mutter

Mitä saitte huomenlahjaksi?

346 posts in this topic

Sain aivan ihan helmi-riipuksen, joka tavallaan liittyy mun toiseen nettinikkiini. Mies oli etsinyt sitä puolesta Helsingin korukaupoista. Lahja oli täydellinen ja huolella valittu :-X

Tätä lukiessa tuli mieleen, että olemmekohan sulhon kanssa vähän outoja sillä me emme kumpikaan näe huomenlahjaa tärkeänä :girl_impossible: Puhuimme yksi päivä kun mietimme hääjuttuja, että paras ja ikimuistoisin huomenlahja toisillemme on ihana hääyö sekä tuleva häämatka jossa saamme nauttia toisistamme koko loman ajan :girl_in_love: Onko kukaan muu jättäny huomenlahjaa esineellisesti hankkimatta? :D

Mekin jätettiin huomenlahjat antamata. Huomenlahja on kaunis perinne, mutta emme kokeneet konkreettisen materiaalisen lahjan antamista tärkeäksi.

Me emme myöskään hankkineet erikseen mitään huomenlahjoja. Vaan lähdimme hyvillä mielin häitä seuraavana päivänä kylpylälomalle :)

Sain ihanan Tag Heuerin F1 kellon.

Sulho oli käyttänyt siskoaan apunaan ja valinnut minulle Ritva-Liisa Pohjalaisen todella tyylikkään korun, olin todella yllättynyt! :girl_smile: Nyt vain häämatkaa odottelemaan... :girl_smile:

Sain Guessin isokokoisen mustan laukun, jollaista olin kuolannut jo pitemmän aikaa. Miehelle annoin Citizenin Eco-Drive -kellon, jossa oli kaiverrus "26.7.2009 Aviomiehelle".

Sain Kalevala-korun vanamosarjasta 2 kaulakorua, rannekorun ja sormusen :)

Sain Guccin 2 -hajuveden jota itse pyysin :)

Ostin miehelle Kalevalan kaulakorun ja uuden kulmakorun sekä korvikset.

En saanut mitään, koska en halunnut mitään/kielsin sulhoa ostamasta. Syystä että hän maksoi kalliin vihkisormukseni, ja sanoinkin sitten hänelle että muuta et mulle sitten osta. Itse kävin huomenlahjakuvauksessa, ja kuvista teetin sulholle kalenterin. Ilme oli kyl niin näkemisen arvoinen, niin yllättynyt :D :D Mut kiitollinen kuitenkin ;)

Sain Lapponia-korun Lumisydän kaulakorun ja samaan tyyliin sopivat Lapponian korvakorut. Aivan UPEAT! :-X

Sain Kalevala-korun Kielo kaulakäädyn ja korvikset

Olen saattanut jo aikaisemmin vastata mutta me emme myoskaan ostaneet huomenlahjoja toisillemme. Omalta osaltamme emme vain nahneet niiden ostoa tarpeelliseksi kun itse haajuhlaan ja matkaan meni jo sievoinen summa. (yleensa kylla rakastan lahjoja, varsinkin koru-sellaisia joten ei ole tarkoitus vahatella muita lahjan ostaneita ja saaneita)

Edited by Helsbels

Jaahas, valehtelin tähän ketjuun. Sain jälkikäteen lahjana guessin laukun :wub:

Ei mitään. Koko ajatus tuntui meistä aivan liialliselta kaiken sen juhlimisen ja lahjojen jälkeen.

Sain Kalevalakorun Vanamo-ranneketjun :-X Muut korut samaa sarjaa olikin jo.

Mä sain Kalevalan pienemmän Carmen-riipuksen ja korvakorut, nää on ihanat. :-X Itse annoin avolle itse tekemäni ovikyltin meidän yhteisellä nimellä.

Sain kultaisen ranneketjun, aivan ihana. :-X

Jos rahaa olisi ollut pikkaisen enemmän, niin olisimme hankkineet huomenlahjat,

mutta kun olen äitiyslomalla, niin olisi ollut hieman outoa pyytää mieheltä rahaa,

että olisin voinut ostaa hänen rahoillaan hänelle huomenlahjan... :D

Joten päätimme panostaa sitten hääpäivälahjoihin. Ja ensimmäisen hääpäivän kunniaksi

ajattelimme hankkia vihdoinkin ne tatuoinnit, jotka olisimme ostaneet toisillemme nyt

huomenlahjoiksi...

Edited by miumiu

Sain mieheltäni aivan ihanan hopeisen rannekorun, joka on aivan tyyliäni :-X Koru on siis ahkerasti käytössä.

Miestäni varten otin itsestäni kuvia vaimo-kansioon. Tulostin kuvat valokuvapaperille ja onnistuivat todella hyvin.

En olisikaan voinut lähettää ottamiani kuvia kehitettäväksi :blush: Mies tykkäsi :-X

Sain mieheltäni huomenlahjaksi valkokultaisen timanteilla "höystetyn" riipuksen, joka oli aivan minun tyyliseni! Hänelle annoin boudoir-kuvia, joista olin teettänyt netin kautta valokuvakirjan. Tykkäsi kuvista kovasti ;)

Sain lahjaksi Ritva-Liisa Pohjalaisen Muistot-sarjan riipuksen ja korvakorut. Sain lahjan etukäteen ja käytin koruja hääpäivänä.

Edited by Gish

Minä sain kauan haluamani tatuoinnin, ajan olen jo varannut ja suunnitellutkin kovasti kuvaa. Kuva tulee olemaan asia minulle tärkeästä harrastuksestani ja jota ei ihan varmasti ole kenelläkään muulla! :girl_blum:

Sain huomenlahjaksi kellon, joka oli mieleinen ja on joka päivä käytössä. :)