi piilotella ;)

Meillä mies tietää, että kirjoittelen ja ei sillä ole mitään sitä vastaan. Välillä näytän sille juttuja täältä, mitä olen löytänyt.

Tietää. Soitin sille ilonkiljahduksien täyteisen puhelun pari päivää sitten "sain morsian-statuksen naimisiin.infossa!". Ja häihinhän on aikaa sellainen 4 vuotta.........................

Tietää kyllä, sillä aina välillä pilailee sen kustannuksella mulle. Tosin täysin leikkimielellä :girl_smile: Itekin käy täällä joskus :girl_wink: tosin yleensä painottuu tuonne valokuvaus osastolle hänen matkansa...

Sanotaanko, että tietää foorumilla olostani, muttei tiedä tämän nimimerkin taakse :girl_wink: ei sitä ihan kaikkea voi paljastaa sentään :girl_haha:

Tietää kyllä, puhun sille ehkä rasittavuuteenkin asti foorumin jutuista :D