katinka

Kaikki ripsistä

169 viestiä aiheessa

Ajattelin laitattaa häämeikkauksen yhteydessä muutaman irtoripsitupsun, kestääköhän koko illan. Onko kellään tietoa miten ne laitetaan kiinni?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mun mielestä niissä on liimakiinnitys; joko liima mukana, tai sitten pieni suojanauhalla peitetty "tarrapinta" tyvessä. Olen itsekkin harkinnut laittavani irtoripsiä ulkonurkkaan, korostaisi katsetta kivasti.

Ne pitää kiinnittää oikeen puhtaalle ja kuivalle iholle, jotta pysyvät hyvin. Ja kannattaa ostaa laatukamaa, ei mitään halpiksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Irtoripset kieltämättä korostavat katsetta kivasti, mutta minulla on niin herkkä iho, että niiden pois ottaminen erään kokeilukerran jälkeen oli kamalaa vaikka pyrinkin noudattamaan kosmetologin ohjeita orjallisesti. Tästä kyllä on aikaa jonkin verran, joten mahdollistahan on, että nykyään saa hellävaraisempia liimoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle on joskus neuvittu, että jos käyttää irtoripsiä piilareiden kanssa, niin piilarit kannattaa laittaa vasta, kun ripset ovat paikallaan. Onko muilla kokemusta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla laittoi meikkaaja muutaman tupsun silmäkulmii, ne teki kyllä juhlavuutta kivasti katseeseen. Viimeiseksi hän ne laittoi, eli kaiken meikin päälle. Piilarit pistin vasta sitten. Kestivät tosi hyvin, sain oikeestaan yöllä vähän kiskoa, että lähtivät irti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle laitettiin kanssa muutama irtotupsu ulkonurkkiin. Liimalla hoidettiin kiinnitys ja ihan vaan vedellä lähtivät irti tosi helposti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ajattelin laitattaa häämeikkauksen yhteydessä muutaman irtoripsitupsun, kestääköhän koko illan. Onko kellään tietoa miten ne laitetaan kiinni?

Jotkut kosmetologit laittavat niitä ja suurin osa meikkaajista... ne voi laittaa joko maitoliimalla tai sitten tehdä ns. kestoripset, eli laittaa kunnon liimalla... kestävät näin jopa 4 viikkoa:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä aion laitattaa irtotupsuja sellasella kestoliimalla joka ainakin viimeksi kesti pari kuukautta. Tosin ne on ärsyttäviä sitten kun alkavat irtoamaan.. Viimeksi revin ne irti mökillä kaikkine "omine"ripsineen kun alkoivat hänkslätä silmiä ne liimakokkareet siinä tyvessä..

mutta taas siis aion kauneuden eteen kärsiä. Lopputukoksen kauneus voittaa siitä koituvan harmin ;).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hölmö kysymys: tuntuuko irtoripset hassuilta? tai siis tuntuuko ne ylipäänsä, lähinnä silleen että olis jotain ylimääräistä mitä tarvis nyhtää pois? mulla kun on paha tapa tuhria ripsaritkin samasta syystä..  :o

sellaiset suht hillityt lisät vois olla kivat häissä, sais vähän tehoa katseeseen. mutta kun en oikein toimertuisi etukäteen kokeilemaan kun en oikeen luota omiin kykyihini...  ::)  tietty koemeikkauksessa voisi kokeilla, mutta uteliaana tahtoisin tietää jo etukäteen!  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitoin itselleni perjantai iltana irtotupsuja..Noin puoleen väliin asti ulkokulmasta alkaen..Lauantaina päällä oli iltameikki ja pienessä hiprakassa kävin ihan kunnolla pesulla eikä vieläkään(tänään on ke) oo irronnu yhtäkään..Kokeilen nyt et kauan nää pysyy ja kesälomalle värjäytän ripset ja isken uudet irtotupsut kii..Vaik nyt omat ripset on aika vaaleet ni en oo käyttäny lisäks arkena ripsarii..Se varmasti auttaa keston suhteen ku ei tarvi hinkkaa meikkejä veks..

Voin suositella..Mukaan vaan aikaa ja roppakaupalla pitkää pinnaa..Omat irtotupsut tais maksaa 3,90€ ja kunnon mustaliima reilut 8€..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen aikoinani laittanut vanhojen tansseihin kokoirtoripset liimalla (kauan on aikaa, joten tarkkaan en muista, miten meni  :D). Kaksi kertaa olen tänä kesänä käynyt meikkauksessa (ystävien häät), jolloin mulle on laitettu noita tupsuirtoripsiä. Kestivät hyvin ja näyttivät myös hyviltä. Varsinkin jälkimmäisellä kerralla meikkaajakin oli niin hyvä, että tiedänpä, kuka tekee mulle meikin omiin häihini. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tästä keskustelusta sain inspiraation hommata itekin noita ripsitupsuja, mut vaikka kuinka yritin niin en saanut asennettua niitä fiksusti. Olisko antaa jotain vinkkejä vai oonko mä vaan toivoton rähmäkäpälä  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulle laittoi itse ostamani ripsitupsut samalla kun meikkasi ja laittoi kampausta ja pysyivät todella hyvin koko päivän ja illan. Antoivat lisäksi syvyyttä katseeseen. Minulle niitä laitetiin vain silmien ulkonurkkiin ja oli todella tyytyväinen lopputulokseen. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin minulle on juhlameikissä laitettu joko noita irtoripsitupsuja silmän ulkonurkkiin tai sitten ihan irtoripset niin siinä vaiheessa kun meikki on ripsiväriä vailla. Kun ripset on kiinnitetty on niihin sitten kauttaaltaan laitettu ripsaria ja sitten vielä tarkistettu meikki kokonaisuutena. Itselläni piilarit ovat olleet päässä koko toimituksen ajan, en osaa olla sokkona, eikä ammattilainen töki silmiin  :D  Koko silmän mittaiset irtoripset ainakin itsellä tuntuvat hieman, mitä näyttävämmät niin sitä enemmän tuntuu kuin olisi "roskia" ripsissä kiinni, mutta irtotupsuja ei edes huomaa.

Jos meinaa itse laittaa nämä kiinni kannattaa sitä varmasti harjoitella monen monta kertaa ettei hääpäivänä sitten tarvi pestä koko meikkiä pois, jos tupsut ei kiinnitykkään tai menee väärin. Mulle häämeikkiin tulee ehdottomasti just noita tupsuja, syventää ilmettä ja suurentaa silmiä  8-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä saa noita kestoripsitupsuja. Mulla on ollu kerran sellaset seppälästä ostetut koko-ripset, jotka laitettiin liimalla ja niistä toinen irtos jo puoles välis iltaa. Eikö tupsuja tosiaan voi kiinnittää ihan meikin aluksi ettei tarttis sit alkaa ihan alusta jos liimaus menee päin peetä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla oli koemeikki viime viikolla ja mulle laitettiin kans noita irtoripsitupsuja. Näytti tosi hyviltä, eli niitä laitetaan häämeikkiin kanssa. Niitä oli vielä eri pituisiakin, koemeikissä käytettiin lyhyempiä, mutta totesimme meikkaajan kanssa että hääpäivänä laitetaan pidemmät (vieläkin näyttävämmät silmät ;D).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka, mulle laitettiin koemeikin kanssa ripsitupsut.

Mulla ne kyllä erottui, kun omat on niin lyhyet ja vaatimattomat. Lisäksi ne tuntui kyllä ulkona auringonpaisteessa, kun silmiä oli pakko vähän siristellä. Piilareitten kanssa sopi ihan hyvin yhteen ja pysyi kyydissä ankaran juhlinnan aikana koko illan.

Mä irrotin ne meikkejä pestessä, kun oon atoopikko enkä ihan varma siitä sopiiko kiinnitysliima mulle. Silmäluomet oli vähän punaiset ja turvoksissa sen jälkeen ja kahtena seuraavana päivänä tuntui kuin olisi hiekkaa silmissä. Voi olla että reagoin juuri samaisena viikonloppuna alkaneelle siitepölykaudelle, mutta en taida uskalla riskeerata häissä.

Maksoivat muistaakseni euron per tupsu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle meikkaaja (ammattilainen) sanoi että irtoripset näyttävät häämeikissä olevan

vähän "liikaa". Tuumi että sopii hyvin bilemeikkiin, joulujuhliin jne mutta häämeikissä

too much. Toisaalta mulle kyllä tulee aika näyttävä silmämeikki.. Vaikea sanoa, pitänee

testata.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle laitettiin irtotupsuja ennen häämeikkiä kosmetologilla. Piti kestää 3-4vkoa,

mutta jo vajaan viikon päästä osa tupsuista oli irti. Silti jälkeenpäin ajateltuna olisin maksanut

siitä että sain ne edes hääpäiväksi, näyttivät niin hyvältä kuvissa nyt kun niitä olen nähnyt!

Mulle ei tullut silmiin mitään oireita, punotusta tms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle laitettiin muutama "tupsu" ja olin todella tyytyvainen! Omat ripset on aika tummat eika kai ihan lyhyet, irtoripset eivat siis mitenkaan erottuneet pahasti vaan tehostivat katsetta todella kauniisti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin on niin tynkä ripset ettei niistä näyttäviä saa millään kääntämisellä tai taivutuksella :( Siksipä ajateltiin laittaa muutamia irtoripsitupsuja,jotka pitäisi sen pari viikkoa kestää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan ehdottomasti laitan! Mulla on ripsiä omastakin takaa, mutta irtoripset ovat must. Tällä hetkellä mietin, laittaako tupsuja vai  "nauharipset". Haluaisin aika voimakkaan silmämeikin, joten päädyn ehkä nauhaan.

Muuten, näissä keskusteluissa on mielestäni mennyt sekaisin se, että tupsujakin on kahdenlaisia: on niitä, jotka kosmetologi liimaa ja jotka säilyvät ripsissä viikkoja, ja sitten on meikkauksen yhteydessä liimattavia tupsuja, jotka kestävät yhden käyttökerran.

Mielestäni kosmetologin/meikkaajan kommentti siitä, että irtoripset olisivat häämeikissä "too much", on älytön siksi, että irtoripsiä on aivan laidasta laitaan! Luonnollisimmat eivät ole oikeita meikattuja ripsiä kummallisempia, ja dramaattisimmat ovat sitten niitä hervottoman pitkiä, jopa värillisiä glitteriripsiä. Kyllä niistä pitäisi löytyä sopiva vaihtoehto häämeikkiinkin.   :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikös kaikki keinot ole morsiolle sallittuja hääpäivän!? Tottahan toki laittaisin irtoripset,tupsut tai koko setin, monesti on erilaisissa kekkereissä ollutkin käytössä ja ovat aivan mahtavia!

Peesaan LaNocea, uskomattoman typerä kommentti meikkaajalta, too much, joopajoo! Kai sitä saa ihminen hääpäivänään virittää silmiinsä vaikka sellaiset melko karmeat parin sentin glitterihärpäkkeet (kaverilla oli vappuna, hurjaa :o ;D) jos tuntee itsensä kauniimmaksi niiden kanssa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ilman muuta kannattaa laittaa! Itselläni ripset on sellaset lhyet tyngät joten ektraus on paikallaan. Ja muutenkin meikki saa minusta olla näkyvä. Itselleni tulee sellainen vahva, utuinen silmämeikki (harmaa sävyltään) ja kissamaisesti korostetut silmät. Iho saa jäädä kuulaan raikkaaksi ja huuliin riittää kiille. KOenmeikki on parin viikon päästä, mutta tällaista olen ajatellut! ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

juu, mulle tehtiin viikonloppuna koemeikki ja laitettiin irtoripset, ja tuli hyvä!

kokeiltiin niitä kokonaisia silmäripsiä, ei tupsuja. tämä siksi, että minulla on niin harvat ja lyhyet omat ripset, että olisi näyttänyt tyhmältä ne irtoripsitupsut, kun niitä olisi kuitenkin pitänyt laittaa koko silmään eikä vain nurkkiin että tule tasainen lopputulos. ja meikkaajani oli sitä mieltä että irtotupsujen kanssa on hankalampaa, jos rupeavat päivän aikana irtoilemaan.

mutta, suosittelen lämpimästi irtoripsiä! irtoripsien jälkeen silmien rajaus on helpompaa ja ripsivärin levityksen kanssa ei ole ongelmia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään