Jump to content
Naimisiin.info

Mitä saitte huomenlahjaksi?


mutter

Recommended Posts

  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tätä lukiessa tuli mieleen, että olemmekohan sulhon kanssa vähän outoja sillä me emme kumpikaan näe huomenlahjaa tärkeänä :girl_impossible: Puhuimme yksi päivä kun mietimme hääjuttuja, että paras ja ikimuistoisin huomenlahja toisillemme on ihana hääyö sekä tuleva häämatka jossa saamme nauttia toisistamme koko loman ajan :girl_in_love: Onko kukaan muu jättäny huomenlahjaa esineellisesti hankkimatta? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En saanut mitään, koska en halunnut mitään/kielsin sulhoa ostamasta. Syystä että hän maksoi kalliin vihkisormukseni, ja sanoinkin sitten hänelle että muuta et mulle sitten osta. Itse kävin huomenlahjakuvauksessa, ja kuvista teetin sulholle kalenterin. Ilme oli kyl niin näkemisen arvoinen, niin yllättynyt :D :D Mut kiitollinen kuitenkin ;)

Link to comment
Share on other sites

Olen saattanut jo aikaisemmin vastata mutta me emme myoskaan ostaneet huomenlahjoja toisillemme. Omalta osaltamme emme vain nahneet niiden ostoa tarpeelliseksi kun itse haajuhlaan ja matkaan meni jo sievoinen summa. (yleensa kylla rakastan lahjoja, varsinkin koru-sellaisia joten ei ole tarkoitus vahatella muita lahjan ostaneita ja saaneita)

Muokattu: , käyttäjä: Helsbels
Link to comment
Share on other sites

Jos rahaa olisi ollut pikkaisen enemmän, niin olisimme hankkineet huomenlahjat,

mutta kun olen äitiyslomalla, niin olisi ollut hieman outoa pyytää mieheltä rahaa,

että olisin voinut ostaa hänen rahoillaan hänelle huomenlahjan... :D

Joten päätimme panostaa sitten hääpäivälahjoihin. Ja ensimmäisen hääpäivän kunniaksi

ajattelimme hankkia vihdoinkin ne tatuoinnit, jotka olisimme ostaneet toisillemme nyt

huomenlahjoiksi...

Muokattu: , käyttäjä: miumiu
Link to comment
Share on other sites

Sain mieheltäni aivan ihanan hopeisen rannekorun, joka on aivan tyyliäni :-X Koru on siis ahkerasti käytössä.

Miestäni varten otin itsestäni kuvia vaimo-kansioon. Tulostin kuvat valokuvapaperille ja onnistuivat todella hyvin.

En olisikaan voinut lähettää ottamiani kuvia kehitettäväksi :blush: Mies tykkäsi :-X

Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_marmar_*

Minä sain kauan haluamani tatuoinnin, ajan olen jo varannut ja suunnitellutkin kovasti kuvaa. Kuva tulee olemaan asia minulle tärkeästä harrastuksestani ja jota ei ihan varmasti ole kenelläkään muulla! :girl_blum:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...