pikkupeikko22

Iltapalaa? (yhdistetty ketjuja)

241 viestiä aiheessa

Meillä kanssa mietinnässä tuo iltapala. Minun mielestä sitä ei tarvitse mutta sulhon mielestä on ehdoton. Meillä siis kanssa vihkiminen klo 16 ja ruoka klo 17 jälkeen, juhlat jatkuu vähän yli puoleenyöhön.

Pitopalvelu ehdotti munakasrullaa, karjalanpiirakoita ja jäljelle jääneitä salaatteja noin 3-4 per henkilö, täytyy nyt vielä pohtia otammeko vai emmekö. Toisaalta, meille on tulossa aika juomapitoiset häät, joten janoista kansaa saattaa myös hiukoa ennen jatkoille menoa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Suosittelen edes jotain pientä iltapalaa. Varsinkin jos on juomapitoiset häät, juodessa makeaa rupee jossain vaiheessa tekemään mieli jotain suolaista vastapainoksi :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen pohtinut iltapalaa myöskin. Ajattelin, että jos tarjolla olisi pitopöydästä samat salaatit (peruna, pasta ja vihreä) ja lisäksi sitten patonkia/sämpylää ja levitettä. Pitäisikö olla vielä joku kinkkupiirakka? Jos sikaa jää päivältä, niin sekin sitten iltapalalle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä sama ongelma. Kirkko klo 15 eli suht myöhäiseen menee normaali ruokailutkin mutta todennäköisesti iltapala tarjotaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^Suosittelen edes jotain pientä iltapalaa. Varsinkin jos on juomapitoiset häät, juodessa makeaa rupee jossain vaiheessa tekemään mieli jotain suolaista vastapainoksi :girl_wink:

Juu tätä mietimme ja päätimme ottaa sen iltapalan. Vielä vähän epäselvää että riittääkö pelkät karjalanpiirakat ja munavoi jämäsalaattien lisäksi vai otammeko sen munakasrullan myös. Mutta juuri sen takia kun alkoholia on (paljon) tarjolla on iltapalakin tarpeen :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä vihkiminen on kello 16 ja pitopalvelu oli sitä mieltä, että heidän kokemuksen mukaan ei tarvita iltapalaa, kun kahvitkin päästään juomaan vasta puoli kasin aikaan. Uskotaan ammattilaisia ja tuodaan varmaan jotain sipsiä ja suolapähkinää boolikulhon viereen illaks.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen miettinyt tuota iltapalaa ja idikset aika vähissä. Haluttais jotain vähän erillaista perinteikkäiden nakkejen ja lihapullien tilalle. Hyviähän ne on ja maistuvat kaikille mutta tässä nyt on niin paljo kaveripiirissä häitä ollu ja tuntuu et kaikilla sama iltapala joten pitäis saada jotain "uutta". Itse ollaan juustojen ystäviä että ehkä erilaisia juustoja mutta mitä muuta sellaista kivaa, erilaista, tyylikästä, "hienoa" vois olla? Häät on talvella joten ei mitää grillaus juttuja voi olla. Ehdotuksia!?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee yöpalaksi lihapullia, kinkkupiiras sekä sektorisalaatti. Jos päivältä jää tähteitä niin niitä mukaan kans.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee iltapalaksi kahdenlaista suolaista piirakkaa (kasvis/kana), salaattia ja mahdollisia päivällisen ylijäämiä. Ja hedelmiä!

Isäni ja sulho ovat kovasti grillauksen kannalla mutta nähtäväksi jää... Korkeintaan makkaraa/maissia paistellaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

MITÄ MIELTÄ??

Ruokailu noin klo 17-18 kakkukahveet jatkuvat varmaan lähes kasiin asti, ja me haluttais hodarikärryä iltapalaks, äijä innostui ihan täysillä, samoin minä... :-X

Eli hodarit olis kuumana siinä 22.30-00.00. Jaksaakohan jengi syödä?

Yleensä meidän piireissä tuppaa mättönälkä tulemaan jos vähänkin naatiskelee... :grin:

Hinnat on jo sovittu, melko kallistahan tuo on mutta eipähän mene keneltäkään kallista aikaa täytellessä lautasia ja dippaillessa, hodari suuhun ja homma jatkuu! :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lakutoukka: Hodarit kuulostaa ihan hauskalta idealta. Ukoisin, että porukalle maistuu tuohon aikaan juuri tuollainen mättö. :)

Me ollaan ajateltu, että grillattaisiin ilta/yöpalaksi erilaisia Wotkinsin makkaroita ja nakkeja. Maissia varmaan myös. Lisäksi ainakin sulhasen äidin tekemiä karjalanpiirakoita ja munavoita. Luultavasti joitain suolaisia piiraikoita tms. yksinkertaista tarjotaan myös.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Emme syö iltapalaa, mutta meillä oli pitkään ajatuksena syödä yöllä jotain grillimakkaraa, karjalanpiirakoita tms. Luovuimme tuosta ajatuksesta, kun summailimme kahvittelun loppumisaikaa ja juhlien loppumisaikaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä iltapalana kahta erilaista piirakkaa, feta- sekä kinkkupurjopiirakat. Näiden kera vielä salaattia. Kakkukahvit meillä kumotaan puoli seiskan aikaan, joten iltapalan voi laittaa varmaan tarjolle kymmenen pintaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vitsit, empäs olekkaan tänne vastannu. Meillä on salaatteja iltapalaksi, karjalanpiirakoita ja perunapiirakoita munavoin kera ja itse ravustettuja järvirapuja :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on koko viikonlopun kestävät mökkihäät; apujoukot tulee jo torstaina ja pitkänmatkalaiset perjantaina, joten voipi olla että meillä syödään lauantai-iltana jo ihan kaikkea mitä milloin mistäkin on jäänyt. :D Iltaruokailuun on varattu pihvejä ja makkaraa, mutta veikkaan ettei kukaan jaksa syödä niitä ennen kuin vasta aamuyöllä. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä ollaan mietitty juusto- ja suklaatarjottimia ja sipsejä, nachoja, dippikasviksia, cocktailpiirakoita tms. Eli sellaista helppoa ja rentoa, ei pitopalvelulta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille olisi tulossa 50 ihmistä, joille tarjoillaan tapas-henkinen menu. Hääkakkua ja kahveja tulee sitten lisäksi noin 20 ihmistä maistelemaan vähän myöhemmin. Pitäisikö näille nyt sitten tarjota jotain suolaistakin? vai onko mautonta tarjota hääkakkua ja juotavaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuittu87: Mä ainakin tarjoilisin edes pientä suolaista syötävää. Olin kaverin isoissa synttärijuhlissa pari viikkoa sitten, jossa oli tarjolla ainoastaan makeaa ja juotavaa. Nopeasti tuli olo, että nyt tarvitsee vähän suolaista, piti kipasta snägärille välissä.. Sehän voi olla jotain ihan pientä, piiraita, suolaisia tuulihattuja tms. Mutta että olis ees jotain tasapainoa sille makealle :) Ei todellakaan ole mautonta olla tarjoilematta suolaista, mutta voi tulla öklö olo kun pelkästään makeaa ja juotavaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee iltapalaksi näillä näkymin hodareita (+ ketsuppi, sinappi, kurkkusalaatti ja sipulirouhe) ja ruoalta jääneitä salaatteja. Lisäksi suolapähkinöitä ja sipsejä naposteltavaksi pitkin iltaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Munavoi riittää varmasti ihan hyvin.

Meille tulee iltapalaksi paellaa sekä salaattia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häät illalla, ja meillä oli vaan kahvitus ja sitten iltapala myöhemmin. Iltapalalla oli salaatteja, karjalanpiirakoita ja munavoita, lihapullia, sämpylöitä, juustosarvia, pitsaa.. Olikohan jotain muuta vielä, en ees muista :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

-

Muokattu: , käyttäjä: Me&I

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Iltapalaksi karjalanpiirakoita ja munavoita ehdottomasti, lisäksi lihapullia ja salaattia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään