Guest nr

Helsingin kukkakaupat

216 viestiä aiheessa

Meillä taas Clarkia oli ehdottomasti edullisin kukkakauppa. :o

Pyysin tarjoukset kolmesta muusta kukkakaupasta (yksi kauppakeskus Sellossa, yksi isossa Omenassa ja yksi Helsingin keskustassa).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tuli kukat Itäkeskuksen kukasta. Ystävällinen palvelu, ja kimpusta ja kukista tuli juuri sellaiset kuin halusinkin ja upeammatkin. Vein siis kuvan kimpusta ja vieheistä, ja loput selitin millaiset haluan. Voin suositella lämpimästi! Ja hinta oli todella kohtuullinen Helsingin hinnaksi!! Ja olen siis todella tiedostava ja ronkeli, mutten halunnut maksaa keskustan hillittömiä hintoja.  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei, onko kellään viime ajoilta kokemusta Clarkiasta? Sitä on täällä aikaisemmin paljon kehuttu, mutta mun kokemus kimppuneuvottelusta oli vähän pettymys....Mutta ehkä floristi silti saa aikaan upean kimpun, vaikka suunnittelu oli jotenkin tuskastuttavan ideatonta ja hermostuneen tuntuista.

On kokemusta. Kävimme neuvottelussa, ja floristi olisi halunnut ideoida ja koristella koko juhlan läpi. Kun kuitenkin pitäytyi vaatimuksissamme, pyysi kovasti, että saa tulla laittamaan pöydät. Pyysimme silti, että jos antaisi hinta-arvion hääkimpusta, niin se meni jo reippaasti toiselle sadalle... ja sitten koko systeemi olisi tullut maksamaan useita satoja euroja.

Se siitä.

Maksoimme 120 euroa Kukkakauppa Madonaan Krunikkaan, menimme 10 päivää ennen häitämme sinne ilmoittamatta/varaamatta aikaa, kuvien kanssa (koekampaus, puku ja toivekimpun kuva), auto oli sakkopaikalla joten 5 minuuttia juttelimme, ja saimme sulhasen vieheen, bestmanin vieheen, hiuskukat morsiamelle, heittokimpun ja morsiuskimpun.

Katja_Kauppila_morsiuskimppu.JPG

Olimme enemmän kuin tyytyväisiä! Kun sain kimppuni, se oli niin ihastuttava, iso ja runsas, että kyynelehdin! Valokuvauksessa huhtikuisessa jäisessä tuulessa ruusut hiukan paleltuivat, mutta muutoin kimppu pysyi suht koht hyvänä seuraavaan päivään asti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kenelläkään kokemuksia Lasipalatsin Kukka-Bukettista? Kaasoni voitti häämessuilta minulle kimpun ko liikkeestä, joten ainakin morsiuskimppu olisi sieltä tarkoitus hankkia sekä varmastikin myös vieheet ja kaasojen kimput, jotta ne olisivat varmasti "samaa sarjaa". Pöytäkukkien hankintapaikka on vielä kuitenkin harkinnassa. Helppoahan tietysti olisi hankkia kaikki kukat samasta paikasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa,

Meillä lähenee hääpäivä kovaa vauhtia, enää n. 2 viikkoa, ja hääkukat pitäis valita.

Onko kellään kokemusta Kulosaaren kukasta? Onko heillä laaja valikoima ja oletteko olleet tyytyväisiä? Tänään olen varannut ajan suunnitteluun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kenelläkään kokemusta, miten yhteistyö on sujunut Helsingin Stockmannin sisääntuloaulassa sijaitsevan Kukkakauppa Leena ja Erkki Markkasen kanssa? Ovatko tehneet sellaisia kimppuja kuin on tilattu, miten lopputulos on onnistunut? Ovatko kukat olleet kestäviä? Sijaintinsa puolesta tämän kukkakaupan valitseminen houkuttaisi, joten haluaisin kuulla, miten homma on sujunut muilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käytettiin täällä paljon kehuja saanutta Eerikin kukkaa, enkä voi suositella. Tilauksesta tiedustellessani myyjä ei ollut ollenkaan kiinnostunut asiasta, vaan hoki "joo, joo". Käsitin hänen tällöin ymmärtäväni mitä haen. Mitään ehdotuksia ei tullut oma-aloitteisesti suuntaan tai toiseen.

Hiuskukkia hakiessani edellisenä iltana totesin kukkien olevan selkeästi erivärisiä, kuin mitä olin tilannut. Mainitsin asiasta ja kauppias oli hyvin haluton tekemään asialle mitään. Hän jopa nauroi päin naamaa kuullessaan, että haluan oikean väriset kukat ja selitti, että missäköhän ajassa ajattelin hänen ne tekevän. Käsittääkseni tällaista kutsutaan huonoksi asiakaspalveluksi. Suostui kuitenkin lopulta kyhäämään jotain kasaan, mutta lopputulos ei edelleenkään vastannut sitä, mitä oltiin tilattu. Tässä vaiheessa koin turhaksi jatkaa taistelua, sillä muitakin asioita oli vielä hoidettava kuntoon. Hääpäivänä haettu morsiuskimppu oli paljon pienempi kuin mitä olin odottanut ja hyvin "pikkusievä", toisin kuin mitä olin heiltä pyytänyt. No tästä opin sen, että aina jos menen tekemään kukkatilausta pyrin aistimaan heti, onko palveluasennetta vai ei. Lisäksi pyrin löytämään hiukan aikaansa seuraavia liikkeitä, joissa voi odottaa kimpppujen olevan jotain muuta kuin sitä sievää ja perinteistä mummokimppua. Makuja on tietysti monia, tässä minun kokemukseni ja näkemykseni kyseisestä liikkeestä.

Lisäksi vielä häiritsi se, että miesten vieheet alkoivat repsottaa/nuupahtaa jo päivällä. Illasta puhumattakaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko joku hankkinut hääkukat, kimpun, vieheet yms Jorintorilta? Oliko onnistunutta, saitko mielestäsi asiantuntevaa palvelua, kuunneltiinko toiveitasi, oliko kimppu juuri kuin toivoit?

Me päädyttiin tähän liikkeeseen, koska myyjät tuntuivat asiantuntevilta ja ystävällisiltä, mutta yhtään kimppua en ole vielä paikasta ehtinyt koskaan ostaa...

Kiitos jo etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Gurmeli: satuin kerran pyörähtämään liikkeessä, kun paikalla jökötti kaksi tyrmäävän upeaa, lattiatelineisiin tehtyä kukka-asetelmaa. :o Asetelmissa oli tuomenkielonlehtiä, murattia, valkoista liljaa ja (muistaakseni) valkoista eustomaa. Myös sidonta oli onnistunut, enkä voinut olla kehaisematta töitä. "Ne ovat häihin menossa", myyjä myhäili. Silloin ajattelin, että olipa morsian löytänyt osuvan paikan. En olisi siitä kaupasta uskonut, että sieltä tulee sen tasoisia asetelmia - imago kun heillä on sellainen alehenkinen. Kukkia en ole liikkeestä itse tilannut, joten en osaa sanoa, onko jälki aina samanlaista, mutta taidan joku päivä mennä ottamaan asiasta selvää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään tietoa Kulosaaren kukasta Helsingissä? Olen kuullut paikkaa kehuttavan, mutta ovatko hinnat ihan mahdottomia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tilasimme kaikki kukkamme Livingroomista Yrjönkadulla, enkä voi sanoa yhtään huono sanaa, en kukista (kimppu, viehe sekä asetelmat) enkä palvelusta. Suosittelen, http://www.livingroom.fi/.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kimppuni ja muut kukat tulivat Töölöntorin kukasta, todella hyvä valinta. Floristi Juho kuunteli kärsivällisesti toiveeni ja kaikki meni nappiin vaikka täydensin tilaustani puhelimitse vielä häitä edeltävänä maanantaina. Meille tuli kimpun lisäksi viehe sulholle ja rannekukka kaasolle, hiuskukkia, asetelma noutopöytään ja yksittäisiä ruusuja pöytiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kenelläkään tietoa onko Kukkakauppa TK:ta enää olemassa?

Cityshoppari-kortilla sieltä saa morsiussidonnasta -20 % mutta en löydä heiltä kotisivujakaan.

No kai sitä on mentävä paikanpäälle Eerikinkatu 26:n katsomaan, onko siinä enää kukkakauppaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä voin hehkuttaa Clarkiaa Museokadulla! Suunnittelu kesti puoli tuntia, jossa kerroin haluavani kalloja muussa kuin hautajaisvihkoa muistuttavassa muodossa, muuten kädet olivat vapaat. Sain upean valuvan kimpun ja valtikkakimpun yhdistelmän, jota häissä kehutiin kauneimmaksi kimpuksi, jota moni vieras oli nähnyt.  ;D

Hintataso oli hieman korkeampi kuin parissa muussa liikkeessä, mutta ammattitaito oli vastaavasti huomattavasti parempi myös, sillä muut kyselemäni floristit kieltäytyivät edes yrittämästä sitoa kalloja muuten kuin pisaran/pallon muotoon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia Zamiasta (Rauhankatu 9)? Juhlapaikkamme suosittelee tätä kukkakauppaa. Heillä olisi sitten varmaankin kokemuksia juhlatilamme koristelusta (tietoa mm. minkäkokoiset asetelmat pöytiin mahtuu jne). Clarkiaa olen myös miettinyt. En tosin ole paneutunut kukka-asiaan vielä sen enempää, kun häät on vasta ensi kesänä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Entisessä työpaikassani käytettiin Zamiaa usein. Voin suositella. Hintataso on korkeahko, mutta ei mitenkään poikkeuksellinen, ja kimput ja asetelmat ovat aina taidolla ja tyylillä tehtyjä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö joku saako Steniuksesta hyvää palvelua? Entäs morsiuskimpput? Onko kukaan ostannut sieltä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kertokaapa ihmiset mikä on hyvä kukkakauppa/floristi etelä-Helsingissä?

Tarkoitus olisi hommata samasta paikasta kaikki kukkahörpötykset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Loytyyko keneltakaan kokemuksia Helsingin Bulevardilla sijaitsevasta Liisa's Form & Florasta? Olen kuullut hyvaa palautetta tyylikkaista kukka-asetelmista muihin tilaisuuksiin, mutta onko kukaan hankkinut morsiuskimppua tai muita haakukkia heidan kauttaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään viime aikojen kokemusta Eerikin kukasta? Nyt kun jäi tuo yksi negatiivinen palaute päällimmäiseksi enkä tiedä uskallanko valita Eerikin kukkaa?

Entä onko kukaan käyttänyt Spiraeaa Mannerheimintiellä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen Töölöntorin kukkaa!

Mun kimppu, kaikki vieheet, yms. oli sieltä. Kimppu oli juuri sellainen kun toivoin. Omistaja, sekä floristi Juho oli mukana hengessä alusta asti ja jälkeenpäinkin kun olen liikkeessä käynyt, niin muistavat minut ja kimppuni. :D Omistaja itse jopa suunnitteli kädensijan kimpussa niin, että se sopi juuri pukuuni, jne. :D Vieheet oli tehty huolella, ja pysyivät hyvänä koko pitkän päivän. Heittokimppu oli niin täydellinen kopio omasta kimpustani, että kaasoni muutamaan kertaan ehtivät jo sekoittaa heittokimpun ja varsinaisen kimppuni... ;D Ainoa ero oli koossa. ;)

Mahtavan hyvää palvelua! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuleeko kellään mieleen hyvää kukkakauppaa Kasarmitorin läheltä? muutaman korttelin säteellä...

Ja jos ei, ideoita mikä olis lähellä.

Meikki ja kampaus tehdään niillä nurkilla ja olisi ollut ihana kaapata kimppu ja vieheet samalla ohikulkumatkalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiedä onko hyvä, kun en siellä itse ole asioinut, mutta yksi pikkupuoti löytyy osoitteessa Kasarmikatu 2-4.

Muita :

Kukkamyynti Susanna Jussila Ky, Kauppatori

Kukkakauppa Kukkarina, Eteläesplanadi 3

Kukkakauppa Ölander, Korkeavuorenkatu 2

Kukkakioski Sepänkukkakioski, Tehtaankatu

Eiran Kukka & Hautauspalvelu Nyberg, Tehtaankatu 21

Annan Puutarha, Siuntion Vanha Pappila Ky, Eteläranta 14

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään