Mrs Gump Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Minun sulhanen näkee puvun (ja kampauksen) vasta, kun astelen käytävää pitkin. Jostain syystä haluttiin molemmat pitää varsinkin puku salaisuutena (kai se on romanttista tai jotain ). Tosin salailu teettää hiukan erikoisjärjestelyjä, koska ompelen puvun kotona. Täytyy laittaa vaikka kyltti työhuoneen oveen aina, kun puku on tekeillä Tarkoituksena olis viedä puku mun porukoille säilytykseen, koska meillä on niin vähän kaappitilaa kotona ja puku olis paremmassa turvassa mun porukoilla.Teen samoin, eli valmiin puvun kiikutan sitten porukoille säilöön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemfe Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 Pyrin pitämään puvun piilossa ennen alttarille pääsyä - ellei se tuota liikaa vaikeuksia ja vaivaa. En tiedä olenko taikauskoinen, mutta olisi mukava jos sulhanen ei näkisi pukuani ennen h-hetkeä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissS Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 Ehdottomasti pidän salassa viimeiseen asti, näin mieskin haluaa. Tosin puku on jo kotona pukupussissa, joten helppo hänen olisi mennä sitä kurkistelemaan. En kuitenkaan usko että menee.. On nimittäin hieman enemmän itsehillintää kuin meikäläisellä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiga Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 Meillä sulhanen on nähnyt puvustani sovituskuvan kännykästä, mutta livenä vasta sitten hääpäivänä. Jos ei sitten päädytä siihen, että potrettikuvat otettaisiin jo koekampauspäivänä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
il-lusia Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 (muokattu) Sulhanen itse toivoi puvun olevan yllätys ja minä olen vähän samoilla linjoilla. Joitain ideakuvia olen hänelle näyttänyt, jotta kuulisin niistä vähän mielipiteitä, mutta minun pukuni hän näkee vasta kirkossa matkalla alttarille. Muokattu: October 29, 2008, käyttäjä: Leviathan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heinämorsian 09 Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 Meillä myös puku säilyy salaisuutena alttarille asti. Ei ole mies edes mitään kuvia katsellut, oli heti sitä mieltä, että valinta on täysin minun. Puku on hyvässä säilössä siskoni luona, joten varmasti pysyy salassa loppuun asti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odottelija Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 Meillä ehdottomasti pysyy salaisena Jotakin kyllä keskustellaan että minkä tyyppinen yms. mutta lopullista valintaa ei saa kyllä nähdä ennen kuin vasta hääpäivänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu October 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2008 itse ajattelin ensin, että tottakai mies saa nähdä puvun ennen alttarille menoa, mutta itse hän eilen sanoi ettei tietenkään saa nähdä pukua aiemmin! täytyy vaan sitten miettiä, että mihin sen puvun sitten piilottaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allure Kirjoitettu October 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2008 Kuvan on nähnyt, sen perusteella tykkäsi. Mutta "livenä" vasta sitten kirkossa.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valyria Kirjoitettu October 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2008 Mieheni on kyllä nähnyt pukuni. Tai sen sellaisena kuin se nyt vielä on. Pukuni kun on tehty jo about 12 vuotta sitten, joitain muutoksia siihen kyllä tulee. En sitten tiedä, että näytänkö miehelle valmista pukua ennen hääpäivää. Toisaalta kai se on ihan sama, koska mies tulee joka tapauksessa näkemään pukuni (ja minut häälookissani) ennen vihkimistä, koska menemme hääkuvaukseen ennen sitä. Vihkiminen kun tapahtuu meillä juhlapaikalla, niin kuvassa käydään ennen sitä. Joten miksipä sitä sitten salailemaan..?On sitten ihan asia erikseen, että tuleeko mies tietämään etukäteen, mitä puen hääpuvun alle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiira Kirjoitettu November 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2008 Lakanaversio roikkuu makkarissa ja siitä hän pitää. Pitää jopa enemmän kuin siitä puvusta, minkä puhuin alunperin tekeväni Eli oma mieli muuttui lakanaversiota tehdessä ja parempaan suuntaan Puvun siis teen itse; en ole vielä varma, miten "oikean" puvun kanssa toimimme. Varmaan pyydän apua sovittamisessa ja yleisessä mallauksessa, mutta varsinaisen kokonaisuuden hiusten ja asusteiden kanssa mies näkee varmaan vasta juhlapäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ledup Kirjoitettu November 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2008 (muokattu) On nähnyt, kun oli mukana ostamassa ja sovittamassa. Ilman hänen mielipidettään olisin hätäillen ostanut jo erään toisen puvun, joka ei olisi ollutkaan niin kiva, kuin lopullinen Muokattu: November 7, 2008, käyttäjä: Ledup Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokupa Kirjoitettu November 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2008 Näillä näkymin sulho ei tule näkemään itse hääpukua ennen vihkimistä, omasta tahdostaan. Kylläpä se minullekin sopii. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvarkki Kirjoitettu November 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2008 Kyllä näkee.Sovituskuvia mies on jo joutunut katsomaan ja pohtimaan yksityiskohdan väritystä. Varsinaiset potretit kuvataan luultavasti ennen vihkimistä, joten alttarilla ei sitten ole yllätystä luvassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katajanmarja80 Kirjoitettu November 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2008 Kyllä todellakin näkee! On nähnyt jo! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonna.89 Kirjoitettu November 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2008 ei näe. On jo ostettu kaappiin, enkä ole sitä näyttänyt enkä aio näyttää. eikä se halua sitä nähdäkkään ennen h-hetkeä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sapila Kirjoitettu November 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2008 Minulla on puvun etsintä käynnissä juuri nyt ja samalla on ollut puhetta siitä, haluaako siippa nähdä pukua etukäteen vai ei. Hän näki mallin, jota aluksi ajattelin puvukseni. En kuitenkaan valinnutkaan sitä pukua ja nyt olemme yhdessä päättäneet, että mies näkee pukuni vasta silloin kun hääpäivänä kävelen hänen luokseen vihkimistilanteessa. Ja tämä oli miehen oma pyyntö ja toivumus. Ainoa mitä mieheni tulee tietämään on puvun sävy (valkoinen vai ivory) sillä hän pukeutuu kokovalkoisiin ja siten valkoisten sävyjen on oltava samat, jotta toinen meistä ei näytä aivan keltaiselta kun seisomme vierekkäin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karpaloinen Kirjoitettu November 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2008 (muokattu) Meillä sulho ei halunnut nähdä pukuani kuin vasta kirkossa, mutta kun puku ilmestyi kaappiin, sulho tuumas, että ei halua nähdä pukua PÄÄLLÄNI kuin vasta kirkossa. Eli puku on nähty etukäteen Muokattu: November 26, 2008, käyttäjä: Karpaloinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
2xDallu Kirjoitettu December 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2008 Raahasin mieheni mukaan sovittamaan pukuja, koska kumpikaan kaaso ei päässyt mukaan. Ei ollut tarkoitus ostaa pukua, vaan sovittaa malleja. Mies vitsaili kyllä, että eihän hän saisi nähdä pukua ennen häitä.Kävi kuitenkin niin, että puku löytyi, joten hän nyt tosiaan näki puvun aikaisemmin. Ja peräti ostikin sen minulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmi-- Kirjoitettu February 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2009 Jännitän itse h-hetkeä niin kovasti, että toivon näkeväni sulhon tällingissä ennen itse vihkimistä -jolloin luonnollisesta mies näkisi myös oman pukuni ennen alttarille astelua. Olen niin älyttömän itkuherkkä, että ajattelin, että kaiken "ylimääräisen" jännityksen karsiminen voisi vähän auttaa asiaa. Plus että olemme miettineet että valokuvauksenkin voisi hoitaa pois alta ennen itse vihkimistä. Olen muutenkin surkea pitämään salaisuuksia, joten saa nähdä miten kauan saan pidettyä puvun ulkonäön omana tietonani! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu February 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2009 Juu, kyllä näkee. Käytiin viikolla sovittamassa ne kaksi vaihtoehtoani ja tiedossa sulholla siis on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmi10 Kirjoitettu February 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2009 Olin sitä mieltä, et olis paras jos näkis vasta kirkossa, mut pakko kait sitä on mennä kuvaan jo ennen vihkimistä.... Se tietää kyllä millanen puku, mut ei oo nähny päällä. eikä nääkään ennen sitä kuvaa =P Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SininenHetki Kirjoitettu February 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2009 Musta olis kiva, jos ei näkis. Niin vähän suunnittelin muta täytyy nyt katsoa, miten onnistuu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia! Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 Meillä mies on nähnyt suunnitelmaa puvusta, vaikka ei pitänyt, mutta kun en huomannut kuvaa tädilleni näyttäessä (tietokoneelta) että mieskin oli siihen tullut hengailemaan No eipä tuo mittään, kun tuskin puvusta just sellanen tulee ja esim.helma oli erilainen, äitini siis tekee puvun...Kirkkoon asti ei päästä pukua näkemättä kun kuvaus on ennen sitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hscs Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 Mies näkee puvun vasta kun astelen kirkon käytävää, ainakin niin olen suunnitellut, mutta käytännössä en ole varma saadaako toteutettua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts