Jump to content
Naimisiin.info

Kuka teidän hääautoa ajaa?


Guest mimmu81

Recommended Posts

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Minun eli morsiamen veli ajaa ja nuorempi veli (ei vielä ajokorttia) toimii ovien avaajana ja skumpan tarjoilijana matkan aikana. Haluan siis molemmat veljeni mukaan tähän kunniatehtävään.

Hei tuohan oli hyvä idea. ;D Olen päättänyt jo, että vanhempi pikkuveljistäni toimii kuskina (bestmannia meillä ei ole) ja tosiaan nuorempi vois olla ovien avaajana ja muuten mukana. Hääautona toimii meidän oma auto.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Tätä asiaa eilen juuri pohdittiin ja ei ole vielä autoa tai kuskia tiedossa.. En kuitenkaan haluaisi ketään vierasta tähän hommaan nakittaa vaan jonkun ulkopuolisen (kuitenkin tutun) jolle sitten korvataan tämä vaivannäkö.  Ellei sitten joku vieraista välttämättä halua olla kuskina, mutta epäilen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mua harmittaa kun mä en tiedä kuka meillä autoa ajaa :(...Koska jonkun käsityksen mukaan, mulla on semmonen mielikuva, että sinne samaan kyytiin kirkolta juhlapaikalle tulee myös BM & Kaaso....Onko näin? ::)

Nimittäin jos meillä ei ajakaan autoa BM/ Seremoniamestari....Niin silloin me ei kyllä kaikki mahduta siihen hääautoon.  :-/

Miten teillä muilla?? Ketä teijän kaa on tulossa samalla kyydillä juhlapaikalle??

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...